Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Jirka  |  07. 08. 2016 11:57

Recenze super, mám tu samou ojetinu a nepopsal bych to líp. Jenom ten čas vůz byl bez command systému,ktery to nemělo spíše výjimečně. Jinak je to multimedialne parádně poreseny a predbeho to dobu od BMW nebo audi. Radio hraje mp3, handsfree funguje geniálně i s novými telefony. Plná kompatibilita. Fakt super.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 08. 2016 11:59

Systém poznáte podle velkého display v budíku rychlosti a desíti tlačítek na volantu. Command má malou i velikou obrazovku.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  08. 08. 2016 08:00

Velky command ma krome velke obrazovky jeste navic SD slot, coz se docela hodi, protoze predfacelift modely nemely takrka nikdy USB vstupy, takze do nich neni moc jak dostat vlastni hudbu.

Odpovědět  |   | 
a  |  07. 08. 2016 23:16

Jasně, každého zajímá hlavně přehrávání blbin a telefonování. Kvůli tomu si kupujou auto. Bože můj!

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  08. 08. 2016 14:23

budeš se divit, ale telefonování za jízdy z originál handsfree je o 100% lepší funkce, než si vrtat nebo lepit dodělávaný HF do palubky auta s trčícím kabelem a mikrofonem!
A možnost vzít si USB flešku, vrazit ji do auta a pak jen smazat a nahrát nový mp3, zkus si na to zvyknout. Žádný nosení velkých CD, nedejbože vypalování :) to pak změníš názor. Jasně, nejdeš si koupit auto kvůli tomu, ale žije se s tím o hodně líp.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  08. 08. 2016 14:45

Auto i takovéhle a i vyšší kategorie je v současné době jen spotřební zboží. Jestli stím máte problém kupte si Lotus Seven.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  08. 08. 2016 15:33

Tak třeba telefonování je pro mne celkem zásadní, jelikož auto je mou druhou kanceláří.
Ty dodělávky či HF v navigaci to už opravdu ne.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  08. 08. 2016 08:31

...Jinak je to multimedialne parádně poreseny... Hrát MP3 z CD\DVD je paráda v první polovině devadesátých let minulého století.

Odpovědět  |   | 
icu  |  08. 08. 2016 09:22

Technická:
Hrát MP3 "v první polovině devadesátých let minulého století" byla naprostá technická rarita - vzhledem k tomu, že standard MP3 v té podobě, jak jej známe dnes (tedy MPEG-2) vyšel až v roce 1995 a první program pro PC pro přehrávání MP3 se objevil až v září toho roku. Navíc, jiné médium než CD dost dobře nebylo v "devadesátkách" dostupné - specifikace USB 1.1 je až z roku 1998 a flash paměti nemohly cenou a kapacitou konkurovat diskům CD-R.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  08. 08. 2016 13:31

Ta a teď z jakého pak roku je ten Meďák 2xxx? A kolik nových aut tuhle vymoženost hrát MP3 z CD\DVD po 20letech má jako příplatek ještě dnes že?

Odpovědět  |   | 
icu  |  08. 08. 2016 16:08

Upřímně - automobilový průmysl (jako celek, netýká se to jen některých firem) je celkem konzervativní a s IT se dost míjí. Zhruba platí, že při představení nového modelu se začne plánovat jeho nástupce a IT při návrhu bylo před pár lety naprostou Popelkou.

Příklad? Ještě v roce 2004 mi prodejce do auta nutil charger a nemohl pochopit, proč místo chargeru na šest CD za 10 až 15 000 Kč chci nějaké přehrávání MP3 za 4000 Kč. Prostě netušil, co to je, než při přebírání auta jsem do mechaniky vsunul jediné CD a viděl, že tam je něco přes 10 hodin hudby. Prostě - dokud to neviděl na vlastní oči, neuvěřil.

Zlom ve vnímání nastal až s iPady a hlavně s iPhony. Lidé, kteří rozhodovali o výbavě aut, totiž už byli zvyklí, že svůj iPhone doma zasunou do kolíbky a hned jim to začne hrát. A došlo jim, že to úplně stejně může fungovat i v autě. A s DAB to bude to samé - dokud svoji stanici budou mít v analogu, bude DAB jen pro fajnšmekry a za těžké peníze (nebo z USB donglu za pár dolarů z Číny).

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 08. 2016 13:47

Souhlas s icu. V první polovině 90.let dostávali puberťáci do pokojíčku Amigu, 286, 386.Pochopitelně bez internetu. Rodiče v práci používali psací stroj a dopisní známky. V autech a to i těch luxusních vládnul stále kazeťák. CD se kupovaly origoš a stály i 1000kčs. Jo, jo, na některé moderní technologie si člověk zvykne rychle a má pocit, že tu byly vždy. Až ve druhé polovině 90. se objevovali první kapitáni, kteří poslouchali vypálené mp3.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  08. 08. 2016 14:49

Jenže tohle auto není z první ani druhé poloviny devadesátých let ale po roce 2000 a patřilo k lepším. Nebavíme se o nějakém "žabožroutovi" ale o jedné "výkladní" skříni německého průmyslu.

I dneska jsou auta za 400 000 a víc schopný prodávat bez možnosti přehrávat muziku z USB , nebo vybavovat jen analogovým radiem. Ikdyž je jasný že na konci životnosti ho už vypnou a nějaký upgrade výrobce nedá.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 08. 2016 15:12

Tak jasně, ale tohle je zkrátka vlastnost všech Němců. Všude máš totální holobyt. Bmw 3, ceníkovka kolem 1mil, když si naskládáš jen základní blbosti co má každý Hyundai, tak jsi hned na 1.3mil. Ani nevím, jestli začali dělat k základním sedačkám "pumpičku" na výškové nastavení nebo se tam musí stále skákat jak na kancelářské židli. Tím se dá opět diskutovat o smyslu ceny těchto vozů, nových i ojetých. Ve výsledku je stejně každý spokojený s tím co má.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  08. 08. 2016 17:31

Technická 2, první CD receiver do auta, co přehrál MP3, byla nějaká AIWA cca rok 2003.

Odpovědět  |   | 
Shr3k  |  08. 08. 2016 17:36

Už jsem si vzpomněl, aftermarketová AIWA CDC-MP3. CD/MP3 v OEM systémech se pak začaly objevovat u aut od roku 2003.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 08. 2016 12:19

Hmm. Tyhle nákupy jsou spíše pro analýzu od psychiatra než ekonoma. Je třeba počítat se stočeným tach (taková je zkrátka realita), tak jsou určitě na výměnu péra, tlumiče, fitr pevných částic, možná teď nebo velmi brzo výfuk, setrvačník, rozvody, atd... Pochopitelně olej motor + převodovka. Když si do MERCEDESA tyto díly neobjednám od nejlevnějšího Poláka z nejlevnějších, tak mám aktuálně pojízdné auto za 350tis, s rizikem dalším poruch. Za to se dají sehnat i vozy nižší střední s plnou zárukou a malé se slušným motorem a výbavou.

Ale ok, reklama je reklama, jen by si občas mohla dát redakce práci a mimoto zkusit představit opravdu zajímavý ojetý vůz. Když už tu sekci tady mají. Například v Německu v bazarech je teď docela oblíbená A2. Je z hliníku, nerezne. Např. s atmo 1.4 150tis km stojí kolem 80tis kč. S tímto motorem lze vidět plno vozů s nájezdem 300tis km. Tzn, že motor vydrží. Jenže tady se budou stále recenzovat pouze tutovky, po kterých baží spíše opálenější občané.

Odpovědět  |   | 
DaveP  |  07. 08. 2016 14:57

V zásadě souhlas. Nechápu lidi co si koupí za 300 ojetinu, potencionální kasičku. Za ty peníze raději novou i20 či Toledo/Rapid. Riziko problému člověk sníží na minimum a ještě mu to sousedi více závidí, než starého mergla.

Odpovědět  |   | 

Rapid začíná na 315.. bez rádia, klimatizace...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  07. 08. 2016 16:02

Já je chápu, nejspíš nechtějí jezdit moderní Felicií Já bych si taky za 300 nic nového nekoupil, protože je to malý, nepohodlný bez motoru a něco stále i bez klimy

Odpovědět  |   | 
Nissan350Z  |  07. 08. 2016 16:59

To máš fuk, já zase nechápu, jak si někdo může koupit za 300 Rapida v holobytu a bez motoru. To si radši koupim nějakou dobře vybavenou a třídu větší ojetinu, byť riziko poruchy bude vyšší, to souhlas.

Odpovědět  |   | 
DaveP  |  07. 08. 2016 18:12

Chápu lidi co nechtějí jezdit holobytem Rapid za 300 a dávají přednost ojetým "lepším autům". Problém jsou zákony. Dokud nebude za prodej stočenky tučná pokuta, tak se budou bazarníci jen smát a prodávat cokoli. Kdyby ta EU k něčemu byla, už by mělo každé auto svou servisku u centrálního a nestranného arbitra s kdykoli možnosti nahlédnutí. Pokud by za úplný výpis účtovali jako AutoTracer pětistovku, uživila by se kompletní administrativa dokola. Pokud člověk nekoupí z první ruky ojeté auto, jehož historii osobně zná, je risk úplně vše...

Odpovědět  |   | 

dokud lidi budou brát jako bernou minci tachometr, nikoli celkový stav, tak se prostě bude stáčet...

Odpovědět  |   | 
Chodac  |  07. 08. 2016 16:10

Ale mas Mercedes. Tento model mam uz tri roky, najel jsem 70000 km, a zatim zadna zavada. Pravda je, ze mam najeto pouze 148 tisic km. Na predchozim modelu mame rodine najeto 250tisic km, opravy tam uz nejake probehly, ale da se to vydrzet. Plati, ze kdo mercedes vyzkousel, tak ho bud zavrhne nebo miluje. Ja mam ten druhy pocit :)

Odpovědět  |   | 
josef  |  08. 08. 2016 20:23

mas mercedes..
jo, striekacka delphi, vstreky v kybly, to je ta uber nazi kvalita 😢

ale je to mercedes

Odpovědět  |   | 
Nissan350Z  |  07. 08. 2016 17:39

Ty seš dobrej, Aladine Proč bys měnil výfuk? Víš, dneska je doba nerezových výfuků, to není jako na Tvé Felicii, že máš vejfuk 5 let a je shnilej na sračku (spolu s pátými dveřmi). Rozvody jsou určitě řetězem (nevim teda jak u 220, ale u 320 OM642 jo), takže zde taky nevidim problém (ne, není to řetěz jako u 1.2 TSI). Navíc servis Mercedesu není o tolik dražší, než například u VW (litr oleje u MB do 300,-, ve VW si nebojí účtovat i klidně kolem 700,-).

Takže se radši vrať do svý lampy a běž spát

Odpovědět  |   | 
Matej  |  07. 08. 2016 20:52

S tym stocenim - kupovat len so servisnou historiou. V pripade, ze nie je, staci zavolat do servisu, nadiktovat VIN a technik vam povie, ake zaznamy ma. Pokial kupujete 6r stary MB, tak je vysoko pravdepodobne, ze bude prvych 5r v ramci zaruky servisovany v autorizovanych servisoch a tym padom aj bude mat zapisane kilometre. Sam som to tak robil a vsetko je bez problemu. Pokial si myslite, ze je ten servis po zaruke hrozne drahy, tak sa mrknite na http://servisnimenu.cz/osobni/prehled-dilu/detai... ... a zistite, ze to tak hrozne nie je. U mna zatial kazdy rok kompletna prehliadka aj s opravami po zaruke do 10 tisic kc u auta s najazdom 200k. To uz vas viac trapi poistka...

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  08. 08. 2016 04:35

Pokud auto stojí skutečně 300 000 Kč, devítileté, téměř za cenu nového o třídu menšího, to je na první pohled nesmysl.
Na druhou stranu je ale třeba říct i B) Taková ojetá A2 s 300 000 km na hrbu je těsně před smrtí a víceméně ve stavu, kdy ještě z posledních sil dojela do bazaru. Mercedes s 300 000 km má ještě zhruba polovinu životnosti před sebou...... A srovnávat to se zánovním Rapidem - obávám se, že devítiletý Mercedes bude výrazně spolehlivější než zánovní Rapid s turbosekačkou pod kapotou.
Sám jsem koupil ojetý devítiletý Mercedes, jedničkové "C" řady W202 v roce 2006. Cena byla kolem 130 000 Kč, tedy zhruba 1/10 původní ceny nového. Za stejnou cenu a v podobném stáří byly v bazarech k sehnání akorát jedničkové Oktáfky 1.6 v holobytu, s hrozbou rozpadlé převodovky a s příšerným interiérem. Auto mám dodnes a zatím nemám v úmyslu ho prodat, protože když vidím ty dnešní sračky, vím že lepší auto už nikdy nikde nekoupím.
Co je u ojetého Mercedesu bohužel tragédie je servis a shánění náhradních dílů. Především potom přístup značkových prodejců, kde když si půjdete náhodou koupit nějaký náhradní díl (dražší než v D), víceméně Vám dají tvrdě najevo že jste socka a obtěžujete.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 08. 2016 13:33

Jo, kéž by to ještě dneska byla pravda... ale není.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  08. 08. 2016 22:43

Bullshit.
Mercedes by sa oplatil, ak by bok kvalitnejsi.
Ale nie je.
Ma odolnejsie brzdy? Nema.
Ma odolnejsie turbo, cerpadlo, vstreky? Nema.
Ma odolnejsi podvozok? Nema.
Ma silnejsie plechy a lepsi lak? Nema.

Je to uplne obycajne auto.
Odlisuje sa nepodstatnymi dielmi, ako je typ plastu vnutri a vybavenost elektropicovinami.

Mechanika vsak nie je o nic lepsia ako pri hocakom inom aute.


Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 08. 2016 23:15

Komické je, jak dodnes lidi nepochopili kategorii zboží a jeho cílovou skupinu. Mercedes dělá auta sto let, možná už trošku ví, jak je dělat. Tak, jako v Tesku nejsou párky z masa, ale z náhražek, tak v Kii není ergonimie ale komedie.
Zkus si vymontovat z kie tu sedačku řidiče, dej si ji někam kde budeš trávit celý den, a zkus na ní sedět. Najednou zjistíš, že se lépe sedí i na dřevěné židli u stolu a navíc taky je rozměrnější, protože kia dělá sedačky snad pro hobity.
Zkus si tu sedačku rozebrat a podívat se na tu konstrukci a materiály a potom udělej totéž u 20let starého MB. Prostě jsi pako. Když tomu houby rozumíš, tak to nekomentuj. Klasika. Ty jsi ten typ, co u tv řve na prvoligové hráče, jak hrají špatně a sám bys ani nepřeběhl hřiště, natož trefil bránu. ALE VŠEMU ROZUMÍŠ

Odpovědět  |   | 
DaveP  |  09. 08. 2016 06:55

Sedni si do novodobé Kie (2012+) a budeš překvapen. Raději bych zde použil Fabii, Rapida nebo Dacii. Korejci už nejsou v kategorii kterou si bereš do huby.

Odpovědět  |   | 
Nissan350Z  |  08. 08. 2016 23:23

Znalec: Kolik jsi měl Mercedesů? Ani jeden, viď? Jinak by sis takhle neublil.

Odpovědět  |   | 
A  |  09. 08. 2016 07:49

Evidentne jste nepochopil, že MB (a pod. auta) nikdy pro vas nebyli, nejsou a velmi pravdepodobne ani nebudou. Víte o tom velmi málo.

Odpovědět  |   | 
A  |  09. 08. 2016 07:50

Evidentne jste nepochopil, že MB (a pod. auta) nikdy pro vas nebyli, nejsou a velmi pravdepodobne ani nebudou. Víte o tom velmi málo.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  09. 08. 2016 16:59

Mé dávné přesvědčení kolem těchto aut je následující: Ano, jsou lepší než běžná produkce, a to jak použitým řešeními, tak kvalitou zpracování. Jenže tak o 30 %. Cenově to ale pravidelně vychází tak, že stojí dvakrát tolik, než co do užitné hodnoty srovnatelný mainstream. Zbytek je prostě ta prestiž značky. Je pak na každém soudruhovi, jestli ty peníze za to dá nebo nedá.

Další věc jsou pak servisní náklady. Krmit nás tu pohádkami o serviskách jednou ročně do 10 tisíc je sice hezké, nicméně kdo to někdy zažil ví, že u auta střední třídy nesmí překvapit výdaj v servisu kolem 20000 Kč no a u prémiovky je to tak těch 50000 Kč. Ona stačí prohlídka a pár drobností, co se vždycky za nějakou dobu nastřádají typu vyčistění klimatizace, stěračů a dalšího podobného spotřebáku a semtam nějaká drobná oprava a je to tam. Samozřejmě, ta alternativa na údržbu toho auta kašlat (tzn. dělat jen nejnutnější věci za tu desítku někde u garážníka a materiál kupovat od Číňanů) tam také je a překvapivě to mnohým často prochází (pak pláče následující majitel, že). Pokud někoho tyto náklady překvapují, popřípadě rovnou vytáčejí, tak si prostě koupil auto, na jehož řádnou údržbu nemá (nebo má, ale není ochoten ty prostředky na to vynaložit, což je ve výsledku totéž). Ale lhát si do kapsy, že servis Mergla vyjde na desítku ročně, no, myslím, že mateřskou školku už máme všichni za sebou.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  12. 08. 2016 21:08

Ty rozdíly jsou často nenápadné. Například že při seřizování geometrie podvozku u (tehdy) 16 let starého auta šly všechny seřizovací šrouby, tyče a táhla normálně povolit a seřídit. Servisák z toho byl u vytržení, že prý u pětiletých oktávek se beznadějně zarezlé šrouby běžně trhají a vyměňují za nové....

Odpovědět  |   | 
alex  |  10. 03. 2017 09:03

jestli seš ochotneý jezdit v A2 aji tvůj přtel se za tebe bude stydět :D

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 08. 2016 12:36

...na ktorej strane to ma rozvody?

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  07. 08. 2016 19:43

Kromě OM651 vždy vpředu. OM651 je má vzadu, ale jsou rozdělené a řetěz nahoře je tedy krátký, dole jsou ozubená kola.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 08. 2016 07:56

...dik za info

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 08. 2016 09:21

Na strane, kde je motor

Odpovědět  |   | 
rammstein  |  07. 08. 2016 15:15

Nechápu tu v podstatě negativní a krátkou zmínku o šestiválcovém dieselu OM 642. Pokud bych si kupoval MB, je to podle mého názoru jejích nejlepší a nejspolehlivější diesel posledních let. Vždyť například ve Sprinterech, třídě E, S, v Jeepu a dalších autech tenhle motor vydrží neuvěřitelné porce kilometrů a zlobí pouze minimálně.

Odpovědět  |   | 
Nissan350Z  |  07. 08. 2016 17:02

Mám ho, najeto 240 tisíc a absolutně bez problémů. To samý 7G-Tronic (a to mám +50 HP a 80 Nm).

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 08. 2016 17:43

Ak ho mate, tak potom mate asi nespravny nick

Odpovědět  |   | 
mariov8  |  07. 08. 2016 19:47

Souhlasím s vámi, pouze některých dílů je tam 1,5x, zato v malém autě jako je W204 bude k neutahání. Jediná věc na kterou je u starších motorů OM642 dávat pozor, jsou praskající dvouplášťové výfukové svody. Když se zjistí, že turbodmychadlo je zničené po nárazu předmětu do turbíny, je potřeba na ně kouknout, nebo je vyměnit, ne pouze turbodmychadlo. Jednou za 200 000 až 400 000 km se to u tohoto jinak jízdně skvělého motoru "dá přežít".

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  07. 08. 2016 18:46

To je snuska blabolu....

5st. Automat ma predepsanou vymenunoleje v automatu á. 60tisic.km ne nakych 150 pro jistotu. Vydrz tohoto automatu je vysoko za 600tis.km, samozrejme muze neco na nem odejit, ale ne tak, aby tadal GO.

Na E-cku w212 (stejny motory) vydrzi filtr taxikarum 300tkm+


Dal sem to necet a cist nebudu.

Odpovědět  |   | 
koko  |  07. 08. 2016 20:50

Jsi tvrďák

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  08. 08. 2016 11:00

Ani ne, jen vim sve...
A cist blbosti me neba, neb mi takovy clanek nic neprinese.

Odpovědět  |   | 
wlado  |  09. 08. 2016 15:54

Predpísanú kým? Tými taxikármi?

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 08. 2016 16:26

Výměna oleje v převodovce po 60 000 km je u Mercedesů standard předepsaný výrobcem. A to jak u převodovek automatických, tak i u manuálů. Druhou možností je samozřejmě postup jako u jiných značek, kde je "celoživotnostní náplň", která se po nějakých 150 000 km vymění komplet i s převodovkou.
A taxikářům se dá vyčítat ledasco, ale většinou mají zájem na tom aby jim auto dlouho a spolehlivě fungovalo, takže jejich případným zkušenostem bych se nevysmíval.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  09. 08. 2016 17:06

To sice ano, taxikáři dokážou najet neskutečné kilometry a MB je jejich oblíbená značka. I když od nich člověk také slýchává, že už to není co dřív. Nicméně taky jezdí zpravidla kolem komína, takže mohou mít tendenci k opravám "aby to tak nějak ještě chvíli vydrželo", protože na dražší opravy jednak nemají a jednak je to stojí peníze dvakrát - na opravě i na ušlým ritu. Pár taxíků, co byly už od pohledu neskutečný popelnice jsem už viděl.

Odpovědět  |   | 
Klagenfurt:  |  27. 11. 2016 09:59

Uprchlíci z Afriky se vrhají řidičům pod auta. Cílem je pak s pomocí právníků Charity žaloba na řidiče a získání bolestného. Podle policie se jedná o čím dál častější fenomén.
Tyto „nehody“ se stávají poblíž ubytoven pro asylanty. Ve Villach Langauen jsou tyto případy už velmi časté a šoféři se setkávají s araby skáčícími na auta. 16.11. jeden migrant z Alžíru správně neodhadl náklaďák Mercedes a skončil víc poraněný než chtěl v nemocnici. Justice ale je na straně migrantů a
https://www.unzensuriert.at/content/0022428-Asylwerbe... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A