Test ojetiny: Suzuki SX4 je docela spolehlivá čtyřkolka od sta tisíc korun

Pavel  |  04. 03. 2017 08:30  |  [31.7.245.xxx]

V závěru si trochu rozporujete. Píšete, že by jste zvažovali naftu, ale o pár vět dál zase píšete, že by jste dali přednost benzinu. Samotný naftový motor je spolehlivý, ale hodně tu zlobil právě DPF, proto bych se naftě vyhnul.

Odpovědět  |   | 
Džin  |  04. 03. 2017 08:39  |  [185.7.22.xxx]

jako třetí auto do rodiny někde v asii proč ne

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  04. 03. 2017 10:16  |  [109.224.92.xxx]

... promluvil evropský hlupák!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  04. 03. 2017 10:27

Běž si tahat kačera, kloučku.

Odpovědět  |   | 
Jjj  |  04. 03. 2017 12:15  |  [185.7.22.xxx]

Ja kdyz vidim Suzuki tak jdu taky blejt, at to sem do evropy netahaj

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  08. 03. 2017 14:34  |  [37.48.11.xxx]

A nez se vybleju ze Suzuki, povozim zadek ve Fobii ... Holt kazdy to ma jinak. Ja bleju vic z Fobije nebo Rapidu nez Suzuki.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  04. 03. 2017 09:24  |  [178.41.78.xxx]

SX som soferoval s 1,5 motorom a prekvapili ma dve veci - vyrazný hluk a nekomfortny podvozok. Auto malo obute zakladne kolesa s vysokym profilom pneumatik a v meste to na nerovnostiach jazdilo na urovni fabie II. Pritom to bolo takmer nove auto. Takto teda ne soudruzi!

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  04. 03. 2017 12:48  |  [37.221.244.xxx]

Tohle máme v práci, s dieslelem. Auto má několik zásadních problémů, o kterých se v recenzi nepíše.
Tím největším je motor, který na rozjezd netáhne a strašně snadno chcípne. Rozjezdy jako v autoškole se Š105, do kopce se dá rozjet snad jen přes ruční brzdu, plný plyn a motor vytočený nadoraz. Normálně to prostě nejde, jak se dostane jen trochu do zátěže, okamžitě chcípne. I po rovině ten motor na rozjezd snadno zhasne.
Průser číslo 2 - centrální zamykání. Nemá kolíčky, funguje nějak záhadně automaticky při přiblížení k autu, při odchodu tak nepoznáte jestli se auto skutečně zamklo nebo ne.
Další nedostatky - zoufale malý rejd, na otočení potřebujete místo jako pro malý náklaďák a směrová nestabilita při vyšších rychlostech, asi kvůli malému rozvoru.
Naštěstí s touhle m+++ou musím jet jen naprosto výjimečně, je to snad nejzoufalejší a nejpříšernější auto jaké jsem kdy řídil a nechtěl bych ho ani kdyby mi ho dávali zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  05. 03. 2017 15:55  |  [46.13.101.xxx]

Kupoval jsem ho jako nové s motorizaci 1,6. Najezdil jsem s tím cca 100 000 km. Žádné problémy s nějakým chcipanim jsem neregistroval. Je to benzín, prostě to nemá spodek jako diesel. Buď s tím neumíš jezdit nebo tam je něco špatné.

Co se týče toho zamykání, tak tam máš kontrolky na dveřích které ti signalizují ten stav. V té době to mnoho výrobců nemělo. Přišlo mi to úplně super věc. Nemusel jsem hledat klíč v kapse. Prostě přijdeš k autu nastoupis a odjizdis. Teď mám yeti z roku 2012 a to odemykání mi hodně chybí. Doporučuji nastudovat návod na to odemykání než nadávat jak je to k ničemu.

Co mě tam opravdu nevyhovovlao byla ta spotřeba. Rád jsem to provětral a potom jsem se divil. Dále to mělo na ten výkon zbytečně krátký převody. Hlavně na dálnici tomu chyběla 6tka ale tyto neduhy řešil facelift.

Myslím že je škoda že Suzuki úplně upustilo od tohoto vozu. Noví s cross je tuctovy suv. Tohle bylo prostě něco jiného.

Odpovědět  |   | 
fela  |  04. 03. 2017 13:04  |  [90.64.127.xxx]

Nestarnúci dizajn = zastaralý už v dobe počiatku výroby (ako napr. Octavia)

Odpovědět  |   | 
tomi  |  04. 03. 2017 17:43  |  [188.167.135.xxx]

mam 1.5 73kw z roku 2008, cochvila bude mat 200.000 km najazdenych na LPG bez jedineho problemu, podvozok je dost odolny, 1x vymene stabilizacne tycky a jedno predne rameno... inak iba gumy, filtre, naplne a brzdy - dokonca ani neviem vobec ci som uz na nom menil daku ziarovku uz je doma aj vitara ako nastupca SX4ky, tak som zvedavy ci obstoji rovnako dobre

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  05. 03. 2017 20:11  |  [37.48.46.xxx]

Pokud vím tak sesterský Fiat jen úplně tak stejný užitně. Ve Fiatu nešlo sklopit pořádně zadní sedačky. V SXu šel vyklopit sedák a sklopit opěráku.

Odpovědět  |   | 
Boban  |  06. 03. 2017 11:54  |  [131.207.242.xxx]

Docela PARÁDNĚ SPOLEHLIVÉ auto. Máme ho v rodině, tohle auto dostává zabrat 6 let v Beskydech a NIC se zatim nepokazilo. O tom se automobilkám VW Group může jen zdát Pokud ovšem nejde o plánovaně omezenou životnost

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 …

Nejpalčivější problém, který sužuje nové automobily, je pokles jejich hodnoty už po prvních několika letech provozu. Na druhou stranu, co je pro někoho noční můrou, může být pro jiného výhra. Vybrali jsme osm modelů, na kterých rozhodně nebudete tratit, pokud v technickém průkazu nejste vedení jako první majitel…

28.  7.  2017 | | 14 N/A
10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl mi…

Kategorie SUV je v současné době zažívá obrovský boom. Tyto automobily pro sportovně aktivní životní styl začínají vytlačovat klasicky pojaté automobily a trh je jimi doslova přesycen. Ale která vám vydrží?

16.  8.  2017 | | 27 N/A
Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická brzda a jaké má nevýhody?

Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická…

Místo velkých pák ručních brzd dnes automobilky dávají přednost spíše elektronickým parkovacím brzdám. Je to pozitivní trend?

24.  7.  2017 | | 37 N/A
Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil…

Elektrické vozítko bude již v září dostupné i ve verzi pro čtyři lidi a rovněž jako užitkový vůz.

18.  8.  2017 | | 81 N/A
Manuální, automatická, dvouzónová.. Test klimatizací v nejteplejším dni

Manuální, automatická, dvouzónová.. Test kl…

Dva nové testovací vozy a jeden letitý rodinný automobil využila redakce Autorevue.cz pro test účinnosti jednotlivých typů klimatizace. Podmínky byly více než vyhovující. Teploměr ukazoval venkovní teplotu hodně přes 35 stupňů Celsia...

3.  8.  2017 | | 30 N/A