mam golfa 6 najeto 170000 a už druhý turbo motor tsi 1,2 opravdu to jsou tak špatný motory
Golf VI 1.2 TSI 63 kW je neskutečně líné auto. V pružné, zrychlení ho podrtí i KIA Ceed 1.4 66kW, obyčejná atmosféra!
Mam golfa 6 kombi 2011 s tsi 1.2 najeto 180tis.a musim zaklepat, zatim jede. V 80tis.meneny retez.rozvody
Mám TSI 1.4 už pět let a spokojenost
A rekneme si na rovinu, ma cenu kupovat za 25o.ooo staryho golfa s 9o hp, kdyz za 300 se da sehnat podobny auto novy nebo zanovni s tovarni zarukou..? Co date navic pri koupi usetrite na servise ;)
Má cenu vůbec kupovat Golfa?
Takže pokud to shrneme bez obalu, tak je to pěknej nevrzající krám u kterého nelze vybrat normálně fungující motor....
Já ho strašně chci. Na nový není ale koukal jsem všude po autobazarech. Potěšili mě ten největší že by se tam dalo. Tak to asi nevydržím a bude.
Nove auto se nevyplati, ja kupoval rok a pul starou octu v ackach a byla jako nova, pohodka, spokojenost.
podla mna su tie "studie" o poruchovosti pekna pcvina...vozidla v 21 storoci od zavedenych znaciek sa kazia vsetky pokial nemaju zakladnu udrzbu a servis.ja mam alfu 147 2.0 twinspark uz 5 rokov skutocne chodim na nej obden aj na par rohlikov lebo mam rad "joy ride"...ale samozrejme co treba vymenim a necakam na kolaps.treba obcas otvorit aj kapotu vozidla lebo aj auto je "zivy" stroj.;-)
Tvá alfa asi nemá motor TSI ,že ne.
Jj, jezdí skvěle, ale po 80 000 km se ženě "potkal" motor a 30 000 Kč z kapsy není málo...holt nejsme v USA.:-)
....nemenilo sa to nahodou zadarmo? Pytal by som si tie peniaze naspat.
já měl "spoluúčast" 500Kč, vyměnili mi za to i olej v motoru, takže jsem s tím neměl problém.
Vladimíre, chceš mi tvrdit, že jste s tvojí ženou neslyšeli při startu vytahaný řetěz, který je i v zavřeném autě slyšet asi 5 sekund po startu? A, že to je slušný rachot.Pokud jsi uživatel typu jezdím, nestarám se a pak nadávám, pak se není čemu divit...
A můžeš mi prosím říct, zda je v manuálu pro uživatele auta napsáno něco o tom, že má po startu motoru poslouchat jako rys, zda něco nerachotí? :-P
Tak hele to zalezi jak se na to koukas.Cim jezdis? Mazdou? Fiatem? Rolls Roycem?Neco ti tam dela vazne divny zvuky? Dlouho, pravidelne, po kazdem startu? A ty to ignorujes?Tak jsi budto na auta antitalent (pak to chapu), anebo se brzy neco stane.1+1 jsou 2. Takovej uz je zivot.Ale jinak jo - byla to konstrukcni vada, o tom zadna, ale VW to vymenil znamymu bez kecu. Tamhle dalsi nekdo oise to samy - vymena bez kecu. Co vic si prat, kdyz uz se to stane, no ne?
Ale jinak jo - byla to konstrukcni vada, o tom zadna, ale VW to vymenil znamymu bez kecu. Tamhle dalsi nekdo oise to samy - vymena bez kecu. Co vic si prat, kdyz uz se to stane, no ne?Hmm ,výborné a co po záruce taky bez keců co? ale za balík a z vlastní kapsy !
vytahaný řetěz na starých tsi je již legendární přešlap VW. Pokud mi není jedno, v jakém stavu je moje auto, těch pár vteřin po startu se zaposlouchám. Klidně mi dej mínusů kolik chceš, ale rozdíl mezi mnou a Františkem je, že já nemám potkaný motor a on jo. Přesto ti jeho tvrzení přijdou kvalitnější?
Ehm, tome, co takhle víc číst a míň fabulovat? Já nemám potkaný motor. Vždyť já ani nemám auto z koncernu. Nejsem automechanik-amatér, tak mě ani nenapadlo si komplikovat život soužitím s jejich produktem :-)
U koncernu hned první věta v návodu :-D:-D:-D:-D
Pak bych čekal, že druhá věta bude, že po dojetí do cíle je třeba pokleknout směrem k Vlkohradu a pobít čelem 3x o zem na znamení díků. :-D
No, nejsem si jistý, že to je argument, který by obstál v civilizované společnosti. Pokud jezdí na prohlídky podle servisního plánu v servisní knížce, je to problém výrobce, potažmo servisu. Chtěl bych vidět, jak rachocením řetězu argumentujete hluchému.
Franto: pak je tam zvláštní rozpor v tom co píšeš. Pokud jezdíš na prohlídky podle servisního plánu, jak tvrdíš, tak VW uznávalo tuto závadu a řešilo kulancí (můj případ, uznaná reklamace, celá oprava mě přišla na 500Kč, zbytek platil výrobce). Čili těch 30 000 z vlastní kapsy nechápu.
A Franta se odmlcel.Do autorizaku asi nejezdil.Rachot neresil - to prece musi vydrzet.Faktem, ale zustava, ze tohle se mu muze stat i v Porsche. Sice s mensi pravdepodobnosti, ale uplne nachlup to stejny no a kdyz to neresis, tak se pravdepodobne neco stane.
Pardon Franto, myslel jsem Vladimira :-)
Hele, a nemělo to být spíš na svolávačku? Jestli to je výměna mimo předepsaný interval, tak je jedno, kam na prohlídky jezdí. Prostě když je životnost rozvodů kratší, než vlk sliboval při prodeji a napsal do servisních intervalů, tak to je jeho kaše.
Můj kamarád Fabiatik žádnou kulanci na výměnu řetězu nedostal, a to poctivě na servisy jezdil. Prostě zaplatil plnou cenu necelých 10 tisíc.Takže ono to není úplně tak růžové. Nicméně jak už tady zaznělo: proč si kupovat šit od prasokonzernu, když tu jsou na trhu spolehlivá auta jiných značek?
VW, Skoda, Seat nebo Audi?VW co ja vim menil bez kecu. Zato u Skodoky to abys maval zalobou...
Nemohu souhlasit s doporučením základních 15palcových kol, tedy pokud se chcete občas trochu dynamicky svézt v zatáčkách. Auto má na limitu dost nečitelné chování, jak se balonové pneumatiky kroutí, určitě bych šel alespoň do 16 palců. S těmi mám zkušenost z Octavie, která je podvozkově stejná, spíše má nevýhodu v delších převisech karoserie, ale pocitově se s většími disky chová lépe. Naopak musím uznat, že Golf na 15 kolech je až neuvěřitelně komfortní a po rozbité cestě jede s lehkým TSI jako létající koberec, tudíž záleží na preferencích...
Nalazeni podvozku Golfa 6 a Octavie 2 je uplne jina pisnicka. Golf je lepsi. Ve vsech ohledech.Technicky jsem si taky myslel, ze je to stejny a opravar taky - dokud na Golfu 6 kombi na zadni naprave pri serizovani geometrie klic nepasoval, pan precejen opravuje kazde druhe auto O2... zkusene se podival a konstatoval - "ty*ole to je masiv, vzdyt to je z passata". Vzal klic na Passata a dokoncil serizeni.
Jinak samozrejme sestnactky 205.
Na image je zajímavé, jak dlouho trvá, než lidem dojde, že král je nahý.
Takže výborná ojetina, jen ty motory a chudá výbava., jak říkám výborná volba.
To víš, čím míň výbavy, tím se nemá tolik co srát. :-D:-D:-D
A pak vám budou v hospodě valit klíny do hlavy, že nejlepší jetá leštěnka je Koncern. :-)Přitom jediné schopné motory co VW má, jsou ty nejstarší, vše novější má různé mušky a mouchy, leckdy až masařky. :-D
A proto je Golf etalon třídy? Ještě že ho nemusím mít a stačí mi TOYOTA :-D. Jo a masírovat se nechám jen od maséra.
Jsem na tom stejně, jen mně stačí Mazda:-D
Tak ona ani mazda nebo toyota uz nejsou etalknem spolehlivosti. Jenze jich u nas jezdi malo a vetsina v soukromem provozu, takze tech par k.o. se nestaci ani rozsirit mezi lidi. Staci si precist fora napr. V GB nebo De a podle tech katastrof je golf zlatej
on tady někdo nazývá etalon třídy mazdu či toyotu?? Já to tad čtu vždy jen u koncernových značek, takže etalon pro mne znamená jen "vyrobeno koncernem, kupovano stádem"...
Takže až na motor dobrý :-D
Šestkovej Golf se mi docela líbí, ale s 1.6 benzínem jich zrovna moc není a německé ceny jsou kupodivu vysoké. Pravda, on je to asi jedinej spolehlivej motor a poslední, kterej koncern vyráběl.Celkem pohodlné jsou ty sportovnější sedačky, které tam byly asi v rámci nějakého paketu, protože jsem je tu viděl hlavně v těch slabších verzích. :-))
Tak to se nestačím divit,etalon a samá zavada. Ale jinak super provedení,i když nechytá za srdce.
A ještě k tomu zapomněli dodat že to shnije na sra...
....tak som poctivo a trpezlivo tym (doslova) kataraktom motorovych katastrof presiel. Nic nove, zopakovali sme si co nam koncern nevahal servirovat. Des bes :-OMyslim, ze takymto niecim sa nema sancu *pochvalit* nijaky iny vyrobca.
Nevím, měl jsem Jettu s 1,4 TSi twincharger a neměl jsem s ním žádné problémy. Jeho současný majitel s ní, ke své plné spokojenosti, jezdí taky bez problémů. Takže tolik.
Fortuna ti byla nakloněna. Více za tím nehledej a raději dej na modlení. :-D
Naopak, ty motory dostaly v roce 2007 upravy pro zesileni a od te doby, pokud se nejezdi na prodlouzene intervaly vymeny oleje, s nimi nejsou vetsi problemy nez s motory ostatnich vyrobcu. Jenze tuto informaci moc lidi a tak se siri dezinformace
Proč se tu lže o motoru 1.2 TSI že posledni verzi rozvodů s novejma ozubenejma kolama namontovat na starši motory nelze? Tuto sadu samozřejmě už do motoru lze nechat dát.....sam sem si ji u mého TSI nechal dát....
Potvrzuji - u nasi Fabie 1.2 TSI 63kW rv 2010 byla tato sada montovana loni a jeste material zaplatila Skodovka, my platili jen praci.
No pozor, aby to nebolo tak, ze to ide len od isteho do isteho vyrobneho bloku. Kedze na tom motore bolo tolko technických zmien /porovnatelne s HTP/, povodny a posledny motor mal spolocny snad len pocet valcov.
Jde to na všechny...
Palec nahoru, dojedes od jednoho servisu do druheho. My ostatni ani to ne.:-D
Mila redakce,pokud vas "redakcni profík" je schopny si plest pojmi DOBÍT A DOBÝT, tak ho poslete zpet do zakladni skoly.Je neuveritelne, jaka individua dneska mohou byt novinari,hlavne ze vsichni mate diplom VŠ,ale pravopis prvniho stupne ZŠ neumite do dneska.
No hlavně že ty umíš česky, pojmI....
No a? Pravopis se učí na ZŠ a ne na VŠ... Prostě když se učili vyjmenovaná slova po B, tak chyběli, klasika :-D A znáš to, tu absenci nikdy nedohoníš.
Aha, a proto píšete pojmi místo pojmy a diakritika Vám taky nic neříká, že? Nejdřív si zameťte před svým prahem...
Jenže on se neživí psaním do časopisu.
To sice ne, ale nejde vyčítat druhému to, co sám dělám taky. Když po druhých něco chci, měl bych sám jít příkladem.
haha, pokial Ti v servise zahlasia cenu za opravu rozj.baneho motora, prip. prevodovky, potom uz naozaj na margo vyrobcu ostava ta verzia *DOBÍT* :-D
Tobě to psaní taky moc nejde.
K tomu se nedá nic napsat,snad jen shit z wolfsburgu :-/
No na můj vkus teda závad.....no hrůza.:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.