Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

63 komentářů

kokosman :D
17. října • 21:27

mam golfa 6 najeto 170000 a už druhý turbo motor tsi 1,2 opravdu to jsou tak špatný motory

k22
28. května • 9:14

Golf VI 1.2 TSI 63 kW je neskutečně líné auto. V pružné, zrychlení ho podrtí i KIA Ceed 1.4 66kW, obyčejná atmosféra!

j
5. listopadu • 19:57

Mam golfa 6 kombi 2011 s tsi 1.2 najeto 180tis.a musim zaklepat, zatim jede. V 80tis.meneny retez.rozvody

Aleš
4. srpna • 7:59

Mám TSI 1.4 už pět let a spokojenost

komik
3. července • 9:11

A rekneme si na rovinu, ma cenu kupovat za 25o.ooo staryho golfa s 9o hp, kdyz za 300 se da sehnat podobny auto novy nebo zanovni s tovarni zarukou..? Co date navic pri koupi usetrite na servise ;)

Adolf
3. července • 10:27

Má cenu vůbec kupovat Golfa?

JT
2. července • 18:24

Takže pokud to shrneme bez obalu, tak je to pěknej nevrzající krám u kterého nelze vybrat normálně fungující motor....

Jan Nezkusil
30. června • 22:08

Já ho strašně chci. Na nový není ale koukal jsem všude po autobazarech. Potěšili mě ten největší že by se tam dalo. Tak to asi nevydržím a bude.

Anahaqua
4. července • 9:27

Nove auto se nevyplati, ja kupoval rok a pul starou octu v ackach a byla jako nova, pohodka, spokojenost.

omnipol
29. června • 13:48

podla mna su tie "studie" o poruchovosti pekna pcvina...vozidla v 21 storoci od zavedenych znaciek sa kazia vsetky pokial nemaju zakladnu udrzbu a servis.ja mam alfu 147 2.0 twinspark uz 5 rokov skutocne chodim na nej obden aj na par rohlikov lebo mam rad "joy ride"...ale samozrejme co treba vymenim a necakam na kolaps.treba obcas otvorit aj kapotu vozidla lebo aj auto je "zivy" stroj.;-)

kolemjdoucí
13. března • 14:54

Tvá alfa asi nemá motor TSI ,že ne.

Vladimír
29. června • 11:20

Jj, jezdí skvěle, ale po 80 000 km se ženě "potkal" motor a 30 000 Kč z kapsy není málo...holt nejsme v USA.:-)

Antiautomat
29. června • 15:39

....nemenilo sa to nahodou zadarmo? Pytal by som si tie peniaze naspat.

Tomáš
30. června • 15:44

já měl "spoluúčast" 500Kč, vyměnili mi za to i olej v motoru, takže jsem s tím neměl problém.

Tomáš
29. června • 13:09

Vladimíre, chceš mi tvrdit, že jste s tvojí ženou neslyšeli při startu vytahaný řetěz, který je i v zavřeném autě slyšet asi 5 sekund po startu? A, že to je slušný rachot.
Pokud jsi uživatel typu jezdím, nestarám se a pak nadávám, pak se není čemu divit...

LOL
30. června • 9:03

A můžeš mi prosím říct, zda je v manuálu pro uživatele auta napsáno něco o tom, že má po startu motoru poslouchat jako rys, zda něco nerachotí? :-P

Freddka
5. července • 2:40

Tak hele to zalezi jak se na to koukas.
Cim jezdis? Mazdou? Fiatem? Rolls Roycem?
Neco ti tam dela vazne divny zvuky? Dlouho, pravidelne, po kazdem startu? A ty to ignorujes?
Tak jsi budto na auta antitalent (pak to chapu), anebo se brzy neco stane.
1+1 jsou 2. Takovej uz je zivot.
Ale jinak jo - byla to konstrukcni vada, o tom zadna, ale VW to vymenil znamymu bez kecu. Tamhle dalsi nekdo oise to samy - vymena bez kecu. Co vic si prat, kdyz uz se to stane, no ne?

kolemjdoucí
13. března • 14:52

Ale jinak jo - byla to konstrukcni vada, o tom zadna, ale VW to vymenil znamymu bez kecu. Tamhle dalsi nekdo oise to samy - vymena bez kecu. Co vic si prat, kdyz uz se to stane, no ne?Hmm ,výborné a co po záruce taky bez keců co? ale za balík a z vlastní kapsy !

Tomáš
30. června • 15:05

vytahaný řetěz na starých tsi je již legendární přešlap VW. Pokud mi není jedno, v jakém stavu je moje auto, těch pár vteřin po startu se zaposlouchám. Klidně mi dej mínusů kolik chceš, ale rozdíl mezi mnou a Františkem je, že já nemám potkaný motor a on jo. Přesto ti jeho tvrzení přijdou kvalitnější?

františek
30. června • 22:31

Ehm, tome, co takhle víc číst a míň fabulovat? Já nemám potkaný motor. Vždyť já ani nemám auto z koncernu. Nejsem automechanik-amatér, tak mě ani nenapadlo si komplikovat život soužitím s jejich produktem :-)

řidič
30. června • 9:30

U koncernu hned první věta v návodu :-D:-D:-D:-D

LOL
1. července • 9:38

Pak bych čekal, že druhá věta bude, že po dojetí do cíle je třeba pokleknout směrem k Vlkohradu a pobít čelem 3x o zem na znamení díků. :-D

františek
29. června • 16:13

No, nejsem si jistý, že to je argument, který by obstál v civilizované společnosti. Pokud jezdí na prohlídky podle servisního plánu v servisní knížce, je to problém výrobce, potažmo servisu. Chtěl bych vidět, jak rachocením řetězu argumentujete hluchému.

Tomáš
30. června • 14:57

Franto: pak je tam zvláštní rozpor v tom co píšeš. Pokud jezdíš na prohlídky podle servisního plánu, jak tvrdíš, tak VW uznávalo tuto závadu a řešilo kulancí (můj případ, uznaná reklamace, celá oprava mě přišla na 500Kč, zbytek platil výrobce). Čili těch 30 000 z vlastní kapsy nechápu.

Freddka
5. července • 2:35

A Franta se odmlcel.
Do autorizaku asi nejezdil.
Rachot neresil - to prece musi vydrzet.
Faktem, ale zustava, ze tohle se mu muze stat i v Porsche. Sice s mensi pravdepodobnosti, ale uplne nachlup to stejny no a kdyz to neresis, tak se pravdepodobne neco stane.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
5. července • 2:46

Pardon Franto, myslel jsem Vladimira :-)

pepa
1. července • 10:37

Hele, a nemělo to být spíš na svolávačku? Jestli to je výměna mimo předepsaný interval, tak je jedno, kam na prohlídky jezdí. Prostě když je životnost rozvodů kratší, než vlk sliboval při prodeji a napsal do servisních intervalů, tak to je jeho kaše.

LOL
1. července • 9:36

Můj kamarád Fabiatik žádnou kulanci na výměnu řetězu nedostal, a to poctivě na servisy jezdil. Prostě zaplatil plnou cenu necelých 10 tisíc.Takže ono to není úplně tak růžové. Nicméně jak už tady zaznělo: proč si kupovat šit od prasokonzernu, když tu jsou na trhu spolehlivá auta jiných značek?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
5. července • 2:51

VW, Skoda, Seat nebo Audi?
VW co ja vim menil bez kecu. Zato u Skodoky to abys maval zalobou...

Adam
29. června • 10:23

Nemohu souhlasit s doporučením základních 15palcových kol, tedy pokud se chcete občas trochu dynamicky svézt v zatáčkách. Auto má na limitu dost nečitelné chování, jak se balonové pneumatiky kroutí, určitě bych šel alespoň do 16 palců. S těmi mám zkušenost z Octavie, která je podvozkově stejná, spíše má nevýhodu v delších převisech karoserie, ale pocitově se s většími disky chová lépe. Naopak musím uznat, že Golf na 15 kolech je až neuvěřitelně komfortní a po rozbité cestě jede s lehkým TSI jako létající koberec, tudíž záleží na preferencích...

Freddka
5. července • 2:28

Nalazeni podvozku Golfa 6 a Octavie 2 je uplne jina pisnicka. Golf je lepsi. Ve vsech ohledech.
Technicky jsem si taky myslel, ze je to stejny a opravar taky - dokud na Golfu 6 kombi na zadni naprave pri serizovani geometrie klic nepasoval, pan precejen opravuje kazde druhe auto O2... zkusene se podival a konstatoval - "ty*ole to je masiv, vzdyt to je z passata". Vzal klic na Passata a dokoncil serizeni.

Freddka
5. července • 2:29

Jinak samozrejme sestnactky 205.

pepa
29. června • 9:06

Na image je zajímavé, jak dlouho trvá, než lidem dojde, že král je nahý.

k22
29. června • 8:42

Takže výborná ojetina, jen ty motory a chudá výbava., jak říkám výborná volba.

Honza
29. června • 10:27

To víš, čím míň výbavy, tím se nemá tolik co srát. :-D:-D:-D

LOL
29. června • 7:04

A pak vám budou v hospodě valit klíny do hlavy, že nejlepší jetá leštěnka je Koncern. :-)
Přitom jediné schopné motory co VW má, jsou ty nejstarší, vše novější má různé mušky a mouchy, leckdy až masařky. :-D

Peter
28. června • 19:53

A proto je Golf etalon třídy? Ještě že ho nemusím mít a stačí mi TOYOTA :-D. Jo a masírovat se nechám jen od maséra.

Wofsteen
29. června • 7:38

Jsem na tom stejně, jen mně stačí Mazda:-D

tom
29. června • 14:35

Tak ona ani mazda nebo toyota uz nejsou etalknem spolehlivosti. Jenze jich u nas jezdi malo a vetsina v soukromem provozu, takze tech par k.o. se nestaci ani rozsirit mezi lidi. Staci si precist fora napr. V GB nebo De a podle tech katastrof je golf zlatej

řidič
29. června • 14:43

on tady někdo nazývá etalon třídy mazdu či toyotu?? Já to tad čtu vždy jen u koncernových značek, takže etalon pro mne znamená jen "vyrobeno koncernem, kupovano stádem"...

kErb
28. června • 19:42

Takže až na motor dobrý :-D

tomtomt
28. června • 19:03

Šestkovej Golf se mi docela líbí, ale s 1.6 benzínem jich zrovna moc není a německé ceny jsou kupodivu vysoké. Pravda, on je to asi jedinej spolehlivej motor a poslední, kterej koncern vyráběl.
Celkem pohodlné jsou ty sportovnější sedačky, které tam byly asi v rámci nějakého paketu, protože jsem je tu viděl hlavně v těch slabších verzích. :-))

Patrik
28. června • 18:46

Tak to se nestačím divit,etalon a samá zavada. Ale jinak super provedení,i když nechytá za srdce.

Mondeák
1. listopadu • 19:41

A ještě k tomu zapomněli dodat že to shnije na sra...

Antiautomat
28. června • 18:33

....tak som poctivo a trpezlivo tym (doslova) kataraktom motorovych katastrof presiel. Nic nove, zopakovali sme si co nam koncern nevahal servirovat. Des bes :-OMyslim, ze takymto niecim sa nema sancu *pochvalit* nijaky iny vyrobca.

belga
28. června • 21:27

Nevím, měl jsem Jettu s 1,4 TSi twincharger a neměl jsem s ním žádné problémy. Jeho současný majitel s ní, ke své plné spokojenosti, jezdí taky bez problémů. Takže tolik.

LOL
29. června • 7:05

Fortuna ti byla nakloněna. Více za tím nehledej a raději dej na modlení. :-D

tom
29. června • 14:32

Naopak, ty motory dostaly v roce 2007 upravy pro zesileni a od te doby, pokud se nejezdi na prodlouzene intervaly vymeny oleje, s nimi nejsou vetsi problemy nez s motory ostatnich vyrobcu. Jenze tuto informaci moc lidi a tak se siri dezinformace

lukas
28. června • 17:57

Proč se tu lže o motoru 1.2 TSI že posledni verzi rozvodů s novejma ozubenejma kolama namontovat na starši motory nelze? Tuto sadu samozřejmě už do motoru lze nechat dát.....sam sem si ji u mého TSI nechal dát....

MadMack
29. října • 11:18

Potvrzuji - u nasi Fabie 1.2 TSI 63kW rv 2010 byla tato sada montovana loni a jeste material zaplatila Skodovka, my platili jen praci.

Antiautomat
28. června • 18:39

No pozor, aby to nebolo tak, ze to ide len od isteho do isteho vyrobneho bloku. Kedze na tom motore bolo tolko technických zmien /porovnatelne s HTP/, povodny a posledny motor mal spolocny snad len pocet valcov.

lukas
28. června • 20:54

Jde to na všechny...

Mitch
28. června • 18:38

Palec nahoru, dojedes od jednoho servisu do druheho.
My ostatni ani to ne.:-D

ls
28. června • 17:40

Mila redakce,pokud vas "redakcni profík" je schopny si plest pojmi DOBÍT A DOBÝT, tak ho poslete zpet do zakladni skoly.
Je neuveritelne, jaka individua dneska mohou byt novinari,hlavne ze vsichni mate diplom VŠ,ale pravopis prvniho stupne ZŠ neumite do dneska.

cZninja
30. června • 19:15

No hlavně že ty umíš česky, pojmI....

rohYpnol
29. června • 20:22

No a? Pravopis se učí na ZŠ a ne na VŠ... Prostě když se učili vyjmenovaná slova po B, tak chyběli, klasika :-D A znáš to, tu absenci nikdy nedohoníš.

Wofsteen
29. června • 7:35

Aha, a proto píšete pojmi místo pojmy a diakritika Vám taky nic neříká, že? Nejdřív si zameťte před svým prahem...

your.god
30. června • 6:14

Jenže on se neživí psaním do časopisu.

Míra
30. června • 11:42

To sice ne, ale nejde vyčítat druhému to, co sám dělám taky. Když po druhých něco chci, měl bych sám jít příkladem.

Antiautomat
28. června • 18:36

haha, pokial Ti v servise zahlasia cenu za opravu rozj.baneho motora, prip. prevodovky, potom uz naozaj na margo vyrobcu ostava ta verzia *DOBÍT* :-D

Míra
28. června • 18:26

Tobě to psaní taky moc nejde.

maxwel
28. června • 17:47

K tomu se nedá nic napsat,snad jen shit z wolfsburgu :-/

LOL2000
28. června • 17:04

No na můj vkus teda závad.....no hrůza.:-O

Doporučujeme

Články odjinud