Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Dnes aby skutečně pohodlné auto menších rozměrů člověk pohledal. Se správnou konfigurací podvozku a motoru je však tenhle Mercedes C naprosto pohádkový.
Seznam kapitol
  1. Ojetý Mercedes třídy C: Úvod
  2. Ojetý Mercedes třídy C: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Mercedes třídy C: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Mercedes třídy C: Verdikt
  5. Ojetý Mercedes třídy C: Fotogalerie

Víte, co se stane, když se začnou automobilky předhánět ve sportovnosti za každou cenu? S jejich produkty se pak nedá jezdit na normálních silnicích a jednomu aby z těch uskákaných kostitřasů vyhřezla ploténka. Stačí si vzpomenout na Audi A4 a A6 minulých generací, o BMW řady 3 a 5 ani nemluvě.

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Jenže ono je to těžké, když každý musí mít hned základní čtyřválcový diesel ověšený spoilery, sražený „sportovním“ podvozkem na zem, obutý do devatenáctek s runflaty a olepený znáčky S-Line, M Sport a AMG Performance kolem dokola...

Co je klíčové?

  • Nebojte se českých aut, bývají pravidelně servisovaná
  • Každé auto nechte individuálně prověřit
  • Pozor na vstřikování u dieselů OM 651
  • Hledejte stopy po velké nehodě
  • Pokud toho moc nenajezdíte, hledejte radši benzín

Lidé nemají soudnost a člověk aby pak na trhu ojetin vybíral auta lupou, případně si najal soukromého detektiva, když chce najít normální verzi na standardním podvozku bez sportovních nesmyslů. Ale to je zkrátka úděl někoho, kdo si nemůže dovolit prestižní auto jako nové s vlastní konfigurací výbavy a musí vybírat na trhu ojetin.

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Přitom třeba právě Mercedes-Benz třídy C generace W204, který se vyráběl v letech 2007 až 2015, může být se správným podvozkem a na normálních kolech mimořádně pohodlné, uklidňující a příjemné auto. A přesně takový byl i testovaný Mercedes-Benz C 220 CDI ve verzi sedan z roku 2007, který jsme si půjčili v Auto ESA. Vůz najel zatím něco málo přes 156 000 km a prodejce si ho v době testu cenil na 285 000 korun.

Radosti
Se správným podvozkem velmi pohodlný
Solidní kvalita a spolehlivost
Nabídka verzí, motorů a převodovek
Často bohatá výbava
Prestižní image
Starosti
Místy laciné detaily
Trochu hrubé čtyřválcové diesely
Riziko drahých závad u neprověřených aut
Ceny práce a dílů ve značkovém servisu
Omezená nabídka benzinových motorů
7  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý Mercedes třídy C: Úvod
  2. Ojetý Mercedes třídy C: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Mercedes třídy C: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Mercedes třídy C: Verdikt
  5. Ojetý Mercedes třídy C: Fotogalerie
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků