Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Jan  |  07. 08. 2015 08:02

Pěkné auto i teď,jezdí krásně,měl jsem tu možnost a bez střechy super kára

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  07. 08. 2015 08:36

Chrochtáfka f TDíčku (ideálně jednička, ale dvojka taky dobrá), na hlínách, je stejně nejlepší. Vezmeš flexu a kabrouše máš hned a máš to za pár kaček. A navíc, bazary sou plné Octávek po dědcích z dojčlandu, co s tím jezdili jen do Lidlu, takže máš pak kháru, co má najeto 50-100tisíc, za pár šlupek a přitom je to Folcvagn, nebo jak se to píše...

Odpovědět  |   | 
Nasrí  |  07. 08. 2015 08:45

Přál bych si, aby jednou česká média diskuze buď úplně zrušila, nebo aby u diskuzí seděl asistent, který by mazal všechno, co nesouvisí s tématem. Není jedinej článek, aby se hned neobjevil nějaký mentál se svým vševědoucím názorem, který nemá s článkem společného vůbec nic.

Třeba jako pan Čechystán. Vážený pane, tady nikoho nezajímá, že jste zakomplexovaný chudák, kterej si na novou Octavii ještě nevydělal (a kdo ví jestli někdy), takže si nechte svůj rádoby hrozně ftipný sloch pro svou přitelkňy na flahé letní fečeri u fofoly.

Je mi jasný, že se nezmění vůbec nic a že pan Čechystán bude mít nějaké vysoce hodnotné odpovědi, na které reagovat nebudu, ale prostě jsem musel, protože mě to už sere...

Odpovědět  |   | 
Roman1  |  07. 08. 2015 09:54

Naprosto souhlasím. Ten člověk je ubožák.

Odpovědět  |   | 
mirek  |  07. 08. 2015 10:54

Ubožák, který si dělá prdel ze zakomplexovaných škodovkářů? Naopak, je to borec.

Odpovědět  |   | 
iuos  |  11. 08. 2015 20:37

No jo, jenže tyhle vtipy byly vtipný před deseti patnacti lety. Teď už je to jen zoufalost.

Odpovědět  |   | 
mirek  |  07. 08. 2015 10:52

Jééé potrefený zevl se škodofkou se rozčilil, že si někdo dovolil sáhnout na jeho modlu, před kterou pravěpodobně večer i onanuje. Bohudík jsou zde i nornálné lidé s nadhledem, kteří škodovkáře vidí takové, jakcí ve skutečnosti jsou. Zakomplexovaní zamindrákovaní balvaní, kteří si myslí, že si koupili to nejlepší auto v galaxii.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 08. 2015 12:26

Je videt, ze jsi nic nepochopil. Takoj trotl pise podobne poznamky prave proto, aby se strhla vasniva diskuze, byt clanek nema se skodovkou nic spolecneho. A tvoje odpoved take vypovida o tvem mindraku, jinak bys nemohl hazet vsechny do jednoho pytle ty skodfkari.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 08. 2015 17:36

Asi by bylo moc, chtit po tech, co mi dali minus, aby se vyjadrili, co je podle nich spatne... .
Ja vim, ze nas kazdej, kdo si kopne do skodovky je borec, se kterym neradno diskutovat...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  08. 08. 2015 07:43

"Takoj trotl" to je nejake vidlacke nareci z vychodu Cech ?

Odpovědět  |   | 
XXX  |  08. 08. 2015 18:35

Jsem vlastníkem - motorizace 1,6 benzín, rok 2006, druhé auto do rodiny. Vedle nafty nejčastěji v bazarech nabízená motorizace. Není to žádná sláva, ale na auto stačí. Jízdní vlastnosti se střechou nahoře výborné (bez jakéhokoliv povrzávání ve spojích skládací střechy), jízdní vlastnosti se střechou dole - no je to úplně jiné auto, nedotáčivé, snadno ho nerovnosti rozhodí, zatáčky musíte projíždět o 10 km/hod pomaleji, než se střechou nahoře. Se střechou dole bez deflektoru použitelné tak do 100-110 km/hod. Trochu pomáhá vysunutí bočních skel nahoru, ale se zasunutými vypadá auto mnohem lépe :) Když jsme u toho, co vypadá lépe, tak proces natahování nebo skládání střechy je vizuálně úžasný - každý kolemjdoucí se zastaví a hledí. Je to Francouz - má tomu odpovídající charakterové vlastnosti a odpovídá tomu i spolehlivost. Na druhou stranu mu rád všechny nedostatky odpouštím. Je to nejzábavnější auto, jaké jsem kdy měl a bojím se, abych jednou našel adekvátní náhradu. Opravdu si s ním jízdu užívám - ať je střecha dole nebo nahoře.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  09. 08. 2015 15:56

Tohle je snad jediný rozumný příspěvek k věci v tomto diskusním hnoji. Díky za něj.

Fakt mě pod článkem o kabrioletu od Renaultu nezajímá, co si kdo myslí o škodovkách a německých vs. japonských autech.

Odpovědět  |   | 
XXX  |  09. 08. 2015 22:46

Dík, jezdil jsem s koncernovými auty, korejcem, frantíky...poměřování pindíků je mi cizí, ale holt někteří to potřebují.

Co se týká tohoto rencka cc:
výhodou je nízká pořizovací cena ojetin ve velmi slušném stavu, relativně levný servis a údržba (relativně, protože výměna žárovek je někdy fakt proces na rozdělání půl auta :) ale zase je to v podstatě obyčejný rencek, takže vám to udělají všude, je skoro 4 místné (skoro - protože potomstvo vám to vzadu pojme, ale kolegu z práce tam opravdu neposadíte), kufr velký jako kráva na relativně malé auto (jasně, se střechou nahoře), dobré jízdní vlastnosti (až překvapující tuhost karoserie se střechou nahoře).

nevýhodou je malá tuhost karoserie a sklon k vibracím při sklopené střeše na špatných silnicích, o něco vyšší váha vlivem výztuh a těžiště výrazně posunuté dozadu při sklopené střeše, obtížný přístup do kufru - při složené střeše máte k dispozici cca 200l v kufru, ale velmi úzký nakládací otvor mezi díly střechy a hranou kufru.

Ale je to skvělé auto na výlety, skvělé na dovolené, kdy se střechou nahoře odvezete do cílové destinace plný kufr báglů a po vyložení máte k dispozici kabrio na projížďky. Já osobně mám s tímto renckem radost z řízení ať má střechu nahoře nebo dole a ten pocit, kdy vám vítr fouká do vlasů - to je k nezaplacení.....

Odpovědět  |   | 

Nedráždí okolí tolik jako jiné značky??? Co je to za kladnou vlastnost? Fakt se někdo při koupi auto ohlíží na to, že by budil pozornost? Auto si snad kupuju hlavně pro sebe a ne pro souseda, ne? Nebo opravdu hraje roli závist malého českého člověka?

–rc

Odpovědět  |   | 
charaso  |  07. 08. 2015 12:13

zial, aj to je argument. neviem ako u vas, ale na slovensku je zavist uzasna...a najdu sa i taki, co to daju najavo destruktivnym chovanim: obidenie auta klucom, odkopnutym spatnym zrkadlom a podobne

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 08. 2015 13:09

Tak to máme asi úplně stejné. Navíc, pokud dotyčný vlastní malou firmu nebo je živnostník, platí faktury, zaměstance či se musí hádát o cenu, není dobré jezdit vyzývavým autem. To je taky ten důvod, proč si někteří koupí rozšířené běžné auto, i když by se jim líbilo něco více exotického a přitom stejně drahého. Samozřejmě si dotyčný může říci, že mu mohou všichni ***, proč ne.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  07. 08. 2015 12:29

Doporučuji případnému zájemci, aby dobře zvážit tento konkrétní model, v jakékoliv motorizaci a karosářské variantě.
Výměna žárovky? Kolo dolů a rozebrat půl auta. Výměna pojistky? Práce na 2 hodiny, jen než rozebereme půl motorového prostoru a to jen přístup k pojistkám, pak teprve lze řešit kde je problém. Navíc pojistková skříň neexistuje, pojistky jsou přímo v hlavní řídící jednotce. Aby jste pojistky vytáhli, musíte s nimi viklat. To mají řídící jednotky, které se už na tištěný spoj nastřelují patice a čipy, velmi rády. Než je zasáhne oxidace, dávno jsou vyniklané. A nová jednotka stojí víc než motor. Renault 19 byl v tomhle 10x spolehlivější. Renó když je zánovní a levný, proč ne. Dobré levné káry. Ale když to není levné, vyplatí se investovat radši do Němce. Proč, to si může ověřit každý sám, nemá smysl nikoho přesvědčovat, až budete mít dvacáté auto, už budete vědět.

Odpovědět  |   | 
..............  |  07. 08. 2015 13:48

To jo no do Němců, hlavně v dieslu se zaručenýma kilometrama po důchodci z Vysočiny, který jezdil jen na nákupy do Lidlu. Nebo do benzínových Němců, který mají o proti Japoncům žádnej výkon a žerou jak tank. Ten, kdo je chytrý a chce ojetinu jde právě do Japonců a to z let 1998-2007, ti jsou nesmrtelní.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 08. 2015 14:07

Ale zato tebe klepne, až se podíváš do origoš ceníků méně obvyklých ND, které se kvůli velkému zájmu v druhovýrobě již nedělají. Japonce charakterizuje spolehlivost nových vozů, ale nesmrtelnost? Jsou "ožvýkaní" dříve než Němci. Japonce pouze nového. Podívej, kolik jezdilo v ČR například Coroll nebo Almer. A teď?

Odpovědět  |   | 
..............  |  07. 08. 2015 14:31

Meleš nesmysly. S těma dílama to platilo tak do roku 2004, že na Japonce byly drahý. Dneska máš všechno stejně drahý jak na Němce tak na Japonce. Prodával jsem na jaře Toyotu Carinu z roku 1991 po neteři, samozřejmě za symbolickou cenu jednomu fanouškovi Toyot, výbavu to mělo takovou, že si o tom Passat z tehdejší doby může nechat zdát, najeto to mělo 400 tkm, nic nevrzalo, nic neskřípalo v interiéru. Bylo to trochu akorát chycený na lemy, ale s tím si stačilo pohrát a bylo by po rzi. Sám mam Corollu z roku 2000 s prvním VVTI motorem, najeto to má 350 tkm a nějaký drobný. Zásah do motoru ani jeden, do elektriky taky ani jeden, nikde nic nevrže ani neskřípe. Jediný, co jsem na tom dělal jsou svíčky, stabilizační tyčky, 2x lanovody , 2x mi vyrezlo koleno u výfuku, ale na to tenhle model trpěl, nepočítam destičky a olej to je samozřejmost. Ukaž mi benzínový VW, který má najeto na benzínovym motoru takovýhle hodnoty, žádnej neni a když jo, tak má 2x vyměněnou celou hlavu a to se nezminuju o rzi. Mám doma ještě Passata z roku 1995 s se starym PD motorem, to držim opravdu jen kvůli tomu motoru, jinak je to pojízdná kasička na peníze, ještě k tomu rozvrzaná.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  07. 08. 2015 15:07

PDčko z roku 1995?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 08. 2015 15:53

Rázným úvodem přesvědčuješ spíše sám sebe než mě. Sám mám též zkušenost s Almerou, trochu Civicem a na druhé straně s Passatem, Fábií. A můj názor je zkrátka přesně opačný. S Němcem na 150tis km je jízda, jak s Japoncem o polovičním nájezdu. Jde o vysezená sedadla, vysvícené budíky, uvolněné řízení, volná řadicí páka, horší vzduchotechnika, špatné těsnění kolem oken a mnoho jiných drobností. Možná byla zrovna tvoje Toyota té doby v jiném standardu. Každý si zkrátka dá na své zkušenosti. Jinak na webu jdou nalézt benzínové vw, které mají najeto i přes 600tis km. Takže, asi to taky jezdí.

Odpovědět  |   | 
..............  |  07. 08. 2015 16:37

Ty žádný zkušenosti s Japoncema nemáš, to bys jinak nemohl napsat takovou blbinu, co si zase splodil. Ty máš tak možná zkušenosti s tou Fabií a jednou si jel v Passatu a od tý doby je to tvuj sen, neni divu, když Fabie je nehorázný žebřinák. Ty chyby, co tu popisuješ opravdu Civic ani Corolla ani Almera nemají, tohle je záležitost VAG. Za celých 20 let, co dělám automechanika jsem se s něčim takovým nesetkal a to, že jsem Civiců a Coroll z Německa dotahl docela dost, volná řadící páka to je výsadou VAG a k tomu ještě obroušený ne-li roztržený kožený potah, co máš na páce. Lidi, co si to ode mě koupili jsou mi vděční, že jsem jim nabídl právě tohle a ne nějaký VAG šunt.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 08. 2015 16:51

Vidím, že debata s tebou je zajímavá. Přeji mnoho dalších vděčných lidí.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  07. 08. 2015 17:42

Pokud mas doma PDcko z roku 95, tak ho prodej do VW muzea, za to ti utrhaji ruce, jaky to je unikat.
Ano, v mem okoli jezdi nekolik vozu s motorem 1,8T s najetymi 300t a vice km. Na techto motrech je jedina bolest a to podtlakova hadicka ovladani turba. Tu menili vsichni. Japonci maji spolehlive motory tak do roku 2002, napsat do roku 2007 je docela odvazne, videl jsem par katastrof na motorech vvti.
Je pravda, ze nektere varianty motoru maji japonci o moc vykonnejsi nez evropane, ale maji take varianty motoru, ktere jsou svymi vykony na stredu evropskych. U tech vykonnejsich je krivka kroutaku posazena docela vysoko, takze na kazdodenni dojizdeni po meste to fakt neni, na vikendove vyblbnuti ano. Proto i japonci delali a delaji motory o podobnem objemu a vykonu jako evropane. A i v evrope najdes kousky naladene na vysoky vykon, opet zcela nevhodne pro kazdodenni provoz.
Jako poznamu pod carou beru, ze ty vykonne japonske motory se davaly do velmi lehkych aut, ktera krasne jela, ale jejich bezpecnost byla velmi nizka. V dobe, kdy evropane meli standardne 3*, japonska auta stezi 1. To ma take vliv na dynamiku a jizdni vlastnosti...

Odpovědět  |   | 
jouda  |  07. 08. 2015 18:34

Ještě bych "vyzdvyhnul" u 1.8T zasratý sací koš ve vaně vinou nesmyslných 30tis intervalů mezi výměnama oleje.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 08. 2015 22:22

To nevim, my normalni menime olej po 15t km, takze absolutne bez problemu

Odpovědět  |   | 
..............  |  07. 08. 2015 19:21

Toho Passata jsem koupil tenkrát špatně, původní motor jsem musel dát pryč, po 4 000tkm odešel a dát tam právě to PD, měl jsem to k tomu připsat, ale to je jedno. Jo na motor 1.8T jsem zapoměl na modlu a poslední záchranu všech konzernistů, dobře máte jeden motor, kterej se choval slušně. Když bys chtěl pořádný vw s pořádnym motorem, tak bys musel vzít Golfa 1 nebo Golfa 2, ty ještě byly poctivý. Jinak je vidět, že se v tom moc nevyznáš, do roku 2002 vyráběli Japonci nejvýkonnější motory, pak to začali utínat díky euro emisím, ale do roku 2007 byla ta auta pořád spolehlivá. Katastrofy jsem taky viděl, ale díky hlouposti majitelů, když tomu dali za studena točky jak blázen, samozřejmě nebyl ohřatý motor a VVTi tohle nesnáší, to je na oleji zavislý. K těm motorizacím (budeme se bavit pořád o ojetinách z roku 1998-2007, kdy byly ty motory tak nějak nejvýkonnější, dneska už tomu není díky Eu emisím), když budu chtít auto do města vezmu si 1.0 VVTi, když budu chtít auto na ježdění mimo město vezmu 1.4 VVTi, a když bych si chtěl koupit opravdu něco na svezení tak 1.6 VVTi s 81 Kw s kterým opravdu brzdou provozu nebudu ještě dneska. To. že to Japonci zvládli líp jak Němci je jasný už od konce války a trhy mluví za vše VW prodává akorát tak v Evropě Rusku a Číně, nikde jinde to nikdo nechce. Co se týče těch sportovních aut v tom jsou Japonci mistři, samozřejmě, že záleží na hmotnosti, proto to dělají lehčí a hlavně umí si pohrát s podvozkem tak jako nikdo na světě plus, když se přidá skvělý VVTi motor je to balada, stačí pak obyčejná Celica. Co se týče bezpečnosti jsou na tom Japonci úplně stejně, mam to taky ověřený. Před dvouma rokama jsem jednomu mladýmu klukovi prodával Corollu z roku 2000 a on jí za půl roku naboural bočně do Opela Astry G, Astra byla slisovaná ještě hůř než ta Corolla, ta šla ještě opravit. Výztuhy to má, takže to jsou jen tvoje neznalosti.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 08. 2015 22:17

Zrovna motor 1,0 v yarisu moc spolehlivy neni. Dobre, tak vw 1,8 atmo s promennym sanim, 1,6 atd. A k tomu, ze se v tom moc nevyznam, ano nevyznam, chodim se sem jen kochat. Takze dle tebe napr motor 1,4/55kw, ktery delala honda je vykonnostme uplne jinde nez evropske 1,4. Nebo mazdi motor 2,2 s vykonem 85kw ke taky vykonnostne vzdalen evropske dvoulitrove produkci. Proste jsi stejny fanatik jako ti, proti kterym utocis. Jen na druhe strane.
A mimochodem, to chtelo hodne znamych, aby sel passat z roku 95 legalne prestavet na motor PD

Odpovědět  |   | 
..............  |  08. 08. 2015 12:02

Můžeš mi říct, co je na litrovym motoru od Yarise nespolehlivýho? Provozoval si to auto někdy vůbec nebo to znáš z hospody, kde se každý pátek schází Fábinkáři se svýma Hatapkama, kdy jezdí na dva válce, ale jinak je všechno v pořádku a všechno, co neni Škoda nebo VW je vlastně odpad. Kdby si to auto totiž provozoval, tak víš, že to můžeš klidně honit i po dálnici ve vysokých otáčkách a tomu motoru nějak neubližuješ, to se nedá říct o Hatapce. A taky bys věděl, že Yaris i po 15letech patří v žebříčkách spolehlivosti k předním příčkám. K těm tvým motorům, jestli myslíš 1.8 20ventil, tak to byl největší krám na světě, horší 1.8 jsem neviděl u nikoho, akorát to žralo a nemělo to na 1.8 takový výkon, který by to mělo být. Vw ho taky po tají začal stahovat z výroby až na to Audi muselo přidat turbo, pak se to celé zlepšilo, bez toho turba by ses na ten motor chodil dívat max. do muzea dneska. Co se týče 1.6, ta je dobrá tak do Golfa a to ještě pro důchodce, když to dostal do rukou někdo, kdo jezdil svižnější jízdou, tak do 200tkm oddělal hlavu, protože vw motorům vysoký otáčky nesvědčí. Do Octavie a Toleda byl motor 1.6 absolutně špatný, díky vysoké hmotnosti. Obstojný byl akorát 1.4 v Polu a Ibize, protože měli dobrou hmotnost. Co se týče těch Japonských motorů, tak ikdyž měli stejně Kw, tak šli víc do otáček a celkově byly pružnější, ono je to taky díky hmotnosti, protože Japonci nedělali zbytečně těžká auta. Jinak, co se toho Passatu týče známý samozřejmě mam, když dělam několik let automechanika.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 08. 2015 12:14

Víš co je na diskuzi s tebou zajímavé? Ze kdokoliv podryje tvé přehnane představy o spolehlivosti Japonců, kdokoliv nesouhlasí s tvým tvrzením, je označen za pitomce, který v japonském autě nikdy nejezdil (protože jinak by přece věděl ze je to super spolehlivé). No užit si to. Já bohužel měl taky japonské auto a asi si nic podobného dlouho nekoupim.

Odpovědět  |   | 
Roman1  |  08. 08. 2015 13:38

Opravdu meleš nesmysly. Máme doma Corollu z r. 2001. Kupovali jsme ji před 6-ti lety s najetými 185 t. km. Za celou dobu co ji máme se 2 x měnila žárovka v předním světle a kromě brzdových destiček nic víc. Takže za mě spolehlivost téměř absolutní.

Odpovědět  |   | 
mirek  |  07. 08. 2015 13:48

No vidíš, já už bych německý vergl nikdy nechtěl. Zejména nic od VW. Nikdy jsem nic poruchovějšho nezažil. Ohledně pojistek a žárovek u rencků, tak jsou hůře přístupné, ale rozhodně to není takový problém, jak popisuješ. V současnosti všichni z okolí jezdíme těmi poruchovými francouskými auty a jsme naprosto spokojení. Zejména v porovnání s VW, Schade .

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 08. 2015 08:04

Nejsi nic jiného než zamindrákovaný a zakomplexovany člověk, který nad svou francouzskou modlou každy večer snad i onanuje. Můj příspěvek je stejně stupidní jako ten Tvůj o skodovkarich. Podle tebe Škodu nesmí mít člověk rad, protože jinak je to hlupák. Nesmí se mu líbit, protože je to ovce.

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 00:14

Já jsem třeba novou škodovku (fábku) měl (a najel s ní 100 000km) a na jednu stranu relativně spolehlivé auto, nicméně relativně, protože pár elektrických serepetiček se pos..lo taky (zámek 5. dveří, stahování okének, občas přišla falešně signálka o poruše motoru, odešla zapalovací cívka....), pak tu byla po pár letech koroze na původních, neopravovaných dílech. Všechno bych odpustil, kdyby to nebylo tak zoufale nudné auto - nudnější oproti koncernovým autům už je totiž jen žebřiňák. Samozřejmě leckomu to může vyhovovat a to je v pořádku. Jenomže holt mne už řízení samo o sobě nebaví, mám najeto tolik, že potřebuji, aby mne i to auto něčím upoutalo.

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 04:39

Prepac ale podla popisovanych zavad je tvoja Fabia velmi nespolahlive a nekvalitne auto - (urcite nie relativne ako pises).

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 15:18

relativně, protože kdyby jsi před tím měl třeba opla....
Já nevím jaká auta jsi měl ty, nebo jaká máš - ale bylo by to podle tvých mouder dobré vědět, jaké jsou za nimi životní zkušenosti :)

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 20:52

Nie relativne len Opel na tom bol este horsie (podlo toho co pises).
Tiez mam info o znamych ktori spravuju auta na leasing, ze Ople nie su prilis spolahlive.

Auta som mal iba 2 (jazdene) - v servisnych knizkach mali len par (2) zavad - to vsak nemusi byt reprezentativne.
Co vsak reprezentativne je - to su statistiky spolahlivosti (ADAC, TUV) kde Skoda nie je z tych lepsich a o nepodarenych skodovackych motoroch skoda pisat.
Teda pri kupe auta je dobre zohladnit aj spolahlivost aut.

Odpovědět  |   | 
Ywar  |  07. 08. 2015 16:44

Teda auto s 3,14čou ve znaku bych si nekoupil

Odpovědět  |   | 
mirek  |  07. 08. 2015 18:59

pro hlupáky to je 3,14, pro myslící lidi diamant.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 08. 2015 22:20

A pro normalni lidi auto jako kazdy jiny se svymi vyhodami a mouchami a nepotrebuji si znacku k necemu prirovnavat..

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  08. 08. 2015 13:30

A zrovna k tobě by se tak hodilo

Odpovědět  |   | 
Mitan  |  07. 08. 2015 22:20

Taky jsem dříve patřil k českému "kultu"škodovky a vw,pak se me do rukou dostalo pár kusu renaultu,dnes jezdim s meganem 2008,2.0dCi 110kW auto ma nyní najeto 250000km a je uplne bez problemu a ve srovnani s firemními octaviemi 2 je to krasné svezení(výkon,pohodlí,spotřeba)co se týká poruchovosti tak je srovnatelné s ostatními auty,a jak se tu píše o závadách na elektroinstalaci tak je to možná tím že renault montuje už v základu skoro vše v "eletrice" kdežto octavek je většina tzv.holátek(eletrika je za nehorázné příplatky)tak se tam nemá co pokazit!!!

Odpovědět  |   | 
cert  |  08. 08. 2015 17:15

Mozno som nechapavy ale tento Megane CC dava aky zmysel ??

Lebo poskytuje minimum pozitku z jazdy (v ramci kategorie cabriolet), kvalitativne je dost slaby a ta "vyhoda" ze "Nedrazdi okoli ..." je na smiech.

Odpovědět  |   | 
cert  |  09. 08. 2015 19:53

Namiesto minuskovania by ste mi mohli napisat v com udajne nemam pravdu.

Odpovědět  |   | 
cert  |  10. 08. 2015 08:58

Vidim ze kliknut na minusko sa uz niektori naucili, horsie je to vsak s vyjadrovacimi/argumentacnymi schopnostami.

Odpovědět  |   | 
Natim  |  10. 08. 2015 18:29

Proč ve všem hledáš "SMYSL" je to kabriolet a tady jde o pocit jízdy bez střechy a to splnuje na 100% a navíc je levný,má slušný kufr,dobře vypadá(podle mě)ale hlavně je to kabriolet.Jestli chces kvalitní,super krásné,rychlé,jízdně nadpruměrné auto bez střechy tak si kup nějaké ferrari spyder!!!A když chceš velkej kufr ta je celkem dobrá dodavka

Odpovědět  |   | 
cert  |  11. 08. 2015 04:45

Ja chapem o com je kabriolet. Zial tento Magane je velmi podpriemerny kabriolet a za rovnake peniaze kupim Mazdu MX-5 co je poctive cabrio.

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 00:04

každému nestačí dvě sedadla a pevná střecha má proti kusu hadru taky občas nějakou tu výhodu - hlavně v zemích, kde se to vandaly jen hemží :) Jinak MX-5 je klasika, jen prostě lidi můžou mít jiné priority :)

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 04:32

Moznosti je viac nez len Megane a MX-5. Napr. Peugeot 206/7 CC, ci VW EOS (tiez maju pevnu strechu a 4 miesta).

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 14:13

206 cc je prcek a EOS se cenově pohybuje na dvojnásobku. Takže ještě nějaký jiný typ?

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 15:00

V com je Peugeot prcek ? Ze nema tak super velky a skaredy kufor ?

Peugeot a VW su s Meganom porovnatelne cabria - vo vacsine parametrov (aj o dost) lepsie.
Ano cena je u VW vyssia ale pre niekoho je vacsie negativum zle auto (Megane CC) nez vyssia cena (iba v pripade VW).

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 15:12

a já třeba proti zadku megane cc nic nemám a osobně ho beru jako povedenější, než předek. Ale prostě znovu opakuji. Prostě se mi líbí, tobě se líbí něco jiného...je to k pochopení, nebo furt ne?

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 20:37

Zadok Megane CC sa ti fakt paci ?? Ved ten zadok je taky len kvoli nadrozmernej streche podobne ako je to u Ford Focusu CC.
Totiz ta strecha je unifikovana a nevyrabaju automobilky sami ale dodavatelske firmy (asi Karmann) - cize to riesenie sklapatelnej strechy je u Meganu CC a Focusu CC iba zufalym kompromisom - ved preto obe tie auta maju zadnu cast rovnaku (az na zadne svetla).

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 08. 2015 15:31

Karoserii cc u megana skutečně dělal Karmann a je na ní i podepsán. A ten zadek je dobrej, mohutnej, vzbuzuje respekt, kufr velký, což se mi čas od času hodí a já s ním fakt nemám sebemenší problém. Podívej, kdyby se mi líbilo jiné auto - nebyl by problém si je koupit, konec konců na funglovku MX-5 bych měl vyděláno za půl roku, jenomže mi to takhle vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
cert  |  13. 08. 2015 18:03

Ten zadok je taky preto aby sa tam zmestila ta prilis velka strecha.

Cize ako som pisal uz vyssie zadok u Meganu CC a Focusu CC nieje ziadna stylova zalezitost - je to nutnost aby sa tam vosla poskladana strecha.

A je zaujimave ze ty nemas problem s peniazmi a aj tak si ochotny kupit asi najhorsie cabrio.

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 08. 2015 10:11

No vidíš, neměl jsem žádný problém s tím si je koupit. To je ten rozdíl mezi praktikem, který si něco vybere na základě mixu estetických hodnot, praktičnosti, funkčnosti a ceny a mezi teoretikem, co ví samozřejmě s naprostou jistotou co je nejlepší jak pro něj, tak pro jiné, ale nikdy si nic nekoupí :)

Odpovědět  |   | 
cert  |  14. 08. 2015 18:18

Tak si to zopakujme a tom mixe vlastnosti:
Megane CC proporcne dost nestastne( = vzhladovo slabe) riesene auto, jazdne vlastnosti znacny podpriemer a spolahlivost tiez chaba.
Tieto uz spomenute veci nie su vymysel a ide o fakty teda neviem preco sa ich snazis zlahcit.
To ze si nejdem kupit cabrio este neznamena ze neviem posudit ci zistit ich uroven.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  18. 08. 2015 00:46

Tak za
a) nemáš nic, vůbec nic
b) jsi jen rádoby teoretik bez jakýchkoliv zkušeností
c) na to že osobně jsi nic nevyzkoušel rozdáváš rady jako kdyby jsi za to byl placený
d) je každého věc, čemu dá přednost a co si zvolí
e) už chápu jak musela být v devadesátých letech pro české politiky náročná pomlčková válka a
začínám rozumět pojmu "slovenská špecifíka"

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
cert  |  18. 08. 2015 04:49

Dotkol som sa tvojho Meganu CC ?

Podla clanku-testu je Megane CC znacne podpriemerne cabrio - tzn. ze nemas pravdu lebo ja mam na svojej strane fakty - ty zato tu pises len vseobecne tvrdenia a zakoncujes to snahou o urazku.

Odpovědět  |   | 
Q  |  12. 08. 2015 15:10

A ještě jedna věc. Chápu, že to je k neuvěření, ale někomu se magane cc prostě líbí :)
A líbí se mu víc, než třeba mazda MX-5, protože třeba není nagelovaným chlapcem v legínách jimž tento vůz dost často imponuje. Prostě je to věc osobního vkusu, není za tím třeba hledat něco složitého. Je to takhle akceptovatelné?

Odpovědět  |   | 
cert  |  12. 08. 2015 20:42

Predsudkami si obhajujes volbu znacne podpriemerneho cabria.
A MX-5 urcite nie je jediny dostupny kabriolet (okrem Meganu CC).

Odpovědět  |   | 
Q  |  13. 08. 2015 15:32

odpovězeno výše :)

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  09. 08. 2015 19:26

Rád bych se podělil se zkušenostmi se svým cc, můj kousek je verze po fl z roku 2008 se základní motorizací 1.6 16v. Před tím jsem jezdil s Meganem II grandtour, když jsem tedy začínal s cc brazdit silnice, tak s opatrností, nevěřil jsem příliš jizdnim vlastnostem. Grandtour si často díky torzce v zatáčkách rád poskočil. Ovšem cc, snad i diky lehkému motoru má jízdní vlastnosti opravdu vynikající, jasně, na nerovnostech se dost kroutí, ovšem vnímate to spise po stramce hluku, Vůz se rozvibruje, ale na jizdnich vlastnostech, i se stazenou strechou to nepoznáte! I když jsem se snažil najít limit, nepodařilo se mi vuz jeste utrhnout, takze proti klasickým verzím je podvozek jinde, pritom stále velmi komfortni. Ano, 1.6 nemá sily na rozdávání, na pořádné procesani kstice ale moc dobre postačí a jak rikam, mozna jsou jidni vlastnosti diky ni lepsi. Porizoval jsem z důvodu zadnich sedadel, vozim tam dceru v sedacce, ted s festivalu dva kamarady pres pul republiky s kompletni bagazi, neverili byste, co vse lze pod roletku do kufru naskladat. Zlobi unaveny motor okna, po promazani kolejnic jezdcu uz bez problemu. Jinak parada, podle zkusenosti bych asi mebral verzi pred fl, zvlášťe tesnost strechy byla vylepsena (jiz se nezanasi odvodnovaci kanalky). Moooc prijemne auto za skvelou cenu a diky klubum, hlavne ve francii a gb velka databaze reseni pripadnych potizi. A i s natazenou stechou je diky proskleni dojem paradni, mnoho aut v jednom:)

Odpovědět  |   | 
Milda  |  12. 08. 2015 20:42

Mám Megane CC z roku 2009 v černé barvě se stříbrným lemováním střechy, červené kůži, super výbavě včetně vyhřívání sedadel, aut, klima, motorem 1,6 a naprosto spokojen. Koupil jsem jej samozřejmě zcela nový u dealera Renaultu za 389.000,- Kč. Má mimo jiné, fantasticky velký kufr, když je střecha natažená, když odejmu ty držáky na klíče na dně kufru, tak je to nora, kam dám vše na dovolenou. Rád si pojezdím nejen u nás se staženou střechou, ale i letos s ním jedu na fr.riviéru na celé září. Super auto, nemám podstatné výhrady. Kdo jej pomlouvá, neví o čem mluví. Jako zimní auto mám Opla Insignii OPC s 325 koníky, ale to je něco jiného, to se nedá porovnávat, každé z těchto aut je na něco jiného.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A