Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

jogurt  |  25. 08. 2018 09:13

Tak kromě toho, že je to fakt hnusný, tady asi žádný háček není. Mechanicky v pohodě, elektronika francouzská, na to jsou všichni zvyklí, moc to nehnije a na bolavá záda z bačkorovitých sedaček funguje Ibalgin.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2018 11:44

Přesně jak píšete, jediný háček je Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 10:49

kde je ten test?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:45

Tato rozsklebena vyjavena potvora patri na rubanisko ako kara na zvoz dreva.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 14:17

Velice inteligentní názor.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 08. 2018 15:25

Kde je háček? Není to 30 let starý, není to koncern, není to shnilý, obsahuje to výbavu, je to spolehlivý a stojí to 1/3 co koncern takže to může koupit jenom blb

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 15:36

Chlapci milí, všetci čo tu píšete tie posmešné komentáre, ste určite 207-čku videli tak akorát na obrázku. Mal som 207-čku, s 1,4 HDi, spravil som s ňou 120tkm, bez problémov, jedine čo sa menili tyčky stabilizátora, + bežný servis. Autíčko ďalej behá bez problémov. Veľmi príjemná spotreba, tichúčke a pohodlné autíčko, s ktorím, nie je problém sa vydať ani na letnú dovolenku. 5cm na šírku sa nezdá, ale je to dosť, a pri porovnaní so spomínanou fabiou, je to neba a dudy (hlavne to autorádio, čo tlačí na pravé koleno, človek po 200km má toho dosť. ). Kufor plytký a dostatočne široký človek ocení hlavne pri nakladaní, a pri prevážaní širších vecí. Či sa týka dizajnu, je to vec individuálna, ale určite sa na 207-čku lepšie pozerá ako dvojkovú fábiu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  25. 08. 2018 17:34

Tak to tě upřímně lituju, že jsi s tím musel najet 120tkm.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 17:51

myslím, že sú aj horšie prípady.

Odpovědět  |   | 
sgt  |  26. 08. 2018 13:20

jj, taká koncernová 1.4 TDI

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 18:55

Hele buď rád. Alespoň u nás můžeme sehnat francouzská auta za dobrý peníz

Aneb, když se rozbije francouz, je to nespolehlivá sračka. Ale když se rozbije Škodovka nebo něco jiného koncernového, tak se díl prohlásí za spotřebák, spravíš a jedeš dál. Ach ty hospodské rozumy

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 08. 2018 20:14

Jenom 120 tisíc ? Bože a to se ještě chlubíš ?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  26. 08. 2018 10:10

pozri sa tých 120tkm som najzdil za necelýách 5rokov. Autičko behá ďalej bez problémov, keby si náhodou potreboval, viem Ti zistiť, koľko má teraz. Môj názor, radšej si kúpim nové, spoľahlivé a hlavne pohodlné auto. Vôbec netúžim po koncerne, po "dôchodcovi", a liať don prachy na opravu. Keby bolo zle, tak si fakt radšej kúpim novú Dáčiu ako vybehaný a preprdený koncern.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 08. 2018 09:31

No tak toto dokazala moja felda 1.6, ale s tym malym rozdielom ze mala nalietane 3x tolko.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2018 18:28

Felda byla šrot v době uvedení a šrotem už zůstala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 08. 2018 15:17

Toto auto jsme zkouseli, kdyz jsme vybirali novy vuz pred 6 lety. Kdyz jsem se s tim jel projet, tak nejslabsi motor samozrejme vubec nejel, ve 3 lidech jsem byl rad, kdyz jsem do kopce udrzel alespon 50km/h a oproti nasemu dosavadnimu autu ford escort 1995 kombi 1.6 to jelo o neco hur, pohodli oproti escortu temer neznatelne lepsi, co si pamatuji, tak stredovy panel siroky a tlacil do nohy a vzadu moc mista take nebylo. Nakonec to v cenove relaci okolo 300 tisic vyhral hyundai i30, ktery je znatelne pohodlnejsi, mnohem vice mista uvnitr, ale take nejede, i kdyz porad znatelne lepe nez tento peugeot. Pritelkyne ma 206 a je co mesic v servisu. Kazdopadne si myslim, ze kvalita teto znacky sla prudce nahoru, stejne jako treba u znacky Kia a nyni bych se Peugeota vubec nebal koupit, ta nova 3008 se mi strasne libi a uvnitr je opravdu hodne mista a ne na ukor kufru jako u nasi i30.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A