Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

GGG  |  07. 11. 2014 07:57

"a vystupujeme"....

duchoň...

Odpovědět  |   | 
Topík Bertík  |  07. 11. 2014 08:09

To zase bude v háji nabl.to až půjdou ovce k ránu z hospody domů!

Odpovědět  |   | 
RP  |  07. 11. 2014 08:17

Kousek vyrobený v roce 2007 je vzhledem k tomu, že se 301 vyrábí od roku 2012, opravdu rarita!

Odpovědět  |   | 
Topík Bertík  |  07. 11. 2014 08:24

JJ opravdu kvalitní redakce vysoké úrovně!!

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  07. 11. 2014 09:28

"Spartánská výprava některých částí interiéru" hned zkraje taky uhodí do očí...
Jinak zvenčí se mi to líbí, ale jak to bude vypadat po 5 nebo 10 letech dole.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 14:18

Nechte bejt! Co Vy vite, kam az pronikly vypravy hrdinskych Spartanu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 11. 2014 08:22

Opravdu strašný pokles ceny, z 307 500 Kč po 2 letech a 41 tkm na 223 000 Kč, tj. cca 27 % . Před několika lety jsem prodával po 4 letech vůz nejmenované D značky za 240 000 Kč, koupený nový za 575 800 Kč, tj. se ztrátou cca 58 % . Přitom nejvýrazněji stárnou auta právě do dvou let. Nechci ani spekulovat, za kolik bych ho prodal po dvou letech .

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 09:05

Doporučuji nic nekupovat - počkat 15 až 20 let pak to bude v AKCI zdarma a za odvoz!

Odpovědět  |   | 
tito  |  07. 11. 2014 09:44

Zapomínáš ovšem na to, že trh s novými o jetými auty se za posledních pár let značně zdeformoval. Ceny nových aut šly o desítky procent dolů a ceny ojetin ještě víc. Dnes se nové auto prodává za stejnou cenu, za jakou se před 5 lety prodávalo identické ale tříleté se 100 tis. km na hrbu. Prodejci nových aut nevydělávají na autech ale na cashback od úvěrových společností, na zpětných bonusech dovozů při splnění plánu a na servisu, náplních a dílech. Na motorovém oleji mají marži 250%, na novém autě slaví, když jim zůstane aspoň plus.

Odpovědět  |   | 
rousini  |  07. 11. 2014 11:20

Tipuji, že za ještě méně než po 4 letech...

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 08:23

Má to docela slušné zrychlení, majitele dražších aut by to mohlo rozlítit... Primitivní závěsy víka kufru má dnes skoro každý včetně zde testované Audi A8 4.2 TDI... Škoda, že to redakce nezmínila.

Odpovědět  |   | 
vanos  |  07. 11. 2014 09:05

Ty "primitivni zavesy vika" jsou nutnosti pro jeho elektricke ovladani, ktere se uz stava standardem i ve stredni tride.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 10:09

Kombíky žádné primitivní závěsy nemají a také se otevírají elektricky. Kde se stala u A8 chyba?

Odpovědět  |   | 
tito  |  07. 11. 2014 11:28

Nikde. Kombi, hatchback a liftback je něco úplně jiného než sedan. A i tam najdeš překvapení.
Podívej se na zprasené závěsy 5. dveří u BMW X3/5GT/X6 se vzpěrami, 4 hadicemi, viditelnými hnusnými šrouby a srovnej to s Audi A7/Q5/Q7, kde je vše dokonale schované, žádné kabely, plechy, hadice,šrouby, jen čistě zakrytovaný závěs a mechanika schovaná v zadní části stropu.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 12:29

U auta za milióny bych čekal sofistikovanější řešení bez ohledu na to, zda jde o Audi či BMW.

Odpovědět  |   | 
tito  |  07. 11. 2014 12:52

Ukaž sedan libovolné značky, který má víko kufru zavěšené podle tvých představ.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 13:15

VW Phaeton. Paralelogramy (ale bez "elektriky") měla (nejen) fabia sedan. Uznávám, že když do kufru auta trčí podběhy jako kráva, tak to nemá cenu řešit.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 14:44

Ještě jsem trochu pohledal a elektricky ovládané víko s paralelogramy měla paradoxně předchozí generace A8. Za to u auta za desetinu ceny je nutné ty primitivní závěsy připomenout, přitom je tam člověk tak nějak očekává.

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 08:43

Auto z aaa a servisovala to temná stodola mr. Ganta-né?...dobrá koupě! Po třiceti kotrmelcích vylovené z rybníka a svařené co dům dal...pak to nemá hnít! Vždyť z výfuku kouká ještě žába

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 11. 2014 09:26

Podle stavu podvozku evidentně naprosto bezohledně rasené auto a pisálci to budou vydávat za typický stav. Jděte s tím... však víte kam.
No a automatické přepínání světel... kolik aut téhle cenové třídy to má? Já že o tom tedy nevím, nikde.
Nechcete ten zaujatý výblitek stáhnout a přepracovat?

Odpovědět  |   | 
tito  |  07. 11. 2014 09:37

Automatické přepínání světel není žádná věda, je to pár bitů jinak ve stejné řídící jednotce centrální elektriky, čidlo u zrcátka, dva konektory a pár decimetrů tenkého kablíku. Výrobní vícenáklady zhruba 8€.

Ač jsem jindy k výplodům redakce kritický, tentokrát ne. Test velmi věrně popsal stav levného auta po dvou letech a 40 000km. Ano, je to horší, než u auta o polovinu dražšího po 150 000km, ale to je snad normální a v pořádku. Levná auta jsou levná proto, že mají jednoduchou konstrukci, jednoduchou výrobu a levné díly a výrobní postupy. Nebo ty jsi taky snílek, co si myslí, že frantík, rumun, korejec či ital za 290 je srovnatelný s japonskou limuzínou za jeden a půl?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 11. 2014 12:57

Neodpověděl jsi mi, ptám se, kolik aut ve stejné třídě to má... Fabie v základu? Rapid? Mají?

Odpovědět  |   | 
Rodin  |  07. 11. 2014 20:58

Tohle ale neni zaklad, ale top-end verze! Nechces svuj prispevek stahnout a prepracovat?

Odpovědět  |   | 
janis  |  08. 11. 2014 11:19

Já to mám už ve třetím autě a nepovažuju to za žádnou výhodu. Místo toho, abych přepínal světla podle toho, co vidím, to v 70% případů přepínám světla podle toho, co vidím. Protože ten zkuzemanovej bazmek zrovna nerozpoznal dvě červený světla přede mnou nebo tři bílý naproti považuje za veřejný osvětlení a pere mu dálkový. Takže nanic. Jen to komplikuje život. Navíc ti dementi z mnichova vymyseli idiotverzi se zapínáním půltlačítkem na konci páčky místo klasického přepínání páčkou, takže jen nelogický bazmek navíc.

Odpovědět  |   | 
Loque  |  31. 07. 2016 09:05

Mne automatické prepínanie dialkových v 508čke funguje uplne super, nemožem sa na to sťažovať. Rozozná červené svetlá z veľkej vzdialenosti a takisto spolahlivo rozozná protiidúce auto od pouličného osvetlenia, aj keď niekedy až nechápem že ako to robí

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 09:53

Mám pracovní káru francouze a tak nevypadá podvozek ani u mého 16 let starého auta a to má už najeto jen u mého já 340 000 doufám, že předchozí majitel ještě něco nestočil!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 14:14

To neni spatne. Ale jeste lepsi je mit francouzske pracovni navyky.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  07. 11. 2014 09:46

Pri x autách dnes recenzenti nadávajú na dlhé prevody, vyskladané na spotrebu. Tuto je to naopak, sťažnosť na krátke prevody.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 10:01

Na ten clanek zde nadava tolik lidi, ze si ho snad i prectu!

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 12:51

To čteš nějak dlouho-né? Máš sledovat jen obrázky Tři noci tady na tebe čekám a dave_007 nikde! Kde se válíš? Máma potřebovala servis.....nebo co? Mimochodem, dnes s tebou i souhlasím!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 14:07

Nooo vidis, dockal jsi se!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 14:37

Promin smudlo, ale bouril jsem jinde.

Odpovědět  |   | 
honza  |  07. 11. 2014 12:39

Někde nedávno u nějaké škodovky chválili, jak simply clever dali k čepu tepelný štít, aby pryžová manžeta nebyla vystavena žáru od brzdy. Kurňa, ono to má i francouzské low cost auto... Nevíte někdo, ve kterém článku to bylo?

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 12:50

No ten tepelný štít na čepech tam mám na svém 16 letém kýblu taky! To, že říkala škoda?

Odpovědět  |   | 
polda  |  07. 11. 2014 12:50

ste čuráci

Odpovědět  |   | 
Topík  |  07. 11. 2014 12:52

Proboha...proč tak sprostě?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 11. 2014 13:21

jistě, pane prezidente!

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 11. 2014 14:08

Nebyla by nejaka zabavnejsi, kvetnatejsi a napaditejsi nadavka? Receno krutoprisne, tohle uz opravdu kazdy zna ... a tak je to trochu vycpele.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2014 17:01

...3700 otacok / 130kmh je na atmosfericky motor tychto dimenzii uplne normalne, ostatne krutiaci moment vrcholi az v 4.000 co nastaveniu prevodov odpoveda. Problem bude skor v odhlucneni ale to je vec nazoru a mam za to ze sme uz asi prilis zhyckani tymi sterilnymi hyperzlozitymi plug and play hlinikovymi bakelitakmi, ktore ostatne pojdu na vrakac po par rokoch, tak co, ze.

Mne sa to vcelku paci, ale ten spodok priam vola po poriadnom natere rezistinom. Tam sa setrit naozaj nemuselo, inak celkom podarene, jednoduche vozitko, par uprav este v garazi hned potom ako sa to dovezie domov a bude sluzit vecne. Navyse, ako tak pozeram na to zrychlenie, ten motor s tym autom asi vela prace mat nebude, cize aj o nejaku tu zabavu je postarane

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  08. 11. 2014 09:02

Vcelku souhlasím. S tím podvozkem je to divné, aby byl takhle dobitý po 40 tisících km. Buď s tím jezdilo absolutní prase, nebo je to o dalších 40 tisíc stočené. Ale na druhou stranu - i kdyby to bylo tak ošizené z výroby, radši po 40 tisících měnit tlumiče a čepy, než řešit prasklý rozvoďák.... Hodnotit jízdní vlastnosti u auta, které má tlumiče evidentně po smrti je nesmysl, bude to na hrbolech skákat jak koza.
Na plechy podvozku bych taky aplikoval jednoduché řešení v podobě resistinu, a je na příští pětiletku vystaráno.
Divné je to s tím otáčkoměrem, jednoduchá matematika napoví že 3700 otáček při 130 km/h odpovídá 1423 otáčkám při 50. Mimochodem, drbat šestnáctistovkový motůrek v padesáti na pětku v těchto otáčkách může jen totálně hluché absolutní prase s absencí elementární inteligence. Kdo chce jezdit na 1300 - 1400 otáček, výborně mu poslouží něco s pětilitrovým osmiválcem, nebo rovnou autobus.....

Odpovědět  |   | 
kolemjdouci  |  08. 11. 2014 11:49

obdobne motory (1.6 atmo) s takto kratkou prevodovkou namaji zadny problem jet 60 na 5 pri 1500 otackach... Na pridavani to neni, ale na tempomat po meste ano a motor se nijak nedusi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 11. 2014 12:58

Vykon=omegaxkrutiaci moment, jednoduche nasobenie. No a kedze vykon, ktory to auto zenie dopredu, priamo zavisi od sucinu tych dvoch, je jasne ze atmosfericky motor takehoto objemu bude potrebovat kratsi prevod /otacky/ - tych spominanych 130 by pri 2500 nezvladal.

Preplnany maly motor zacne tahat skor /viac krutiaceho moemntu v malych otackach/, ale tiez nie hned od otacok nieco vyssich ako volnobeh a z tohoto titulu naladenie niektorych automatov /hlavne tie pochybne eko ficury/ pri malolitrazach a pri setreni na vsetkom moznom (velkost suciastky tu zohra svoje takisto), povazujem za najlepsi sposob ako ten motor odpisat a nevedomeho zakaznika oholit /jasne ze potom treba filter aj na benzinaka, kedze sa zvija v bolestiach/.

Niet div, ze zivotnost takych je polovicna ako pri tej jednasestke a navyse riziko fatalnych poruch stupa - o spolahlivosti sa tu zatial hovorit neda, vynimkou je fordacky ecoboost /pretoze nie je zlepeny z blata/. Takze bud atmosferu s nejakym tym objemom /jezisi, ono to toci 3700 pri 130, to musi byt zle! = neznaly vygrcok na n-tu/, alebo ked uz silou mocou fukany maly motor, potom si ten motor dokladne osobne pozriet. Praktiky ako trebars take bakelitove olej vane znamenaju autotmaticke vyradenie z potencialneho zaujmu a mal by sa tym riadit kazdy ak mu osud jeho penazenky a nervov nie je okradnuty - ked je niekto schopny dat na motor /navyse na spodok a jedna sa o kriticky diel/ taketo nieco, potom nech si to s celym marketingom /kompaktnejsi, lahsi, ekologickejsi/ poj...sam.

Odpovědět  |   | 
R  |  07. 11. 2014 17:11

Jezdim aktualne Rapidem a nemyslim si, ze by byl celkove lepsi...spise naopak.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2014 18:02

Tak ono zase na takom aute sa uz toho vela vymysliet neda, budu vsetky podobne ako vajce vajcu, lisit sa budu nalepkou na dekli a cenou (tie novsie bonusom v stupajucom pocte k.rvitok). Mne sa rapid spacebak paci, ale neverim niecomu, co je od zaciatku nepodarene alebo nehorazne predrazene (na ktory komponent mierim je jasne).

Navyse, akcna cena v najvyssej vybave Allure so 115 konikmi za 285.ooo je silny argument. A ten spodok a pripadne nejake drobnosti...si dokazem spravit sam hned ako to doveziem a nestoji ma to takmer nic a mozem sa vozit do aleluja. Jednoduchost vitazi.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 11. 2014 14:36

No ja tim chtel rict, ze ty auta dnes asi tak: na hore huj..., dole fuj...

Odpovědět  |   | 
gdf  |  07. 11. 2014 20:45

Z 0-100 pod deset. Zkrátka sporťák.
Opět se potvrzuje, že malá hmotnost je základ.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 11. 2014 21:27

no neviem, či podvozok nie je náhodou z 208mi a nie z 308. ?? Zrejme autor sa mýli

Odpovědět  |   | 
Jura  |  08. 11. 2014 08:16

Ano. Autor se mýlí. Není pravdou, že 301 a C-Elysée vychází z 308 a C4. Vychazí totiž z 207 a C3.

Odpovědět  |   | 
groal  |  08. 11. 2014 08:54

Mam C-elysse Tendence ( 2 stupeň výbavy ). Vlastním ho rok, najeto 15 000 Km. Jako vlastník můžu říct, že mi auto vyhovuje, motor 1,2, průměrná spotřeba 5,5 l benzinu. Jezdím 50/90/110 km, žádné honění. Auto jezdí na 99% plně osazeno 2+2 děti. Jediné co mi na autě vadí, je, že kontrolka zapnutí klimatizace není v denním světle vidět, je moc slabá. Co se týká kontrolorky paliva, jakmile klesne dojezd pod 100 km, rozsvítí se ne oranžová kontrolka ale ikona benziny a navíc auto dává v intervalech výstražný tón. Háky v kufru mi nevadí, sám o sobě je dost prostorný, a s tím jsem to i kupoval. Když potřebuji, dokážu kuft naplnit na 99%, stačí háky šikovně odskládat ( dovolená ). Pravdou je ta zvýšená hrana kufru při parkování, s tím trochu bojuju. Auto bych si klidně koupil znovu. To že má plasky ve výplních dveří ocení každý, kdo má malé děti, pro mě je to ideální antivandal úprava :) Od nového auta jsem chtěl spolehlivost ( a tu zatím mám ).

Odpovědět  |   | 
janis  |  08. 11. 2014 11:24

Mluvit po 15tkm o spolehlivosti je trochu předčasné.

110 na dálnici je bezohlednost. kamiony stejně musíš předjíždět a ostatním překážíš a zdržuješ. Neubylo by tě kdybys přidal na 130 nebo zpomalil na 90.

Odpovědět  |   | 
Rodrigo  |  08. 11. 2014 18:46

Brouk Pytlík...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  08. 11. 2014 09:28

Ta reklama u otevřených fotek ve fotogalerii... To jako fakt?

Odpovědět  |   | 
xfaktor  |  08. 11. 2014 17:58

Nechápu ty převodovky PSA, proč na tom nazapracují. Jednoznačně nejhorší řazení na světě. Před lety jsem vyměnil Oktávku za C4 a první jízdy jsem běžně řadil z vytočený čtyřky místo pětky trojku,při podřazování z trojky na dvojku jsem tam narval čtyřku, prostě katastrofa. Navíc řazení hrozně hlučný. Uteklo 8 let a vůbec žádný zlepšení. Vždyť na tom nemůže být nic tak složitýho, udělat slušně řadící auto. A nebo je to jejich image.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  08. 11. 2014 19:07

Meleš nesmysly. Já neříkám, kdyby na každou stranu byly více jak 3 rychlostní stupně, jako je například u osmistupňového manuálu, ale u pěti a šestistupňového manuálu přesnost nehraje žádnou roli.

3 a 4 se řadí bez bočního tlačení, jen dopředu/dozadu a když se řadí 1,2,5 a případně 6, vytlačí se páka bokem až nadoraz a neexistuje, abys zařadil špatný převod, ať už je převodovka sebenepřesnější.

Přesné řazení je u běžných převodovek novinářský fetiš stejně jako měkčené plasty na palubce.

Odpovědět  |   | 

nesmysly meles ty.... protoze ma pravdu... teoreticky to je jak pises, ale asi jsi nezkousel PSA razeni... mam zkusenost s C4, kterou jsem zkousel temer novou, mela najeto jen par tisic km... razeni presne jak pise vyse....

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 11. 2014 09:56

PSA řazení jsem zkoušel, dokonce jsem majitelem jedním z vozů PSA s takovým řazením a stojím si za svým, že jeho nepřesnost žádný uživatelský problém nepůsobí. Mám možnost srovnání i s ostatními modely jiných značek.

Ano, přesné řazení je pocitově lepší, dodává řidiči větší pocit jistoty a PSA jsou blbci v tom, že lidem tohle pozlátko nedají, protože u rozhodování hrají prim detaily. Je to stejná blbost, jako prodávat auto pouze v růžové barvě. Ale nic to nemění na tom, že to řazení žádné objektivní problémy nemá a výmysly typu "zařadil jsem z vytočené čtyřky místo pětky trojku" jsou k smíchu.

Odpovědět  |   | 

jo, mas pravdu, az tak silene to neni, ale jistotu co radim jsem teda nemel.... pritom to bylo super auto.. C4 vypada moc hezky, vybava muze byt taky skvela, ale kvuli razeni me uz ani nenapadlo o PSA uvazovat... i kdyz s automatem by to bylo treba v poradku
kamarad mi nedavno pujcil BMW E46 330i a tam jsem teda obcas netrefil trojku a petku.... ale rikal, ze s tim neco ma... fakt jsi nevedel co radis

SE Xperia Neo V | Kia Magentis 2,7 V6, Hyundai Genesis coupe 3,8

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 11. 2014 18:29

Jako jo a přitom to opravdu není o tom, že by to neuměli. Takový šestikvalt v C4 VTS je v tomhle ohledu naprosto v pořádku. Podle mě ten pětikvalt je holt pořád dokola používaný recyklát (přijde mi, že víceméně ta samá převodovka je v ZX, Xsaře a obou generacích C4) a nechce se jim investovat do přepracování.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  08. 11. 2014 18:29

Jděte s tím kouskováním článků už jednou provždy do prdele. To si jako myslíte že to budu číst rozkouskované na x stránek?! Když si to v klidu jine můžu přečíst na jedné stránce!!! Prostě autorevue upadá a upadá.

Odpovědět  |   | 
G  |  09. 11. 2014 10:21

V práci jezdím s koncernem fabia,octavia,rapid. Vlastním oktávku, přítelkyni jsem koupil 301 a co se týče pohodlnosti hlavně sedaček tak je 301 mnohem lepší. Sedačky koncernu jsou příšerné po hodině jízdy mě bolí z boků stehna a pak už jen poposedávám. Od auta očekávám pohodlnou přepravu z místa A do B a to lépe splňuje 301.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  12. 11. 2014 10:07

No ale to je strašné!To znamená ,že tisíce majitelů škodovek bolí po chvilce jízdy záda.Snad i Superbů.Tvá přítelkyně má velké štěstí,že se vyznáš a koupil jsi jí P 301.

Odpovědět  |   | 
G  |  01. 12. 2014 14:35

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  05. 12. 2014 21:27

Hoši, buďte v klidu! Nedávno v jednom testu novy Fábky (3. generace) uvedli, že sedadla jsou překvapivě "francouzsky měkká", ale jinak řazení a jízdí vlastnosti jsou na "koncernové" úrovni. Takže dobrá zpráva i pro ty, se se rádi svezou, aniž by je bolela záda. Mě osobně kdysi ve služební Fabii (1.gen.) taky nejpozději po hodině jízdy bolela záda. Zajímavý, že ve vlastním autě Made in France r.v. 2000 ani po ujetí 1000 km trasy ČR Jadran během 1 dne jsem podobnými neduhy netrpěl.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  05. 12. 2014 21:27

Hoši, buďte v klidu! Nedávno v jednom testu novy Fábky (3. generace) uvedli, že sedadla jsou překvapivě "francouzsky měkká", ale jinak řazení a jízdí vlastnosti jsou na "koncernové" úrovni. Takže dobrá zpráva i pro ty, se se rádi svezou, aniž by je bolela záda. Mě osobně kdysi ve služební Fabii (1.gen.) taky nejpozději po hodině jízdy bolela záda. Zajímavý, že ve vlastním autě Made in France r.v. 2000 ani po ujetí 1000 km trasy ČR Jadran během 1 dne jsem podobnými neduhy netrpěl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A