Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

Peugeot 207 patřil mezi nejprodávanější evropská auta. Dnes se prodává za ceny od 40 tisíc korun. Na co si dát pozor?
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí

Malé Peugeoty byly vždy velkými prodejními trháky. Modelu 205 se prodalo přes pět milionů kusů, následující zaoblený 206 dokonce překonal hranici osmi milionů prodaných aut. Při přípravě nové generace s označením 207 proto automobilka se lvem ve znaku nemohla ponechat nic náhodě.

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Jako technický základ vozu, který se představil v roce 2006, posloužila moderní platforma, kterou už dříve využil Citroën C3. Ta znamenala příchod spolehlivější zadní nápravy, multiplexní elektrické sítě, ale také výrazné zvětšení rozměrů. Peugeot také investoval do bezpečnostní výbavy, tuhosti karoserie a její protikorozní ochrany.

Část motorů převzala 207 od předchůdce, zároveň se ale pod její kapotou objevily inovativní motory VTi a THP ze společného vývoje s BMW. Stejně jako u předchůdce pak Peugeot nabídl tří- a pětidveřovou karoserii, verzi kombi označovanou SW, ale také kabriolet CC s pevnou skládací střechou.

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

I když prodejního úspěchu předchůdce dvěstěsedmička nedosáhla, i tak se ve své době pohybovala mezi nejprodávanějšími vozy na evropském trhu. Dlouhou dobu dokonce okupovala druhou příčku za vedoucím golfem.

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Z toho vyplývá i její postavení na trhu ojetin. K dispozici jsou stovky exemplářů s cenami začínajícími asi na čtyřiceti tisících korun. Zachovalé desetileté ojetiny pořídíte kolem šedesáti tisíc.

Na co si dát při výběru pozor, poradíme v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí
~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.1evz0his
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků