Test ojetiny: Toyota Auris Hybrid není krásná, i diesely však závidí náklady

Gašpo  |  23. 09. 2017 09:26

Není krásná ?
Úprimne, nezdá sa mi o nič škaredšia než vačšina súčasných áut, ktoré sú s takou pompou označované za designové perly hýriace nekonvenčnou originalitou.

Odpovědět  |   | 
vana  |  23. 09. 2017 10:23

Proč technické údaje zcela ignorují přítomnost elektromotoru ?

Odpovědět  |   | 
sobullko  |  23. 09. 2017 15:18

Dakujem, tento članok potešil:)

Hladam auto pre manželku a rozhodujem sa medzi Yaris HSD a Auris HSD II. (sem tam pozeram aj I.generaciu)
A suhlasim - priemerny design, priestornost vo vnutri je tiez priemer, taktiez kufor, palubka chce zvyk... (ta ma odradzuje)
Ale v com vynika ze je to toyota a hybrid a automat (eCVT).... viem ze nekupujem macku vo vreci, viem ze v primere budem/e jazdit za 5l a s automatom!!! nenasiel som auto do mesta s automatom ktoré sa co i len priblizia hybridnej toyote..

-Jazdeny diesel po r.2010 (DPF - norma euro5) nechcem!!
-cvt ani dvojspojku takiez nechcem (bojim sa do buducnosti servisnych nakladov) - jedine hydromenic ale tam je v meste spotreba 8-9l...
- trojhrnceky s turbom asi tiez nebudu nic premna (aj ked 1,2 puretech s 6st. hydromenicom aisin nemusi byt zla volba)..hm - proste vychadza mi z toho len hybrid a ked hybrid tak automaticky toyota:)))

Auto ma slusny vykon (ked treba dupnut tak to ide - atmosfere pomaha elektromotor a nahradza tym turbo), inac su tie auticka mimoriadne tiche a komfortneee a necakaju ma nepredvidatelne naklady! a to je v dnesnej dobre u jazdeniek zazrak...

U mna zostava uz len otazka ci to bude toyota alebo "velky brat" lexus:D

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 09. 2017 16:15

Vubec nechapu, proc to resis. Aby sis potvrdil svoji volbu? Je prece jasne, ze na popojizdeni do mesta je diesel zcela nevhodny, naopak hybrid s ohledem na neustalou rekuperaci a rozjizdeni uplne idealni.
Presne naopak tomu bude u dalnicnich krizniku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 09. 2017 21:53

“Pokud budete jezdit běžným tempem, není ani ve městě problém udržet spotřebu do šesti litrů.”

Ta veta je nezmysel. Mam hybridny kombik z roku 2015 a fakt je, ze v meste je problem dostat sa NAD 5 litrov. Praha sa da zo zapadu na vychod (Zlicin/Cerny Most) a spat prejst za 3.5-4.5 litra bez snazenia, podla dopravnej situacie, ale da sa aj 3.1.

Este sa mi nestalo, ze by som mal priemer medzi tankovaniami nad 6 litrov, a to vratane dialnicnych presunov v Nemecku.

Dlhodobe priemery v priebehu roka osciluju medzi 4.7 a 5.2. A to podotykam na 17-palcovych pneu, ktore oproti 16-tkam zvysuju spotrebu o cca 0.5 litra (v rodine mame identicke auto na 16tkach, takze porovnavam auta, ktore osobne poznam).

Inak - Auris je skvele auto a mozem len odporucat.

Odpovědět  |   | 

je to tak, ovšem asi 90% lidí nejezdí dnes běžným tempem. Stačí se rozhlédnout kolem sebe, zejména třeba v pondělí ráno nebo pátek odpoledne. To mi připadá, jako když vypustěj koně z boxu na Velké pardubické.

protože já jezdím "běžným tempem", mohu směle napsat, že s 2,5 l trvalým 4x4 jezdím těžce pod 8/100 a s 3,7 V6 dokážu jezdít "běžným tempem" těžce pod 10/100. proti mně stojí ti, co jezdí "normálně" a třeba taková 1,6 jim "žere" neskutečných 10+/100. každý to holt má nastavené jinak a já nevidím důvod, proč by Auris hybrid neměl jezdit za tak nízké spotřeby. Jen to chce jedno - nenechat se strhnout zdivočelou smečkou debilů na našich silnicích, nejlépe třeba na takové D1 v pátek odpoledne. (Ti nejdivočejší stejně ale skončí 10km za Prahou v hromádné kolizi... )

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2017 13:18

Kecy, 90 % se práveže táhnou jak velbloudi a jede skoro předpisově.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  24. 09. 2017 10:20

To by mne teda fakt zajímalo, proč všichni "redaktoři" uvádějí jako zápor u Japonců drahé náhradní díly!? Od roku 2000 mám doma pouze Toyoty a nezdá se mi, že by olej, filtry, kapalina do ostřikovačů a brzdové díly byly dražší, než u jiných značek. JINÉ ND OPRAVDU NEPOTŘEBUJI!!! A když jsem trefil srnu, tak to platila pojišťovna. Pořád vyjde levněji ani jednou nekoupit díl za 7000, než 3x za 4000.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  24. 09. 2017 16:15

Je to tak. Oni to ale uvádějí z pohledu poruchovosti evropských vozů, které se totiž sypou častěji, než je vhodné a proto je zajímá cena těch N.D. Japonci se sice tak snadno nesypou a hodně toho snesou a i třeba s přední nápravou zralou po vyšším nájezdu na G.O. nic nevrže ani nebouchá, ale pokud dojde k nějaké kolizi, tak ceny dílů, které často nejsou v druhovýrobě, hlavně plechy stojí mnohem dráž, než na evropský poruchový pekáč, to je taky pravda. Pokud jezdíte bez nehod, pak vás to samozřejmě nemusí trápit, protože spotřebák se na Japonce dělá běžně v druhovýrobě za rozumné ceny. Tohle píšu jako spokojený majitel japonského vozu a evropský vůz už si nekoupím, ani kdyby ceny N.D. na Japonce stáli mnohem více

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 09. 2017 15:09

Kolega po ujetí cca 150tis.km nechal repasovat na svém japonském stroji SubLegacy podvozek opotřebený jízdou po asfaltu. Zaplatil 120 tisíc Kč protočil panenky a auto prodal. Báchorky o spolehlivosti japonských aut si prosím nechte na japonská fóra.

Odpovědět  |   | 
tadeáš  |  29. 09. 2017 16:01

Na Toyota Prius 280 000 km -bez závad,za 8 r. stěrače, 4x pneu,3x svíčky,

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  17. 10. 2017 16:47

4x pneu jako 4 pneumatiky a nebo 4 sady pneumatik?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 09. 2017 13:22

Ten pěknej dizajn je zápor? Té zase blábol z Autorevue. Na to že dizajn Toyot moc nemusim tak je jejich Auris hezčí než někajý nemastný neslaný VW nebo Šáde pekáče. Máte voči z kašparovy krávy

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  11. 10. 2017 09:33

I ojeté je drahé na pořízení, na údržbu složité a drahé auto. Vzhledově jedno z nejošklivějších, už to není stylovka, sporťák taky ne, stěhovák taky ne.
Tedy krom ekologického přístupu, je vůbec nějaký rozumný počítatelný, měřitelný důvod to ojeté vůbec koupit?

Odpovědět  |   | 
David  |  04. 12. 2017 19:52

Podle toho, co jsem o autě četl, to vidím takto: Auris Hybrid kombi je rodinné auto s velkým kufrem (alternativa Octavie), sice dražší, ale dostanu auto s automatickou převodovkou, motorem 1,8 čtyřválec benzín bez turba, což je pro mě ideální motorizace a bohatou výbavou. Dále to má nízké servisní náklady, kdy zejména brzdy vydrží hodně, protože se brzdí hodně motorem. Zajímavé je, že druhý názor zase uvádí, že brzdy reznou, protože se moc nepoužívají kvůli brzdění motorem.
Za mě rozhodně tohle auto než jakýkoli kombík s TDIčkem. Pořád lepší v nejhorším vyměnit baterku než měnit DPF, dvouhmoťák, turbo, vstřikovače a další věci u dieselu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  07. 03. 2018 19:49

Proto jsem to kupoval. Zatím 3/4 roku, 15000 najeto, paráda.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  21. 10. 2018 06:41

Ahoj mám 4 deň autisti a spotreba nad 5 l aj keď sa snažím pôjde dole po zábehu ? Akú máš skúsenosť ? Ale je obutá na 17tkach kolesách .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A