Test ojetiny: Mercedes CLS za 250 tisíc je krásný. Pozor na benzinové šestiválce

Carlsson  |  01. 04. 2017 10:17  |  [46.135.116.xxx]

Pamatuju si když jsem CLS viděl po prve tak jsem nechapal že to je Mercedes a jak se dokázal odvázat. W219 a W218 krásný auta.

Odpovědět  |   | 
Jaka  |  01. 04. 2017 12:35  |  [91.127.15.xxx]

320 cdi má zapaľovacie sviečky??

Odpovědět  |   | 
rammstein  |  01. 04. 2017 16:49  |  [109.81.209.xxx]

Taky mě to zaujalo. Asi se po nich půjdu podívat, protože mám dojem, že mi pod kapotou chybí

Odpovědět  |   | 
David  |  01. 04. 2017 17:59  |  [213.220.197.xxx]

Upraveno. Překlep a jasná blbost. Díky za upozornění!

Odpovědět  |   | 
fela  |  01. 04. 2017 17:45  |  [90.64.99.xxx]

Drevo, alebo nebodaj jeho imitácia sa mi nikdy v interiéri nepáčila.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  02. 04. 2017 04:47  |  [37.221.244.xxx]

To je jen věc vkusu. Mě se třeba dřevo v interiéru líbí, zato se mi totálně hnusí plastikový švindlhliník a skorojakokarbon.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  01. 04. 2017 20:17  |  [46.33.112.xxx]

Kolikrát má ten volant 160 000km? A proč je v motorovém prostoru,že další výměna oleje ve 160 000? když už to má 162 000 ?

Odpovědět  |   | 
lexa  |  02. 04. 2017 17:24  |  [86.144.210.xxx]

bo AAA

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  03. 04. 2017 11:38

je tam Nächste Ölwechsel bei 165000km, spätesten am 6.2016. Takže kilometry to ještě nepřešvihlo, časový interval ano. Což může znamenat, že to auto je v bazaru přibližně rok ...

Odpovědět  |   | 
Nově  |  02. 04. 2017 08:34  |  [206.190.158.xxx]

mercedes ve veřejné garáži dnes u nich doma v Mercedesově.
https://youtu.be/HS82yKwW4zo...

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  03. 04. 2017 15:50  |  [85.160.14.xxx]

CLSku bych se celkem vyhnul. Od pocatku to bylo horsi auto nez E-klasse ze ktereho vychazel a jediny bonus co tohle auto kdy melo a sice vzhled je dnes uz dost okoukany a rekl bych ze (jako mnoho extravagantnich designu) zestarnul rychleji nez klasicky vzhled W211.
Oproti W211 ma vyrazne mensi vnitrni prostor, stoji jako ojetina vice a hlavne narozdil od W211 nikdy neprosel kompletnim zkvalitnovacim faceliftem, ktery tak pomohl W211 a poresil mnoho technickych problemu. Pokud Merca z te doby, tak nejakou pofaceliftovou W211tku, mladsi auto, vyssi spolehlivost a prakticnost za stejne penize.

Odpovědět  |   | 

Presne tak. Stara oskliva vrana. A majitele se tvari jak kdyby meli buh vi jakej klenot.

Kdo neni dementni ozralej prolhanej hajzl, ten je Prazska kavarna

Odpovědět  |   | 
robin  |  04. 04. 2017 12:46  |  [77.75.74.xxx]

Ahoj kluci. jak si stoji treba 500 V8. ma smysl o tom vubec uvazovat? btw opice a banany znam

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A