Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

jogurt  |  25. 08. 2018 09:13

Tak kromě toho, že je to fakt hnusný, tady asi žádný háček není. Mechanicky v pohodě, elektronika francouzská, na to jsou všichni zvyklí, moc to nehnije a na bolavá záda z bačkorovitých sedaček funguje Ibalgin.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2018 11:44

Přesně jak píšete, jediný háček je Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 10:49

kde je ten test?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:45

Tato rozsklebena vyjavena potvora patri na rubanisko ako kara na zvoz dreva.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 14:17

Velice inteligentní názor.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 08. 2018 15:25

Kde je háček? Není to 30 let starý, není to koncern, není to shnilý, obsahuje to výbavu, je to spolehlivý a stojí to 1/3 co koncern takže to může koupit jenom blb

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 15:36

Chlapci milí, všetci čo tu píšete tie posmešné komentáre, ste určite 207-čku videli tak akorát na obrázku. Mal som 207-čku, s 1,4 HDi, spravil som s ňou 120tkm, bez problémov, jedine čo sa menili tyčky stabilizátora, + bežný servis. Autíčko ďalej behá bez problémov. Veľmi príjemná spotreba, tichúčke a pohodlné autíčko, s ktorím, nie je problém sa vydať ani na letnú dovolenku. 5cm na šírku sa nezdá, ale je to dosť, a pri porovnaní so spomínanou fabiou, je to neba a dudy (hlavne to autorádio, čo tlačí na pravé koleno, človek po 200km má toho dosť. ). Kufor plytký a dostatočne široký človek ocení hlavne pri nakladaní, a pri prevážaní širších vecí. Či sa týka dizajnu, je to vec individuálna, ale určite sa na 207-čku lepšie pozerá ako dvojkovú fábiu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  25. 08. 2018 17:34

Tak to tě upřímně lituju, že jsi s tím musel najet 120tkm.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 17:51

myslím, že sú aj horšie prípady.

Odpovědět  |   | 
sgt  |  26. 08. 2018 13:20

jj, taká koncernová 1.4 TDI

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 18:55

Hele buď rád. Alespoň u nás můžeme sehnat francouzská auta za dobrý peníz

Aneb, když se rozbije francouz, je to nespolehlivá sračka. Ale když se rozbije Škodovka nebo něco jiného koncernového, tak se díl prohlásí za spotřebák, spravíš a jedeš dál. Ach ty hospodské rozumy

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 08. 2018 20:14

Jenom 120 tisíc ? Bože a to se ještě chlubíš ?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  26. 08. 2018 10:10

pozri sa tých 120tkm som najzdil za necelýách 5rokov. Autičko behá ďalej bez problémov, keby si náhodou potreboval, viem Ti zistiť, koľko má teraz. Môj názor, radšej si kúpim nové, spoľahlivé a hlavne pohodlné auto. Vôbec netúžim po koncerne, po "dôchodcovi", a liať don prachy na opravu. Keby bolo zle, tak si fakt radšej kúpim novú Dáčiu ako vybehaný a preprdený koncern.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 08. 2018 09:31

No tak toto dokazala moja felda 1.6, ale s tym malym rozdielom ze mala nalietane 3x tolko.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2018 18:28

Felda byla šrot v době uvedení a šrotem už zůstala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 08. 2018 15:17

Toto auto jsme zkouseli, kdyz jsme vybirali novy vuz pred 6 lety. Kdyz jsem se s tim jel projet, tak nejslabsi motor samozrejme vubec nejel, ve 3 lidech jsem byl rad, kdyz jsem do kopce udrzel alespon 50km/h a oproti nasemu dosavadnimu autu ford escort 1995 kombi 1.6 to jelo o neco hur, pohodli oproti escortu temer neznatelne lepsi, co si pamatuji, tak stredovy panel siroky a tlacil do nohy a vzadu moc mista take nebylo. Nakonec to v cenove relaci okolo 300 tisic vyhral hyundai i30, ktery je znatelne pohodlnejsi, mnohem vice mista uvnitr, ale take nejede, i kdyz porad znatelne lepe nez tento peugeot. Pritelkyne ma 206 a je co mesic v servisu. Kazdopadne si myslim, ze kvalita teto znacky sla prudce nahoru, stejne jako treba u znacky Kia a nyni bych se Peugeota vubec nebal koupit, ta nova 3008 se mi strasne libi a uvnitr je opravdu hodne mista a ne na ukor kufru jako u nasi i30.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A