Mam Cayenne4.5i 250kw z roku 2006 naj.275 000tis.km a motor je v perfektnom stave,tak neviem či je to ozaj taky šrot ako sa to tu popisuje.Všetky systémy vozidla funguju ako treba.Ked si do toho sadnem mam usmev na tvari z jazdy,a ten rešpekt inych vodičov kapitola sama o sebe:-)A to jazdím večšinou predpisovo na rozdiel od ludí čo si myslia že keď maju auto s výkonom tak je cesta ich!
Mám naprosto stejný vůz a naprosto stejné pocity. :-))
Je to nádherná kára, také se mi moc líbí, zrovna dnes jsem narazil na jednu na silnici. Akorát mě děsí ta spotřeba a cena náhradních dílů, bohužel nejsem milionář a uživím zatím tak akorát svoji fabii a to nemluvím o povinném ručení pro začínající řidiče :D
To su pekne hluposti popisane v tomto clanku. Mal som Cayenne 2008 s motorom 4,8Turbo a pri 120000 uz bol motor chyteny... vsetky dolezite veci kovane okrem bloku...zacalo v nom klepkat ...Vsetky verzie 4,5 az 4,8 mali problem s alusiovymi valcami ktore sa vydierali a nasledne po case doslo k zlomeniu piestnych kruzkov... je mozna oprava v polsku vymenou alusiovych vloziek alebo rovno novy blok motora.oprava cca 3tis eur blok 5tis eur. Verzie bez turba boli na tom lepsie ale skor ci neskor to postihne kazdu 4,8. Cize kupit , jazdit a cakat :)Inak jazdne vlastnosti s adaptivnym podvozkom a s aktiv stabilizatormi top ! Q7 a Tuareg vtom rocniku neporovnatelne !
Dobry den jsem majitelem modelu rok vyroby 2009 a v naftove verzi a s vozem sem nad miru spokojeny najeto mam 200 000km a jen co jsem dělal olej v automaticke převodovce
Nevím co si o tom myslet, když SUV tak od někoho kdo v tom má tradici. Když Porsche tak sporťák... Teď na podzim zas bazary naskladněj 4x4 a SUVčka a myslím že se tam bude dát vybrat líp než tenhle kousek!
dobrý den, četl jsem tedka nekde recenzi, že maj v aaa naskladněno přes 600 ks aut typu SUV a připravujou se na zimu..to mi přijde, jako slušnej výběr :-O
tak to každopádně, tento model se mi osobně nelíbí, ale každá věc má svého kupce :) ale davat dohromady kombinaci dvou typů aut se mi nelibi u niceho...v bazarech se ted s SUV protrhl pytel, viděl jsem ted u áček i nějakou reklamu na slevu, tak toho využijte, ať neplatíte celou sumu :-)
Kdo ho prostě chce tak si ho koupí. U ojetého auta je potřeba počítat s tím, že auto bude potřebovat nějakou investici. Brzdy, náplně apod. Pokud bych toto kupoval tak asi z AAA, u výkupu tam mají lidi co se v autech vyznají a sníží se tak riziko že s autem bude větší prodlém. Nákup auta je tam z mé zkušenosti velmi rychlý. cca do hodiny jsem odjížděl a za další hoďku jsem to valil směr Varšava.
Hm tak to, ze kupovat koncernove auto z prvych dvoch rokov vyroby je stavka do (velmi) zlej loterie je snad kazdemu priemerne inteligentnemu jedincovi jasne (technicke zmeny, pretoze nedorobky). Ten zvysok, co sadol na lep (rozumej naleku NEU), moze hriat prijemny pocit ze ma tu cest byt v exkluzivnom klube beta-testerov a prispel z vlastneho na vyrobcovsku charitu. Kedy uz ludia dostanu konecne rozum....
Tahle ojetina není pro nějaké přizdisráče.
Zrychlení na 100km/h je u V6 po faceliftu 8.1Je to skutečně tak zoufalé, jak je v článku opakovaně zmiňováno a že ho rozdrtí bězný Passat TDI? Kupující 7-mi letého SUV za 400 tisíc nemůže čekat výrazně lepší dynamiku.
Ale copak? Janouškovo bývalé fáro stojí smutně někde v bazaru a nikdo ho nechce?
Tak samozřejmě je to černá díra na peníze - úplně stejně jako všechna ostatní ojetá rádoby luxusní SUV. I přes to, že je to kraksna technicky spřízněná s VW Touareg, mnoho komponentů je identických, ale schválně jsou dělány tak, aby byly nezaměnitelné. Jiné tvary konektorů, trochu jiné rozteče atd. Například věci na pneumatickém odpružení podvozku."Auto" jako je Cayenne se kupuje nové. Kdo kupuje ojetinu je hochštapler. Takhle to u lidí co tím jezdí funguje.Jinak redakce - smiřte se s pohledy závistivců? To ne, že jo? To spíš tázavé pohledy typu - který pacient trpící iluzí ředitele zeměkoule si pořídí takovou obludu..? Joo už vím! Jistý pan Janoušek z Prahy, nebo jeho kámoš Rittig... No a ojetýma jezdí po Praze pasáci a úspěšnější dealeři koksu...a rusáci, což je často totéž.
Pravidelné, řádně označené PR články od poctivého bazarníka autoesa, vedené jako hlavní články týdne a publikující o nejžádanějších automobilech v bazaru, pozvedávají tento web až na samotný automobilový Olymp a jistě mu zajistí dlouhodobě vynikající návštěvnost.
Jako ok, ale jak souvisí pověst nějakýho bazaru s tim, že si u něj redakce půjčí auto? Pochybuju, že Porsche má starýho cayenna vůbec k dispozici.
Co ma s tim spolecny Porsche. Autobazar je sponzor hlavo
a: Pokud vím a měl jsem možnost tady zaznamenat, komerční článek se obvykle označuje jako Komerční článek. Já mám za to, že si jen redakce v Esách půjčila ojetýho cayenna, protože pochybuji, že by jim ho nějaký soukromník půjčil jen tak z plezíru. Když bych psal test ojetýho auta na velkej magazín, taky bych spíš oslovil velkej bazar. Na tom nevidim nic špatnýho.
Tohle je PR clanek a ten se neznaci ;-). Samozrejme ze clanek je komercni, redakce taky nejede na vzduch.
pořád si myslím, že z bratislavské trojice je Tuareg nejlepší volba, finančně i vzhledově ;-)
Myslím, že třeba takový Touareg 6.0 W12 je skvělá volba :-)
Kristepane, i Multiple jsem odpustil jak vypada, ale tohle mi i po tech letech prijde jako hnus...
Nikdo vás nenutí to kupovat :-) .
mam multiplu a zrovna tohle asi poridime jako druhe auto :)s nalepkou "me druhe auto je multipla"
Skutečně máte pravdu. Lůze připadají luxusní věci (Gucci, Rolls-Royce, Hublot, Vertu) jako hnus. Čecháčkům to nepřipadá, těm to "přijde". Už Vám to přišlo? :-D
Ty seš taky pěknej...blb. :-P
:-) Jenom primitiv dava rovnitko mezi "drahe" a "hezke". Jsou hezke i osklive levne veci a hezke i osklive drahe veci. Jen pozer / zbohatlik / snob bude hodnotit veci ciste podle jejich porizovaci hodnoty.
A k tobě už to padlo?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.