Test ojetiny Renault Latitude (2011): luxus na korejský způsob

Bezmála pětimetrový sedan Latitude se měl u Renaultu stát náplastí na zklamání z eskapády s Vel Satisem. Ale ani on u evropských zákazníků neuspěl…
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Pouhé dva roky se na špici nabídky automobilky Renault u nás skvěl sedan vyšší střední třídy se jménem Latitude. Po technické stránce jde o koktejl více méně osvědčených evropských a asijských řešení, motory nabízené u nás byly však výhradně z dílen automobilky Renault. V době premiéry se Latitude prodával v rozmezí 499 900 až 889 900 Kč, což byly s ohledem na rozměry vozu a rozsah standardní výbavy velmi zajímavé peníze.

Na trhu s ojetinami dnes vozy řady Latitude spočítáte na prstech obou rukou, přesto jde o zajímavou alternativu, neboť ceny perspektivních aut se pohybují okolo 300 000 Kč. A to není u dva tři roky starého vozu mnoho. Pokud tedy hledáte velký, relativně mladý a dobře vybavený automobil a Chevrolet Epica se vám nelíbí, může být Renault Latitude volbou právě pro vás. Z nabídky autobazaru AAA Auto jsme tentokrát vybrali Latitude s nejslabším vznětovým motorem a střední výbavou Privilege.

Radosti
Prostorný interiér
Nezájem zlodějů
Příznivá spotřeba
Starosti
Design bez nápadu
Komplikované ovládání
Nevhodně odladěný podvozek
4  /10
Pokračování testu
Fotogalerie177 fotografií
P1180594.JPG P1180595.JPG P1180596.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků