Test ojetiny: Volvo S40 2,0D - severská alternativa

Petr  |  11. 10. 2012 11:06

To je rychlost ! V 10:23 píšte - "Teď jdu dodělat test ojetého Volva S40."
A za 20 minut je test na světe...! Gratuluji !!!

Odpovědět  |   | 

Pane "čtenáři" Petře Šebelo, zase NEČTETE! Psal jsem "dodělat", nikoli "udělat"...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 10. 2012 11:34

Proč se hned čertíte...? Vždyť já vás obdivuji ! Přes noc zvládnete klíďo 5 článků !!!
Kolik jich máte za tento rok, k dnešnímu dni....? 500...600...? Bohužel, kvalita často pokulhává. ( a vaše klávesnice, číi klávesové zkratky ctrl+c/v dostávaji asi dost zabrat )

Váš pozorný čtenář.
P.S.: jěště jste mi neodpoveděl u vašeho článku o automatických převodovkách - kde -dnes- „osmikvalt“ najdu v Jeepu Grand Cherokee ? ("občas" píšete bludy)

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 10. 2012 11:43

"Test" = reklama pro jeden "seriózní" bazar !!!


Odpovědět  |   | 
hawel  |  11. 10. 2012 11:51

diskuze hned na počátku nabrala "správný" směr
ale jinak mám věkem, technicky i výbavou totožnou V50 a je zajímavé tudíž trochu porovnávat ... spotřeba defakto shodná, nouze na odkládací prostory stejná, motor je docela háklivý na naftu, servis origo Volvo cenově naprosto normální.
To co mi v recenzi chybí, jsou drobnosti, které to auto mohou posléze novému majiteli "lehce" prodražit ... např. jestli má už vyměněný DPF, protože cyklus výměny je 120tkm nebo 6 let ...., jestli je k autu sada zimních pneu a v jakém stavu jsou pneu na voze?
Pro srovnání - kupoval jsem to moje teď v dubnu u Volvo dealera v Německu, se všemi poplatky a 107tkm na tachu mě auto přišlo na 225tKč. V ceně byly nové náplně, nový DPF, nové brzdy, sada nových letních pneu na AL a sada nových zimních pneu na plechu .... a vzorně vedená servisní knížka ...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, děkuji Vám za příspěvek. Také originální servisy Volvo se co do cen práce mohou lišit, drobná potíž může být v tom, že originální díly Volvo skutečně patří k těm dražším. Na druhou stranu to odpovídá prestiži značky.

Na DPF jsem také myslel, ale u tohoto auta se nám nepodařilo zjistit, zda byl měněn, či nikoli. Pneumatiky byly tragické, vpředu jiné než vzadu (alespoň rozměry seděly ) a navíc příšerně hučely, ale o tom jsem se zmínil v kapitole Zkoušený vůz. Zimní obutí k vozu nebylo. Děkuji!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  11. 10. 2012 15:47

ak je v servise zaznam z 2009, a teraz mame 2012 nenazval by som to ze to auto ma servisku.. ale to je zrejme moj osobny nazor. No a diesel u auta tejto kategorie a 80km / 5 rokov... jo jasne.. nechapem preco to stacaju, ved seriozny zaujemca si beztak je schopny zistit realny technicky stav.. a ak odchadzaju u 80 000 loziska, to asi nebude hrat do karat tomu "malemu najazdu" .. lozisko sa budto rozsype hned, alebo vydrzi velmi vela

Odpovědět  |   | 
peťo  |  11. 10. 2012 18:17

Páčia sa mi Vaše testy, sú podrobné a prehľadné! Len tak ďalej, pán Duchoň!

Odpovědět  |   | 

Nejedna se o redakcni test ojetiny, ale o reklamu pro autobazar a pro podporu prodeje konkretniho vozu, ktery je u tohoto autobazaru stale v nabidce !
Pro test neni vhodne vozidlo, ktere nema uplnou servisni historii, stejne tak neni vhodne zabyvat se poskozenim narazniku. To zajima kupujiciho konkretniho vozu.
Ale o to asi slo !

Kolik berete za podporu prodeje ojetiny...?

A kolik za PR clanek...?

Odpovědět  |   | 

Sláva, konečně zase píšete celé své jméno, už jsem myslel že se za něj stydíte Navíc diskutujících Petrů je tu víc, takže lze konečně přehledně oddělit zrno od plev.

Je vidět, že se moc neorientujete, takže vás poučím. Pokud by mělo jít o nějakou placenou reklamu, věřte, že by se inzerent rozhodně nespokojil s poděkováním za zapůjčení a prostorem k obecnému komentáři k danému modelu

Vy naštěstí nerozhodujete o tom, jaké auto "je či není vhodné na test", ani o tom, jestli "je nebo není vhodné zabývat se poškozením nárazníku". Víte, testy ojetých aut děláme se zaměřením na konkrétní auto, když tedy toto Volvo mělo opravovaný nárazník, je to tam, pokud má špatné pneumatiky a ložiska, je to tam, pokud má neúplnou historii, je to tam. Ale vám jakožto mémo pozornému fanouškovi a sběrateli mých pochybení to snad nemusím připomínat...

Pro informaci: test tohoto vozu probíhal během předposledního zářijového týdne a přiložené fotografie byly pořízeny ve čtvrtek 20. 9. To, že se autobazaru, který nám k testu auto zapůjčil, dosud nepodařilo tento vůz prodat, opravdu není mojí věcí.

No k "PR" nebo "podpoře prodeje ojetiny" snad není třeba nic dodávat, to je klasický plivanec pana Šebely.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 10. 2012 21:11

trošičku souhlas s panem Sebelou - opravdu jde o jakousi podporu prodeje ojetiny. Např. ta S60 co jste loni recenzoval byla poměrně ležákem, po zveřejnění recenze byla do týdne pryč. Znám i kupce a vím, že se víceméně řídil právě tou recenzí konkrétního vozu. Pravdou je, že když jsem se s ním bavil chvíli po koupi, tak byl velmi spokojen.
Nicméně s čím nesouhlasím s panem Sebelou - upozorňovat v diskuzích na to, že se jedná o podporu konkrétní ojetiny a konkrétního autobazaru. Já v tom nevidím žádný problém. Oni dodají auto, vy čas a um na recenzi a my máme co číst. Všichni jsou spokojeni.
Takže klíďopíďo v této spolupráci pokračujte, rád si přečtu další recenzi nějaké zajímavé ojetiny.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, Vy jste to vystihl myslím velice přesně. Takže úplně na rovinu. S brněnskou pobočkou daného autobazaru spolupracuji někdy od roku 2001, kdy jsem ještě pro AR nepsal (tato spolupárce tedy běží "na ksicht", nikoli na periodikum), a od té doby je to stále stejné, prosté a průhledné: vyberu si "na place" auto, na týden si je půjčím a zkouším je podobně jako nová auta od importérů a pak napíšu na ně recenzi, přičemž posbírám dostupné zkušenosti uživatelů a pokusím se zhodnoti daný vůz a model v kontextu doby premiéry a současnosti.

Je snad na tom něco špatného? Ano, je to auto z "placu", takže jeho recenze teoreticky může pomoci jeho prodeji (pokud se tedy neprodá dříve než vyjde recenze), ale tahat do celého procesu nějaké úplatky a jiné nekalosti, to je opravdu dosti zbytečné...

Odpovědět  |   | 

A s tou vínovou S60 jsem moc rád, že je spokojenost! To byl moc dobrý a udržovaný vůz a přijímací technik z Autopalace Brno tehdy vzpomínal na prvního majitele, staršího pána, který autu dával vždycky to, co potřebovalo. Dokonce jsem o něm uvažoval jako o autě pro ženu, nakonec ale zvítězily racio (a barva) a Focus 1,6i...

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 10. 2012 23:03

vím, že s koupí neváhal, takže opravdu šlo o mimořádně zachovalý kousek. A to koupil i přesto, že to mělo nejslabší verzi benzinového motoru (103kW). Nicméně tento "nedostatek" následně pořešil chiptuningem od specialisty na Volva, tj. nyní by ten motor měl mít minimálně 125kW jako měla jeho vyšší neseškrcená verze (úpravce slibuje dokonce 140kW).

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 10. 2012 22:47

tyto mezifiremní vstřícnosti založené na přátelství některých zaměstnanců nejsou podle mne ničím výjimečným, takže Vám v tomto věřím. Sám jsem měl možnost dostat recenzi našeho automotive produktu do jednoho TV pořadu o autech v podstatě za dík (auto na týden s phm gratis, což v kontrastu s cenou za 5-7minut vysílání je v podstatě zadarmo).
Takže nenechte se odradit některými lidmi z diskuzí, většině čtenářů je jedno jestli recenzujete ojetinu z áček, béček, nebo éček. Důležité je aby recenze měla hlavu a patu (přehled modelové řady + historie modelu, popis konkrétního kusu, případně obecné vady, pokud jsou známy) a to si myslím, že má. Osobně bych ještě uvítal video s rozhledem po exterieru i interieru, případně video s prolistování menu PPC a pokud to má nějaký pokročilejší multimediální systém, tak i jeho.

Odpovědět  |   | 

Tak názor čtenáře je pro pana "redaktora" PLIVANEC....!?!?!?
A pokud si čtenář dovolí opravit technickou specifikaci v "odborném" článku pana "redaktora" , tak jen OTRAVUJE ?!?!?!?
Co na to MF a Petr Bednář ....?
Před roem a půl se měnil celý redakční tým AutoRevue ( tedy až na vás - jediného ) a cílem bylo mimo jiné :
zvětšení počtu a kvality novinek a testů z automobilového segmentu
zvýšení návštěvnosti a výnosů z inzerce
zvýšení návštěvnosti z aktuálních 160 - 190 tisíc unikátních návštěvníků na více jak 250 tisíc.
Povedlo se splnit cíle...?
I s vaší kvalitou článků a arogantním až pohrdavým postojem ke čtenářům...?

Odpovědět  |   | 

A zase jste úplně mimo. S návštěvností si hlavu nelamte, já odvádím stále stejnou práci jako za minulého šéfredaktora i před ním. Napříkald za pana Jandy jsem byl na články úplně sám (vyjma sem tam vkládaných testů externistů) a větší počet článků a širší rozsah témat po "převratu" celkovou čtenost v poslední době jen rozšířily .

Pokud vám přijdou moje reakce jako arogantní, může to být snahou naladit se na mentální úroveň určitých čtenářů. Vlastně pozor, k žádnému čtenáři AR jsem nikdy arogantní nebyl (pokud ano, připomeňte mi to prosím), protože respektuji jejich názory a postoje, výjimkou mohou být snad jen "čtenáři", kteří nejprve probruslí diskusi, napadnou moje příspěvky, ale samotné články vůbec nečtou.

Nyní je vyjmenuji: Petr Šebela A ten opravdu umí jen PLIVAT, znovu opakuji: sumírujte si pomalu odpověď na to, až se vás zeptám, co svojí kampaní sledujete. Je zde řada tradičních diskutujících, s nimiž se občas (rád!) dohádám (Zelí, Skyline, Shimi, atd.), ale pan "čtenář" Šebela je zástupcem poněkud jiné sorty, jež sama za sebe určitě nejedná.

V tomto příspěvku jsem byl možná přímějším, než jsem chtěl být, ale doufám, že to k něčemu bude.

Odpovědět  |   | 
Oleg  |  12. 10. 2012 20:23

Názor je názor. Plivanec je plivanec. Když píšeš do diskuse tak jak píšeš a pouze ryješ do redaktorů, tak se nediv. Oni ti neslouží, takže chceš-li komunikaci na úrovni, začni u sebe.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  12. 10. 2012 22:59

To už by stačilo, ne?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 10. 2012 19:03

"Pravda, cenově dostupnou „plechařinu“, světla a jiné specifické součásti budete v případě nehody shánět obtížněji, ale některé součásti lze sehnat z druhovýroby"
Tak tohle důrazně nedoporučuji. Kvalitativní rozdíly jsou u plechařiny tak velké, že se to nevyplatí - ať z pohledu antikorozních vlastností, tak z pohledu síly materiálu a tvarové přesnosti. Ale i nárazníky a světlomety se vyplatí vzít na vrakovišti v použitém originále.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 10. 2012 13:25

Auto je vpředu přelakované, možná je i bourané, takže plechařina a ostatní díly jsou evidentně k sehnání.

Odpovědět  |   | 
bob  |  12. 10. 2012 11:46

..s s40 jsem jezdil, byla to už faceliftovaná verze modelový rok 2009 a spokojenost (i když zpětně bych si vybral 100% V50). Auto bylo na svou třídu komfortní, podvozek naladěný hodně do měkka, takže žádný fittipaldi, ale o to příjemnější byla jízda po městě nebo dálnici. Dobrý bylo taky audio (dolby surround), který u volva umějí i v autech nižší střední.. Výtky bych směřoval na přehnaně malý kufr, dále výměna oleje v aut.převodovce už po 60tkm, po 50tkm už byla slyšet ložiska od kol, jinak podvozek držák, žádný rázy nebo kroucení, bylo vidět, že auto je dobře postavený. Možná bych taky upozornil, že výdechy klimatizace nejsou u zadních sedaček, což v golfu a snad i ve škodovce je již dlouho standardem.. na zadních sedačkách bylo pro dospělého ale tak málo místa, že se asi nepočítalo s využitím. Jinak vzadu budou trpět dospělí i místem nad hlavou.. Sedana brát určitě jen pro singles.

Odpovědět  |   | 
pipoun  |  12. 10. 2012 22:48

Mám V50 2,4 a musím říct, že velká spokojenost. Akorát mám taky "odskákané " gumy. A to jsem je samo dával nové. Tlumiče OK. By mě zajímalo čím to? Jestli to není nějaká konstrukční vada nebo jen ty naše tragické silnice?

Odpovědět  |   | 
kubajz  |  15. 10. 2012 09:51

já absolutně nechápu, že se tu někdo obouvá do p.Duchoně skrze to, že si půjčuje auta s bazaru a má s ním "jakousi" dohodu? No a co je na tom sakra špatnýho? Kde jako má brát ty auta na recenze?.... aby jste Vy rejpalové měli do čeho rejpat..... Tak to prostě v téhle autopisálkovské branži chodí, no a?Já si chci přečíst o konkrétním autě a absolutně mě nevadí, že je půjčené z bazaru a třeba,že je tu ten bazar i zmíněn, nevidím na tom vůbec nic špatného! Myslím, že v recenzi na automobil je pan Duchoň objektivní a svého "bazarového" spojence pro recenze nevynáší do nebes, tak to tu sakra neřešte! Jinak recenze dobrá, jen tak dál....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat