Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Jako nový nebyl kupé-kabriolet Renault Mégane CC žádná velká senzace. Trh ojetých vozů ale ukazuje, že se z něj stalo nejen docela žádané, ale také relativně spolehlivé auto.
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Mégane CC: Úvod
  2. Ojetý Renault Mégane CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý Renault Mégane CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý Renault Mégane CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý Renault Mégane CC: Verdikt
  6. Ojetý Renault Mégane CC: Fotogalerie

Když přišel Renault Mégane CC s tehdy módní pevnou skládací střechou v roce 2003 na trh, měl to v konkurenci kabrioletů dost těžké. V dobových recenzích se dočtete o podprůměrných jízdních vlastnostech a také o jisté těžkopádnosti, na kterou tato tehdy módní kabria s pevnou střechou dost trpěla. Navíc byl Mégane CC prostě moc drahý.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jako nové auto nedokázal Mégane CC příliš zaujmout. Ale na trhu ojetin se z něj stala docela zajímavá nabídka pro někoho, kdo netouží po vyloženě sportovním autě, ale chce se občas vozit bez střechy nad hlavou

Zatímco automobilový nadšenec by za nový kabriolet značky Renault asi těžko dal tři čtvrtě milionu (za takové peníze se dá, když to přeženeme, koupit ojeté Porsche v pěkném stavu), na trhu ojetin v relaci do zhruba 150 000 korun si moc vybírat nemůže a z Méganu CC se najednou stává docela zajímavá nabídka.

Co je klíčové

  • Zkouška funkčnosti střechy a její těsnosti
  • Kontrola veškeré elektroniky
  • Důkladná testovací jízda
  • Prověření servisní historie vozu
  • Prohlídka karoserie a hledání stop po vážné nehodě

Pokud chcete skutečný sporťák, určitě se poohlédnete po něčem jiném, třeba po Mazdě MX-5 NB. Ale když prahnete prostě jen po možnosti jízdy bez střechy nad hlavou, je z podobných kupé-kabrioletů tenhle Renault ve výsledku jedna z nejlepších možností, jak si udělat radost.

Pojďme si tedy jeden takový kupé-kabriolet prohlédnout zblízka. K testu jsme si ho půjčili v Autocentru ESA, auto bylo vyrobeno v roce 2006, prozatím najelo jen 82 400 km a prodejce si ho cení na docela atraktivních 144 000 korun.

Radosti
Jízda bez střechy nad hlavou
Je pohodlný a kultivovaný
Náklady na pořízení a provoz jsou únosné
Cena už moc klesat nebude
Nedráždí okolí tolik jako jiné značky
Starosti
Naprostá absence aspoň špetky sportovnosti
Těžká konstrukce otupuje dynamiku
Se střechou dole do kufru nic nedáte
Na zadní sedačky se nevejdou ani děti
Za stejné peníze koupíte Mazdu MX-5
7  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Mégane CC: Úvod
  2. Ojetý Renault Mégane CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý Renault Mégane CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý Renault Mégane CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý Renault Mégane CC: Verdikt
  6. Ojetý Renault Mégane CC: Fotogalerie
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků