Test ojetiny: Toyota Auris Hybrid není krásná, i diesely však závidí náklady

17 komentářů

Hloupej Honza
11. října • 9:33

I ojeté je drahé na pořízení, na údržbu složité a drahé auto. Vzhledově jedno z nejošklivějších, už to není stylovka, sporťák taky ne, stěhovák taky ne.
Tedy krom ekologického přístupu, je vůbec nějaký rozumný počítatelný, měřitelný důvod to ojeté vůbec koupit?

David
4. prosince • 19:52

Podle toho, co jsem o autě četl, to vidím takto: Auris Hybrid kombi je rodinné auto s velkým kufrem (alternativa Octavie), sice dražší, ale dostanu auto s automatickou převodovkou, motorem 1,8 čtyřválec benzín bez turba, což je pro mě ideální motorizace a bohatou výbavou. Dále to má nízké servisní náklady, kdy zejména brzdy vydrží hodně, protože se brzdí hodně motorem. Zajímavé je, že druhý názor zase uvádí, že brzdy reznou, protože se moc nepoužívají kvůli brzdění motorem.
Za mě rozhodně tohle auto než jakýkoli kombík s TDIčkem. Pořád lepší v nejhorším vyměnit baterku než měnit DPF, dvouhmoťák, turbo, vstřikovače a další věci u dieselu.

Jan
7. března • 19:49

Proto jsem to kupoval. Zatím 3/4 roku, 15000 najeto, paráda.

Tomas
21. října • 6:41

Ahoj mám 4 deň autisti a spotreba nad 5 l aj keď sa snažím pôjde dole po zábehu ? Akú máš skúsenosť ? Ale je obutá na 17tkach kolesách .

Kuk Vykuk
24. září • 13:22

Ten pěknej dizajn je zápor? Té zase blábol z Autorevue. Na to že dizajn Toyot moc nemusim tak je jejich Auris hezčí než někajý nemastný neslaný VW nebo Šáde pekáče. Máte voči z kašparovy krávy :-D:-D

Peter
24. září • 10:20

To by mne teda fakt zajímalo, proč všichni "redaktoři" uvádějí jako zápor u Japonců drahé náhradní díly!? Od roku 2000 mám doma pouze Toyoty a nezdá se mi, že by olej, filtry, kapalina do ostřikovačů a brzdové díly byly dražší, než u jiných značek. JINÉ ND OPRAVDU NEPOTŘEBUJI!!! A když jsem trefil srnu, tak to platila pojišťovna. Pořád vyjde levněji ani jednou nekoupit díl za 7000, než 3x za 4000.

Marex
24. září • 16:15

Je to tak. Oni to ale uvádějí z pohledu poruchovosti evropských vozů, které se totiž sypou častěji, než je vhodné a proto je zajímá cena těch N.D. Japonci se sice tak snadno nesypou a hodně toho snesou a i třeba s přední nápravou zralou po vyšším nájezdu na G.O. nic nevrže ani nebouchá, ale pokud dojde k nějaké kolizi, tak ceny dílů, které často nejsou v druhovýrobě, hlavně plechy stojí mnohem dráž, než na evropský poruchový pekáč, to je taky pravda. Pokud jezdíte bez nehod, pak vás to samozřejmě nemusí trápit, protože spotřebák se na Japonce dělá běžně v druhovýrobě za rozumné ceny. Tohle píšu jako spokojený majitel japonského vozu a evropský vůz už si nekoupím, ani kdyby ceny N.D. na Japonce stáli mnohem více ;-)

Zelí
27. září • 15:09

Kolega po ujetí cca 150tis.km nechal repasovat na svém japonském stroji SubLegacy podvozek opotřebený jízdou po asfaltu. Zaplatil 120 tisíc Kč protočil panenky a auto prodal. Báchorky o spolehlivosti japonských aut si prosím nechte na japonská fóra.

tadeáš
29. září • 16:01

Na Toyota Prius 280 000 km -bez závad,za 8 r. stěrače, 4x pneu,3x svíčky,

Jan Havránek
17. října • 16:47

4x pneu jako 4 pneumatiky a nebo 4 sady pneumatik?

Joe Doe
23. září • 21:53

“Pokud budete jezdit běžným tempem, není ani ve městě problém udržet spotřebu do šesti litrů.”Ta veta je nezmysel. Mam hybridny kombik z roku 2015 a fakt je, ze v meste je problem dostat sa NAD 5 litrov. Praha sa da zo zapadu na vychod (Zlicin/Cerny Most) a spat prejst za 3.5-4.5 litra bez snazenia, podla dopravnej situacie, ale da sa aj 3.1. Este sa mi nestalo, ze by som mal priemer medzi tankovaniami nad 6 litrov, a to vratane dialnicnych presunov v Nemecku.Dlhodobe priemery v priebehu roka osciluju medzi 4.7 a 5.2. A to podotykam na 17-palcovych pneu, ktore oproti 16-tkam zvysuju spotrebu o cca 0.5 litra (v rodine mame identicke auto na 16tkach, takze porovnavam auta, ktore osobne poznam).Inak - Auris je skvele auto a mozem len odporucat.

Zdeny Horáček (3MPS)
24. září • 8:07

je to tak, ovšem asi 90% lidí nejezdí dnes běžným tempem. Stačí se rozhlédnout kolem sebe, zejména třeba v pondělí ráno nebo pátek odpoledne. To mi připadá, jako když vypustěj koně z boxu na Velké pardubické.protože já jezdím "běžným tempem", mohu směle napsat, že s 2,5 l trvalým 4x4 jezdím těžce pod 8/100 a s 3,7 V6 dokážu jezdít "běžným tempem" těžce pod 10/100. proti mně stojí ti, co jezdí "normálně" a třeba taková 1,6 jim "žere" neskutečných 10+/100. každý to holt má nastavené jinak a já nevidím důvod, proč by Auris hybrid neměl jezdit za tak nízké spotřeby. Jen to chce jedno - nenechat se strhnout zdivočelou smečkou debilů na našich silnicích, nejlépe třeba na takové D1 v pátek odpoledne. (Ti nejdivočejší stejně ale skončí 10km za Prahou v hromádné kolizi... :-D:-D:-D )

Kuk Vykuk
24. září • 13:18

Kecy, 90 % se práveže táhnou jak velbloudi a jede skoro předpisově.

sobullko
23. září • 15:18

Dakujem, tento članok potešil:)Hladam auto pre manželku a rozhodujem sa medzi Yaris HSD a Auris HSD II. (sem tam pozeram aj I.generaciu)
A suhlasim - priemerny design, priestornost vo vnutri je tiez priemer, taktiez kufor, palubka chce zvyk... (ta ma odradzuje)
Ale v com vynika ze je to toyota a hybrid a automat (eCVT).... viem ze nekupujem macku vo vreci, viem ze v primere budem/e jazdit za 5l a s automatom!!! nenasiel som auto do mesta s automatom ktoré sa co i len priblizia hybridnej toyote..-Jazdeny diesel po r.2010 (DPF - norma euro5) nechcem!!
-cvt ani dvojspojku takiez nechcem (bojim sa do buducnosti servisnych nakladov) - jedine hydromenic ale tam je v meste spotreba 8-9l...
- trojhrnceky s turbom asi tiez nebudu nic premna (aj ked 1,2 puretech s 6st. hydromenicom aisin nemusi byt zla volba)..hm - proste vychadza mi z toho len hybrid a ked hybrid tak automaticky toyota:)))

Auto ma slusny vykon (ked treba dupnut tak to ide - atmosfere pomaha elektromotor a nahradza tym turbo), inac su tie auticka mimoriadne tiche a komfortneee a necakaju ma nepredvidatelne naklady! a to je v dnesnej dobre u jazdeniek zazrak... U mna zostava uz len otazka ci to bude toyota alebo "velky brat" lexus:D

Tom
23. září • 16:15

Vubec nechapu, proc to resis. Aby sis potvrdil svoji volbu? Je prece jasne, ze na popojizdeni do mesta je diesel zcela nevhodny, naopak hybrid s ohledem na neustalou rekuperaci a rozjizdeni uplne idealni.
Presne naopak tomu bude u dalnicnich krizniku:-D

vana
23. září • 10:23

Proč technické údaje zcela ignorují přítomnost elektromotoru ?

Gašpo
23. září • 9:26

Není krásná ?
Úprimne, nezdá sa mi o nič škaredšia než vačšina súčasných áut, ktoré sú s takou pompou označované za designové perly hýriace nekonvenčnou originalitou.B-]

Doporučujeme

Články odjinud