Mám Avensisku 130kW, sice T25, měla taky problém s těsněním, toyota mi měnila motor za nový.. Od té doby pohoda, chtěl jsem jenom dodat, že mi nesedí spotřeba s tím, co tvrdí v článku, spotřebu si monitoruju podle tankování a dlouhodobě jezdím za 6.5 l/ 100km, a ploužák nejsem... 8 - 9 litrů, to dávám při krátkých jízdách ve městě, tak nevím, ale mě se nezdá, že by tenhle motor byl nějak extrémně pažravý...
Divne je, ze 5.dvere su fotene 2x (strieborny kus 2009). Raz s koroziou a raz bez nej.To pocas pisania tie dvere prestriekali ?:-O
Mám Ave 2012 1,8 s dodatečným namontovaným plynem od funglovky/ Lovato s přímazem/ a naprosto bez problémů..Jezdí to za 7,8 při ceně cca 11,90 Kč/l.. Není co řešit.
Dával si plyn hned do nového? nebá ses ztráty záruky?:)
Záruku na poškození motoru provozem převzal montující servis/ Čadek,BRNO/. v TOYOTA SERVISU S TÍM NEBYL PROBLÉM. Montováno při nájezdu 10 000 Km do nového vozu.
Jaké jsou zkoušenosti s lpg ve vašem voze nyní? Přemýšlím také o montáži LPG do stejného auta. Díky
Třesně o tomhle modelu ze své zkušenosti mohu říci, že to je absolutně bezproblémové auto - mluvím o 2.0 dieselu. Auto úplně bez závad - při pravidelném servisu. Pokud se člověk smíří s tím, že to nemá tak precizní řízení jako např. BMW atd., tak dle mého, to je dobrá koupě.
Jak jsi přišel na to, ze BMW ma precizní řízení? Kterým modelem jsi jezdil?
Jde o to, co si představíme pod pojmem precizní. Proti Toyotě má "precizní" řízení třeba i minulá trojka. Toyota v podstatě nemá zpětnou vazbu.
S tim souhlasim, mel jsem tedy minulou generaci Avensise a to auto je proste hluchoneme - nemluvi ani neslysi.
Známy má už druhú Avensisku druhej generácie, ale na LPG (prvú mu niekto pred panelákom podpálil). Spotrebu na benzín mal do 7 litrov, na LPG 8. U tej novšej (po facelifte) to japonci trochu vylepšili, a tak je to o pol až liter LPG viac. Ale je s ňou nadmieru spokojný.Mal som Corollu aj Civic na benzín, a bol som s autami spokojný - prakticky bez problémov. A potom som mal šestkovú dieslovú mazdu (105 kW), a to bola katastrofa. Každých 10-15 tisíc km sa tam muselo niečo meniť - postupne predné ložiská - pri 105 a 115 tis. km, olejové čerpadlo, trubka klimatizácie, a nakoniec celý motor. Niekde v novinách som čítal, že dokonca aj súčasné šestky tretej generácie majú u dieslov stále ten istý problém ako som mal ja s mojou šestkou - vačková hriadeľ sa v jednej časti odiera, kovové piliny sa dostávajú do oleja a postupne zničia olejové čerpadlo. Takže záver je jasný - pokiaľ japonské auto, tak jedine s benzínom.
Mám T27 již čtrvtým rokem,celkem najeto 147000 km,já osobně necelých 100 tis.Dlouho jsem si na diesla nemohl zvyknout,auto mě spíš zaujalo po vzhledové stránce.Dnes bych neměnil.Spotřeba u 2,0 D4D je výborná pokud se jezdí slušně.Opotřebení laku mohu jen potvrdit,co se týká koroze patých dveří to sedí,i když ji nemám tak pokročilou,měl bych zvážit reklamaci,pokud to ještě jde.Jinak nemám za celou dobu žádné problémy,jediná závada,pouze opotřebení brzd.Auto je pravidelně servisováno,olej,filtry atd.Poslední výměnu už jsem dělal doma.Co se týká startů v zimě překvapivě dobrý.Teď ho druhým rokem garážuju,tak mu snad polepším.Auto je provozováno na delší trasy a po celkem dobrých silnicích,na chalupu jezdím opatrněji,nehodlám odrovnat podvozek,což na mazdě se mi za 8 roků povedlo několikrát.Za mě Avensis 2,0 D4D dobrá volba,možná se měl jen štěstí.Ostatním přeji spoustu kilometrů bez nehod a bez poruch.
POZOR to auto přece musí být stočené!!!! Ve článku se tvrdí že má 171tis. přitom poslední záznam v el .servisce je z 11/2014 má 168tis.km. Že by za rok a půl někdo najel 3tis.km ??? A před tím prům. nájezd za poslední 3 roky je 40tis.km ročně. Takže je jasné že v létě 2016 to musí mít přes 230tis.km!! Nebo nám autor předkádá nějaký starý článek??Nám se přesně toto před lety stalo když jsme kupovali auto z AAA. Hned druhý den nám v autorizáku řekli že je naprosto prokazatelné že je auto o 30tis. stočené (stočili jen tachometr, ostatní jednotky co uchovávají stav km stočené nebyly). Mělo na tach jen o 5tis. více než byl poslední rok starý záznam v servisce. Ve skutečnosti to bylo o 35tis víc. Reklamace v AAA... marnost, naprostá arogance moci.... po několika měsících vyhrožování právníkem jsem dostali zpět 15tis.kč. Tohle nechci zažít nikdy více!!! Nejlepší vtip byl, že nám při prodeji dali zdarma certifikát fy Cebia v hodnotě tuším 2tis.kč který potvrzoval stav kilometrů!!! Taky asi pěkný podvod.
AAA znám již od jejich vzniku. Až na drobné výjimky neznám moc spokojených zákazníků, přesto zcela nepochopitelně tahle prodejní síť stále funguje. Naposledy jsem se nechal přemluvit asi před před 2 lety (2018 Pardubice) švagrem a šli jsem k nim koupit Superba. Auto vypadalo vevnitř jako nové a z venku taky. Po pár minutách jsem si všimnul, že je stříkané. Když jsem se přímo zeptal, prodejce to přiznal, ale na ceduli bylo deklarováno, jako nehavarované. Po konkrétním dotazu prodejce přiznal střet se zvěří. Stane se, ale proč lžou? Auto najeto cca. 40 000km má potíže s EGR ventilem, normální? Nemyslím si. Já prostě nechápu, že tahle síť stále funguje, ale když se tady mohou prodávat škodovky s HTP, TSI a stejně to lidi kupují a pak brečí v servisech, když po nich chtějí garážmajstři peníze za nový motor, pak se asi není čemu divit....Jinak Toyoty jsem měl s motorem D4-D už 3 a s žádnou jsem neměl nikdy sebemenší problém. Pravda nikdy jsem neměl verzi D-Cat. Hodně povídaček co jsem četl o D-4D si myslím, že nemá reálný základ, tedy ne v tom, že by bylo auto dobře servisováno a dobře provozováno. Na silnici jsem s těmito motory nikdy nepocítil, že by koncern v daném objemu měl lepší průběh točivého momentu a o tichosti těchto motorů si mohou nechat u VW jenom zdát....Jediné co jsem nezažil jsou spotřeby 4,5 l/100km, jako u VW group, ale já si spotřebu počítám, takže bych ji nezažil ani u nich ...:-)
Fakt jsi několik měsíců řešil stočení o 30tis km? U auta s běžnou životností půl milionu km? To spíš vypadá že pěknej podvod je tvoje svéprávnost...
ziadne auto nie je stavane na zivotnost 500 tkm.
Nevím jak v tomto konkrétním případě, ale soused má stejné auto 16 let a najezdil za tu dobu 11 tis. km. Tedy proč ne?:-D:-D:-D
zluste si přešíst znovu, z čeho vychází- původní roční nájezd a pak ten za poslední rok... to fakt nesedí..
No jestli to už rok stojí v bazaru, tak se to dá celkem snadno pochopit. A pochopil bych i to, že to už rok stojí v bazaru. Tak nějak nevidím, proč by si to měl někdo kupovat. Jediné v čem je to lepší než evropský mainstream je falešná iluze spolehlivosti. Nic víc.
poslední serviska 11.11. 2014.... takže to podle vás stojí v baziši celých těch 22 měsíců? Tomu snad sám nevěříte...
No vidite, a naproti bydlí jiný soused, a ten se stejným vozem ma stejný nájezd km za měsíc... :-P
Tak stejný vůz asi nemá, když se tento model před 16 lety ještě nevyráběl! Stejný název ještě není stejný vůz.
A mame tu dalsi antijaponskej clanecek. Je vsem jasny ze oktavka v kombiku je nejlepsi vuz na svete!
Toyotu som mal, Corollu E12 a ziadny etalon to nebol.Uprimne povedane, predosly Fiat mal pri predaji o 200 tkm viac a bol o dost spolahlivejsi.
Takže lak na kapotě drží a jednou provždy nerezatí ?
A co kdybys prestal byt predpojaty? V celem clanku nevidim jedinou zminku o octavii, to ti s ni nekdo prejel psa?Bohuzel se musis smirit s tim, ze dnesni japonci nevydrzi o nic vic nez ostatni produkce, jen mezi lidmi pretrvava dogma z poloviny devadesatych let, kdy ta auta byla opravdu spolehliva a bezproblemova.
POkud dobře čteš, tak tohle je Made in the UK.S japoncem to má poslečný jen název značky.
Je to auto které vyrobila japonská firma, to je podstatné, ne místo výroby.
Měl jsem Corollu, rok výroby 2003, po desíti letech jsem ji prodal bez vady, stopy jakékoliv rzi, na karoserii. To asi nejsou devadesátá léta.
Mel jsem Golf GTI pate generace. Od roku 2006 do roku 2012. Prodal jsem ho bez jediné vady, nepraskla dokonce ani žádná žárovka. Dodnes slouží druhému majiteli na Slovensku. Audi a3 bez sebemenší vady jsem prodal po třech letech naprosto bezproblémového provozu. Novému majiteli slouží perfektně.
A modelovy rocnik, kilometrovy najezd, parkovani? Porovnej prelom tisicileti a konec prvniho desetileti v novem tisicileti.Na prelomu se delala auta tak, aby vydrzela. Ale chapu, ze stejne jako fan klub vw nema rad kritiku svych vozu, tak fan klub japoncu na ne neda dopustit a hada se, kdykiv se jejich aut nekdo dotkne.
Jsi mimo realitu. Nejsem fanda žádné automobilky. Buď se mi auto líbí, nebo nelíbí. Ty jsi evidentně fanda asi německých aut a "japonce" jsi nikdy nevlastnil. Já jen reagoval na pitomost, kterou jsi napsal, o tom, že poslední auta která vydržela, jsou z poloviny devadesátých let. Nyní mám Ford, podle tebe je to "japonec." Čtyři roky jsem s ním jezdil denně do práce, dva roky stálo venku, osm let potom garažováno. Nedělám si iluze o tom, že začínají automobilky šetřit a auta rezaví, třeba tento Avensis, ale určitě nebudu psát hlouposti, když s tím nemám žádnou zkušenost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.