Test ojetiny Seat Leon II: Více emocí, ale i šetření. Dotklo se spolehlivosti?

4 komentáře

daniel
25. března • 15:20

nekupovat 1.8tsi 118kw nutna vymena motora uz od70.000km. 1000km -1l oleja cena 2500e.rocniky 2008-2011 konstrukcna chyba piestnych kruzkov,chyba sudruhov z nemecka.

ixxo
6. března • 8:19

Rozmohl se nam tady takovy nesvar.... Kam az tohle honeni za narustem zobrazeni zajde, pane redaktore? To priste rozdelite clanek na jednotliva slova a ke kazdemu date obrazek? Tohle uz je trochu moc ...

GR8
5. března • 5:05

Dnes se na Seata uz da docela pohlednout. Generace cca 10 let zpet je naprosta tragedie. I tak povazuji jejich dnesni design za bezlohlavni. Vaginisticka technika nic noveho. Starsi i nove modely kopiruji vse dobre i spatne od Golfa pres Passata po Oktavku. Povazuji Seat a napr. Opel za zcela zbytne automobilky.

Antiautomat
4. března • 13:00

Pozitivní je, že i starší řešení už dnes umí výrobce asi za deset tisíc korun přestavět na novější spolehlivé.
Totalka kktina. Tato vec sa netyka zakaznika. Chyba je dokazatelna a zakaznik si auto kupil s touto chybou. Takze ZIADNYCH 10.ooo korun. pozn.prekl.

Doporučujeme

Články odjinud