Test ojetiny Renault Latitude (2011): luxus na korejský způsob

Bezmála pětimetrový sedan Latitude se měl u Renaultu stát náplastí na zklamání z eskapády s Vel Satisem. Ale ani on u evropských zákazníků neuspěl…
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Pouhé dva roky se na špici nabídky automobilky Renault u nás skvěl sedan vyšší střední třídy se jménem Latitude. Po technické stránce jde o koktejl více méně osvědčených evropských a asijských řešení, motory nabízené u nás byly však výhradně z dílen automobilky Renault. V době premiéry se Latitude prodával v rozmezí 499 900 až 889 900 Kč, což byly s ohledem na rozměry vozu a rozsah standardní výbavy velmi zajímavé peníze.

Na trhu s ojetinami dnes vozy řady Latitude spočítáte na prstech obou rukou, přesto jde o zajímavou alternativu, neboť ceny perspektivních aut se pohybují okolo 300 000 Kč. A to není u dva tři roky starého vozu mnoho. Pokud tedy hledáte velký, relativně mladý a dobře vybavený automobil a Chevrolet Epica se vám nelíbí, může být Renault Latitude volbou právě pro vás. Z nabídky autobazaru AAA Auto jsme tentokrát vybrali Latitude s nejslabším vznětovým motorem a střední výbavou Privilege.

Radosti
Prostorný interiér
Nezájem zlodějů
Příznivá spotřeba
Starosti
Design bez nápadu
Komplikované ovládání
Nevhodně odladěný podvozek
4  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků