Test ojetiny: Subaru Legacy 2,0i Kombi – pro individuality

Vana666  |  18. 01. 2012 07:38

Nic proti, ale podle mě Subaru nepoužívá svůj "...vyhlášený trvalý pohon všech kol..." u modelů s automatem a montuje zde obyčejnou řízenou mezinápravovou spojku, tedy něco jako Haldex. Takže bych použitý pohon 4x4 ani neoznačil jako trvalý

Odpovědět  |   | 
nzg  |  18. 01. 2012 08:59

Pravdu mas castecnou.
U tohoto modelu je skutecne pripojitelne AWD - konkretne se to zve Active AWD, ten nema mezinapravovy diff.
U sestivalcu je 5 AT a pohon skutecne staly (VTD), pohom ma mezinapravovy diff a svornost omezuje lamelová spojka.
Vice tady:
http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  18. 01. 2012 16:32

jj, koukal jsem máš pravdu. Ale bylo by fajn, kdyby si aspoň na odborných motoristických serverech odpustili tyhle klišé ve smyslu vyhlášený trvalý pohon všech kol, osvědčený systém Quattro apod. bez znalosti konkrétního provedení. Páč rozdíly mezi jednotlivými variantami prodávanými pod stejnou obchodní značkou jsou docela propastné.

Odpovědět  |   | 
gapa  |  19. 01. 2012 15:54

tady je ještě taky VTD, bylo to vázáno na stabilizaci VDC.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  18. 01. 2012 08:48

5 let staré auto se 130 000 tisíci? Prakticky vrak za čtvrt milionu :), gratuluji kupci.

Odpovědět  |   | 
asd  |  18. 01. 2012 09:19

Málokteré petileté ojeté auto má najeto min jak 100 000km. Vetsinou aspon 150kkm. Bohuzel u nas se to vsechno stoci pod 100kkm, aby cesi byli spokojeny ze maj auto co je malo jety a neni to vrak (jedno v jakem je stavu).

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 10:09

Máš pravdu, radší mít poctivých 200.000 a vědět, co kdy správně vyměnit, aby to vydrželo dalších 500.000, než mít stočených, 70.000, mnout si ruce a pak čumět, jak ti furt někde něco odpadává

Odpovědět  |   | 
lojza  |  18. 01. 2012 09:52

Panáček je zřejmě znalec. Subaru s poctivými 130 000 km je asi tak v polovině života. http://moje.auto.cz/Slavek-TDM/cervena-pixla.... ...

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 10:08

Ty budeš asi kamaráde zaseklej v dobách Škodovek 120L...kdy ve 100.000 byly na odpis...

130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý...A cena je víc než adekvátní...hlavně k ceně novoty

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 01. 2012 10:17

to Saj: "130 tisíc je pro dnešní auto sotva zajetý" - No, takhle paušálně bych to rozhodně netvrdil. Ano, pro atmo 2.0 je to sranda údaj, ale pro takový 0.9T R2, 1.0T R3, 1.2T R4 se to bude k tomu odpisu blížit.

Odpovědět  |   | 
Saj  |  18. 01. 2012 12:15

Prosím tě, jakej odpis? Nemluvě o tom, že dneska ti kdejaká automobilka dává záruku na 60,90,150 tisíc km...
Záleží na zacházení a předchozích majitelích, ale já bych klidně i BMW 320D 120kw, cca 2005-2007 s 200.000 km koupil s radostí...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 02. 2012 20:53

Pro dvoulitr atmo je to asi sranda, ale myslim, ze pro dvoulitr tahajici auto stredni tridy a navic s pohonem vsech kol uz to takova sranda nebude...

Odpovědět  |   | 
Ron.Jeremy  |  19. 01. 2012 19:02

Na to, jak je to auto starý a kolik má kilometrů, vypadá uvnitř pěkně zhuntovaně, jakoby v něm jezdil střihoruký Edward s rozjívenými parchanty. Jak může být tak podrápaný displej palubáku, nebo ty vrypy na panelu autorádia? Oklepaná levá strana "tunelu" kolem voliče jízdního režimu a nepochopitelně zhuntovaná loketní opěrka? Výplň levých zadních dveří snad z nudy ožíral pes. Buď byl teda majitel k autu hulvát, nebo je kvalita interiéru z výroby mizerná a málo odolná (tipuji ale na první variantu). Zvenku taky nic moc, orvaný blatník, ošuměné nárazníky, zadní musel dostat slušnou ránu, je na něm specificky popraskaný lak. Spousta i starších aut (nezřídka i méně "věhlasných" značek) se stejným nájezdem vypadá podstatně ušetřeněji. Za ty prachy jsou lepší kusy, než tenhle zcela zjevný "dělník"...

Odpovědět  |   | 
TomTom  |  20. 01. 2012 12:29

Souhlas, tohle auto bylo bráno jako spotřební věc. Interiér je dost slušně doprasenej, vypadá naprosto bezúdržbově. Edward, fakani a baskervillští psi mu dali zabrat. Nemluvě o tý záplavě "upgradů". Za tyhle peníze se dá koupit libovější kousek.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 01. 2012 17:48

Mám stále ještě s120 s poctivými 110 tisíci km stáří 25let a je jak fungl nové. Všechno funguje, po rzi ani památka. Už jsem v tom sice patnáct let neseděl, ale kdo si chce užít adrenalin při řízení, zpětná vazba, reakce na volant tak si nemusí kupovat za 150 tisíc subaru nebo jiné vysněné káry motoristických redaktorů, to všechno i se super průchodností ve sněhu si užije ve staré škodárně za pět tisíc.

Odpovědět  |   | 
kubuskokos  |  18. 01. 2012 20:11

Musím se přidat k ostatním diskutérům. Jezdil jsem s tímto autem (ne LPG) jeden rok (mimochodem koupeno nové právě v Brně) a bylo to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Teď mám už 2 roky nového Outbacka 2.0D, má najeto 96tis. a je jako nový... Takže obzvláště u Subaru, které patří k nejspolehlivějším značkám tvůj příspěvek nechápu. Kdybych potřeboval - já bych do něj šel...

Odpovědět  |   | 
mk  |  18. 01. 2012 16:29

prodava AAA Auto? gratuluji vyherci, pak se ozvi, jakym zpusobem te AAA okradlo nebo podvedlo, abych si ev. doplnil jejich rejstrik, dik

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 01. 2012 19:02

já od nich mám Accorda a je to nejlepší auto, co jsem kdy měl. Já proti nim teda nic nemám, chovaly se k nám úplně v pohodě a samy přiznaly některé vady, které bych možná sám ani nenašel. Ale počítám, že to se ti do rejstříku nehodí, ty budeš ten klasickej rýpavej týpek co jen nadává a všechno je špatně. A nezpomeň mi napsat, že jsem jejich zaměstnanec, protože nenadávám :) Tomáš

Odpovědět  |   | 
Moik  |  18. 01. 2012 22:39

Naprosto typický článek PR oddělení nebo jeho odnože. To sorry. Doporučuju ještě hodně studovat. Chvála musí být vyvážená nečím negativním, co není tak závažné, jako chválené prvky. No každej musíme sbírat zkušenosti.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 01. 2012 09:28

jako bych to nepsal předtím, PR článek, málo kritiky, jsem zaměstnanec áček

Odpovědět  |   | 
Roadmaster  |  19. 01. 2012 09:38

Klídek, ten člověk ten test určitě ani nečetl. To by si všiml, že tam jsou citace kolíka, kterej to auto prodával jako nový a má přístup ke všem servisním záznamům. Nojo, ať si sbírá zkušenosti...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 01. 2012 22:31

Kura já nemyslel ten test, ten nekomentuju, myslel jsem příspěvek Toma z Áček.
Chtěl jsem napsat příspěvek, ne článek, moje chyba.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  27. 01. 2012 01:10

Jaká častější výměna svíček? Proč furt píšete o LPG bludy. To platí tak pro nějakou klasiku a ne pro sekvenci.

Odpovědět  |   | 
gapa  |  27. 01. 2012 08:33

Pokud jsem dobře informován, tak benzín jezdí na výměnu svíček po 105 tis.km, plynová verze po 45tis. km a následně po 30tis. km. Co je na té informaci v testu teda za blud?
Není lepší si zjisti nejdříve fakta, než budu někoho stírat?

Odpovědět  |   | 
Mullen  |  24. 02. 2012 11:45

Nemůžu si pomoct, ale design současných modelů Legacy je hodně nepovedený. Z mého pohledu má pěknou kastli předposlední Outback. Jezdím s třílitrem už 7. rokem, blížím se ke 250.000 km, ale nemám ho za co vyměnit. Naštěstí nemusím, protože furt šlape jako hodinky. Kdo si počká, ten se dočká. Dávám firmě max. 2 roky a jestli nepřijdou s pěkným autem, tak si holt koupím... škaredé Subaru :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A