Test ojetiny Škoda Octavia I RS: První „ereso“ má dosud své kouzlo

Neurotic  |  19. 08. 2017 08:23

Kolega v práci má O1 FL a něco tak shnilého jsem dlouho neviděl naposled Mazdu Servis to má taky levný teda pokud ty tisícovky nesečtete dohromady No nekupte 15 let starou O1 za 150 tisíc

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 08. 2017 09:34  |  [185.15.108.xxx]

Tak to asi koupil peknou utopeninu. Ale jestli za ni dal 150 ve stari 15 let tak to vypovida o tom, ze je odbornik, ale nevypovida to nic o aute jako takovem

Odpovědět  |   | 
Stan  |  20. 08. 2017 10:06  |  [91.221.212.xxx]

Super, stejně staré auta konkurence najdeš už jen na vrakovišti a motor? Ani pojebaná Hnujda nenabídne dneska lepší a hlavně výkonnější motorizaci než tento prehistorický kus.

Odpovědět  |   | 
Smx  |  19. 08. 2017 09:05  |  [217.112.168.xxx]

Ridicske auto? S timhle podvozkem?

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 08. 2017 09:32  |  [185.15.108.xxx]

A proc ne? Treba fiesta ho ma take a p. Vaculik se u fiesty a fusionu dokonce vyjafruje o zadni naprave jako o polonezavisle

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  19. 08. 2017 12:34  |  [94.230.144.xxx]

O I a II mají zoufale malý rozvor na délku karoserie. Díky tomu se už jako nové nervózně pohupovaly.

Odpovědět  |   | 
tom  |  20. 08. 2017 09:43  |  [185.15.108.xxx]

A mluvis o standardnim vozu nebo RS? Dvojku nedokazu posoudit, ale u jednicky byl rozdil v chovani techto variant propastny.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  20. 08. 2017 19:00  |  [94.230.144.xxx]

Ano, o standardním. RS jsem bohužel neměl možnost porovnat.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  20. 08. 2017 19:15  |  [94.112.172.xxx]

Někdo řiká, že podvzek na RS nestačil na ten výkon motoru. Mě to tak nikdy nepřišlo. Byl sice komfortněji nastavený než u RS2... Ale řekl bych, že motoru stačil. Nebyl měkký ale ne uplně tvrdý. Na okreskách proto tolik neodskakoval.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  19. 08. 2017 09:59  |  [46.30.239.xxx]

Souhlas, ten podvozek (a auto celkově)na sportovní jízdu prostě nebyl.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  19. 08. 2017 10:16  |  [94.112.172.xxx]

Je fakt že podvozek byl spíš komfortnější... Coz není na našich okreskach úplně na škodu... Auto potom tolik neodskakuje když není moc tvrdý. I tak ale dovolil docela dost.

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 08. 2017 11:33  |  [185.15.108.xxx]

Nejhoesi je, ze opravdu zalezi na naladeni podvozku. Vetsina lidi soudi jen podle standardni OI a prenaseji to i na RS. Ale rozdil mezi standardem OI a RS byl propastny. Tam kde normalni uz byla v prikope, rs teprve davala najevo, ze se ji takove zachazeni nelibi

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 08. 2017 16:57

Měl jsem ji v červené barvě. Souhlasím. Byla podvozkove opravdu dobrá a velmi rychlá. Dvojka točila až 120 a trojka lizla 180. Pěkné svezení.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  19. 08. 2017 09:57  |  [94.112.172.xxx]

Rs jsem měl dva roky. Kupoval s 165000 za 120000 a po dvou letech jsem jej s 215000 prodal za 95000.
Upravena jednotka na 150kw.
Auto to bylo opravdu výborně. Za dva roky jsem měnil snad jen žádný Brdy a zapalovací cívky, které jsou v tomto motoru náchylné. 2x nás odvezli více jak 1000km na dovolenou
Nikdy jsem nikde nezůstal stát ani jsem nikdy neměl pocit nedostatku výkonu.
Rád na něj vzpomínám

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 08. 2017 17:04

Já měnil zvlněné kotouče (po zásahu mého právníka kompletně na náklady Škody) a prostřední díl výfuku. Jinak nic. Najel jsem s tím autem 130 tisíc kilometrů a pak ho prodal na proti účet za 250k, když jsem objednaval do výroby Golf GTI. Měl jsem ho od 2002 do 2006.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 08. 2017 11:21  |  [217.195.168.xxx]

...skratka auto pre chlapa. A dobre auto!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 08. 2017 11:22

Někdo si dal s autem dost práce, aby vypadalo čistě a zachovale... ale interiér je ohmataný a opotřebený... no jako každá ojetina.

Odpovědět  |   | 
><  |  19. 08. 2017 18:09  |  [46.13.88.xxx]

Stara vrana, pastika, kasicka na penize absolutne bez komfortu. Tohle auto je uz opravdu jen pracant pro delniky.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  19. 08. 2017 20:35  |  [94.112.172.xxx]

Jediný dělník si tady ty... A ještě komu netahavý.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  21. 08. 2017 20:47  |  [192.162.96.xxx]

To jako vážně? Kasička? prober se. Jediný co si to vezme,jsou peníze na benzín,jinak stejnej držák "servisovatelnej" za pár korun jako nesmrtelná rotačka. Mám jak naftu 66kW tak RSo, a jediný co jsem měnil byl vlnovec za tu dobu co ho mám,teď mě budou čekat lumiče a počítám,že do roka brzdy. Jinak nic,jen olej a benzín. Btw i tahle vrána zatopí těm vašim 2litrovým smradlavým ropákům...

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  20. 08. 2017 01:45  |  [185.112.167.xxx]

Mel jsem ji doma jako 2. auto 11let, najela 90t km, a krom zapalovacich modulu (menenych zdarma v ramci kulance v cca 5ti letech) ji nikdy nic nebylo... Clovek, co ji ode me koupil, najel za dalsi 3roky 80t km, a menil pouze originalni vejfuk... Jako 14ti letou se 170t km ji prodal za 135000Kc, o 5000kc draz, nez ji ode me koupil... Nejlepsi bezstarostny auto, co jsem kdy mel... Stejska se mi po ni...

Odpovědět  |   | 
tom  |  20. 08. 2017 09:41  |  [185.15.108.xxx]

Jj, v clanku je nekolik nepresnosti. Zakarbonovani kose se tykalo hlavne motoru s prodlouzenym intervalem vymeny oleje, coz RS nikdy nemela. Dale i sama skodovka davala do octavii gt tenhle motor s vykonem 193 k, takze to musel bez problemu vydrzet. Skoda, ze i RS se nejmenovala GT, lepe by to vystihovalo. A mala tuhost karoserie? Mozna, ale v porovnani s jakym autem te doby? Mozna 307, ta byla hodne tuha, ale zase nemela pocatky v roce 1996.

Odpovědět  |   | 
trevor12  |  22. 08. 2017 21:37  |  [46.29.224.xxx]

mam ji ve verzi combi. je to oldtimer ale i nyni na silnicich neurazi. Oproti RS II, III ... bych rekl ze ma vetsi fun factor (za cenu vetsi spotreby), vykon dostatecny i na dnesni dobu 3 stupen 180 km/h (samozrejme ze jsou vykonnejsi auta). co jsem musel opravovat (menit) za cca 150k km, - zapalovaci civky, kotouce, loziska (naboje) v kolech, rozvody radeji nyni nez ve 180km, spodni kryt motoru (je to nizke a rozbije se to), snad nebudou dalsi vetsi naklady, jsem v ID tak si novejsi auto nemohu dovolit musi mi vydrzet..

Odpovědět  |   | 
Vilda  |  26. 08. 2017 21:46  |  [37.48.54.xxx]

Měl jsem potěšený mít toto autíčko a byl jsem s ním naprosto spokojený.Pořizoval jsem jsem už jako ojetinu a posloužila krásných 8 let. Velká spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Waffen RS  |  15. 09. 2017 12:23  |  [62.209.225.xxx]

Mám jí už 8. rok, najel jsem s ní 60.000 km. Za tu dobu se na tom dělala spousta věcí - přední i zadní brzdy, výfuk, svíčky, ložiska, váha vzduchu, zapalovací moduly (zdarma v rámci svolávačky), urvaný kryt pod motorem od předchozího majitele. Měnily se přední pružiny a horní uložení tlumičů, regulátor tlaku paliva, podtlakové a tlakové hadice, řídicí jednotka klimatizace, 1x zadní stahovačka a 1x zámek v zadních dveřích, čidlo ABS. Kromě toho se čistily ucpané odtoky ze šíbru. Čekají mne rozvody, tlumiče a palivové čerpadlo. Cena oprav se vyrovnala pořizovací ceně ojetiny. Měl jsem asi smůlu na "páteční kus". Nic z toho nebyly fatální závady, kvůli kterým by auto někde zůstalo viset (vždy mne spolehlivě dovezlo), ale obtěžovaly při užívání. Ale teď je auto v takovém richtigu, že bych neměl to srdce jej prodat a trápit se s nějakou další ojetinou (bodejť, když je z poloviny nově "vyrobené"), takže ho už asi dojezdím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A