Test ojetiny Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu

Na první pohled nezapře geny legendárního Eva X, ale jinak je to docela obyčejné auto. A někdy plné protikladů. Vyzkoušeli jsme pětidveřový Sportback z roku 2009.
Seznam kapitol
  1. Lancer v kostce
  2. Dlouhé čekání, Nabídka verzí, Evo X a Ralliart
  3. Zkoušený vůz, Na technické prohlídce, Sportovní geny
  4. Praktický, ale s výhradami, Pracoviště řidiče, Na silnici
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (+ 74x foto)

Sedan Mitsubishi Lancer aktuální generace s přívlastkem „Sports“ slavil svoji premiéru na detroitském autosalonu v roce 2007, ovšem pětidveřový hatchback, označený Sportback, se na evropské trhy dostal až na počátku roku 2009. Sportback je poněkud překvapivě o 15 mm delší než Sports Sedan a svými rozměry stojí na samém horním konci nižší střední třídy. Ve srovnání s tehdejší Škodou Octavií II je Lancer Sportback o 13 mm delší a má o plných 57 mm delší rozvor náprav, nabízí však prakticky poloviční objem zavazadlového prostoru (v základním uspořádání).

V autobazaru AAA Auto jsme tentokrát k testu ojetého vozu vybrali stříbrný Sportback s motorem 1,8i/105 kW, jenž byl svého času nejvýkonnějším atmosféricky plněným motorem pro řadu Lancer. Vůz jsme si samozřejmě opět důkladně proklepli po technické stránce, ale hlavně nás zajímalo, čím zatím poslední z rodu Lancerů dokáže oslovit.

Radosti
Jízdní vlastnosti
Efektní design
Rozsáhlá výbava
Starosti
Malý zavazadlový prostor
Vysoká spotřeba
Omezený výhled vzad
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie145 fotografií
P1190609.JPG P1190610.JPG P1190611.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lancer v kostce
  2. Dlouhé čekání, Nabídka verzí, Evo X a Ralliart
  3. Zkoušený vůz, Na technické prohlídce, Sportovní geny
  4. Praktický, ale s výhradami, Pracoviště řidiče, Na silnici
  5. Verdikt, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (+ 74x foto)
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků