Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie

Volkswagen Passat CC měla být stylová varianta běžného Passatu, který přeci jen vypadal tak nudně, uniformě a sterilně, jak to jen šlo. Spotřebitelský Volkswagen nikdy nesměl nikoho urážet a musel působit pokud možno absolutně beztřídním dojmem. To se mu dařilo tak dobře, že se mohl nadšený řidič za jeho volantem uzívat.

Stylová varianta CC je trochu jiná. Podobně jako větší Mercedes-Benz CLS i ona hraje spíše na emoce a snaží se upoutat pozornost těch, kteří chtějí sice známou a osvědčenou techniku, kterou vám opraví všude, ale potřebují výraznější design a nepotrpí si na absolutní praktičnost.

Co je klíčové

  • Hledat auta ze spolehlivých zdrojů 
  • Zkrátit intervaly výměn oleje
  • Vyhnout se sedmistupňovému DSG
  • Nekupovat auta po čiptuningu 
  • Neošidit zkušební jízdu
  • Servis svěřit šikovnému mechanikovi

Passat CC měl také působit sportovněji a dynamičtěji, ale aby tento příslib bezezbytku naplnil, musel by dostat jiný podvozek, silnější motory nebo se prostě více technicky odlišovat. Shodná technika se základním modelem ještě neznamená, že by jezdil špatně, ale pojďme to vzít postupně a ojetý Volkswagen Passat CC (později označovaný už jen Volkswagen CC) si důkladně představme z pohledu zájemce o ojetý automobil.

Radosti
Známá technika
Slušná kultivovanost a komfort
Kvalitní zpracování
Poměrně dobrá spolehlivost
Většina aut s bohatou výbavou
Docela si drží cenu
Starosti
Unikátní karosářské díly zvedají ceny oprav
V druhovýrobě toho moc neseženete
Problémové sedmistupňové DSG
Poruchy rozvodů motorů TSI
Praktičnosti moc nepobral
Nejezdí lépe ani rychleji než obyčejný Passat
7  /10
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 55 příspěvků