Test ojetiny: Suzuki SX4 je docela spolehlivá čtyřkolka od sta tisíc korun

14 komentářů

majky
3. února • 10:33

Ale sa bojite tochto auta s lpg ja ho mam ako prvi majitel ked malo 12 tisic som ho dal prerobit na lpg jazdim uplne normalne a nepozivam ani primazavanie je pravda ze 75 tis som mal zaklepane ventili ale to neznamena ze su podalene proste hlava sa vynuluje hodia sa nove podlosky pod ventili a ide sa dalej oprava stala 140e na kolko treba dat dale veko najprv zriadit volu potom objednat spravne podlosky auto som mal asi tyzden v servise a to len preto lebo som 4dni cakal na podlosky. Inak vola ventilov sa ma robit kazdych 30 tisis aspon je predpisana kontrola. mechanik mi povedal ze japonci spravili jednoduchu hlavu a ze je tam trosku viac komplikovane stelujue vola ventilov tam nie je hydrostel.

Boban
6. března • 11:54

Docela PARÁDNĚ SPOLEHLIVÉ auto. Máme ho v rodině, tohle auto dostává zabrat 6 let v Beskydech a NIC se zatim nepokazilo. O tom se automobilkám VW Group může jen zdát :-) Pokud ovšem nejde o plánovaně omezenou životnost :-) :-)

Hloupej Honza
5. března • 20:11

Pokud vím tak sesterský Fiat jen úplně tak stejný užitně. Ve Fiatu nešlo sklopit pořádně zadní sedačky. V SXu šel vyklopit sedák a sklopit opěráku.

tomi
4. března • 17:43

mam 1.5 73kw z roku 2008, cochvila bude mat 200.000 km najazdenych na LPG bez jedineho problemu, podvozok je dost odolny, 1x vymene stabilizacne tycky a jedno predne rameno... inak iba gumy, filtre, naplne a brzdy - dokonca ani neviem vobec ci som uz na nom menil daku ziarovku B-] uz je doma aj vitara ako nastupca SX4ky, tak som zvedavy ci obstoji rovnako dobre ;-)

fela
4. března • 13:04

Nestarnúci dizajn = zastaralý už v dobe počiatku výroby (ako napr. Octavia)

JirkaK
4. března • 12:48

Tohle máme v práci, s dieslelem. Auto má několik zásadních problémů, o kterých se v recenzi nepíše.
Tím největším je motor, který na rozjezd netáhne a strašně snadno chcípne. Rozjezdy jako v autoškole se Š105, do kopce se dá rozjet snad jen přes ruční brzdu, plný plyn a motor vytočený nadoraz. Normálně to prostě nejde, jak se dostane jen trochu do zátěže, okamžitě chcípne. I po rovině ten motor na rozjezd snadno zhasne.
Průser číslo 2 - centrální zamykání. Nemá kolíčky, funguje nějak záhadně automaticky při přiblížení k autu, při odchodu tak nepoznáte jestli se auto skutečně zamklo nebo ne.
Další nedostatky - zoufale malý rejd, na otočení potřebujete místo jako pro malý náklaďák a směrová nestabilita při vyšších rychlostech, asi kvůli malému rozvoru.
Naštěstí s touhle m+++ou musím jet jen naprosto výjimečně, je to snad nejzoufalejší a nejpříšernější auto jaké jsem kdy řídil a nechtěl bych ho ani kdyby mi ho dávali zadarmo.

Luke
5. března • 15:55

Kupoval jsem ho jako nové s motorizaci 1,6. Najezdil jsem s tím cca 100 000 km. Žádné problémy s nějakým chcipanim jsem neregistroval. Je to benzín, prostě to nemá spodek jako diesel. Buď s tím neumíš jezdit nebo tam je něco špatné.Co se týče toho zamykání, tak tam máš kontrolky na dveřích které ti signalizují ten stav. V té době to mnoho výrobců nemělo. Přišlo mi to úplně super věc. Nemusel jsem hledat klíč v kapse. Prostě přijdeš k autu nastoupis a odjizdis. Teď mám yeti z roku 2012 a to odemykání mi hodně chybí. Doporučuji nastudovat návod na to odemykání než nadávat jak je to k ničemu.Co mě tam opravdu nevyhovovlao byla ta spotřeba. Rád jsem to provětral a potom jsem se divil. Dále to mělo na ten výkon zbytečně krátký převody. Hlavně na dálnici tomu chyběla 6tka ale tyto neduhy řešil facelift.Myslím že je škoda že Suzuki úplně upustilo od tohoto vozu. Noví s cross je tuctovy suv. Tohle bylo prostě něco jiného.

Jean
4. března • 9:24

SX som soferoval s 1,5 motorom a prekvapili ma dve veci - vyrazný hluk a nekomfortny podvozok. Auto malo obute zakladne kolesa s vysokym profilom pneumatik a v meste to na nerovnostiach jazdilo na urovni fabie II. Pritom to bolo takmer nove auto. Takto teda ne soudruzi!

Džin
4. března • 8:39

jako třetí auto do rodiny někde v asii proč ne :-D

Jjj
4. března • 12:15

Ja kdyz vidim Suzuki tak jdu taky blejt, at to sem do evropy netahaj

Miyaki
8. března • 14:34

A nez se vybleju ze Suzuki, povozim zadek ve Fobii ... Holt kazdy to ma jinak. Ja bleju vic z Fobije nebo Rapidu nez Suzuki.

Ludek_II
4. března • 10:27

Běž si tahat kačera, kloučku.

Řidič
4. března • 10:16

... promluvil evropský hlupák!

Pavel
4. března • 8:30

V závěru si trochu rozporujete. Píšete, že by jste zvažovali naftu, ale o pár vět dál zase píšete, že by jste dali přednost benzinu. Samotný naftový motor je spolehlivý, ale hodně tu zlobil právě DPF, proto bych se naftě vyhnul.

Doporučujeme

Články odjinud