Test ojetiny: Volvo S80 II - kvalitativní ústupky, technika přesto bytelná

15 komentářů

svedsketanky.cz
13. září • 10:52

Opravdu test jak má být.Vzít z Áček vylítanou šunku,která servis neviděla a objektivně hodnotit může jen idiot.A domnívat se,že auto r.v. 2008 má jen 90000km může opravdu jen chorý mozek.Chápu,že je demokracie,ale tohle je jen plácání hoven!!!Pan redaktor zřejmě disponuje inteligencí dítěte z diagnostického ústavu,jinak by takovou snůšku nesmyslů ze sebe ani nemohl vydat.Dělám Volva 10 let a pokud je na autech problém,je to většinou zanedbanou údržbou.Běžně však auta r.v. 2008 mívají najeto 350000km a více!!!

sic
13. září • 13:55

Pokud je na autech problém, tak je to většinou zanedbanou údržbou? Bůh nás chraň od takových značkových trotlů jako jste vy

svedsketanky
14. září • 7:16

Vážený pane,pokud je to reakce na můj příspěvek,pak věřte,že automatická převodovka bez pravidelných výměn oleje opravdu věčně jezdit nebude.Stejně jako nekvalitní olej motoru nepřispěje.

Hloupý Honza
13. září • 18:43

Já spíše vidím problém v tom, že článek připomíná placenou inzerci. Když ho naklikám do Áček, tak tam nic blížícímu se testovanému vozu nevidím ani vzdáleně. Jen jedno S80 2.4 D5 2007 s dvojnásobným nájezdem za 200 000 Kč.

Ne321
12. září • 9:00

Faktem je, ze krome pohodlnych sedacek a spickove bezpecnosti o deset let pred konkurenci uz moc premiovosti v tomto modelu nezbylo. Kvalita podvozku je daleko za nemeckou konkurenci a bohuzel i provedeni interieru. Zejmena kvalita kuze je katastrofalni a kousky co maji dolozenych 150.000 km vypadaji jak nemecka auta s pul milionem na hrbu. Popraskana, odrena kuze, vydrene fleky jsou spise standardem nez vyjimkou a to obzvlaste u zakladni kuze (pokud je to vubec kuze), kterou ma 95+ % ojetin. Po prichodu Cinanu se v poslednich letech situace jeste zhorsila a doslo k dalsimu poklesu kvality, puvodni velmi slusny priplatkovy audiosystem Dynaudio nahradil neznackovy "High Performance Sound") pozustavajici se z papirovych repracku zasazenych v bakelitu provedenim pripominajici neco z Dacie Sandero a hrajici jak socialisticky tranzistoracek. Odrena tlacitka s osoupanou barvou, vule v ovladacich prvcich jak u japonce z devadesatek.
Na delsi cesty mimo mesto stale pohodlne auto, ale z pohledu premiove tridy dosti trapny pokus o to byt neco na co nemam.

DDT
12. září • 9:42

jaká špičková bezpečnost?
toto už není volvo ve svém slova smyslu, tohle je ford (mondeo) v jiném kabátu.
a dnes je volvo čína s dvoulitrem stokrát jinak.
nechápu, jak to může někdo kupovat a namlouvat si něco o severské klvalitě a bezpečnosti...volvo bylo volvo, v době když jezdila hranatá 850...

svedsketanky.cz
13. září • 10:54

Doporučuji se rozběhnout a skočit hlavou do zdi.Pak se Ti možná rožne a stačí se podívat na youtube a zadat small overlap test a můžeš mudrovat o bezpečnosti.Takhle jen meleš sračky!

Ne321
12. září • 16:30

Volvo S80 sice sdili komponenty s Fordem Mondeo, ale bezpecnost je stale Volvo. Kdyz se zacaly delat testy na small offset, tak vsechna stavajici auta totalne propadla, protoze byla optimalizovana pouze na standardizovany tretinovy presah. Vyjimkou byly prave modely Volvo, kdy prave S80 dosahla perfektniho vysledku a dokonce i jednickova S80 mela lepsi vysledek nez mnoha o dekadu mladsi auta, protoze Volvo interne small offset crash test testovalo davno predtim nez se z nej stal standardni test.

Kott02
11. září • 11:43

Měl sem první generaci po faceliftu asi jedno z nejlepších aut které sem řídil. Dvojka mi přijde opticky prostě malá.

Marek71
11. září • 11:14

Mám S80 2011, automat AWD a za 30 tisíc km, co to auto mám, je spotřeba 7,57 podle dotankovani. Jezdím převážně dlouhé dálniční trasy lehce nad limitem. Auto je to skvělé a pohodlné, I když nic pro zapálené řidiče, odezva volantu nic moc a poloměr otáčení obrovský :-) Ale to jsem věděl.

Eurohujer
11. září • 7:25

To je stejna blbost jako si kupovat predrazenyho volksvagna se ctyrma krouzkama ma kapote.

panHajzl
10. září • 13:37

mam xc70 d5 r.V. 2006 136kw manual. Je to supr pohodlne auto na cestovani evropou,ten klid,ticho,pohodli,ovladatelnost na dalnici i kolem 200 je prikladna. Pri klidne jizde jsem se dostal na 6/100km ,dalnice cca 7a 8-9 pri rychlosti 180-210. akorat kvalita plastu neni extra(praskaji) a vzdadu moc mista neni. Petihrnec ma na naftu v tahu pekny zvuk a v manuahu moc pekne jede

tom
11. září • 11:56

Az na tu prikladnou ovladatelnost musim souhlasit. Tak bych naopak rekl, ze patri k prumeru nebo lehce pod.

panHajzl
11. září • 15:43

Nepisi,ze je rizeni komunikativni,je proste pohodlne,a auto je na dalnici ve vysokych rychlostech dobre ovladatelne,tak to je. K motoru d5 jen uvedu ,slabost verze 136kw(cernosedy kryt motoru) SWIRL klapky v sani(utrzene tahlo serva) motor je nastesti nasat nemuze,je jen v nouzaku. Jinak motor nema extra slabosti,samo olej menit po 15tis. Bacha na man.prevodovku,pravidelne menit olej cca po 60tis.a hlidat hladinu!Ma velmi hakliva loziska,jak zacne za jizdy vyskakovat 6stka,je to v hajzlu.

panHAJZL
11. září • 21:20

to nechápu jakej čů.rák sem může na tohle dát mínus :-D ...inu čů.rák

Doporučujeme

Články odjinud