Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

jogurt  |  25. 08. 2018 09:13

Tak kromě toho, že je to fakt hnusný, tady asi žádný háček není. Mechanicky v pohodě, elektronika francouzská, na to jsou všichni zvyklí, moc to nehnije a na bolavá záda z bačkorovitých sedaček funguje Ibalgin.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 08. 2018 11:44

Přesně jak píšete, jediný háček je Peugeot.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 10:49

kde je ten test?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 08. 2018 12:45

Tato rozsklebena vyjavena potvora patri na rubanisko ako kara na zvoz dreva.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 14:17

Velice inteligentní názor.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 08. 2018 15:25

Kde je háček? Není to 30 let starý, není to koncern, není to shnilý, obsahuje to výbavu, je to spolehlivý a stojí to 1/3 co koncern takže to může koupit jenom blb

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 15:36

Chlapci milí, všetci čo tu píšete tie posmešné komentáre, ste určite 207-čku videli tak akorát na obrázku. Mal som 207-čku, s 1,4 HDi, spravil som s ňou 120tkm, bez problémov, jedine čo sa menili tyčky stabilizátora, + bežný servis. Autíčko ďalej behá bez problémov. Veľmi príjemná spotreba, tichúčke a pohodlné autíčko, s ktorím, nie je problém sa vydať ani na letnú dovolenku. 5cm na šírku sa nezdá, ale je to dosť, a pri porovnaní so spomínanou fabiou, je to neba a dudy (hlavne to autorádio, čo tlačí na pravé koleno, človek po 200km má toho dosť. ). Kufor plytký a dostatočne široký človek ocení hlavne pri nakladaní, a pri prevážaní širších vecí. Či sa týka dizajnu, je to vec individuálna, ale určite sa na 207-čku lepšie pozerá ako dvojkovú fábiu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  25. 08. 2018 17:34

Tak to tě upřímně lituju, že jsi s tím musel najet 120tkm.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 08. 2018 17:51

myslím, že sú aj horšie prípady.

Odpovědět  |   | 
sgt  |  26. 08. 2018 13:20

jj, taká koncernová 1.4 TDI

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 08. 2018 18:55

Hele buď rád. Alespoň u nás můžeme sehnat francouzská auta za dobrý peníz

Aneb, když se rozbije francouz, je to nespolehlivá sračka. Ale když se rozbije Škodovka nebo něco jiného koncernového, tak se díl prohlásí za spotřebák, spravíš a jedeš dál. Ach ty hospodské rozumy

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  25. 08. 2018 20:14

Jenom 120 tisíc ? Bože a to se ještě chlubíš ?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  26. 08. 2018 10:10

pozri sa tých 120tkm som najzdil za necelýách 5rokov. Autičko behá ďalej bez problémov, keby si náhodou potreboval, viem Ti zistiť, koľko má teraz. Môj názor, radšej si kúpim nové, spoľahlivé a hlavne pohodlné auto. Vôbec netúžim po koncerne, po "dôchodcovi", a liať don prachy na opravu. Keby bolo zle, tak si fakt radšej kúpim novú Dáčiu ako vybehaný a preprdený koncern.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 08. 2018 09:31

No tak toto dokazala moja felda 1.6, ale s tym malym rozdielom ze mala nalietane 3x tolko.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2018 18:28

Felda byla šrot v době uvedení a šrotem už zůstala.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 08. 2018 15:17

Toto auto jsme zkouseli, kdyz jsme vybirali novy vuz pred 6 lety. Kdyz jsem se s tim jel projet, tak nejslabsi motor samozrejme vubec nejel, ve 3 lidech jsem byl rad, kdyz jsem do kopce udrzel alespon 50km/h a oproti nasemu dosavadnimu autu ford escort 1995 kombi 1.6 to jelo o neco hur, pohodli oproti escortu temer neznatelne lepsi, co si pamatuji, tak stredovy panel siroky a tlacil do nohy a vzadu moc mista take nebylo. Nakonec to v cenove relaci okolo 300 tisic vyhral hyundai i30, ktery je znatelne pohodlnejsi, mnohem vice mista uvnitr, ale take nejede, i kdyz porad znatelne lepe nez tento peugeot. Pritelkyne ma 206 a je co mesic v servisu. Kazdopadne si myslim, ze kvalita teto znacky sla prudce nahoru, stejne jako treba u znacky Kia a nyni bych se Peugeota vubec nebal koupit, ta nova 3008 se mi strasne libi a uvnitr je opravdu hodne mista a ne na ukor kufru jako u nasi i30.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A