Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

16 komentářů

Jan
27. srpna • 15:17

Toto auto jsme zkouseli, kdyz jsme vybirali novy vuz pred 6 lety. Kdyz jsem se s tim jel projet, tak nejslabsi motor samozrejme vubec nejel, ve 3 lidech jsem byl rad, kdyz jsem do kopce udrzel alespon 50km/h a oproti nasemu dosavadnimu autu ford escort 1995 kombi 1.6 to jelo o neco hur, pohodli oproti escortu temer neznatelne lepsi, co si pamatuji, tak stredovy panel siroky a tlacil do nohy a vzadu moc mista take nebylo. Nakonec to v cenove relaci okolo 300 tisic vyhral hyundai i30, ktery je znatelne pohodlnejsi, mnohem vice mista uvnitr, ale take nejede, i kdyz porad znatelne lepe nez tento peugeot. Pritelkyne ma 206 a je co mesic v servisu. Kazdopadne si myslim, ze kvalita teto znacky sla prudce nahoru, stejne jako treba u znacky Kia a nyni bych se Peugeota vubec nebal koupit, ta nova 3008 se mi strasne libi a uvnitr je opravdu hodne mista a ne na ukor kufru jako u nasi i30.

pacho
25. srpna • 15:36

Chlapci milí, všetci čo tu píšete tie posmešné komentáre, ste určite 207-čku videli tak akorát na obrázku. Mal som 207-čku, s 1,4 HDi, spravil som s ňou 120tkm, bez problémov, jedine čo sa menili tyčky stabilizátora, + bežný servis. Autíčko ďalej behá bez problémov. Veľmi príjemná spotreba, tichúčke a pohodlné autíčko, s ktorím, nie je problém sa vydať ani na letnú dovolenku. 5cm na šírku sa nezdá, ale je to dosť, a pri porovnaní so spomínanou fabiou, je to neba a dudy (hlavne to autorádio, čo tlačí na pravé koleno, človek po 200km má toho dosť. ). Kufor plytký a dostatočne široký človek ocení hlavne pri nakladaní, a pri prevážaní širších vecí. Či sa týka dizajnu, je to vec individuálna, ale určite sa na 207-čku lepšie pozerá ako dvojkovú fábiu.

Anti-automat
26. srpna • 9:31

No tak toto dokazala moja felda 1.6, ale s tym malym rozdielom ze mala nalietane 3x tolko.

mpolan
26. srpna • 18:28

Felda byla šrot v době uvedení a šrotem už zůstala.

Ludek_II
25. srpna • 20:14

Jenom 120 tisíc ? Bože a to se ještě chlubíš ?

pacho
26. srpna • 10:10

pozri sa tých 120tkm som najzdil za necelýách 5rokov. Autičko behá ďalej bez problémov, keby si náhodou potreboval, viem Ti zistiť, koľko má teraz. Môj názor, radšej si kúpim nové, spoľahlivé a hlavne pohodlné auto. Vôbec netúžim po koncerne, po "dôchodcovi", a liať don prachy na opravu. Keby bolo zle, tak si fakt radšej kúpim novú Dáčiu ako vybehaný a preprdený koncern.

Quebe
25. srpna • 18:55

Hele buď rád. Alespoň u nás můžeme sehnat francouzská auta za dobrý peníz :-)Aneb, když se rozbije francouz, je to nespolehlivá sračka. Ale když se rozbije Škodovka nebo něco jiného koncernového, tak se díl prohlásí za spotřebák, spravíš a jedeš dál. Ach ty hospodské rozumy ;-)

Tomáš
25. srpna • 17:34

Tak to tě upřímně lituju, že jsi s tím musel najet 120tkm.

pacho
25. srpna • 17:51

myslím, že sú aj horšie prípady.

sgt
26. srpna • 13:20

jj, taká koncernová 1.4 TDI :-D

Neurotic
25. srpna • 15:25

Kde je háček? Není to 30 let starý, není to koncern, není to shnilý, obsahuje to výbavu, je to spolehlivý a stojí to 1/3 co koncern takže to může koupit jenom blb:-D

Anti-automat
25. srpna • 12:45

Tato rozsklebena vyjavena potvora patri na rubanisko ako kara na zvoz dreva.

Quebe
25. srpna • 14:17

Velice inteligentní názor.

Anti-automat
25. srpna • 10:49

kde je ten test?

jogurt
25. srpna • 9:13

Tak kromě toho, že je to fakt hnusný, tady asi žádný háček není. Mechanicky v pohodě, elektronika francouzská, na to jsou všichni zvyklí, moc to nehnije a na bolavá záda z bačkorovitých sedaček funguje Ibalgin.

.
25. srpna • 11:44

Přesně jak píšete, jediný háček je Peugeot.

Doporučujeme

Články odjinud