Test ojetiny Renault Laguna III: Díra na peníze, nebo nečekaně racionální volba?

Třetí generace Renaultu Laguna se pokusila napravit špatnou pověst předchůdce. Jak se jí to povedlo?
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Laguna III: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Renault Laguna III: Jak jezdí

Pokud byste měli jmenovat nejméně spolehlivé auto na našich cestách, jaké by to bylo? Dost pravděpodobně Renault Laguna. Především jeho druhá generace uměla především zpočátku výroby nakombinovat skutečně vražedný mix elektrických a mechanických patálií. I když na nich Renault v průběhu let ustavičně pracoval, její pošramocenou pověst v hospodských legendách už nikdy zcela nespravil.

Test ojetiny: Ford Mondeo je to nejlepší, co můžete koupit. Vážně

Test ojetiny: Ford Mondeo je to nejlepší, co můžete koupit. Vážně

Při představování třetí generace, která se ukázala poprvé v roce 2007 tak zástupci automobilky dokolečka opakovali, o kolik lepší by novinka měla být. Kvalitativní posun například v interiéru byl patrný na první pohled.

A to nebyly jediné novinky: kromě varianty kombi se objevilo i stylové kupé. Další nálož inovací pak přinesla modernizace v roce 2010. Od té doby umělo auto zatáčet zadními koly systému 4Control, nebo hrát přes aparaturu Bose. V nabídce model vydržel do roku 2015, kdy jej nahradil Renault Talisman.

Renault pokračuje v upsizingu. Scénic a Talisman dostanou motor 1.7 dCi

Renault pokračuje v upsizingu. Scénic a Talisman dostanou motor 1.7 dCi

Třetí generace laguny v ČR vždy trochu prodejně zaostávala. Možná i proto je většina vozidel bohatě vybavena. Litá kola, automatická klimatizace a xenony jsou většinou standardem. Ceny jsou přitom více než lákavé. Nejlevnější kusy vyjdou na 75 tisíc korun, asi za dvojnásobek ale pořídíte skutečně hezká auta s českým původem a nízkým nájezdem.

Na co si dát pozor poradíme v galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Renault Laguna III: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Renault Laguna III: Jak jezdí
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků