Test ojetiny Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu

Na první pohled nezapře geny legendárního Eva X, ale jinak je to docela obyčejné auto. A někdy plné protikladů. Vyzkoušeli jsme pětidveřový Sportback z roku 2009.
Seznam kapitol
  1. Lancer v kostce
  2. Dlouhé čekání, Nabídka verzí, Evo X a Ralliart
  3. Zkoušený vůz, Na technické prohlídce, Sportovní geny
  4. Praktický, ale s výhradami, Pracoviště řidiče, Na silnici
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (+ 74x foto)

Sedan Mitsubishi Lancer aktuální generace s přívlastkem „Sports“ slavil svoji premiéru na detroitském autosalonu v roce 2007, ovšem pětidveřový hatchback, označený Sportback, se na evropské trhy dostal až na počátku roku 2009. Sportback je poněkud překvapivě o 15 mm delší než Sports Sedan a svými rozměry stojí na samém horním konci nižší střední třídy. Ve srovnání s tehdejší Škodou Octavií II je Lancer Sportback o 13 mm delší a má o plných 57 mm delší rozvor náprav, nabízí však prakticky poloviční objem zavazadlového prostoru (v základním uspořádání).

V autobazaru AAA Auto jsme tentokrát k testu ojetého vozu vybrali stříbrný Sportback s motorem 1,8i/105 kW, jenž byl svého času nejvýkonnějším atmosféricky plněným motorem pro řadu Lancer. Vůz jsme si samozřejmě opět důkladně proklepli po technické stránce, ale hlavně nás zajímalo, čím zatím poslední z rodu Lancerů dokáže oslovit.

Radosti
Jízdní vlastnosti
Efektní design
Rozsáhlá výbava
Starosti
Malý zavazadlový prostor
Vysoká spotřeba
Omezený výhled vzad
6  /10

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lancer v kostce
  2. Dlouhé čekání, Nabídka verzí, Evo X a Ralliart
  3. Zkoušený vůz, Na technické prohlídce, Sportovní geny
  4. Praktický, ale s výhradami, Pracoviště řidiče, Na silnici
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (+ 74x foto)
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 92 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků