Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie

Volkswagen Passat CC měla být stylová varianta běžného Passatu, který přeci jen vypadal tak nudně, uniformě a sterilně, jak to jen šlo. Spotřebitelský Volkswagen nikdy nesměl nikoho urážet a musel působit pokud možno absolutně beztřídním dojmem. To se mu dařilo tak dobře, že se mohl nadšený řidič za jeho volantem uzívat.

Stylová varianta CC je trochu jiná. Podobně jako větší Mercedes-Benz CLS i ona hraje spíše na emoce a snaží se upoutat pozornost těch, kteří chtějí sice známou a osvědčenou techniku, kterou vám opraví všude, ale potřebují výraznější design a nepotrpí si na absolutní praktičnost.

Co je klíčové

  • Hledat auta ze spolehlivých zdrojů 
  • Zkrátit intervaly výměn oleje
  • Vyhnout se sedmistupňovému DSG
  • Nekupovat auta po čiptuningu 
  • Neošidit zkušební jízdu
  • Servis svěřit šikovnému mechanikovi

Passat CC měl také působit sportovněji a dynamičtěji, ale aby tento příslib bezezbytku naplnil, musel by dostat jiný podvozek, silnější motory nebo se prostě více technicky odlišovat. Shodná technika se základním modelem ještě neznamená, že by jezdil špatně, ale pojďme to vzít postupně a ojetý Volkswagen Passat CC (později označovaný už jen Volkswagen CC) si důkladně představme z pohledu zájemce o ojetý automobil.

Radosti
Známá technika
Slušná kultivovanost a komfort
Kvalitní zpracování
Poměrně dobrá spolehlivost
Většina aut s bohatou výbavou
Docela si drží cenu
Starosti
Unikátní karosářské díly zvedají ceny oprav
V druhovýrobě toho moc neseženete
Problémové sedmistupňové DSG
Poruchy rozvodů motorů TSI
Praktičnosti moc nepobral
Nejezdí lépe ani rychleji než obyčejný Passat
7  /10
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků