Test ojetiny: Peugeot 407 je mechanicky odolný, ale umí i zazlobit

jean  |  20. 05. 2017 08:38  |  [178.41.14.xxx]

A kde je ten test? Nasiel som len odstavcek o tom, ze auto s automatom je vhodne na lezernu jazdu. Spotreba, dynamika auta, hlucnost....?!

Nepochopil som zmienku o tom, ze malokto sa mohol v strednej triede chvalit D 6-valcom. Passat, Laguna, Vectra, C klasse, 3 klasse - vsetky taky motor mali. Asi len Mondeo nemalo 6- valec diesel

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 05. 2017 10:13  |  [217.195.168.xxx]

mozno to bolo myslene smerom k zakaznikovi - tych sesthrncov v strednej nejazdi zasa az tak vela. A inak suhlas, otestovat d-o-k-l-a-d-n-e ojazdene auto, to by sa pytalo. A mam za to, ze prave taketo testy by sa mali robit dokladne.

Test noveho auta, navyse takeho, ktore je uz vo vyrobe oznacene ako 'novinarske', idealne v konfiguracii, ktoru si nik nekupi, je....no, ostanme slusni a drzme to vo formalnej rovine. Cenzor nespi.

Odpovědět  |   | 
MasoxCZ  |  20. 05. 2017 10:32  |  [88.102.95.xxx]

To je jak článek o škodovkách... "je to komfortní a kvalitní auto" a následuje seznam závad dlouhej jak vymotaná role hajzlpapíru.

Odpovědět  |   | 
Štajny  |  20. 05. 2017 11:00  |  [89.103.100.xxx]

407 coupe nenavrhoval Pininfarina, jen se to vyrábělo na jeho lince

Odpovědět  |   | 
viper  |  21. 05. 2017 09:19  |  [78.108.103.xxx]

jeden z nejhorších Peugeotů co kdy vyrobili, tedy nikoliv jízdně protože podvozek měl na tu dobu excelentní, ale designem a využitelným obestavěným prostorem. Jistě že design je věc velice subjektivní, ale mě ten dlouhej čumák s kulatými protaženými světly do stran prostě nepadnul do oka, stejně jako mizerný prostor vevnitř, hodně skloněné čelní sklo do kterého se člověk malem praštil hlavou pokaždé když se naklonil dopředu, málo místa na zadních sedačkách a velice stísněný prostor uvnitř auta a celkově podivně naroubovaná záď automobilu.

Odpovědět  |   | 
Aleš Sadil  |  21. 05. 2017 10:25  |  [91.221.212.xxx]

Toto auto jsem vlastnil od novoty 4 roky a najel na něm 60.000 km. Dvoulitr benzín, plná výbava. Žádný servis mimo běžný jsem neřešil, ale to by mělo být samozřejmostí u nového auta.
Co vidím jako slabinu:

Lak: kolem dveří řidiče a spolujezdce se tvořily houfně rezavé tečky
Zadní náprava: po 60.000 km se začaly od zadní nápravy ozývat nepěkné zvuky
Interiér: Začínaly se párat sedačky, vrzat loketní opěrka a něco v mechanismu posuvu sedadla. Celkově volant, řadicí páka a ovládaci prvky jevili opotřebení, ajké jsem v jiných autech nezažil ani po trojnásobné porci kilometrů.
Koupil jsem ho po slevách za 550.000 Kč a prodal po 4 letech za 180.000 Kč a to jsem se o něj staral.

Auto posloužilo, nic se vyloženě nepokazilo, ale kvalita zpracování a interiéru se ukázala jako velmi chabá a mám pocit, že jsem se jej zbavil za pět dvanáct

Odpovědět  |   | 
radimf  |  21. 05. 2017 10:33  |  [176.74.131.xxx]

Já měl 406 HDI 2.0, rok 2000, kupovanou novou, vlastnil aspoň 10 roků, celkem najeto 110.000 km. Zacházel jsem s tím velmi citlivě. A je to přesně jak říkáš. Do 60.000 km v pohodě, pak odcházelo úplně všechno, nakoce do toho začalo zatýkat a šla dokopru i elektronika (ABS, rádio atd..). Na německý auto při stejném zacházení jsem nikdy nemusel sáhnout.

Odpovědět  |   | 
ľuboš  |  21. 05. 2017 13:24  |  [85.237.234.xxx]

jasné:)), kupovať drahé HDi a najazdiť za 10 rokov 100.000 km...:)), aspon nesranduj. a NEKLAM !!

Odpovědět  |   | 
radimf  |  21. 05. 2017 14:08  |  [176.74.131.xxx]

To se tak stává když jezdíš s dvěma auty a nepracuješ za volantem.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 05. 2017 08:35  |  [94.112.247.xxx]

Proč by tě mel KLAMAT znám lidi co si koupili MB třídy S v ropáku a jezdí s ním jen do divadla a výletky, takže ročně najezdí možná 3000 Km?

Každého věc ne?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 05. 2017 09:42  |  [194.213.34.xxx]

MB S v naftě si koupí jenom vůl,
ale jak to u čecháčků socek chodí, von to má Franta od vedle, lije naftu do traktora i do auta a to se vyplatí
Vždyť u nás přece každý má CDI...typický český, musím to mít i já...Ale když za tím jedeš, k je to horší jako přechlorovanej krytej bazén. Benzína neucitíš, ale kvůli chrochtákům musím za takovýma jezdít s vnitřní cirkulací.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 05. 2017 10:56  |  [94.112.247.xxx]

Pavle, to auto stálo přes 3 míče a byť jsem zastáncem benzínu, tak jet za takovým autem rozhodně nevyžaduje vnitřní okruh

Rozhodně ho nemá každý Franta (ale možná bydlíš v milionářské čtvrti) a kdyby si do toho nalil naftu co liješ do traktoru, tak to auto zabiješ.

Jestli v tom budeš mít šanci se někdy povozit, vzpomeň si na větu, MB_S si koupí jen vůl.

Odpovědět  |   | 
jean  |  23. 05. 2017 06:44  |  [62.168.64.xxx]

Traktorové vstrekovanie je citlivé na naftu viac ako na niektorých osobákoch, takže ho takou naftou určite nezabije. Vstrekovač na moderný traktorák stojí aj 1500 euro (x6 ks), takže si každý rozmyslí, čo tam naleje.

Odpovědět  |   | 
jean  |  23. 05. 2017 06:45  |  [62.168.64.xxx]

Navyše slušný traktor stojí podstatne viac ako S klasse

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 05. 2017 08:37  |  [94.112.247.xxx]

Pak je třeba druhá strana mince, já mám benzínový osmiválec a jezdím s ním cca 30.000 ročně a stejně si tu naftu nikdy nekoupím...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 05. 2017 15:29  |  [188.123.100.xxx]

tak to si teda riadne zabil, že vraj nemecké auto, a vôbec si naň nemusel "šáhnout" . Určite koncern, čo?.

Odpovědět  |   | 
tom  |  21. 05. 2017 16:47  |  [95.85.240.xxx]

Vlastni zkusenost?

Odpovědět  |   | 
Yard  |  22. 05. 2017 08:28  |  [94.112.247.xxx]

U nás v rodině se točily hodně Peugeoty, 306,406,407 a jediný já se v té době trhl (2012) a pořídil Octávku, servis byl podobný, v náhradě se daly na Octavku sehnat levnější díly, ale jedna věc byla do očí bijící. Interiér všech Peugeotu, jevil známky opotřebení vyšší, než ta obyčejná Octávka s nájezdem 4x vyšším... Na všechny auta mám však dobré vzpomínky, takže vzpomínám na vás s láskou autíčka

PS: s P406 i 407 si udělejte v garáži speciální prostor jenom pro žárovky, budete je potřebovat ;)

Odpovědět  |   | 
ľuboš  |  21. 05. 2017 13:23  |  [85.237.234.xxx]

mal som 406, 2000 r.v., nová HDi, najazd 387.000 km pri predaji za 6 rokov a NIČ závažné sa nepokazilo, dodnes jazdí, už má vyše 500.000 km.

Odpovědět  |   | 
Yard  |  22. 05. 2017 08:21  |  [94.112.247.xxx]

Máš štěstí, děda má taky 406 tku. rv. 2002 nebo 2003 a najeto cca 100.000 ale už musela být opravena komplet celá zadní náprava, která se prostě rozpadla a jakákoliv nerovnost znamenala obrovské rány a hlavně, při cca 20.000 km explodovalo víčko nalévání oleje a 2/3 oleje v autě vytryskly pod kapotu. Šlo to naštěstí na záruku a dali do auta nový motor Ale auto jezdí stále a jako by si vybralo své nejhorší neduhy a nyní šlape spolehlivě.

Odpovědět  |   | 
407 Coupe  |  21. 05. 2017 14:31  |  [84.245.121.xxx]

407 Coupe 2.2 benzin 170k, 100k km, ziaden problem, standardna udrzba, top stav. 2.2 benzin je najlepsou volbou, poctiva atmosfera z dobrym zatahom odspodu (tuto upravu ma len 2.2), priestor v predu nadpriemerny, vzhladom na kupe je vzadu priestor tak na prirucnu batozinu, celkovo spokojnost, dobra kara.

Odpovědět  |   | 
viper  |  21. 05. 2017 17:45  |  [78.108.103.xxx]

2,2 benzín byl dobrý motor, až na tu spotřebu Bohužel motor byl jen Euro 4 a PSA se ani neobtěžovalo jeho úpravou na Euro 5

Odpovědět  |   | 
Předseda  |  22. 05. 2017 13:13  |  [193.165.169.xxx]

Těžko říct no, já ten 2.2i mám ve 406ce kombi a dlouhodobá spotřeba je 9.2 litru. Je to hodně? Mně to na takový parník příjde akorát.

Odpovědět  |   | 
viper  |  22. 05. 2017 15:36  |  [78.108.103.xxx]

mělo tam být spotřeba oleje, to mi nějak v té větě vypadlo ....

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 05. 2017 08:40  |  [94.112.247.xxx]

Hlavně měl jinou převodovku oproti dvoulitru, kde si s tou řadicí pákou lítal jak nudle v bandasce. Řekl bych, že dokonce je 2.2 lepší volba jak 3.0i

Odpovědět  |   | 
Kewin  |  21. 05. 2017 17:06  |  [93.91.242.xxx]

Zatím nejlepší auto co jsem měl
Mám ho od novoty 135000 kmbez problémů. Co 2 roky servis pak STK. To už je moje 11nové auto.

Odpovědět  |   | 
Henribox  |  22. 05. 2017 14:50  |  [93.89.100.xxx]

Já vlastním již od r. 2011 407-ku 1,8. V současnosti najeto 135 tis Km. Koupeno jako 3,5 roku staré a bylo provozováno s prodlouženými výměnami oleje po 30 tis Km.
Já olej měním po 15 tis Km. Co se spotřeby týče je to hodně různé od toho kde jedu. Cesta ze Vsetína do Hradiště a zpět mi vychází na 6,0 l/100. Někdy i pod 6 litrů. Ale je to takové lážo plážo. Pokud jezdím jen po Vsetíně tak mám letní průměr 9,4 l a zimní 10,5 litru.
Měl bych ale dotaz, zda někdo na benzínu 1,8 nebo 2,0 neřešil v testu vzpomínané potíže s hydraulickými zdviháky. Mám je hlučné, jeden klepe více, po zahřátí to prakticky nevnímám. Jinak motor běhá jako hodinky. Co to může mechanicky provést a dá se to nějak vyřešit? Nebo se musí měnit celá hlava?
Děkuji za odpověď

Odpovědět  |   | 
viper  |  24. 05. 2017 06:42  |  [78.108.103.xxx]

používat jiný olej

Odpovědět  |   | 
Henribox  |  24. 05. 2017 07:53  |  [93.89.100.xxx]

Děkuji za reakci. Mám tam 5W-40 se specifikací shodnou s manuálem k autu. Myslíte, že bych měl použít hustější? 10W-xx je ale polosyntetika a doposud tam byly jen plně syntetické oleje. Fakt je to, že jsem vůz koupil po leasingu a byl starý 3,5 roku. Měl najeto
101 300 Km. Výměny byly prováděny při 33 tis, pak při 65 tis a pak při 97 tis Km. Servisováno u Peugeot Hruška Opava. Prvním majitelem byl Peugeot finance a pak já.
Před tím jsem vlastnil 13 let 405-ku Mi16. Najezdil jsem s ní za ty roky kolem 150 tis Km a s motorem jsem nic nedělal, furt to jezdilo jako urvané. Ve 180 tis Km jsem měnil gufera na ventilech a při tom se udělalo přebroušení ventilů a sedel. Doufal jsem, že benzínové motory u Peugeota budou dobré držáky. No asi to tak již není. Mám letos 62 let a potřebuji vozit ženu do práce a zpět, cca 15 km denně po městě. Nyní najedu ročně do 7 - 8 tis Km a nechávám tam olej vždy dva roky. Teď jsem právě po výměně. Ve staré náplni jsem měl aditivum na hydroštely LuigiMoly. Dnes mi to dojde poštou. Tak uvidím. JK.

Odpovědět  |   | 
ferda  |  15. 06. 2017 00:21  |  [185.137.17.xxx]

...k tomu místu vzadu si dovolím takový skromný osobní postřeh...přední sedáky mají kolejničky, které umožňují pohyb sedačky vpřed a vzad...skutečnou vychytávkou je potom speciální páka (vyšší výbava obsahuje patrně elektrické ovládání) na vnějších stranách obou předních sedaček, umožňující zdvih a klesání těchto sedaček. Důležitým momentem tohoto vozu je celkové optimální nastavení sedaček, osvědčila se mi spíše sportovní pozice posunutí sedáků blíže k volantu a opěráku zad spíše ležících. A kombinací shora uvedených prvků lze poté dosáhnout jistého vyššího prostorového komfortu pro spolujezdce na zadních sedačkách. Není to jistě jako v Bentley, ale tak to ani být nemá...Pro celkové pochopení koncepce tohoto jinak výjimečného vozu je to ale postačující.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: