Test ojetiny: Subaru Legacy 2,0i Kombi – pro individuality

26 komentářů

robert marecek
23. března • 9:11

Spočetl jsem že úspora u tohoto vozu na LPG je stimto nájezdem 153000 Kč.
Montáž LPG 30000,revize,ventily atd nevím kolik ale asi hodne.
Máme imprezu 2.0r aut.2006,
Nikdy bych neudělal takovou volovinu a dál do ní plyn,a to nejen kvůli penězům.
Podle mne ten kdo si pořídí Subaru a dá tam plyn tak je osel.

Mullen
24. února • 11:45

Nemůžu si pomoct, ale design současných modelů Legacy je hodně nepovedený. Z mého pohledu má pěknou kastli předposlední Outback. Jezdím s třílitrem už 7. rokem, blížím se ke 250.000 km, ale nemám ho za co vyměnit. Naštěstí nemusím, protože furt šlape jako hodinky. Kdo si počká, ten se dočká. Dávám firmě max. 2 roky a jestli nepřijdou s pěkným autem, tak si holt koupím... škaredé Subaru :)

ka-spel
27. ledna • 1:10

Jaká častější výměna svíček? Proč furt píšete o LPG bludy. To platí tak pro nějakou klasiku a ne pro sekvenci.

gapa
27. ledna • 8:33

Pokud jsem dobře informován, tak benzín jezdí na výměnu svíček po 105 tis.km, plynová verze po 45tis. km a následně po 30tis. km. Co je na té informaci v testu teda za blud?
Není lepší si zjisti nejdříve fakta, než budu někoho stírat?

mk
18. ledna • 16:29

prodava AAA Auto? gratuluji vyherci, pak se ozvi, jakym zpusobem te AAA okradlo nebo podvedlo, abych si ev. doplnil jejich rejstrik, dik

Tom
18. ledna • 19:02

já od nich mám Accorda a je to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Já proti nim teda nic nemám, chovaly se k nám úplně v pohodě a samy přiznaly některé vady, které bych možná sám ani nenašel. Ale počítám, že to se ti do rejstříku nehodí, ty budeš ten klasickej rýpavej týpek co jen nadává a všechno je špatně. A nezpomeň mi napsat, že jsem jejich zaměstnanec, protože nenadávám :) Tomáš

Moik
18. ledna • 22:39

Naprosto typický článek PR oddělení nebo jeho odnože. To sorry. Doporučuju ještě hodně studovat. Chvála musí být vyvážená nečím negativním, co není tak závažné, jako chválené prvky. No každej musíme sbírat zkušenosti.

Moik
19. ledna • 22:31

Kura já nemyslel ten test, ten nekomentuju, myslel jsem příspěvek Toma z Áček.
Chtěl jsem napsat příspěvek, ne článek, moje chyba.

Tom
19. ledna • 9:28

jako bych to nepsal předtím, PR článek, málo kritiky, jsem zaměstnanec áček :-D

Roadmaster
19. ledna • 9:38

Klídek, ten člověk ten test určitě ani nečetl. To by si všiml, že tam jsou citace kolíka, kterej to auto prodával jako nový a má přístup ke všem servisním záznamům. Nojo, ať si sbírá zkušenosti...

Rob
18. ledna • 8:48

5 let staré auto se 130 000 tisíci? Prakticky vrak za čtvrt milionu :), gratuluji kupci.

kubuskokos
18. ledna • 20:11

Musím se přidat k ostatním diskutérům. Jezdil jsem s tímto autem (ne LPG) jeden rok (mimochodem koupeno nové právě v Brně) a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Teď mám už 2 roky nového Outbacka 2.0D, má najeto 96tis. a je jako nový... Takže obzvláště u Subaru, které patří k nejspolehlivějším značkám tvůj příspěvek nechápu. Kdybych potřeboval - já bych do něj šel...

Saj
18. ledna • 10:08

Ty budeš asi kamaráde zaseklej v dobách Škodovek 120L...kdy ve 100.000 byly na odpis...130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý...A cena je víc než adekvátní...hlavně k ceně novoty

Zelí
23. ledna • 17:48

Mám stále ještě s120 s poctivými 110 tisíci km stáří 25let a je jak fungl nové. Všechno funguje, po rzi ani památka. Už jsem v tom sice patnáct let neseděl, ale kdo si chce užít adrenalin při řízení, zpětná vazba, reakce na volant tak si nemusí kupovat za 150 tisíc subaru nebo jiné vysněné káry motoristických redaktorů, to všechno i se super průchodností ve sněhu si užije ve staré škodárně za pět tisíc.

Ron.Jeremy
19. ledna • 19:02

Na to, jak je to auto starý a kolik má kilometrů, vypadá uvnitř pěkně zhuntovaně, jakoby v něm jezdil střihoruký Edward s rozjívenými parchanty. Jak může být tak podrápaný displej palubáku, nebo ty vrypy na panelu autorádia? Oklepaná levá strana "tunelu" kolem voliče jízdního režimu a nepochopitelně zhuntovaná loketní opěrka? Výplň levých zadních dveří snad z nudy ožíral pes. Buď byl teda majitel k autu hulvát, nebo je kvalita interiéru z výroby mizerná a málo odolná (tipuji ale na první variantu). Zvenku taky nic moc, orvaný blatník, ošuměné nárazníky, zadní musel dostat slušnou ránu, je na něm specificky popraskaný lak. Spousta i starších aut (nezřídka i méně "věhlasných" značek) se stejným nájezdem vypadá podstatně ušetřeněji. Za ty prachy jsou lepší kusy, než tenhle zcela zjevný "dělník"...

TomTom
20. ledna • 12:29

:-D Souhlas, tohle auto bylo bráno jako spotřební věc. Interiér je dost slušně doprasenej, vypadá naprosto bezúdržbově. Edward, fakani a baskervillští psi mu dali zabrat. Nemluvě o tý záplavě "upgradů". Za tyhle peníze se dá koupit libovější kousek.

Shimi
18. ledna • 10:17

to Saj: "130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý" - No, takhle paušálně bych to rozhodně netvrdil. Ano, pro atmo 2.0 je to sranda údaj, ale pro takový 0.9T R2, 1.0T R3, 1.2T R4 se to bude k tomu odpisu blížit.

Tom
14. února • 20:53

Pro dvoulitr atmo je to asi sranda, ale myslim, ze pro dvoulitr tahajici auto stredni tridy a navic s pohonem vsech kol uz to takova sranda nebude...

Saj
18. ledna • 12:15

Prosím tě, jakej odpis? Nemluvě o tom, že dneska ti kdejaká automobilka dává záruku na 60,90,150 tisíc km...
Záleží na zacházení a předchozích majitelích, ale já bych klidně i BMW 320D 120kw, cca 2005-2007 s 200.000 km koupil s radostí...

lojza
18. ledna • 9:52

Panáček je zřejmě znalec. Subaru s poctivými 130 000 km je asi tak v polovině života. http://moje.auto.cz/Slavek-TDM/cervena-pixla.... ...

asd
18. ledna • 9:19

Málokteré petileté ojeté auto má najeto min jak 100 000km. Vetsinou aspon 150kkm. Bohuzel u nas se to vsechno stoci pod 100kkm, aby cesi byli spokojeny ze maj auto co je malo jety a neni to vrak (jedno v jakem je stavu).

Saj
18. ledna • 10:09

Máš pravdu, radší mít poctivých 200.000 a vědět, co kdy správně vyměnit, aby to vydrželo dalších 500.000, než mít stočených, 70.000, mnout si ruce a pak čumět, jak ti furt někde něco odpadává

Vana666
18. ledna • 7:38

Nic proti, ale podle mě Subaru nepoužívá svůj "...vyhlášený trvalý pohon všech kol..." u modelů s automatem a montuje zde obyčejnou řízenou mezinápravovou spojku, tedy něco jako Haldex. Takže bych použitý pohon 4x4 ani neoznačil jako trvalý

nzg
18. ledna • 8:59

Pravdu mas castecnou.
U tohoto modelu je skutecne pripojitelne AWD - konkretne se to zve Active AWD, ten nema mezinapravovy diff.
U sestivalcu je 5 AT a pohon skutecne staly (VTD), pohom ma mezinapravovy diff a svornost omezuje lamelová spojka.
Vice tady:
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...

Vana666
18. ledna • 16:32

jj, koukal jsem máš pravdu. Ale bylo by fajn, kdyby si aspoň na odborných motoristických serverech odpustili tyhle klišé ve smyslu vyhlášený trvalý pohon všech kol, osvědčený systém Quattro apod. bez znalosti konkrétního provedení. Páč rozdíly mezi jednotlivými variantami prodávanými pod stejnou obchodní značkou jsou docela propastné.

gapa
19. ledna • 15:54

tady je ještě taky VTD, bylo to vázáno na stabilizaci VDC.

Doporučujeme

Články odjinud