Test ojetiny: Nepříliš drahý a trošku opomíjený Renault Mégane III

.  |  04. 02. 2017 08:29  |  [185.7.22.xxx]

Všechno od frantíků vetšinou stojí za ..., navíc ještě kosočtverec tuplem. Ještě k tomu sjetej, radši jinam bych se kouknul.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  04. 02. 2017 09:18  |  [178.72.228.xxx]

A kolik jsi měl těch frantiku ty chytráku?

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  04. 02. 2017 17:21  |  [89.111.99.xxx]

Tak já jich měl pět, než jsem to pochopil. Posledních 16 let jezdím Toyota nebo Lexus a nelze srovnat.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 18:50  |  [79.141.245.xxx]

Nemůžeš srovnávat, protože 16 let je hodně dlouhá doba. V autoprůmyslu se za tu dobu hodně změnilo. Nevím, proč má stále někdo potřebu řešit své zkušenosti s Renaultem staré 20 let.

Odpovědět  |   | 
*  |  04. 02. 2017 21:51  |  [93.99.198.xxx]

Ano, změnilo se toho hodně. Třeba to, že za posledních sedm let je jako nejkvalitnější a nejspolehlivější značka aut v Německu vyhodnocený třikrát jako vítěz Hyundai.
Známkování jako ve škole.
1 Hyundai 2,14
Mazda 2,14
3 Mini 2,33
4 Kia 2,43
Toyota 2,43
6 Volvo 2,57
7 Mercedes 2,71
Opel 2,71
9 Nissan 2,86
10 Audi 3,0
BMW 3,0
Dacia 3,0
13 Ford 3,14
Renault 3,14
15 Peugeot 3,16
16 Fiat 3,2
17 Citroën 3,33
Seat 3,33
19 Skoda 3,43
VW 3,43
http://www.autopolis.sk/novinky/hyundai-vitaz-aut... ...

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 07:14  |  [93.99.198.xxx]

Co ty mínusy, může mi někdo vysvětlit, co je na těchto faktech k nesouhlasení? Vítězství v Auto Bild Quality Report 2016 je jedno z nejvíce uznávaných ocenění v automobilovém průmyslu.
Doba, kdy Hyundai produkoval výrobky průměrné kvality jsou dávno pryč. Dnes je na úrovni prémiových značek a v lecčems je i převyšuje. Je zarážející, kolik je u nás lidí ,,odborníků" i přes to všechno ještě i dnes přesvědčeno o opaku. Zkrátka předsudky. Nasvědčuje tomu i fakt, že jsem zmíněný článek nenašel na žádném českém portálu s výjimkou zmínky na stránkách Hyundai. Že by ta skutečnost někomu ležela tak moc v žaludku? Možná příznivcům značek na konci žebříčku, kteří stále žijí v sebeklamu a bláhově jalové představě, že jejich miláčci jsou nejlepší. Nejsou. Je mnoho jiných, lepších.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 09:27

Minusy máš zkrátka za to, že sis vůbec dovolil napsat pravdu. Natož jiný názor, než českou "pravdu", kdy Škoda a VW jsou nejlepší a jsou to nadauta.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 12:08  |  [93.99.198.xxx]

Naprosto přesně tak. Nadauta jen v očích omezenců, kteří si nevidí dál než na špičku nosu.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 02. 2017 10:22  |  [79.141.245.xxx]

Víš proč jsi to nikde nenašel. Protože to je jen jedna z mnoha anket jednoho časáku. Se spolehlivostí to nemá skoro nic společného a to, že je to jedno z nejvíce uznávaných hodnocení ti bude tvrdit jen Hiunday. Pokud chceš nějakou uznávanou statistiku a nevěříš britským nebo francouzským, tak se podívej na Dekru nebo Adac. S těmi se však korejci na svých stránkách chlubit nebudou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 10:57

Manipulativní Dekra a ADAC? Ti, kteří vozidla německých značek téměř ani nehodnotí, protože k nim nejezdí? Jo, to má váhu.
ADAC se shodil v minulosti sám mnoha excesy na podporu domácích značek.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 02. 2017 12:30  |  [79.141.245.xxx]

Tak na Dekru to asi nebylo? A pokud jde o ADAC, tak si přečti něco o metodice. Pokud pro tebe několik set tisíc výjezdů nejsou relevantní údaje, tak raději věř testu 2 kusů aut. Ještě jedna malá otázka pro zamyšlení. Ke komu podle tebe ADAC jezdí? Viděl jsi někdy prodeje v Německu? Vždyť se tam neněmecká auta skoro neprodávají.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 20:30

Jenže většina jejich výjezdů právě není k německým značkám. Ty mají své vlastní asistenční služby. O prémiovkách vůbec nemluvím...
Tohle se tu řešilo už před pěti lety.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 02. 2017 10:17  |  [79.141.245.xxx]

Pleteš se. Není to žádná statistika. Je to jen anketa + délka záruky + hodnocení servisu. A největší vliv na to má dlouhodobý test 2 kusů aut. Za nějaký relevantní údaj o spolehlivosti to nemůže vydávat žádný normálně myslící člověk.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 14:15  |  [93.99.198.xxx]

Nikde jsem nepsal, že je to statistika.
Tak dobře, když ti tohle nestačí, podívejme se na statistiky obrovského množství aut:
http://www.autoforum.cz/technika/poruchovost-moto... ...
http://www.reliabilityindex.com/top-100...

Zajímavý článek, jaké ojetiny nekupovat:
http://www.autorevue.cz/10-lakavych-ojetin-ktere-... ...
Atd.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 14:47  |  [93.99.198.xxx]
kluc  |  05. 02. 2017 15:03  |  [79.141.245.xxx]

Jen to potvrzuje, co zde píšu. Renault momentálně patří mezi nejspolehlivější značky. Dle toho tvého odkazu je dokonce nejlepší.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 17:01  |  [93.99.198.xxx]

Patří mezi nejspolehlivější jen z ohledu motorizace. Ostatní už je na pováženou. Chce to prostudovat všechny odkazy, nevybírat si jen to, co se hodí do krámu. Jinak se s tebou nepřu o Renaultu, ten je ve statistikách spolehlivosti celkově někde uprostřed. Poukazuji hlavně na současnou špičkovou úroveň kvality a spolehlivosti Hyundaie vs bídnou úrovneň koncernu VW / Škodovky a taky na tvoje zpochybňování kvalit Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  05. 02. 2017 17:22  |  [79.141.245.xxx]

Já ty statistiky znám. A zdaleka jen ne ty tvoje. A z nich je zcela jasné, že Renault dnes patří mezi nejspolehlivější auta. Hyundai nezpochybňuji. Uznávám, že se už dostal mezi průměr. Což pro tuto značku je zcela jistě úspěch.

Odpovědět  |   | 
*  |  05. 02. 2017 17:49  |  [93.99.198.xxx]

Ale no tak, Hyundai byl mezi průměrem tak před osmi, deseti lety, dnes je na špici. Je vidět, že se neshodneme, v každém případě z těch statistik vyplývá, že obě tyto značky jsou v porovnání s koncernovou (VW) konkurencí daleko spolehlivější.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  05. 02. 2017 12:48  |  [79.142.150.xxx]

Kolik toyot si budeš muset koupit,abys pochopil,že sis měl koupit šestého renaulta.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 02. 2017 11:09  |  [78.45.123.xxx]

řádově desítky ve firemním fleetu. Dodnes je to majitelova noční můra

Odpovědět  |   | 
defekt  |  04. 02. 2017 09:18  |  [195.128.223.xxx]

Zas takový koule nemáš co?aby si nám řekl co je nejlepši auto.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  04. 02. 2017 12:11  |  [89.176.46.xxx]

Nejlepší (a dostupné)? No přece Toyota, Honda, Mazda, Daihatsu, Isuzu, Suzuki... a potom dlouho dlouho nic.......Hyundai, Kia, Fiat, Renault, a pak už vůbec nic - jsme na konci příček kvality

Odpovědět  |   | 
fela  |  04. 02. 2017 12:50  |  [5.178.52.xxx]

tak to si asi ozaj nemal Daihatsu... :(

Odpovědět  |   | 
Standa  |  04. 02. 2017 15:45  |  [89.176.46.xxx]

Ale měl. Daihatsu Sirion, blbuvzdorný a naprosto spolehlivý auto. Prostorný, nenáročný a úsporný. Daihatsu Terios, 4x4 s životností slona. Po 120 000 km původní čepy, klouby, silentbloky, spojka, kotouče, destičky. Mechanicky robustní a spolehlivý. Pak už byly jen Toyoty a Honda.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 02. 2017 18:38  |  [77.48.5.xxx]

"Po 120 000 km původní čepy, klouby, silentbloky, spojka, kotouče, destičky. Mechanicky robustní a spolehlivý."

A to je jako něco extra? V mojem frantíkovi tyto věci vydržely kolem 180 tkm a i tak j sem je měnil ne kvůli tomu, že by byly totálně opotřebované, ale protože to už nebylo ono. Z toho čepy a klouby jsou furt původní. Auto do té doby vidělo servis jen kvůli oleji, filtrům a čištění klimy.

A fčil mudruj s tím svým Japoncem.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 02. 2017 21:28  |  [77.48.5.xxx]

Mínusům mám rozumět tak, že dotyční znají servisní historii mého vozidla lépe, než já?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 09:28

Minusy máš asi za vlastizradu, když sis dovolil koupit jiné auto, než úžasnou a dokonalou českou škodověnku...

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 02. 2017 09:30  |  [185.15.108.xxx]

A co si to nejdriv precist, nez zacnes rozdavat moudra o skodovenkach? Tam se pise o japoncich a jmenovite daihatsu, nevsiml jsem si, ze by mela ta auta neco spolecneho.

Odpovědět  |   | 
Šilhavý Karel  |  04. 02. 2017 12:57  |  [212.79.110.xxx]

Nejlepší auto je vždy R E N A U L T a ted mudruj

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  04. 02. 2017 09:20  |  [178.23.220.xxx]

díky takovým kecům jsem nakoupil hodně levně

Odpovědět  |   | 
Standa  |  04. 02. 2017 15:40  |  [89.176.46.xxx]

Jo jo, to je logika renaulťáků. Levně koupit, a potom servisovat a servisovat... Já koupil draze Japonce, a 10 let mě v servisu nikdo neviděl. Oleje a filtry zvládnu sám, mám barák a prostor. Závady? Co je to? Koupil jsem před 5 roky druhého Japonce, takže mám už dva, a v servisu jsem nikdy nebyl. Kdo z majitelů Renaultů to může říct? Kecy typu to je spotřebák neberu. Ono i poloosy, čepy, ložiska, spojky, brzdy, apod. můžou vydržet 100 000, ale i 180 000 km(Japonec), ale taky 20 000 km (Renault). A to je právě ten rozdíl, mezi renaultem a autem.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 16:12  |  [79.141.245.xxx]

Já mám Scénica III už sedmý rok a zatím jen jedna žárovka. Jinak nic. Doba se změnila a Renault dnes můžeš srovnat s japoncem. Nemám ti za zlé, že jsi na to ještě nepřišel.

Odpovědět  |   | 
YMAS  |  04. 02. 2017 19:22  |  [78.45.223.xxx]

Mám už druhého SCENICa III 1,5dCi v automatu. Na 1. za cca 4 roky najeto 185000km. Na druhém za rok a něco najeto 66000km. Oba bez problémů. Na prvním jen destičky, kotouče, rozvody atd. Druhý zatím nic, je příliš mladej.
Kolegové s Octavia III a Opelem Astra měli větší problémy.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  04. 02. 2017 18:27  |  [77.48.5.xxx]

"....ale taky 20 000 km (Renault)."

Tak jsme si trošičku zapřeháněli

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2017 20:44

Nebo třeba i jen deset tisíc (Fabia)...
Fakt je, že na Cliu mi taky jeden čep odešel při pětatřiceti tisících... jenže při stavu středočeských cest to není nic divného.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 10:02  |  [79.141.245.xxx]

Kdyby tady dle pravdy psali o Octávce nebo Golfu, tak jim na popis možných problémů nestačí 15 stránek. Mégane, Scénic nebo Laguna ve třetí generaci jsou absolutně bezproblémová auta. S druhou generací nemají už nic společného. Většina zákazníků to chápe a i proto je dnes Renault jednou z nejrychleji rostoucích značek.

Odpovědět  |   | 
space  |  04. 02. 2017 11:20  |  [176.102.79.xxx]

Zrovna tenhle kosodelník jsem měl. Mě neoblafneš ani svým školením u Vošického...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 16:14  |  [79.141.245.xxx]

Tak se pochlub jaký jsi měl model? Věřím ti, že to zvládneš.

Odpovědět  |   | 
space  |  04. 02. 2017 19:20  |  [176.102.79.xxx]

Píšu zrovna tenhle, to znamená ten v testu. Snad to zvládneš pochopit...
A ještě doplňující info: Auto zakoupeno nové na základě PR, že kosodelník už je někde jinde...
Verdikt: Větší šrot jsem nikdy neměl. Toť moje osobní zkušenost. Jakýkoliv mínus pro mě znamená, že dotyčný je stejně zkušený řidič, jako medvěd u Berousků.

Odpovědět  |   | 
puch  |  05. 02. 2017 08:43  |  [86.49.31.xxx]

Jsi proste hnup.

Odpovědět  |   | 
space  |  05. 02. 2017 13:36  |  [176.102.79.xxx]

Jestli "prostě", tak to asi bude pravda

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  04. 02. 2017 18:57

jazdil som nove clio a je to velmi slusne, komunikativne, auto

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  04. 02. 2017 09:23  |  [178.23.220.xxx]

s tímto motorem se dá jezdit i s menší spotřebou než udává tabulka

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 02. 2017 12:09  |  [91.221.212.xxx]

Jezdit s nízkou spotřebou znamená jezdit pomalu v kolonách a je ti jedno řídíš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2017 16:19

Nebo to taky znamená umět řídit, což u tebe zjevně neplatí.

Odpovědět  |   | 
Kiki  |  04. 02. 2017 10:01  |  [109.81.209.xxx]

To jsou žvásty! Mám 1,5 dCi 78kW s 6i kvaltem, nalítáno 400k km a krom jednou ucpaných trysek, je v pohodě. Mohl jsem si za to ale sám, protože jsem za nákup v Hypernově dostal slevu 2Kč/L a tak jsem tam u nich bohužel půl nádrže šplíchnul.. Dál netřeba komentovat. Jinak se tohoto motoru nebojte. Ani v zimě a courání se nedosaje k 6i litrům/100km a na delší štreky si jen tak usrkává. Jasně že sem tam se auto problému nevyhne, ale není to nic, co by neřešili i majitelé jiných značek. Škoda jen, že přestal platit za auto s nejlepším poměrem cena/užitná hodnota. Ty současné ceny jsou fakt na to, co maj ve znaku...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 10:06  |  [79.141.245.xxx]

Však tady žádná velká kritika nezaznívá. Je tu jen zmínka o tom, že by mohl přijít problém. A je pravda, že problém s vstřikovači může přijít u všech dieslů, bez rozdílu značek auta. Něco tam přece napsat museli. Přece nemohou napsat, že Mégane III nemá problémy. I podle statistic DEKRA, ADAC,.... je Renault mezi těmi nejlepšími.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 02. 2017 11:11  |  [78.45.123.xxx]

až na ty emise

Odpovědět  |   | 
Kiki  |  05. 02. 2017 13:40  |  [109.81.209.xxx]

22 nesouhlasících? Co kdyby některý z vás inteligentů tu napsal s čím nesouhlasíte? Že 1,5 dCi je supr motorek nebo že jsou dneska ceny přemrštěný? O obou názorech můžem podiskutovat. A nebo jen vyjadřujete svou závist majitelů benzínových vlezdodeutcheřitních motorů...?!

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 02. 2017 10:16  |  [90.180.245.xxx]

"Nejprve ji musíte vložit do nevelkého prostoru před řadicí pákou a pak ještě zmáčknout startovací tlačítko. Zvyknete si, obyčejný klíček je ale tak nějak praktičtější."

Není to pravda. U Mégane Coupé III 2009 - karta v kapse, zmáčknu start, počkám na zhasnutí kontrolek, stlačím brzdu nebo spojku, znova stisknu start a motor naběhne. Nebo rychlý start - nasednu, stlačím brzdu nebo spojku a tl. start - motor okamžitě naběhne (bez provedení testu). Čtečku nemusím vůbec použít (zasunutí karty do čtečky tu zastupuje stisknutí tl. start bez sešlápnutí pedálu). Klíčky nejprve musím vylovit z kapsy, pak kdesi za volantem šťourat, otáčet a pak teprve nastartuji.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2017 13:10

Renault má dva druhy karet. Levnějším typem je ta popisovaná v článku, dražší variantou ta tvá, kterou není třeba nikam strkat.

Odpovědět  |   | 
xzeit  |  07. 02. 2017 11:54  |  [194.213.198.xxx]

Nicméně z článku to vyzní, jako kdyby jiná možnost nebyla a karta u tohoto auta se musí do díry strkat vždy. Až teprve karta která se nikam strkat nemusí samozřejmě velice praktická....

Odpovědět  |   | 
Jazdim casto  |  04. 02. 2017 11:01  |  [94.228.83.xxx]

Moj Megane II 1,4i sedan, je pre mna doposial vyrazne kvalitnejsie a spolahlivejsie auto nez ine ktore som jazdieval. Pred tym som vahal pre zvesi o udajnej nekvalite aut tejto znacky, ale ked som si overil ze taky siritelia nemaju ani povedomie o tom ze Nissan a Renault su jedna ruka, nabral som odvahu a oplatilo sa. Nie je magnet pre zlodejov a ekonomicky ma neruinuje, verim mu. Velmi vazne sa zamyslam ze nasledujuce auto az nastane taka situacia, bude obdobne. Napriek tomu by som skor privital aspon skusmo, elektromobil s vyssim dojazdom (nad 300 km realne v zime), ci je to naozaj take, ako sa to ospevuje.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  04. 02. 2017 11:54  |  [89.176.46.xxx]

Po mých dlouholetých zkušenostech, které sahají do 80tých let, už mi do baráku nesmí nic, co vyrobil Renault. I kdyby je pozlatili, v mých očích jsou na úplném automobilovém dně. Dokonce konsorcium Renault - Nissan považuji za popravu Nissana a už to pro mne není Japonec. Nikomu neberu jeho názor, nikomu nevnucuji svůj. Je to jen zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Zenom  |  04. 02. 2017 16:18  |  [89.239.10.xxx]

Toz strecu, nesmite kupovat olitany stary vrany po X majitelych, pak byste nemel problem...

Odpovědět  |   | 
Standa  |  04. 02. 2017 18:33  |  [89.176.46.xxx]

Tož synku, utři si mléko na bradě. Ojeté bylo jen moje první auto. Potom už jen funglkovky. Nejsem tak bohatý, abych kupoval použité věci, a nebo dokonce Renaulty Ale věřím, že hovoříš ze své vlastní zkušenosti, ty vráno

Odpovědět  |   | 
kluc  |  04. 02. 2017 18:52  |  [79.141.245.xxx]

A proč se píšeš ty svoje moudra, když s Renaulty nemáš žádné zkušenosti. Ještě jednou. Koupil jsi si nějakého? Kdy? Jaký model?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 02. 2017 12:01  |  [109.164.41.xxx]

Kdyby byly Renaulty špatné, nikdo by je nekupoval. Ze 14ti aut jsem měl 7 Renaultů a nevím o tom, že by byly horší, než auta jiných značek. Pohodlná, rychlá, úsporná. Ojetiny za dobrý krejcar a ND bez problému. Jde jen o obchodní válku mezi automobilkami, víc bych za tím nehledal.

Odpovědět  |   | 
fela  |  04. 02. 2017 12:52  |  [5.178.52.xxx]

100% súhlas - my sme mali najviac Fordov a Renaultov, a potom iné značky - a je to presne tak - žiadna mimoriadna (ne)spoľahlivosť u rôznych značiek nie je .

Odpovědět  |   | 
TECH  |  04. 02. 2017 13:30  |  [77.236.218.xxx]

Tak nelze hodnotit dle Značky , t.j plošně. Renault měl povedená auta a nepovedená.

Odpovědět  |   | 
Starý Bobr  |  04. 02. 2017 16:08  |  [213.192.26.xxx]

Pár připomínek a upřesnění:
a) Velmi komfortní ovládání rádia je na satelitu pod volantem. Není třeba z něj vůbec sundávat ruku a šmátrat po středovém panelu. Ten je jen pro spolujezdce. Bonus např. proti Škodě, VW atd.
b) Pan redaktor zmiňuje koncernové vozy, ale neuvedl, který koncern má na mysli. GM, PSA nebo jiný ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 02. 2017 17:18  |  [109.108.113.xxx]

Měl jsem dva Megany. HB 1.gen. po fl a kombi 2. gen.
Oba atmobenzin. 1.4 16V jezdil za 6,8 dlouhodobě léto, zima. 1.6 16V byl objektivně spíš horší. Uškrcený kvůli emisím, dlouh. spotřeba 7,9-8. Po ca. 100t odešel přesuvník. Oprava za ca.6000. Každý 2.rok to chtělo 1 nebo 2 zapalovací civky po ca. 600. Jinak ok. Karta naprosto v pohodě a spolehlivá, výbava na r.2004 super (např. autom. zatm. zpětné zrcátko, 6 abg, pokovené čelní sklo, aut. klima, ESP/ASR, radio pod volantem atd.). Řazení přesné, řízení tupé, komfortní, přitom nehoupavý podvozek, nadprůměrné odhlučnění (např. ve srovn. s Oct.I a II). Trvanlivost čepů, tyček a silentbl. na předku nic moc - tak 50t km, ale opravy za hubičku (např. čep za 300). Nakl. hrana nizoučko a v rovině se dnem slušně velkého kufru. Kastle i po 10 letech úplně bez koroze i na opryskaných místech! Co ale stálo za h.... - odvod kondenzátu z klimy se snadno ucpal, vyčistit to kloudně nešlo (hrozný přístup) a voda si pak tajně odtékala okolo vývodu v podlaze pod koberce do izolační pěny! A 3. gen. měla stejný problém. Nebýt toho, šel jsem do něj znovu. Proto mám teď Toyotu. Ale ani ona není úplně bez problémů. Jsou to prostě jen auta. Cenu musí tlačit dolů, přitom přidávat kdejaký další asistenty. Tak se holt běžná produkce šidí, kde to jde.

Odpovědět  |   | 
LPG-OBCHOD.cz  |  04. 02. 2017 17:55  |  [90.183.221.xxx]

Dělám přestavby na LPG od roku 1993 a tyto motory 1.6 16v jsou právě jedny z nejlepších pro přestavbu. Aut s nimi jsme udělali mnoho (včetně předchozích generací). Nevím, kde autor článku čerpá informace, že přestavby na LPG motor nesnáší nejlépe. Měl by tedy napsat přesný důvod.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2017 20:46

Není v téhle generaci už motor upravený? Jiné materiály a tak podobně, že skutečně nemusí LPG snášet moc dobře.

Odpovědět  |   | 
bobsen klark  |  04. 02. 2017 21:37  |  [89.203.240.xxx]

Mám LPG na motor 1.6 81 kW ve Fluence. Přestavba v 15000 km, najeto 140000 km téměř pořád na plyn zejména v dálničním provozu, tzn. motor točí 4000 ve 130 km/h a bere 10 l LPG/100km při dálničním. Jinak někde kolem 7-9 l LPG. Problémy nepozoruji, foukám do toho plyn a jezdím. Velká spokojenost, poměr cena - užitná hodnota + spořílek. Baví mě jezdit a neřešit cenu cesty.

Odpovědět  |   | 
puch  |  05. 02. 2017 08:48  |  [86.49.31.xxx]

Ja ma s LPG 1.4 z predchozi generace (II.). Na LPG najeto asi 110k a porad vse ok.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 09:31

Pak by mě zajímalo, kde na to přišli.
Že jsou současné motory k LPG méně přívětivé, to se při materiálech, majících zaručit nižší vnitřní tření a odpory očekává. Zjevně to ale taková tragédie není.¨
Zase je fakt, že v nájezdu, který máš ty, jde teprve většina aut do bazarů a problémy se mohou objevit později.

Odpovědět  |   | 
bobsen klark  |  05. 02. 2017 09:54  |  [89.203.240.xxx]

Jo, s podpálením ventilů počítám, ale zatím to drží. No, a až to přijde, tak je to oprava u toho motoru cca. do 13.000,-Kč. Takže další důvod neřešit LPG.

Odpovědět  |   | 
jancel  |  04. 02. 2017 17:59

Služební kombík 1,9 TDI nalítal přes 300 tisíc, spotřeba 5,5, 20 řidičů a dodnes hravě vytáhne 200. Závady neznáme.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 02. 2017 18:20  |  [109.108.113.xxx]

Měli jsme je taky. Ruku na srdce. Závady neznáte, protože je řešil nekdo jiný anebo si je už nepamatujete. Auto to bylo dobré, ale mělo spoustu drobnějších i větších vad. Namátkou mizerný komfort a prostor vzadu, podprůměrné jízdní vlastnosti, vysoká vnitřní hlučnost, pravidelné závady váhy vzduchu a turba, el. ovládání oken, prosezelé sedačky.

Odpovědět  |   | 
petr  |  05. 02. 2017 02:37  |  [109.183.152.xxx]

Těch 200 udelala jedine 96Kw verze,ty ostatni při 170 zdechli.

Odpovědět  |   | 
tom  |  05. 02. 2017 09:36  |  [185.15.108.xxx]

A?

Odpovědět  |   | 
petr  |  05. 02. 2017 16:46  |  [109.183.152.xxx]

Jenom takova maličkost,těch 130 konovych bylo skoro nula prodej,protože za to byl příplatek jak za Porsche.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  04. 02. 2017 18:15  |  [178.255.168.xxx]

Mám scénica 3 generace motor 1,6 16V najeto 178000 km od začátku na lpg a naprostá spokojenost.

Odpovědět  |   | 
honza  |  04. 02. 2017 21:42  |  [185.156.38.xxx]

Zdravím vás já mám 7 let renaut meganelll 1.4tce závada zatím žádná neberu olej desky kotouče to je prostě spotřební zboží u všech aut mám najeto 110000km a jsem spokojenej. jak píší v článku že 1.4 tce není živý auto tak to bych neřek těch 130koní a krouták 190 je slušný mě to stačí nejsem závodník, ale když potřebuju předjet tak to prostě jede i na tu šestku má zrychlení.U mě dobrý

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  05. 02. 2017 00:47  |  [86.49.51.xxx]

Já myslím, že Megane je dobré auto a to především s ohledem na ceny za jaké se prodával, vždyť to bylo prakticky to nejlevnější co u nás šlo koupit v této třídě. Takže nějaké mušky tomu každý rád odpustí, za takové prachy vás u konkurence mnohdy ani nepozdraví.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 02. 2017 09:32

Akorát ten Mégane nemá více much, než jiné vozy...

Odpovědět  |   | 
amat  |  05. 02. 2017 17:37  |  [89.102.101.xxx]

Článek není moc přesný a je psaný dost letem světem. Zde najdete o Meganu 3 kompletní informace:

http://rnews.cz/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: