Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

Peugeot 207 patřil mezi nejprodávanější evropská auta. Dnes se prodává za ceny od 40 tisíc korun. Na co si dát pozor?
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí

Malé Peugeoty byly vždy velkými prodejními trháky. Modelu 205 se prodalo přes pět milionů kusů, následující zaoblený 206 dokonce překonal hranici osmi milionů prodaných aut. Při přípravě nové generace s označením 207 proto automobilka se lvem ve znaku nemohla ponechat nic náhodě.

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Jako technický základ vozu, který se představil v roce 2006, posloužila moderní platforma, kterou už dříve využil Citroën C3. Ta znamenala příchod spolehlivější zadní nápravy, multiplexní elektrické sítě, ale také výrazné zvětšení rozměrů. Peugeot také investoval do bezpečnostní výbavy, tuhosti karoserie a její protikorozní ochrany.

Část motorů převzala 207 od předchůdce, zároveň se ale pod její kapotou objevily inovativní motory VTi a THP ze společného vývoje s BMW. Stejně jako u předchůdce pak Peugeot nabídl tří- a pětidveřovou karoserii, verzi kombi označovanou SW, ale také kabriolet CC s pevnou skládací střechou.

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

I když prodejního úspěchu předchůdce dvěstěsedmička nedosáhla, i tak se ve své době pohybovala mezi nejprodávanějšími vozy na evropském trhu. Dlouhou dobu dokonce okupovala druhou příčku za vedoucím golfem.

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Z toho vyplývá i její postavení na trhu ojetin. K dispozici jsou stovky exemplářů s cenami začínajícími asi na čtyřiceti tisících korun. Zachovalé desetileté ojetiny pořídíte kolem šedesáti tisíc.

Na co si dát při výběru pozor, poradíme v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek