Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Renault Fluence je prostorným a komfortně vybaveným vozem za rozumné peníze. Jak obstála pohonná jednotka 1,6i?
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie

Ojetý x nový

„Žabožrout“ z Asie

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Po technické stránce je ale Fluence významně propojen s evropskou řadou Renault Mégane III a ve výrobním programu nahradil dosud stavěné verze sedan odvozené nejen ze starších řad Mégane, ale také již z někdejšího modelu 19 (Chamade). I přes stylistické odlišnosti by se Fluence klidně mohl opět jmenovat Mégane Sedan, ale proč v duchu současných trendů tento model nevyčlenit do samostatné řady…?

Nabídka verzí

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Již výbava toho základního je dosti rozsáhlá a za cenu startující s testovaným motorem 1,6i 16v na 279 900 Kč zahrnuje například dvě barevné kombinace pro čalounění interiéru, ABS s ASR a ESP, šest airbagů, tempomat, palubní počítač, mlhovky, manuální klimatizaci, elektrické ovládání dveřních oken, výškově stavitelná přední sedadla s loketní opěrou uprostřed nebo rádio s přehráváním CD a MP3 a ovládáním pod volantem. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků