Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Renault Fluence je prostorným a komfortně vybaveným vozem za rozumné peníze. Jak obstála pohonná jednotka 1,6i?
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie

Ojetý x nový

„Žabožrout“ z Asie

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Po technické stránce je ale Fluence významně propojen s evropskou řadou Renault Mégane III a ve výrobním programu nahradil dosud stavěné verze sedan odvozené nejen ze starších řad Mégane, ale také již z někdejšího modelu 19 (Chamade). I přes stylistické odlišnosti by se Fluence klidně mohl opět jmenovat Mégane Sedan, ale proč v duchu současných trendů tento model nevyčlenit do samostatné řady…?

Nabídka verzí

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Již výbava toho základního je dosti rozsáhlá a za cenu startující s testovaným motorem 1,6i 16v na 279 900 Kč zahrnuje například dvě barevné kombinace pro čalounění interiéru, ABS s ASR a ESP, šest airbagů, tempomat, palubní počítač, mlhovky, manuální klimatizaci, elektrické ovládání dveřních oken, výškově stavitelná přední sedadla s loketní opěrou uprostřed nebo rádio s přehráváním CD a MP3 a ovládáním pod volantem. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků