Test ojetiny Subaru Impreza 1,5 R Sport - jako oheň a voda

Impreza v tomto provedení se u nás jako nová nikdy neprodávala. Ale jak to vypadá, naši zákazníci o moc připraveni nebyli…
Seznam kapitol
  1. Odvážný hned od počátku, Postupné modernizace
  2. Koupit, nebo nekoupit?, Zkoušený vůz, V solidní kondici
  3. Na první pohled, Výlet do minulosti
  4. Za volantem, A vyrážíme!, Motor zkrátka nestíhá…
  5. A vystupujeme, Názor odborníka, Názor z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Fotogalerie (výběr)
  8. Fotogalerie (kompletní, 77x foto)

Odvážný hned od počátku

Na trhu působí jen pramálo takto vyhraněných automobilových modelů. Impreza byla až do nástupu aktuální, v pořadí třetí generace konzervativně střiženým automobilem, který se však vyznačoval celou řadou technických zvláštností, ať už šlo o plochý motor boxer, nebo bezrámová okna. Jsou tyto zvláštnosti k něčemu dobré? To je už věcí jinou. Ale pravdou je, že taková Impreza WRX STI zůstává výjimečným automobilem i nyní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Impreza 2,0 GT první generace v našem starším testu
Test ojetiny: Subaru Legacy 3,0R (IV.) – sedan pro excentriky

Test ojetiny: Subaru Legacy 3,0R (IV.) – sedan pro excentriky

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vyzkoušeli jsme jeden z posledních vyrobených kusů druhé generace řady Impreza

V roce 1994 představilo oddělení Subaru Tecnica International první provedení STI, které bylo modifikacemi motoru, převodovky a zavěšení vyšlechtěno z typu WRX. Zatímco WRX nejprve zůstávalo jen silnější verzí standardního provedení Imprezy, na sklonku kariéry první generace se mnoha prvky blížilo vrcholnému provedení STI. To bylo na trzích průběžně nabízeno v řadě limitovaných sérií, včetně Series McRae, 555, Catalunya nebo 22B, které odkazovaly na znamenité úspěchy ve světových rallye.

Postupné modernizace

Pro rok 1997 byla první Impreza zvenčí faceliftována, v následujícím roce přišla nová palubní deska z Foresteru. Impreza byla nabízena na řadě trhů a takřka na každém z nich vedla svůj vlastní život. Druhá generace, jež z té první po koncepční stránce úzce vycházela, se představila v roce 2000 a ta třetí pak v roce 2007. My jsme pro vás tentokrát vyzkoušeli jeden z posledních vyrobených vozů druhé generace, který nám k testu zapůjčila společnost AAA Auto.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Setkání tří dosavadních generací modelu Subaru Impreza
Test Subaru Impreza 2,0 GT: vlk s cenou beránčí

Test Subaru Impreza 2,0 GT: vlk s cenou beránčí

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Odvážný hned od počátku, Postupné modernizace
  2. Koupit, nebo nekoupit?, Zkoušený vůz, V solidní kondici
  3. Na první pohled, Výlet do minulosti
  4. Za volantem, A vyrážíme!, Motor zkrátka nestíhá…
  5. A vystupujeme, Názor odborníka, Názor z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Fotogalerie (výběr)
  8. Fotogalerie (kompletní, 77x foto)
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků