Test ojetiny: Renault Laguna Coupé je takový l'Aston français

Player  |  12. 07. 2016 20:56

Pokud ojeté cupé sportovnějšího vzhledu, tak Mercedes CLK W209. Slušné auto i kvalita, výborný podvozek (lepší než BMW) a slušné motory, levné spotřební náhradní díly. Bezrámová okna, stahnutelná i zadní. Ale asi bude dražší.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  13. 07. 2016 10:46

Nejen dražší, ale taky starej pekáč, kterej sportovní nebyl. V názvu ty písmena jsou lehké, kompaktní kupé.

Na autorevue jsou testy ojetin, ale to neznamená že sem budou dávat skoro 10let a starší auta. Ano CLK W209 bylo to dobré auto jenže ten Francouz je podstatně novější a není problém ho sehnat ještě v záruce.

Odpovědět  |   | 
Player  |  13. 07. 2016 11:00

CLK bylo rozhodně sportovnější než tři laguny vedle sebe, za druhý CLK se vyrábělo do roku 2009 a tenhle francouzskej šuplík je r. 2010. No a i kdyby, tak kvalita je úplně někde jinde.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 07. 2016 13:35

JJ je jinde vse Made in China chlapci v servisu Mercedes z toho maji radost jake jsou to sunky ale netusim jaky je renault.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 07. 2016 08:55

Blabolis uplne nesmysly. Kupecko W209 bylo zalozeno na technicke Ccka W204, coz byl technicky neprustrelny Mercedes, ktery krome tradicne problematickych AMG verzi nema zadne zasadni technicke problemy a servisne vyjde levneji nez ta Laguna.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  13. 07. 2016 14:21

Docela by mě zajímalo v čem je CLK W209 (CLK200 kompresor) s 135 kW a hmotností přes 1,5 tuny sportovnější než Laguna cupé s 170 kW a více pod 1,5 tuny .

Ono je otázka jestli se chcete jen předvádět. Na to sou takové staré šlupky od Mercedesu, BMW, Audi ideální, nebo chce pohodové svezení s nějakým komfortem autorizovaného servisu a pak klidně ta Laguna.

W209 není žádná sběratelká sportovní perla, to byly CLK500 a modely AMG, jenže to se pak bavíme o 500 000,- a víc za hezký kus. Jenže za to si koupíte nové Clio R.S. který je na klikaté okresky lepší než Laguna i CLK dohromady.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  13. 07. 2016 14:34

jinak CLK W209 se možná vyrábělo do roku 2009/10 , ale někdo tvrdí že to nebylo W209 ale už jiný motor. Ale i tak se jednalo stále o technicky řadu 2006 nebo hůř 2002-2006 ,

Laguna cupe III. přišla až po roce 2008. Rozdíl představení a výroba 2 roky. A vyráběla se do 2014/15 a je možné ji koupit stále lehce jetou v rámci autosalónů se zárukou. W209 leda od turka...

Odpovědět  |   | 
Venca  |  14. 07. 2016 14:17

No, srovnávat Lagunu a CLK je opravdu trochu mimo.
Já jel v obojím a musím přiznat, že mi trvalo si na Mercedes zvyknout, nikdy jsem jej neměl, ale po týdnu blbnutí na to nedám dopustit. Tam, kde laguna jede pryč ze zatáčky, CLK drží jak přibitý a když se vypne ESP a ASR tak se dá se zadokolkou úžasně blbnout. A na sněhu je zajímavé, že BMW z těch let se na Mercedes nechytá! Vlastní zkušenost. A že je laguna mladší a některé verze papírově výkonnější? To je v reálu úplně jedno! To vůbec neznamená, že je to lepší. Nová Fabia taky není lepší než 10 let starej Accord (mimochodem, další úžasný auto s motorem 2.4).
Nejlepší jsou ti, kteří o tom ví úplný hovno, ani jedno si pořádně nevyzkoušeli a plácají nesmysly.

Odpovědět  |   | 

O autě diskutovat nechci, ale poznámku k motoru bych měl.
prosím o vysvětlení, jak by měl člověk s touto Lagunou s benzínovou V6 jezdit, aby měl spotřebu 12 a spíše více litrů na 100km? Je to kravina blbost. Vlastním Infinity s motorem 3,7 navíc s 4x4 a dlouhé trasy jezdím bezpečně pod 9 litrů (8,4-8,6), vyloženě městský provoz nejezdím, ale po okresním městě s 35t obyvateli mám spotřebu DO 12/100. Laguna je o kus lehčí, takže tyto uvedené spotřeby jen děsí majitele. S 2,0T jezdí kolega z vedlejší kanceláře na předchozí Laguně a jeho spotřeba nepřekračuje 8 litrů!!!! Tak se prosím zkuste lépe zorientovat ve spotřebách těchto motorů. Abych byl objektivní, tak ano, dokážu "vyrobit" i 15-20 litrů/100, ale to není normální způsob jízdy!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  13. 07. 2016 09:26

A kde jsi prisel na to, ze kdyz je jedno auto uspornejsi, druhe bude taky?

Ted mi znamy rika ze ma doma Mercedes E 500 V8 benzin a jezdi prumerne za 9, v praci dostal Superb 2.0TSI 280k 4x4 a jezdi kolem 10 litru, pritom Mercedes ma nekde 4.5 litru objem a asi o 150 koni vic...

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 07. 2016 11:34

E 500 V8 za 9 litrů? Kolega si z tebe vystřelil....

Odpovědět  |   | 
masari  |  14. 07. 2016 10:06

No, kamarád má BMW 750i, 4,4 V8 300kw. Jeho přítelkyně jezdí za 9, on za 13-14. Tak na tom něco asi bude.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  14. 07. 2016 11:36

To je zajímavé, že vždycky je to kamarád, nebo známý. Co to je "přítelkyně jezdí za 9"? Jak to měřil, a proč to vlastně měřil? Dokud si nezapisuješ spotřebu na spritmonitoru (nebo jinde) a to pěkně dlouho, alespoň několik desítek tisíc km, tak víš kulový, kolik to žere. Jen se podívej, kolik to žere jiným majitelům sedmsetpadesátek...

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/40-7er.... ...

Palubní PC je k ničemu. Podívej se, jaký má takové auto rozptyl ve spotřebě. Může se stát, že na okresce při teplém motoru vynuluje spotřebu a pak po 100 km extrémně defenzivní jízdě to ukáže 9 litrů. To ale nevypovídá o ničem.

Odpovědět  |   | 
Smx  |  13. 07. 2016 09:29

No hele, s 2.0T mám něco najeto, a záleží po jakém městě, ale "nepřekračuje 8 litrů", tak to jako prosím zase nekrmit - to je tak jízda ustálenou cca. 60 s minimem semaforů a rozjezdů. Jakmile se budeme bavit o městě se semafory, rozjezdy, pojezdy, zastavování a rozjíždění se, tak není problém mít tam 12 litrů, jako koneckonců u kteréhokoliv jiného stejně výkoného oturbeného benzínu.

V článku jsou jinak docela bláboly - například manuální převodovka PK6, která se tam dávala, byla poměrně nesmrtelná, strach bych měl z jiných věcí.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  13. 07. 2016 09:45

Jezdil jsem s Almerou 1.8 84kw. Nová měla spotřebu 7.5l. Dával jsem ji pryč asi na 160tis km se spotřebou 9l. Město + dálnice, okresky moc ne. Na servisu a palivu jsem nešetřil. Nevím, jestli to byla vlastnost vozu nebo se tam něco kazilo. Známý měl novou Sonatu 2.0 z 96-98? a ta jezdila hned za 9l, po městě i 10.5l. Ani jeden z nás není závodník. Spotřebě Laguny se starým V6 tudíž věřím.

Odpovědět  |   | 
roumen  |  13. 07. 2016 11:22

To je moc hezký že s Infiniti jezdíš za 9. Ja mám zase dlouhodobý průměr u 370z asi 13,5 a to taky nejsem závodník, pod 10 se dostanu jedině v Alpách, když sjizdim dolu. Město naprosto běžně za 15-16l. A o čem to vypovídá? Vůbec o ničem, každý z nás má jiný styl a tudíž jinou spotřebu tak nevím co se cilis, že autor s tim jezdil za 12

Odpovědět  |   | 
Vladik  |  13. 07. 2016 08:52

toto vozidlo se mi vždy moc moc líbilo, ale vadilo mi, že je to Renault, chtěl jsem si i koupit, ale radši jsem si koupil nový Mercedes

Odpovědět  |   | 
Adamikos  |  13. 07. 2016 10:15

Strašně tendenční hovadinu tady pan pisálek slátal. Jestliže Laguna 3. gen. není vyloženě špatné auto a není tak strašně poruchová, tak by mě vážně zajímalo, co by tady pan "odborník" napsal o např. Passatovi 6G (tehdejší konkurence), nebo o poslední Opel Vectre... protože namátkou tyto dva modely byly oproti Laguně III opravdový poruchový plečky. No ale co naplat, kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  13. 07. 2016 18:30

No ale co naplat, kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... jak píšeš. Passastů se prodalo milion a rozhodně si nemyslím, že by si majitelé mysleli, že to jsou poruchový plečky. Passat je kategorie sama pro sebe. Je jich moc, takže je hodně dobrých i špatných zkušeností, polovina je stočená, takže si majitelé myslí, že je při 150tkm k ničemu (jenže má na hrbu 350tkm). Rozhodně bych vsadil prachy na Passata, než na Lagunu.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  13. 07. 2016 10:15

To slícování interiéru - ono je spíše zajímavé, že vůz v testu je z roku 2009 a má palubní desku z faceliftu, která se dávala za několik let později.

Odpovědět  |   | 
wc  |  14. 07. 2016 10:13

Není mi známo, že by Laguny III trpěly nějakou opakovanou nebo fatální závadou. Interiér byl na hony vzdálen i dnešní Oct III a Superbu a ani u 6 let starého auta nic nevrže a neklepe se.

Z těch motorů byl nejhorší třílitr, 2.0T i 2.0 dCi jsou naprosto v pohodě.

Článek je strašná splácanina s výčtem poruch celého automobilového segmentu za posledních 10 let.

wecka

Odpovědět  |   | 
Vegasgeek  |  14. 07. 2016 17:28

Lagunou jsem jel (tenhle zhruba rocnik, ale ne Coupe) a byla to hruza... interier rozvrzanej, levne pusobici. To auto bych si nekoupil ani omylem.

Odpovědět  |   | 

Já bych si taky už nekoupil jiný auto, než svojí dvojkovou Lagunu, protože žádnou vadou (už) netrpí, vše jsem si svépomocí bez problému opravil... a co? Všechno jsou to JEN DROBNOSTI, žádnou vážnou technickou závadu ani závadu v elektroinstalaci to auto nemá. Vše jsou to jen plky a pomluvy. Když člověk ví, na co to auto trpí, tak tomu snadno může předcházet. Rozhodně je to lepší volba, jak nějaká jedničková/dvojková oktávka, kam člověk nesloží ani nohy za zadníma sedačkama, pokud před ním jede někdo vyšší, než 180cm. Hlavně, že vezeme x set litrů vzduchu...

Apple iPhone 8 64GB Space Gray (Vodafone) | Apple iPod Shuffle 3rd gen 2GB Pink | Apple MacBook Pro 13" (Mid 2012, i5, 8GB RAM, 120GB SSD) |

Odpovědět  |   | 
Dušan Sedláček  |  23. 07. 2016 22:47

Lagunu coupe mam 5let. Najel jsem 100tis km naprosto bez potíží. Ano řazení by mohlo byt přesnější, páčky ovládání blinkrů delší, slícování dílů lepší, ale auto má švih, jezdí tiše a komfortně. Spotřeba 6,5l /100km maximálně. Nikdy mě nebolely záda, ani po dlouhé cestě. A průjezdy zatáček jsou zábavné, vůbec ne nejisté. Kdo chce takový vůz tak mohu doporučit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A