Mám MB C classe 270 CDI 125 kw 170 PS 249000 km (poctivých) najeto a zatím si nemůžu absolutně stěžovat.Pravidelná výměna oleje v motoru i převodovce(automat). Je to dělo a na dlouhé cesty je super. Při předjíždění super akcelerace,ticho v kabině. Mohu doporučit,ale jen s jasným původem. Mercedasáci vědí.
Zdravím všechny zúčastněné, mohl by mi někdo z vás poradit svojí zkušeností MB cdi 270,manuální převodovka, s turbem ,filtrem pevných částic, kdo má typ na dobré mechaniky a hlavně kdo umí opravovat.hlavně nepište že jsem si měl koupit octavii nebo mondika 😁,jsem z UH je někdo poblíž,
Hmm...vraj xenony.. a kde su potom ostrekovace svetiel? Nie su nahodou v europskej specifikacii s xenonmi od vyroby povinne aj automaticke nastavovanie vysky a vysokotlakove ostrekovace?Nuz, nech pozeram akokolvek, ja tam tie ostrekovace svetiel nevidim...Ze by na tom uzasnom neburanom a vcelku originalnom aute nebolo vsetko take uzasne, neburane a originalne? ktovie..
Ostříkovače tam jsou, v liště nárazníku, musíš pořádně zaostřit.;-)
Tak to som asi tiez slepy.
jsou tam takove zarezy ,neni to moc videt ale jsou tam
niesu tam... ostrekovace u tohto modelu su hned pred svetlami. Vysuvaju sa z vrchnej strany predneho naraznika a krytky ostrekovacov su v originali vidiet dobre uz z dialky, najmae na takom bledom laku ako je tento, by bol ten vyrez vidiet hned. takze smolka
no na mem mercedesu to tak je,to mas pravdu,ale tady je to treba resene jinak.A na tvem asi zase jinak,teda vlastne,ty zadny nemas,takze smolka :-D
u modelu na fotce nejsou ostřikovače světel, je to na první pohled zřejmé
Ostřikovače 100% musejí byt vidět a navíc u přepínače světel je čudlík na nastavení polohy, což u xenonu dělají serva automaticky. Takže jsou to halogeny.
260tkm je v tuzemsku zánovní ojetina i na Fabii, hodně prověřených (též tomu vymysleli slovo že) vozů má v reálu samozřejmě mnohem víc a jak fungují ;-)
Můj mondík r.v. 2000 má 297 tis a žádné problémy s motorem neregistruji (nájezd je ověřen, auto jsem kupoval od kamaráda). Prostě tehdy ještě uměli dělat pořádný auta, škoda jen, že kastle začíná reznout, po motorové stránce je auto v pořádku
Mondeo 2008 2.0TDCi 350tis km odnova, 1x rozvoďák, jinak vše původní - ano i spojka, tlumiče, čepy, tyčky stabilizátorů, vstřikovače, turbo...stačí pravidelný servis, olej po 15, naftu z oveřené benzinky a filtry pravidelně...
Tak ono to chce hlavne poradnou davku stesti na dobry kus. Nektera tahle Mondea se zacala sypat uz pred sto tisici kilometry, je to o tom jaky kousek si clovek "vylosuje".
Ty tlumiče teda musí být z našich silnic po 350tis opravdu libové :-D
Tak to budou problémy už za dveřma.
Auta umí udělat i dnes. Před půl rokem jsem dával pryč A4 Avant B8 2008, kde se sice pár věcí v rámci záruky řešilo, ale do 270tkm mě nikdy nenechala ve štychu. A interiér nenesl známky opotřebení jako třeba běžná Octavia po 50tkm.Pouze decentně lesklejší volant v místech úchopu, jinde kůže i na sedadlech matná, nepopraskaná.
Nevím jak je dělají dnes, ale měl jsem možnost vidět před nedávnem octavii r.v.1996, kterou jsem prodal v roce 2002. Auto nebylo nikdy garážované a nejsou na ní ani dnes žádné stopy koroze (samozřejmě, že jsem nelezl pod auto). Sedadla v tehdy oblíbeném mikroplyši (SLX) bez výrazného prosezení a poškození (používáno vždy bez potahů), volant samozřejmě oleštěný jako zrcadlo, ale taky původní. Najeto přes 350 tisíc km. Jestli tohle vydrží i auto, které se dělá ve škodě dnes, se uvidí až v roce 2030. :-D
Pleteš se. Ukáže se to již v roce 2014 po skončení záruky ... že nevydrží :-D:-D;-)
Nějak jsem nenašel rok výroby.
2002
Dobrý den, teploměr chladicí kapaliny je pouze digitální lze se k němu proklikat v menu palubního počítače. Tam se také (za klidu) zobrazuje stav olejové náplně v motoru, měrka tam není.Ano, je to opravdu rok 2002. V systému vypadla tabulka se specifikacemi zkoušeného vozu, za což se vám omlouvám, už jsem ji doplnil.
možná by bylo ještě dobré doplnit, který že je to ten rok po faceliftu, kdy šly především materiály v interiéru nahoru...
par otazok:Kde je teplomer motora?Ma to uz mierku na olej?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.