Test ojetiny Seat Exeo 1,6 MPI: Němec se španělským pasem

Dimitrij  |  11. 07. 2013 10:57

Hned jde vidět ze patrí z audi do jedného koncernu, boční čast auta jako fakt se ne zaprze!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 07. 2013 11:37

Dimitrij objevil Ameriku
ještě aby to nebylo "podobne" když je to recyklovana A4

Odpovědět  |   | 
Dimitrij  |  11. 07. 2013 11:51

Tak ze sem měl pravdu ha ha
Já jen sem to konstaktoval, ne přišel sem na to, ok?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  11. 07. 2013 12:30

tak na tuhle diskuzi fakt nemám

Odpovědět  |   | 

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  13. 07. 2013 13:27

aj mne to pripomina audi, no a co

Odpovědět  |   | 
Z  |  11. 07. 2013 13:41

udávané parametry nejsou nejhorší.tak jak to že je to takovej lenoch?

Jinak nechápu, co to může být za majitele, co prodá auto s 30ti tisíci km?

Odpovědět  |   | 
si.pi  |  11. 07. 2013 14:01

Mozna ho sr..o ze je to takovy lenoch.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  11. 07. 2013 16:12

Já zase nechápu, proč lidi u číslovek píšou to hloupé "ti". Neumíte to bez nápovědy přečíst? Nebo proč? Navíc to ani nedává smysl - TŘICETti

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  11. 07. 2013 19:35

mne to nevadi

Odpovědět  |   | 
Z  |  12. 07. 2013 07:22

Aha tak to máš závažný duševní problém asi, pokud ti vadí tohle

Odpovědět  |   | 
Ulrych  |  11. 07. 2013 19:35

Lenoch na dalnici, do mesta a okoli uplna pohoda. Co nechapes na majiteli? Proste meni auto po 3 letech... normalni zakaznik, ne ceska socka, no!

Odpovědět  |   | 
Z  |  12. 07. 2013 07:22

Nevím, jestli člověk co chce auto na 3 roky si koupí takového seata. Navíc nájezd 10 tisíc ročně dnes už je málo.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 07. 2013 08:16

a/ hmotnost
b/ prevodovka
c/ eko-k.rvitka

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  11. 07. 2013 20:32

Toledo I mel zaklad v Golfu II, Vento melo zaklad v G III

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, máte pravdu! Ono by to nesedělo ani s roky, když Golf III přišel až v roce 1993... Děkuji za všímavost, omlouvám se a opravuji!

Odpovědět  |   | 
audis  |  11. 07. 2013 23:50

Golf3 přišel na trh 1991. Toledo 1. gen. myslím 1993.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, tak jsem se na to ještě jednou podíval a bylo to takto: Golf III se v Evropě začal prodávat na úplném konci roku 1992 a stal se evropským Autem roku 1992. První Toledo vstoupilo do prodejů v půli roku 1991, v Anglii až s podzimem téhož roku.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  13. 07. 2013 13:32

Ja si pamatam test z auto tipu z tej doby

boli na obalke boli spolui v jednom teste
Audi 80, Seat Toledo a stary passat myslim a neviem ci ich provnavali pre rovnake motory


Ono to toledo bolo mozno ako nejaky rapid pozliepane.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  12. 07. 2013 08:15

Tak ta spotreba je zaujimava, mame v rodine oktavku s tymto motorom, po dialnici na 130kmh (realnych) je to 7.2l/100km v lete (skusene na 200km+ dlhej trase), po okreske pri slusnejsom jazdeni okolo 6l/100km, parkrat (prazdne auto, pohodicka, ziadne nahanacky), som tam videl aj udaj zacinajuci cislom 5. Oneskorena reakcia na pedal plynu je naozaj otravna, to sa do serie dostat rozhodne nemalo. Na oktavku ten motor plus-minus staci, na tazsie auto uz asi nie (mam moznost priameho porovnania s 20v 1.8). Dvojliter 2.0 8v bol rozhodne lepsi, v Audi 80 mi pripadal ako idealna motorizacia.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  13. 07. 2013 22:16

... po dešti se v zavřených dveřích držela voda... klapavé zvuky z převodovky...

- jojo auto z Áček, nové jako vždycky, se fakt divím že tam lezete

Odpovědět  |   | 
will83  |  14. 07. 2013 20:12

"Záhy však zjistíte, že to nemá cenu, a s autem budete jezdit klidně a řadit budete kolem 2 000 ot./min., kde se motor cítí nejjistěji."

Motor je na tohle auto slabý, to je bez pochyby, ale nespletli jste si číslo? Jezdím s touhle motorizací v OI a nejistěji se motor cítí od 3000-3500 ot./min., kolem 2000 ot./min., se s tím nedá moc jezdit, to se dusí.....

Odpovědět  |   | 
yoggi  |  14. 07. 2013 23:56

will83: suhlasim, ze 2000ot. na je blbost. Soferoval som prave octaviu II 1,6 MPI 75kW a po par metroch som sa pytal. Preboha kde je tych 75kW soudruzi. Zvyknuty som na 1,4 16V 55kW vo fabii a musim povedat, ze prejav rovnaky, dokonca v istych otackach sa mi zdala 1,4 zvsia ( lepsia odozva, moj pocit ).

Pan redaktor:
Asi ste bol mimo, ked napisete , ze 2000 ot. je optimum a viac to nema vyznam. Pan redaktor to auto je pri 2000ot. doslova hluche a mrtve. Nieco sa zacne diat nad 3000ot. ( nic moc ). Skuste v 2000ot. slapnut plny plyn na to a uvidite tu odozvu ( pozor aby neutrhlo sedacku ). Garantujem vam, ze by ste ako spolujazdec nevedeli kedy idem na 1/3 plynu alebo plny. Ziaden rozdiel by ste necitili v dynamike. Do nejakych 2300 je mrtvo.
Dam vam priklad. Skuste ist v mestskej casti, ktora je do kopca a mate auto pred sebou 10-12m mate zaradeny 3 alebo 4 p.s. a 2000ot. teraz skuste dat plny plyn a drzte ho 5s a garantujem vam , ze budete rad ak sa vobec len priblizite k autu pred vami (skusenost, pomahal som pri vybere auta). Moj verdikt bol, ze tento motor by som volil jedine pre jeho nenarocnost na udrzbu a nema sa skoro nic co pokazit. Vsetko ostatne bolo minus (spotreba, vykon..............). Nuz je to starcek a EU4 ho zabilo nadobro.

Odpovědět  |   | 
will83  |  15. 07. 2013 08:01

to mě zase motor docela vyhovuje, v OI nejede zase tak špatně a dlouhodobý kombi průměr mám 6,4, na okresky dobrej motor, moc se neřadí a jízda je pěkně plynulá

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 07. 2013 08:26

Sedi vec, problemom je to, ze v ramci celeho toho nezmyslu je to pridusene, pricom emisiam to nepomoze, medzi starsim 74kW (vyrobnu radu motora takto z brucha nedam) a 75kW nie je v tom smere ziadny rozdiel. Vysledkom je len to, ze vodic musi o to viac slapat na plyn. Dalej islo aj o to, aby nebodaj nebol lepsi ako tie novsie ekozmrdske tsi, pricom aj v tejto podobe pri dialnicnej jazde na 130kmh ma spotrebu rovnaku no a o tom, ktory z nich najazdi viac km snad diskutovat netreba. Aspon u toho nasho sa stvorka a patka pri normalnej jazde radi pri 2500, aby otacky nepadli pod 2000. To je v ramci benzinaka ok, pod 2000 otacok na benzinaku tejto kubatury patku pusta jedine magor, ktoreho okamzite prefackat a auto mu radsej vziat. Tahat zacina okolo 2500, tu sa moze pacit jeho mechanicky 'osemventilovy' zvuk. Pokial chcete sviznejsie zrychlit, chce to 3000, pri 3500 citelne oziva (citit hlavne na dialnici pri zrychlovani na tempomat).

Ked sa to toci medzi 3500-4500 tak dokaze byt (vzhladom na vek) prekvapivo rychly a dieselu vie ukazat prdel, len to vyzaduje dobru pracu od vodica, ono je to aj pomerne kratkym prevodom - patku si viem predtavit dlhsiu, ale max o 250 otacok dolu, inak to na dialnici nevytiahne stupanie pokial v tom sedia traja+. Dalsou nevyhodou je pri niektorych spotreba oleja, z tohoto motora (a nielen z tohoto) musi ist dalsia ekozmrdska kktina menom longlajf okamzite von.

A teraz to ALE.....on ma totiz stale dve velke vyhody: zaprve, ked sa to s nim trosku vie, dokaze byt prijemne usporny (dokonca aj tato praveka konstrukcia dokazuje ze mala fukana vec je zjavny ekozmrdsky nezmysel a jedinym ucelom je vytiahnut peniaze z ludi). No a zadruhe, bude jazdit a jazdit a jazdit (spolahlivost), co momentalne ani jeden benzinak z portfolia koncernu nedokaze....Proste bol navrhovany TECHNIKOM a nie nejakym kktnym MARKETINGOVYM vymytym mozgom.

To, co z neho ekozmrdi spravili, za to uz nemoze.

Odpovědět  |   | 
james  |  16. 07. 2013 20:33

dobre zhrnutie, sam mam 1.6 v O2 tour a co sa spolieham je ozaj ta spolahlivost a nenarocnost, ziadne turbo ziadne DPF ani dvojhmota alebo priamovstrek trysky. ale 6 prevod by tam bol na dialnice ideal kedze uz v 130 toci cez 4000tis. inak sa s jazdim aj v 1800otackach a nemam pocit ze by to tomu motoru vadilo kedze po slapnuti na plyn stale celkom slusne reaguje, takze som asi magor :)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 07. 2013 08:50

ono je to aj tym ze O2 ma este o nieco 'kratsiu' patku, O1 ma pri rovnakej rychlosti na patke o cca 250 otacok menej. Cize ziadny strach, presne ste sa do toho vosli
V oktavke by bolo k tomuto motoru zrejme idealne sprevodovanie 130kmh/3750ot, kde ma vrchol tociveho momentu. Na ziadne zavodenie to nie je, ale na oktavku (ako jednoduche a nenarocne auto) stale asi najlepsia volba, spolu s 1.9TDi 66kW, ktory bol hotovy nezmar....vela stastnych km prajem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat