Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Dnes aby skutečně pohodlné auto menších rozměrů člověk pohledal. Se správnou konfigurací podvozku a motoru je však tenhle Mercedes C naprosto pohádkový.
Seznam kapitol
  1. Ojetý Mercedes třídy C: Úvod
  2. Ojetý Mercedes třídy C: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Mercedes třídy C: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Mercedes třídy C: Verdikt
  5. Ojetý Mercedes třídy C: Fotogalerie

Víte, co se stane, když se začnou automobilky předhánět ve sportovnosti za každou cenu? S jejich produkty se pak nedá jezdit na normálních silnicích a jednomu aby z těch uskákaných kostitřasů vyhřezla ploténka. Stačí si vzpomenout na Audi A4 a A6 minulých generací, o BMW řady 3 a 5 ani nemluvě.

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Jenže ono je to těžké, když každý musí mít hned základní čtyřválcový diesel ověšený spoilery, sražený „sportovním“ podvozkem na zem, obutý do devatenáctek s runflaty a olepený znáčky S-Line, M Sport a AMG Performance kolem dokola...

Co je klíčové?

  • Nebojte se českých aut, bývají pravidelně servisovaná
  • Každé auto nechte individuálně prověřit
  • Pozor na vstřikování u dieselů OM 651
  • Hledejte stopy po velké nehodě
  • Pokud toho moc nenajezdíte, hledejte radši benzín

Lidé nemají soudnost a člověk aby pak na trhu ojetin vybíral auta lupou, případně si najal soukromého detektiva, když chce najít normální verzi na standardním podvozku bez sportovních nesmyslů. Ale to je zkrátka úděl někoho, kdo si nemůže dovolit prestižní auto jako nové s vlastní konfigurací výbavy a musí vybírat na trhu ojetin.

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Přitom třeba právě Mercedes-Benz třídy C generace W204, který se vyráběl v letech 2007 až 2015, může být se správným podvozkem a na normálních kolech mimořádně pohodlné, uklidňující a příjemné auto. A přesně takový byl i testovaný Mercedes-Benz C 220 CDI ve verzi sedan z roku 2007, který jsme si půjčili v Auto ESA. Vůz najel zatím něco málo přes 156 000 km a prodejce si ho v době testu cenil na 285 000 korun.

Radosti
Se správným podvozkem velmi pohodlný
Solidní kvalita a spolehlivost
Nabídka verzí, motorů a převodovek
Často bohatá výbava
Prestižní image
Starosti
Místy laciné detaily
Trochu hrubé čtyřválcové diesely
Riziko drahých závad u neprověřených aut
Ceny práce a dílů ve značkovém servisu
Omezená nabídka benzinových motorů
7  /10

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Mercedes třídy C: Úvod
  2. Ojetý Mercedes třídy C: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Mercedes třídy C: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Mercedes třídy C: Verdikt
  5. Ojetý Mercedes třídy C: Fotogalerie
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 73 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků