Test ojetiny: Renault Thalia II je levný i po letech, navíc nerezne

Thalií u nás jezdí mraky a skoro se o nich nemluví. To je dobré znamení – malý turecký sedan s velkým kufrem nestíhají žádné fatální problémy.
Test ojetiny: Renault Thalia II je levný i po letech, navíc nerezne
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Thalia: Úvod
  2. Renault Thalia: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Renault Thalia: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Renault Thalia: Verdikt
  5. Ojetý Renault Thalia: Fotogalerie

Druhá generace Renaultu Thalia z let 2008 až 2012 dlouhá léta patřila k tomu nejlevnějšímu, co mohl zájemce o nový vůz pořídit. S cenami začínajícími na hranici sto padesáti tisíc korun přitom přilákala nejednoho zájemce.

Co je klíčové?

  • Vyhnout se dieselovým verzím, které ekonomicky nedávají smysl
  • Počítat s náklady na dražší výměnu rozvodů
  • Smířit se s prakticky nulovou výbavou i mizernou bezpečností
  • Nebrat úplně holé verze - těžko je budete prodávat
  • Připravit se na uhoupaný jízdní projev

Je nutno podotknout, že ve skutečnosti není legitimní novou generací, ale jen modernizací předchozího „hrbáče“. Kromě přepracované líbivější karoserie s většími, lépe svítícími světlomety, modernější palubní desky a upravené palety motorů nepřináší nic moc nového.

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Jak tento vůz, u kterého ceny nejstarších kousků klesají hluboko pod hranici sta tisíc korun, funguje jako ojetina? Zjišťovali jsme to za volantem provedení s benzinovou dvanáctistovkou, které jsme si zapůjčili v bazaru AAA Auto.

Radosti
Protikorozní ochrana
Komfortní odpružení
Spolehlivost benzinových verzí
Nízká spotřeba
Objemný zavazadelník
Starosti
Nejistý podvozek
Úzký a krátký interiér
Bezpečnost odpovídající 17 let starému Cliu II
Mimořádně chudá základní výbava
Nízký průvlak zavazadelníku
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie50 fotografií
IMG_3963.jpg IMG_3964.jpg IMG_3970.jpg

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Thalia: Úvod
  2. Renault Thalia: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Renault Thalia: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Renault Thalia: Verdikt
  5. Ojetý Renault Thalia: Fotogalerie
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků