Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

jogurt  |  25. 08. 2018 09:13

Tak kromě toho, že je to fakt hnusný, tady asi žádný háček není. Mechanicky v pohodě, elektronika francouzská, na to jsou všichni zvyklí, moc to nehnije a na bolavá záda z bačkorovitých sedaček funguje Ibalgin.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2018 11:44

Přesně jak píšete, jediný háček je Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 10:49

kde je ten test?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:45

Tato rozsklebena vyjavena potvora patri na rubanisko ako kara na zvoz dreva.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 14:17

Velice inteligentní názor.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 08. 2018 15:25

Kde je háček? Není to 30 let starý, není to koncern, není to shnilý, obsahuje to výbavu, je to spolehlivý a stojí to 1/3 co koncern takže to může koupit jenom blb

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 15:36

Chlapci milí, všetci čo tu píšete tie posmešné komentáre, ste určite 207-čku videli tak akorát na obrázku. Mal som 207-čku, s 1,4 HDi, spravil som s ňou 120tkm, bez problémov, jedine čo sa menili tyčky stabilizátora, + bežný servis. Autíčko ďalej behá bez problémov. Veľmi príjemná spotreba, tichúčke a pohodlné autíčko, s ktorím, nie je problém sa vydať ani na letnú dovolenku. 5cm na šírku sa nezdá, ale je to dosť, a pri porovnaní so spomínanou fabiou, je to neba a dudy (hlavne to autorádio, čo tlačí na pravé koleno, človek po 200km má toho dosť. ). Kufor plytký a dostatočne široký človek ocení hlavne pri nakladaní, a pri prevážaní širších vecí. Či sa týka dizajnu, je to vec individuálna, ale určite sa na 207-čku lepšie pozerá ako dvojkovú fábiu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  25. 08. 2018 17:34

Tak to tě upřímně lituju, že jsi s tím musel najet 120tkm.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 17:51

myslím, že sú aj horšie prípady.

Odpovědět  |   | 
sgt  |  26. 08. 2018 13:20

jj, taká koncernová 1.4 TDI

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 18:55

Hele buď rád. Alespoň u nás můžeme sehnat francouzská auta za dobrý peníz

Aneb, když se rozbije francouz, je to nespolehlivá sračka. Ale když se rozbije Škodovka nebo něco jiného koncernového, tak se díl prohlásí za spotřebák, spravíš a jedeš dál. Ach ty hospodské rozumy

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 08. 2018 20:14

Jenom 120 tisíc ? Bože a to se ještě chlubíš ?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  26. 08. 2018 10:10

pozri sa tých 120tkm som najzdil za necelýách 5rokov. Autičko behá ďalej bez problémov, keby si náhodou potreboval, viem Ti zistiť, koľko má teraz. Môj názor, radšej si kúpim nové, spoľahlivé a hlavne pohodlné auto. Vôbec netúžim po koncerne, po "dôchodcovi", a liať don prachy na opravu. Keby bolo zle, tak si fakt radšej kúpim novú Dáčiu ako vybehaný a preprdený koncern.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 08. 2018 09:31

No tak toto dokazala moja felda 1.6, ale s tym malym rozdielom ze mala nalietane 3x tolko.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2018 18:28

Felda byla šrot v době uvedení a šrotem už zůstala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 08. 2018 15:17

Toto auto jsme zkouseli, kdyz jsme vybirali novy vuz pred 6 lety. Kdyz jsem se s tim jel projet, tak nejslabsi motor samozrejme vubec nejel, ve 3 lidech jsem byl rad, kdyz jsem do kopce udrzel alespon 50km/h a oproti nasemu dosavadnimu autu ford escort 1995 kombi 1.6 to jelo o neco hur, pohodli oproti escortu temer neznatelne lepsi, co si pamatuji, tak stredovy panel siroky a tlacil do nohy a vzadu moc mista take nebylo. Nakonec to v cenove relaci okolo 300 tisic vyhral hyundai i30, ktery je znatelne pohodlnejsi, mnohem vice mista uvnitr, ale take nejede, i kdyz porad znatelne lepe nez tento peugeot. Pritelkyne ma 206 a je co mesic v servisu. Kazdopadne si myslim, ze kvalita teto znacky sla prudce nahoru, stejne jako treba u znacky Kia a nyni bych se Peugeota vubec nebal koupit, ta nova 3008 se mi strasne libi a uvnitr je opravdu hodne mista a ne na ukor kufru jako u nasi i30.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

dnes | Jiří Baborský | 2 příspěvky
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

včera | Richard Herbich | 21 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia