Test ojetiny: Renault Fluence 1.6i 16v

Renault Fluence je prostorným a komfortně vybaveným vozem za rozumné peníze. Jak obstála pohonná jednotka 1,6i?
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie

Ojetý x nový

„Žabožrout“ z Asie

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Test Renault Mégane Gt 1,4 TCe: útok na špičku?

Po technické stránce je ale Fluence významně propojen s evropskou řadou Renault Mégane III a ve výrobním programu nahradil dosud stavěné verze sedan odvozené nejen ze starších řad Mégane, ale také již z někdejšího modelu 19 (Chamade). I přes stylistické odlišnosti by se Fluence klidně mohl opět jmenovat Mégane Sedan, ale proč v duchu současných trendů tento model nevyčlenit do samostatné řady…?

Nabídka verzí

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Test Renault Fluence 1,5 dCi: stylový pohodář

Již výbava toho základního je dosti rozsáhlá a za cenu startující s testovaným motorem 1,6i 16v na 279 900 Kč zahrnuje například dvě barevné kombinace pro čalounění interiéru, ABS s ASR a ESP, šest airbagů, tempomat, palubní počítač, mlhovky, manuální klimatizaci, elektrické ovládání dveřních oken, výškově stavitelná přední sedadla s loketní opěrou uprostřed nebo rádio s přehráváním CD a MP3 a ovládáním pod volantem. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý x nový, „Žabožrout“ z Asie, Nabídka verzí
  2. Zkoušený vůz, Na první pohled
  3. Interiér nečekaně komfortní, PPP (= pohádkově pohodlný provoz), Zavazadlový prostor z minulého století
  4. Za volantem, Motor neoslní, Na silnici s rozumem
  5. A vystupujeme, Pohled z branže
  6. Technické údaje, Naměřené hodnoty
  7. Kompletní fotogalerie
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků