Test ojetiny Peugeot 207: Velké-malé auto je komfortní. Kde je háček?

Peugeot 207 patřil mezi nejprodávanější evropská auta. Dnes se prodává za ceny od 40 tisíc korun. Na co si dát pozor?
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí

Malé Peugeoty byly vždy velkými prodejními trháky. Modelu 205 se prodalo přes pět milionů kusů, následující zaoblený 206 dokonce překonal hranici osmi milionů prodaných aut. Při přípravě nové generace s označením 207 proto automobilka se lvem ve znaku nemohla ponechat nic náhodě.

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Test ojetiny Peugeot 301: novodobý žigulík?

Jako technický základ vozu, který se představil v roce 2006, posloužila moderní platforma, kterou už dříve využil Citroën C3. Ta znamenala příchod spolehlivější zadní nápravy, multiplexní elektrické sítě, ale také výrazné zvětšení rozměrů. Peugeot také investoval do bezpečnostní výbavy, tuhosti karoserie a její protikorozní ochrany.

Část motorů převzala 207 od předchůdce, zároveň se ale pod její kapotou objevily inovativní motory VTi a THP ze společného vývoje s BMW. Stejně jako u předchůdce pak Peugeot nabídl tří- a pětidveřovou karoserii, verzi kombi označovanou SW, ale také kabriolet CC s pevnou skládací střechou.

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

Hledáte kabriolet do 100.000 Kč? Těchto 5 by vás mohlo zajímat

I když prodejního úspěchu předchůdce dvěstěsedmička nedosáhla, i tak se ve své době pohybovala mezi nejprodávanějšími vozy na evropském trhu. Dlouhou dobu dokonce okupovala druhou příčku za vedoucím golfem.

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Test ojetiny VW Golf IV: Poslední vzpomínka na zlatá devadesátá

Z toho vyplývá i její postavení na trhu ojetin. K dispozici jsou stovky exemplářů s cenami začínajícími asi na čtyřiceti tisících korun. Zachovalé desetileté ojetiny pořídíte kolem šedesáti tisíc.

Na co si dát při výběru pozor, poradíme v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Peugeot 207: Na co si dát pozor
  2. Ojetý Peugeot 207: Jak jezdí
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků