Test ojetiny Škoda Superb II: Aura výjimečnosti s technikou kompaktu

64 komentářů

Tereza
30. října • 17:12

Dobrý den, mam dotaz. U Škody superb II mi na palubní počítači jednou svítí žhavení a po druhé ať zkontroluji světla. Byla jsem v autoservisu,kde mi auto napíchl a řekl,že je vše v pořádku. Nevíte někdo čím to může být? Děkuji za odpověď

bzzz
28. prosince • 13:03

Nakup s nejvetsi pravdepodobnosti byvaleho fleetoveho automobilu je sazka do loterie s celkem ocekavatelnym vysledkem. A bez urazky, o nejake prestizi se da s primhourenim obou oci mluvit, pokud si ho porizujete nove (ve slusne vybave) a za vlastni ;-)

jirka
28. prosince • 11:55

Tech poruch je moc. Dalsi cena a prace oprav priserna na nemecke auto s tovarnou v CR. 340 tis za auto co ma pred sebou uz jen 110 tis km je pro blazna, nebot nemci pri vyrobe auta testuji na 250 tis km a pak dej se vule bozi.

Mára
18. dubna • 12:11

Já nevím mě ty dvojkové oktávky moc nenadchly. Mám jedničkovou v kombiku 1.9 tdi a kdyby mohlo být auto nesmrtelné byl bych za to rád, protože to je nejvíc spolehlivé vozítko. Těžko se mi s ním bude jednou loučit...:-D

pet
20. února • 8:49

Meli byst ezmenit firmu ktera Vam auta na testy pujcuje. Pujcopvat je v AAA to je jako si nechat radit ohledne financi Radovanem Krejcirem :-))Sam jsem Superba v loni v AAA shanel a chtelo se mi z nich zvracet. Vetsina aut na webu jsou fiktivni inzeraty ktere jsou bud prodane nebo mozna ani nikdy neexistovaly. Denne jsem jejich nabidku tri mesice sledoval a cekal na vyhovujici auto. Vzdycky kdyz nejake zadali a zaujalo mne tak jsem hned volal. No a bud bylo udajne prodane a nebo tam zadali auto ktere pred mesicem smazali. I dnes vidam v jejich nabidkach auta s fotkami co jsem videl v lete. Nakonec jsem koupil pres Mobile.de a jsem nad miru spokojen. AAA ani Auto esa jiz nikdy vice.

AP
20. března • 23:01

Jo jo, toho jsem si všiml už kdysi, když jsem sháněl nějaký "pojezd" pro případ, že hlavní auto potřebuje žena s dítětem. Vytipoval jsem si asi 10 aut, která podle nabídky stála v AAA v Brně - no a bylo tam snad jedno. Šlo o krásnou světle modrou Felicii za notně přepálenou cenu, což ještě obzvlášť vyniklo, když se člověk na auto podíval z nenafocené strany spolujezdce, kde se místo zámku vyjímala asi trojnásobně veliká nepravidelná a už notně orezlá díra:-D

Thomas
19. února • 9:21

Je potěšující, že taky nějaká recenze upozornila na problematická TSIčka. Nicméně nelze zcela souhlasit, že zvýšená spotřeba oleje = konečná motoru. V okamžiku, kdy motor jezdí za 3 litry oleje na 1000 km a zapečený karbon obrábí stěnu válce, v takovém případě už asi jo. Nicméně v okamžiku, kdy jenom překročíte výrobcem udávanou maximální spotřebu oleje 0,5l/1000km to konečná rozhodně není. Je pravda - oprava v autorizovaném servisu, kdy se mění polovina motoru vyjde na šílenou raketu, ale taky je možnost udělat malou GO do 50 000,-Kč bez DPH (mimo autorizovaný servis). A to asi bude cena, za kterou vyměníte filtr pevných částic ve svém úsporném TDIčku až vám odejde.

Svatá Pravda
15. února • 0:16

Ty vole redaktore! Jdi s tím sráčem do prdele! Vstřikovač co u oného kýblu vydrží 22 000 km ? jestli chceš mojí servisní knížku, ať vidíš co ve skutečnosti vydrží vstřikovač? A to, že tankuji prémiovou naftu a ty tu doporučuješ takové hnoje? Že ti není hanba ! Hovado

mordo
12. února • 19:49

Mám Supa2 2,0 TDI CR,103 kW, kúpený nový, dnes 104.000 km, pravidelný servis po 15 000 km, začalo tiecť čerpadlo chladiacej kvapaliny - predčasná výmena rozvodov 550€, ťažký štart za studena - výmena vstrekovačov, vysokotlakového čerpadla, prečistenie systému - 2800€. Ďakujem pekne za také auto, toto som čakal tak okolo 200 000km.

jirka
14. února • 7:31

A rozdil ve spotrebe benzin nafta na financ nula. :-D dobre ti tak kdyz jsi trubka a spousta lidi si mysli nafta svatej gral. Ja s benzinem ohledne motoru japonec nic 115 k a 6 litru.

Antiautomat
13. února • 19:10

...verim ze to nebol ten motor, ktory mal blok a hlavu z blata....

kklll
12. února • 15:12

Ten dost mizerný "filc" v kufru mě vždycky u Superbídy fascinuje... :-D A třetí generace na tem není jinak. Nedá se to ani pořádně vysát...

J.
12. února • 9:49

Bílá schade na hlínách, f TDi...šchrot! Toto kúpi len ozajstný dobrodruh garážnik. BTW: foto prednej nápravy, nutná GO. B-] Supr KAUF.

Alpha8520
12. února • 8:27

Se superbem 2.0 TSI 147kw jsem najezdil 300 tisíc km. Asi máte pravdu, že šestiválec by byl lepší, tenkrát jsem se bál vysoké spotřeby, která nakonec byla +- stejná jak na tom V6, což beru jako svou chybu. Co ale nechápu jsou ty vaše kecy o nespolehlivosti tohohle motoru, nikdy jsem to v servisu od nikoho neslyšel, že by s tímhle autem byly problémy a jediný co na tom mém autě odešlo byla ta vaše super spolehlivá automatická převodovka, kterou chtěli měnit celou za 120 tisíc.
A co se týče těch keců tady o podvozku golfu - byl daleko lepší na dvojkovém superbu jak na mém současném trojkovém (2.0 TSI 206kW). Daleko líp tlumil rány od děr a byla to krásně nehlučná "limuzína". To co předvádí trojka je hrůza, po koupi auta jsem byl dvakrát v servisu, jestli je to v pořádku (prý je).

Endy
17. února • 21:13

Přesně tak, mám trojkoveho 140kw 2.0tdi, převodovka radi divně, podvozek hrůza . Rány , v zatackach nějak přestává drzet (nájezd 100tis) v servisu mi řekli ze je to prý normální . Další auto až tohle dojezdi určitě Superb nebude 😄

stealth01
12. února • 8:56

Upřímně? Taková je každá diskuze. Upozorňuji, že mám trochu jiné nároky na auto a Škoda mě nezajímá z hlediska možného výběru. ALE... to, co se tady píše, neber vůbec vážně. To jsou kecy, kecy a zase kecy. Je to diskuze plná špíny, zášti a nepochopitelné nenávisti. Vždycky se vytáhne nějaká Mazda nebo Toyota, přičemž spolehlivost člověk pozná, až když v tom autě dlouhodobě jezdí. Já jsem měl v GTI podobný motor se 147kW a 6st DSG. Jako žralo to dost olej, ale jinak žádný problém. Nikdy. Spotřeba OK, DSG co podle diskutérů škube, mi neškubala atd atd. Neber ty lidi vážně. Oni si jen v hlavě přejí, aby se Škodě nedařilo.

Fercheater
15. února • 2:40

Souhlas se stealth01, prostě pod každým článkem o škodovce/koncernu nablito, kdyby to byly takové m...a, tak to nebude mít takové prodeje, jaký má... nebo je blbá celá Evropa? Všichni kdo to kupují, jsou fleetový retardí? Proč je ten zk...j koncern nejprodávanější na světě?
Nechápu, Česká ubohost a tupost která neodpouští úspěch v celé své kráse, tohle jinde neni...

666
17. února • 9:21

Fleet to po konci záruky připadně ještě během ní pošle dál, ať to dělá "radost " někomu jinému. Nejlépe v evropě východní.Podobně u soukromých zákazníků v západní evropě.Celé je to o tom, že u těchto vozidel se vyskytují běžně závady, které se u jiných (i levnějších) vozidel nevyskytují nebo vyskytují naprosto ojediněle.

pacho
12. února • 11:35

veľm zaujímavé. Keď niekto napíše pravdu na škodovku, tak pre škodovkárov, sú triedny nepriatelia, ktorí závidia, nemajú peniaze na škodovku a neprajú škode. Proste treba pochopiť, že škoda , nie je zlé auto, ale ani v ničom neviniká, a nájde sa veľ lepších aut. Veď len v príspevkoch, na ktoré reagujem, DSG 160tKč, žere olej ale to nevadí? no ja neviem, mne by to veľmi vadilo. To že dsg proste škube to je fakt, zrejme pisateľ nevyskúšal normálnu, tým myslím prevodovku s hydromeničom.

Alpha8520
12. února • 12:52

Nevim jestli to byla reakce i na mě, ale právě o tom dsg jsem psal. Řeší se tu problémy dvoulitrových tsiček a chválí se automat (v článku). To mi právě přišlo postavené na hlavu, protože to vidím přesně naopak. Dsg je hrůza a ano cuká (už i na nové trojce po 40 tisích km) a o problému s 2.0tsi slyším fakt poprvé, mě oba ty motory šlapaly a šlapou jak hodinky, jak ta 147, tak 206.

Q
13. února • 19:03

Řetězové 2.0 TSI byly ze začátku velice problémové (potkání motoru po kolapsu napínáku, zakarbonované pístní kroužky vedoucí k vydření válců), ale nejezdí jich moc a navíc hodně lidí si to plete s řemenovým 2.0 TFSI ,který byl naopak velmi spolehlivý. Později ten 2.0 TSI dostal vylepšení vedoucí k lepší spolehlivosti, většina Superbů už má tu vylepšenou verzi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirka
14. února • 7:33

Protoze vw zacal kupovat japonske retezy

Antiautomat
13. února • 19:15

....ze začátku velice problémové ...To nie je pri koncerne nic nove. To je skratka tak.

Petr
12. února • 13:17

Motor 2.0 tsi v golfu je uplne jina konatrukce. Ten zde je peklo

USA
11. února • 21:21

nechapu
ze 60tis za vstriky + 15tis za EGR u tdi problem neni
ale 6tis za novej napinak, pripadne 40-50tis za prekrouzkovani u tsi problem je

trader-krakra
28. prosince • 12:28

U toho EGR ventilu se dá cena ukecat.

Mirek
11. února • 21:11

...a motory TSI už přestaly žrát olej????

mpolan
11. února • 19:57

Vzhledem k tomu, že tempomat dává Škoda ve všech verzích jen za příplatek, není se čemu divit, že chybí. Je to dost velká nectnost zejména flotilových vozů, kde se s nějakou konfigurací moc nepracuje.
Jinak ten seznam problémů s motory tedy moc povzbudivý není. V podstatě není co vybrat, aniž by člověk nemusel mít zároveň v rezervě nejméně padesát tisíc na motor...

jean
11. února • 20:37

U nas mal sup tempomat v zakladnej vybave

mpolan
12. února • 20:25

V ČR právě ne... A vozy, které šly do firem nebo státní správy, ho dost často postrádají.

jean
12. února • 9:08

Za co ten minus? :-D

Janek.
12. února • 19:16

Protože socky chcou tempomat i v autě za 100 000 v nejlevnější výbavě. Přece si nebudou připlácet za střední balík ;)

Jirik
23. října • 18:12

tak to mě škodovka vyšla v áčkách mnohem levněji, 100ku bych do ojetiny nikdy nedal

mpolan
12. února • 20:24

Hm, možná máš prachy, ale socka jsi taky... jen duševní. To je, bohužel, horší.
A pak - pokud většina výrobců dává tempomat v základu už od nižší střední, zatímco u Škody musíš i v nejvyšší výbavě připlácet...

k22
11. února • 15:56

A jak upozornil Vašek Klaus tak to vzadu moc drrrncá...

your.god
11. února • 16:52

Proto jezdí Miloš vepředu :-D

666
11. února • 12:11

"Aura výjimečnosti" - No autor si dal velmi slušné hulení...Bavíme se tady o PQ35 (přifouklé dvojkové octavi - zřejmě se to nějak zapomnělo zdůraznit) od automobilky s pozicí takové vyvoněnější Dacie. Co je na tom sakra vyjímečného? Možná jenom to, že to blbečci za ty ceny kupují.

majk
11. února • 17:40

chytráku...myslím že ty vyděláš právě jen na dacii...ale já ty argumenty asi chápu, dřív jsem měl 5kový bmw - 2 řady po sobě, pak A6ku...., jenže bmw je dnes předraženej nespolehlivej shit, audi ani nemluvě - to je designová kasička a navíc jseš za kmotra a když nabouráš je u toho nova. mercedes je pro dědky a francouze nesnáším pro jejich pitomou techniku a experimenty a design nerad a ted mi porad...jo jasně až budu krást budu mít bentley.samozřejmě superb nemůže nikdo kupovat pro výjimečnost, na druhou stranu je to velký, relativně pohodlný auto, který má velmi dobrý jízdní vlastnosti a je blbuvzdorný...tzn je jedno jestli prší sněží nebo je sucho a pořád jedeš 150, a co je důležitý pro mě - má naprosto nezáludný chování na limitu, dobře brzdí a i když jezdím rychle, bere 8,5 max. a servis se dá ustát i pitomým manažerským platem. pochopitelně kdo bere 20 čistýho si to těžko koupí, ale uservisovat třeba A6ku bolí i když bereš 80...takže to je důvod proč jsem si pořídil sup. jasně srdce velí něco jinýho to bych měl v garáži challenger r/t z roku 71...

Jiří Kopinec
14. února • 0:24

Jestli ty řídíš něco většího (myšleno třeba firmu) než vylítanýho Supa, tak potěš koště... Hlody o jeho kvalitách, cos nablil (slušněji to říct nejde), vynechám. Sup je klasický fleetový auto, do soukroma si ho koupí leda pitoma, co neumí do pěti počítat. Takže jo, pitomej manažerskej plat pro pitomýho manažera, dobře ses ocejchoval.

Pett
26. září • 15:12

Jsi magor

pacho
12. února • 11:26

no ďakujem pekne, keď máme managerov, s takými myšlienkovými pochodmi, ako ty, tak sa už vôbec nedivím, že česko ani slovensko sa nedokázalo za 25 rokov dostať z tých "socialistických" sračiek.

jirka
12. února • 5:34

Znam R T slusna volba. Slusnej kousek mega

Rado
11. února • 21:12

Tak ešte raz... fabia je poctive male auto postavene na platforme vybehoveho pola, octavia_ predĺžený golf, nový superb_ lacnejšia verzia passatu. Hlavne škodovkari neporovnavajte superb z mercedesom E jak som tu pred rokom čítal. Na to je u VW group audi A6.

stréc od piva
11. února • 11:45

Trošku mne rozesmálo tohle:" Potíž je v tom, že jeden nový vstřik stojí až 15 tisíc a i cena průmyslově repasovaného se pohybuje kolem devíti tisíc"............No nevím,pokud si kupuji auto v cenové kategorii 600-1 000 000, tak výměna vstřiků je cca 7% ceny auta...To je celkem pakatel...takže proč s tím strašíte? Samozeřjmě něco jiné je,když si to koupí rodina za našetřených 150 000 a pak se jim to vytentujte...ale proč si kupovat vylítaný diesel..

trader-krakra
28. prosince • 12:27

Aby jeden díl stál 7% ceny auta je teda dost nesmysl.

wlado
12. února • 12:06

Vola sa to recenzia ojetiny. Rozumieme?

stréc od piva
13. února • 18:57

víte kolik lidí si bezmyšlenkovitě koupí polorozpadlý dům,a pak se divej kolik stojí oprava střechy atd... ? zde je to uplně stejné..

666
11. února • 15:12

".ale proč si kupovat vylítaný diesel.."Třeba proto, že ti na autorevue.cz vykládají perly viz níže."Pokud hledáte něco většího, je superb velmi dobrým řešením. "
"Pro někoho může být také plusem určitá aura výjimečnosti, které se vůz v naší společnosti těší."

Peter
11. února • 12:11

Že by pro ten pocit, že je King a jezdí za "5/100"⛽. Zepředu huj, zezadu fuj a uvnitř c.uj.

Rado
11. února • 10:50

Vsetko je to pekné az na to ze tento jazvečík je postavený na platforme 6kovébo golfu. Na poctivé mondeo alebo passat ci insigniu sa absolutne v nicom nechyta. Lenže škodovka

Blofeld
11. února • 11:06

Prý poctivé Mondeo:-D

kuko
12. února • 18:29

Nejaky problem? Ocividne si s oboma nejazdil. Mondeo s passatom su ina liga oproti tejto natiahnutej octavke.

Rado
11. února • 21:34

Ano ano pekné veľké mondeo od fordu alebo insignia od opel/GM, (svetovè autá )trebárs aj lokálny passat alebo nový superb. Ale 2kový sup.=predĺžená okta. nič viac.

Tom
11. února • 10:13

U Superbu bych vyzdvihnul hlavně velký zájem zlodějů. Tzn. cca 2x ročně rozbité sklo ve dveřích řidiče, v případě koženého interiéru poškozené sedadlo a samozřejmě vybrakovaná navigace. Sečteno podtrženo, hodně drahá ojetina.

jean
11. února • 8:35

Suhlasim s testom az na to, ze sup slusne jazdi. Sup jazdi slusne pri porovnani s octaviou. Porovnajte to so strednou triedou, kam rozmerovo patri a dopadne to (slusnepisem) zle. Najma zadna naprava je tragicka, vzadu to je nekomfortne, su auta v nizsej strednej s pohodlnejsim zadkom a lepsimi jazdnymi vlastnostami.

Fero
11. února • 10:46

Asi tak...protezovany, hlučný, nudný, nespolehlivý a o jízdních vlastnostech se raději nebudem bavit! Zapomněl jsem na něco???🤔

martin
13. února • 9:47

Ano, s 2.0 TDI 125 kW este aj lenivy.

Doffy86
13. února • 10:32

Vždyť je to limuzína a ne sportovní kupé ty lenochu :-/

jirka
28. prosince • 11:58

To neni limuzina, limuzina ma prepazku stahovaci mezi ridicem a posadkou vzadu plus vzdy benzin.

FRČ
13. února • 16:51

Limuzína to prostě není. Limuzína je zpravidla čtyř až šesti dveřový automobil s tříprostorovou karoserií s prostorem pro 6 až 9 cestujících s pevnou střechou. Prostor pro cestující je zpravidla oddělen mezistěnou od prostoru řidiče umístěnou za přední řadou sedadel. Největší sériově vyráběnou evropskou limuzínou je Mercedes 600 Pullman. Toť Wikipedia - https://cs.wikipedia.org/wiki/Limuzína...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
trader-krakra
28. prosince • 12:26

Limuzína je třeba BMW 7 a ta je možná jenom pro 4 lidi, ale podle vás to asi limuzína nebude.

Antiautomat
13. února • 18:47

konecne to tu niekto dal. Ano, limuzina je nieco uplne ine.

gigi
11. února • 9:27

Na zadních sedackach jsem najezdil nekolikset km a vůbec nemam pocit, ze je nepohodlny...

John Doe
11. února • 19:35

Poviem to asi tak... jazda na zadnom sedadle Mazda 6 MPS je o dve triedy pohodlnejsia.

Doporučujeme

Články odjinud