Test ojetiny: Suzuki SX4 je docela spolehlivá čtyřkolka od sta tisíc korun

Pavel  |  04. 03. 2017 08:30

V závěru si trochu rozporujete. Píšete, že by jste zvažovali naftu, ale o pár vět dál zase píšete, že by jste dali přednost benzinu. Samotný naftový motor je spolehlivý, ale hodně tu zlobil právě DPF, proto bych se naftě vyhnul.

Odpovědět  |   | 
Džin  |  04. 03. 2017 08:39

jako třetí auto do rodiny někde v asii proč ne

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  04. 03. 2017 10:16

... promluvil evropský hlupák!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  04. 03. 2017 10:27

Běž si tahat kačera, kloučku.

Odpovědět  |   | 
Jjj  |  04. 03. 2017 12:15

Ja kdyz vidim Suzuki tak jdu taky blejt, at to sem do evropy netahaj

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  08. 03. 2017 14:34

A nez se vybleju ze Suzuki, povozim zadek ve Fobii ... Holt kazdy to ma jinak. Ja bleju vic z Fobije nebo Rapidu nez Suzuki.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  04. 03. 2017 09:24

SX som soferoval s 1,5 motorom a prekvapili ma dve veci - vyrazný hluk a nekomfortny podvozok. Auto malo obute zakladne kolesa s vysokym profilom pneumatik a v meste to na nerovnostiach jazdilo na urovni fabie II. Pritom to bolo takmer nove auto. Takto teda ne soudruzi!

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  04. 03. 2017 12:48

Tohle máme v práci, s dieslelem. Auto má několik zásadních problémů, o kterých se v recenzi nepíše.
Tím největším je motor, který na rozjezd netáhne a strašně snadno chcípne. Rozjezdy jako v autoškole se Š105, do kopce se dá rozjet snad jen přes ruční brzdu, plný plyn a motor vytočený nadoraz. Normálně to prostě nejde, jak se dostane jen trochu do zátěže, okamžitě chcípne. I po rovině ten motor na rozjezd snadno zhasne.
Průser číslo 2 - centrální zamykání. Nemá kolíčky, funguje nějak záhadně automaticky při přiblížení k autu, při odchodu tak nepoznáte jestli se auto skutečně zamklo nebo ne.
Další nedostatky - zoufale malý rejd, na otočení potřebujete místo jako pro malý náklaďák a směrová nestabilita při vyšších rychlostech, asi kvůli malému rozvoru.
Naštěstí s touhle m+++ou musím jet jen naprosto výjimečně, je to snad nejzoufalejší a nejpříšernější auto jaké jsem kdy řídil a nechtěl bych ho ani kdyby mi ho dávali zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  05. 03. 2017 15:55

Kupoval jsem ho jako nové s motorizaci 1,6. Najezdil jsem s tím cca 100 000 km. Žádné problémy s nějakým chcipanim jsem neregistroval. Je to benzín, prostě to nemá spodek jako diesel. Buď s tím neumíš jezdit nebo tam je něco špatné.

Co se týče toho zamykání, tak tam máš kontrolky na dveřích které ti signalizují ten stav. V té době to mnoho výrobců nemělo. Přišlo mi to úplně super věc. Nemusel jsem hledat klíč v kapse. Prostě přijdeš k autu nastoupis a odjizdis. Teď mám yeti z roku 2012 a to odemykání mi hodně chybí. Doporučuji nastudovat návod na to odemykání než nadávat jak je to k ničemu.

Co mě tam opravdu nevyhovovlao byla ta spotřeba. Rád jsem to provětral a potom jsem se divil. Dále to mělo na ten výkon zbytečně krátký převody. Hlavně na dálnici tomu chyběla 6tka ale tyto neduhy řešil facelift.

Myslím že je škoda že Suzuki úplně upustilo od tohoto vozu. Noví s cross je tuctovy suv. Tohle bylo prostě něco jiného.

Odpovědět  |   | 
fela  |  04. 03. 2017 13:04

Nestarnúci dizajn = zastaralý už v dobe počiatku výroby (ako napr. Octavia)

Odpovědět  |   | 
tomi  |  04. 03. 2017 17:43

mam 1.5 73kw z roku 2008, cochvila bude mat 200.000 km najazdenych na LPG bez jedineho problemu, podvozok je dost odolny, 1x vymene stabilizacne tycky a jedno predne rameno... inak iba gumy, filtre, naplne a brzdy - dokonca ani neviem vobec ci som uz na nom menil daku ziarovku uz je doma aj vitara ako nastupca SX4ky, tak som zvedavy ci obstoji rovnako dobre

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  05. 03. 2017 20:11

Pokud vím tak sesterský Fiat jen úplně tak stejný užitně. Ve Fiatu nešlo sklopit pořádně zadní sedačky. V SXu šel vyklopit sedák a sklopit opěráku.

Odpovědět  |   | 
Boban  |  06. 03. 2017 11:54

Docela PARÁDNĚ SPOLEHLIVÉ auto. Máme ho v rodině, tohle auto dostává zabrat 6 let v Beskydech a NIC se zatim nepokazilo. O tom se automobilkám VW Group může jen zdát Pokud ovšem nejde o plánovaně omezenou životnost

Odpovědět  |   | 
majky  |  03. 02. 2018 10:33

Ale sa bojite tochto auta s lpg ja ho mam ako prvi majitel ked malo 12 tisic som ho dal prerobit na lpg jazdim uplne normalne a nepozivam ani primazavanie je pravda ze 75 tis som mal zaklepane ventili ale to neznamena ze su podalene proste hlava sa vynuluje hodia sa nove podlosky pod ventili a ide sa dalej oprava stala 140e na kolko treba dat dale veko najprv zriadit volu potom objednat spravne podlosky auto som mal asi tyzden v servise a to len preto lebo som 4dni cakal na podlosky. Inak vola ventilov sa ma robit kazdych 30 tisis aspon je predpisana kontrola. mechanik mi povedal ze japonci spravili jednoduchu hlavu a ze je tam trosku viac komplikovane stelujue vola ventilov tam nie je hydrostel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Hyundai jde tvrdě proti Škodě. Dokáže Octavia Fresh porazit i30 Go Blanche?

Hyundai jde tvrdě proti Škodě. Dokáže Octav…

Model i30 vychází v akční verzi Go Blanche na necelých 430.000 korun. Nabízí se výhradně jako kombi s litrovým motorem a jeho výbava je pevně daná. Linii jsme srovnali se Škodou Octavia Fresh.

25.  5.  2018 | | 241 N/A