Test ojetiny: Subaru Legacy 2,0i Kombi – pro individuality

Vana666  |  18. 01. 2012 07:38

Nic proti, ale podle mě Subaru nepoužívá svůj "...vyhlášený trvalý pohon všech kol..." u modelů s automatem a montuje zde obyčejnou řízenou mezinápravovou spojku, tedy něco jako Haldex. Takže bych použitý pohon 4x4 ani neoznačil jako trvalý

Odpovědět  |   | 
nzg  |  18. 01. 2012 08:59

Pravdu mas castecnou.
U tohoto modelu je skutecne pripojitelne AWD - konkretne se to zve Active AWD, ten nema mezinapravovy diff.
U sestivalcu je 5 AT a pohon skutecne staly (VTD), pohom ma mezinapravovy diff a svornost omezuje lamelová spojka.
Vice tady:
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  18. 01. 2012 16:32

jj, koukal jsem máš pravdu. Ale bylo by fajn, kdyby si aspoň na odborných motoristických serverech odpustili tyhle klišé ve smyslu vyhlášený trvalý pohon všech kol, osvědčený systém Quattro apod. bez znalosti konkrétního provedení. Páč rozdíly mezi jednotlivými variantami prodávanými pod stejnou obchodní značkou jsou docela propastné.

Odpovědět  |   | 
gapa  |  19. 01. 2012 15:54

tady je ještě taky VTD, bylo to vázáno na stabilizaci VDC.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  18. 01. 2012 08:48

5 let staré auto se 130 000 tisíci? Prakticky vrak za čtvrt milionu :), gratuluji kupci.

Odpovědět  |   | 
asd  |  18. 01. 2012 09:19

Málokteré petileté ojeté auto má najeto min jak 100 000km. Vetsinou aspon 150kkm. Bohuzel u nas se to vsechno stoci pod 100kkm, aby cesi byli spokojeny ze maj auto co je malo jety a neni to vrak (jedno v jakem je stavu).

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 10:09

Máš pravdu, radší mít poctivých 200.000 a vědět, co kdy správně vyměnit, aby to vydrželo dalších 500.000, než mít stočených, 70.000, mnout si ruce a pak čumět, jak ti furt někde něco odpadává

Odpovědět  |   | 
lojza  |  18. 01. 2012 09:52

Panáček je zřejmě znalec. Subaru s poctivými 130 000 km je asi tak v polovině života. http://moje.auto.cz/Slavek-TDM/cervena-pixla.... ...

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 10:08

Ty budeš asi kamaráde zaseklej v dobách Škodovek 120L...kdy ve 100.000 byly na odpis...

130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý...A cena je víc než adekvátní...hlavně k ceně novoty

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 01. 2012 10:17

to Saj: "130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý" - No, takhle paušálně bych to rozhodně netvrdil. Ano, pro atmo 2.0 je to sranda údaj, ale pro takový 0.9T R2, 1.0T R3, 1.2T R4 se to bude k tomu odpisu blížit.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 12:15

Prosím tě, jakej odpis? Nemluvě o tom, že dneska ti kdejaká automobilka dává záruku na 60,90,150 tisíc km...
Záleží na zacházení a předchozích majitelích, ale já bych klidně i BMW 320D 120kw, cca 2005-2007 s 200.000 km koupil s radostí...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 02. 2012 20:53

Pro dvoulitr atmo je to asi sranda, ale myslim, ze pro dvoulitr tahajici auto stredni tridy a navic s pohonem vsech kol uz to takova sranda nebude...

Odpovědět  |   | 
Ron.Jeremy  |  19. 01. 2012 19:02

Na to, jak je to auto starý a kolik má kilometrů, vypadá uvnitř pěkně zhuntovaně, jakoby v něm jezdil střihoruký Edward s rozjívenými parchanty. Jak může být tak podrápaný displej palubáku, nebo ty vrypy na panelu autorádia? Oklepaná levá strana "tunelu" kolem voliče jízdního režimu a nepochopitelně zhuntovaná loketní opěrka? Výplň levých zadních dveří snad z nudy ožíral pes. Buď byl teda majitel k autu hulvát, nebo je kvalita interiéru z výroby mizerná a málo odolná (tipuji ale na první variantu). Zvenku taky nic moc, orvaný blatník, ošuměné nárazníky, zadní musel dostat slušnou ránu, je na něm specificky popraskaný lak. Spousta i starších aut (nezřídka i méně "věhlasných" značek) se stejným nájezdem vypadá podstatně ušetřeněji. Za ty prachy jsou lepší kusy, než tenhle zcela zjevný "dělník"...

Odpovědět  |   | 
TomTom  |  20. 01. 2012 12:29

Souhlas, tohle auto bylo bráno jako spotřební věc. Interiér je dost slušně doprasenej, vypadá naprosto bezúdržbově. Edward, fakani a baskervillští psi mu dali zabrat. Nemluvě o tý záplavě "upgradů". Za tyhle peníze se dá koupit libovější kousek.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 01. 2012 17:48

Mám stále ještě s120 s poctivými 110 tisíci km stáří 25let a je jak fungl nové. Všechno funguje, po rzi ani památka. Už jsem v tom sice patnáct let neseděl, ale kdo si chce užít adrenalin při řízení, zpětná vazba, reakce na volant tak si nemusí kupovat za 150 tisíc subaru nebo jiné vysněné káry motoristických redaktorů, to všechno i se super průchodností ve sněhu si užije ve staré škodárně za pět tisíc.

Odpovědět  |   | 
kubuskokos  |  18. 01. 2012 20:11

Musím se přidat k ostatním diskutérům. Jezdil jsem s tímto autem (ne LPG) jeden rok (mimochodem koupeno nové právě v Brně) a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Teď mám už 2 roky nového Outbacka 2.0D, má najeto 96tis. a je jako nový... Takže obzvláště u Subaru, které patří k nejspolehlivějším značkám tvůj příspěvek nechápu. Kdybych potřeboval - já bych do něj šel...

Odpovědět  |   | 
mk  |  18. 01. 2012 16:29

prodava AAA Auto? gratuluji vyherci, pak se ozvi, jakym zpusobem te AAA okradlo nebo podvedlo, abych si ev. doplnil jejich rejstrik, dik

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 01. 2012 19:02

já od nich mám Accorda a je to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Já proti nim teda nic nemám, chovaly se k nám úplně v pohodě a samy přiznaly některé vady, které bych možná sám ani nenašel. Ale počítám, že to se ti do rejstříku nehodí, ty budeš ten klasickej rýpavej týpek co jen nadává a všechno je špatně. A nezpomeň mi napsat, že jsem jejich zaměstnanec, protože nenadávám :) Tomáš

Odpovědět  |   | 
Moik  |  18. 01. 2012 22:39

Naprosto typický článek PR oddělení nebo jeho odnože. To sorry. Doporučuju ještě hodně studovat. Chvála musí být vyvážená nečím negativním, co není tak závažné, jako chválené prvky. No každej musíme sbírat zkušenosti.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 01. 2012 09:28

jako bych to nepsal předtím, PR článek, málo kritiky, jsem zaměstnanec áček

Odpovědět  |   | 
Roadmaster  |  19. 01. 2012 09:38

Klídek, ten člověk ten test určitě ani nečetl. To by si všiml, že tam jsou citace kolíka, kterej to auto prodával jako nový a má přístup ke všem servisním záznamům. Nojo, ať si sbírá zkušenosti...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 01. 2012 22:31

Kura já nemyslel ten test, ten nekomentuju, myslel jsem příspěvek Toma z Áček.
Chtěl jsem napsat příspěvek, ne článek, moje chyba.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  27. 01. 2012 01:10

Jaká častější výměna svíček? Proč furt píšete o LPG bludy. To platí tak pro nějakou klasiku a ne pro sekvenci.

Odpovědět  |   | 
gapa  |  27. 01. 2012 08:33

Pokud jsem dobře informován, tak benzín jezdí na výměnu svíček po 105 tis.km, plynová verze po 45tis. km a následně po 30tis. km. Co je na té informaci v testu teda za blud?
Není lepší si zjisti nejdříve fakta, než budu někoho stírat?

Odpovědět  |   | 
Mullen  |  24. 02. 2012 11:45

Nemůžu si pomoct, ale design současných modelů Legacy je hodně nepovedený. Z mého pohledu má pěknou kastli předposlední Outback. Jezdím s třílitrem už 7. rokem, blížím se ke 250.000 km, ale nemám ho za co vyměnit. Naštěstí nemusím, protože furt šlape jako hodinky. Kdo si počká, ten se dočká. Dávám firmě max. 2 roky a jestli nepřijdou s pěkným autem, tak si holt koupím... škaredé Subaru :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro