Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Renault Fluence je prostorným a komfortně vybaveným vozem za rozumné peníze. Jak obstála pohonná jednotka 1,6i?
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie

Ojetý x nový

„Žabožrout“ z Asie

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Po technické stránce je ale Fluence významně propojen s evropskou řadou Renault Mégane III a ve výrobním programu nahradil dosud stavěné verze sedan odvozené nejen ze starších řad Mégane, ale také již z někdejšího modelu 19 (Chamade). I přes stylistické odlišnosti by se Fluence klidně mohl opět jmenovat Mégane Sedan, ale proč v duchu současných trendů tento model nevyčlenit do samostatné řady…?

Nabídka verzí

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Již výbava toho základního je dosti rozsáhlá a za cenu startující s testovaným motorem 1,6i 16v na 279 900 Kč zahrnuje například dvě barevné kombinace pro čalounění interiéru, ABS s ASR a ESP, šest airbagů, tempomat, palubní počítač, mlhovky, manuální klimatizaci, elektrické ovládání dveřních oken, výškově stavitelná přední sedadla s loketní opěrou uprostřed nebo rádio s přehráváním CD a MP3 a ovládáním pod volantem. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků