Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie

Volkswagen Passat CC měla být stylová varianta běžného Passatu, který přeci jen vypadal tak nudně, uniformě a sterilně, jak to jen šlo. Spotřebitelský Volkswagen nikdy nesměl nikoho urážet a musel působit pokud možno absolutně beztřídním dojmem. To se mu dařilo tak dobře, že se mohl nadšený řidič za jeho volantem uzívat.

Stylová varianta CC je trochu jiná. Podobně jako větší Mercedes-Benz CLS i ona hraje spíše na emoce a snaží se upoutat pozornost těch, kteří chtějí sice známou a osvědčenou techniku, kterou vám opraví všude, ale potřebují výraznější design a nepotrpí si na absolutní praktičnost.

Co je klíčové

  • Hledat auta ze spolehlivých zdrojů 
  • Zkrátit intervaly výměn oleje
  • Vyhnout se sedmistupňovému DSG
  • Nekupovat auta po čiptuningu 
  • Neošidit zkušební jízdu
  • Servis svěřit šikovnému mechanikovi

Passat CC měl také působit sportovněji a dynamičtěji, ale aby tento příslib bezezbytku naplnil, musel by dostat jiný podvozek, silnější motory nebo se prostě více technicky odlišovat. Shodná technika se základním modelem ještě neznamená, že by jezdil špatně, ale pojďme to vzít postupně a ojetý Volkswagen Passat CC (později označovaný už jen Volkswagen CC) si důkladně představme z pohledu zájemce o ojetý automobil.

Radosti
Známá technika
Slušná kultivovanost a komfort
Kvalitní zpracování
Poměrně dobrá spolehlivost
Většina aut s bohatou výbavou
Docela si drží cenu
Starosti
Unikátní karosářské díly zvedají ceny oprav
V druhovýrobě toho moc neseženete
Problémové sedmistupňové DSG
Poruchy rozvodů motorů TSI
Praktičnosti moc nepobral
Nejezdí lépe ani rychleji než obyčejný Passat
7  /10
Pokračování testu
Fotogalerie61 fotografií
volkswagen passat cc (1).jpg volkswagen passat cc (11).jpg volkswagen passat cc (12).jpg
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků