Test ojetiny: Mercedes - Benz C 200 T - dobrý začátek

15 komentářů

Lukáš
6. prosince • 9:36

On si vážně někdo koupí 8 let starý MB s koulí z NL? Velmi pravděpodobně to objelo několikrát Evropu se zapřaženým obytným přívěsem, takže auto bylo značně namáháno (zvlášť když nedisponuje výkonovou rezervou).

Mady
14. prosince • 17:38

cha chá, zeptej se někoho, kdo tahá na platě auta, většinou z DE do CZ. Mají na masařkách nataháno přes 500 tisíc km a motor furt šlape jak švýcarské hodínky.

Fénix56
16. prosince • 15:57

tak tak, 500tkm zadna mira, i kdyz bylo vetsinu zivota na kouli plato:-)

Fénix56
10. prosince • 15:15

fgh: já už nějakou tu dioptrii bohužel mám, ale že tam ten Bag poněkud nepaduje by viděl i slepý;-)
Lukáš: a proto je třeba si pořídit zánovní TDI s minimem na tachu, kde budeš mít jistotu, že o něj zaměstnanci s láskou vzorně pečovali a vždy tam byla výkonová rezerva :-D "8 let starý" uaaa:-D ty jezdíš korejce, že jsi evidentně zvyklý, že se to po 3 letech rozpadne???:-O

Fénix56
5. prosince • 19:56

A ten odborník byl prosím kdo?:-D Nic ve zlém, záchvěvy snahy by tam byli jj, ale psáno přehled z rychlíku. Ale dobrá, já taky o Puntu či Corse nevím skoro nic ;-) 203ka je propadák, stejně jako 210 a 220, ty se prostě nepovedli. Jezdit s 203 je prostě utrpení a ostuda značky.... V Hoškovi opravili havárii tak, že nebyla poznat? :-D Já proletěl třetinu fotek a že to bylo kleplé bylo evidentní na 100% :-P Tak opatrně na pojmy, navíc pokud je vyšperkujete slovem odborník ... Naprostou pravdu máte ale v tom, že tuzemské M-B servisy jsou naprostá katastrofa. Úplně nejhorší je právě Mercedes Moravia Sever + zmiňovaný Hošek motor. Nejlepší je se naučit většinu věcí sám, s těma většíma pak sjet na pražský Chodov nebo do Mistelbachu pod Mikulovem. ;-) Ihr guter Stern auf allen Strassen ...:-P

Mady
14. prosince • 17:36

Většinou souhlas, ale stím že je 210 nepovedená nesouhlasím. Jediné co je nepovedené je antikorzní ochrana. Samozřejmě že se 124kou se nedá srovnat nic, ale 210 není špatné auto.

Jiří Horčička
24. dubna • 10:40

Naprostý souhlas, měl jsem Masařku 290 TD, velké a pohodlné auto s malou spotřebou. Ovšem hnilo a hnilo. Blatníky vyměněny, přední podběhy vyvařeny - uhnily misky tlumičů, zadní brzdy se musely vyměnit i s brzdovými štíty, ale taky mu bylo 20 a mělo najeto 360 000 km :-) Vlastně ještě jezdí, takže palec nahoru, jaká plechovka to dneska dá :-) Jirka

Fenix56
16. prosince • 16:02

jo jezdi se s 210 superne, hnaci retezec taky drzi ....akorat je to cele nanic kdyz to shnije jak zaparene brambory:-(

fgh
6. prosince • 17:02

a kde je videt ze to bylo natukle?

Vilém
5. prosince • 17:00

To už je druhý Mercedes T focený u hřbitovní zdi..chce tím autor snad něco naznačit ?

Jiří Duchoň
5. prosince • 17:43

Dobrý den, máte pravdu! Vysvětlení hledejte na začátku kapitoly Zkoušený vůz :-)

znalec
5. prosince • 22:02

srbske gumy... ked redaktor automagazinu napise, ze nepozna gumy trayal.... hm, to su dost biedne znalosti automobilizmu..http://www.trayal.rs/... a urcite by som to nespominal v clanku..

Lukas
5. prosince • 11:48

Bud já, nebo autor neznáme Mercedesy a B bude správně. od kdy byla W202 v provedení sportcoupe??????. W202 byla sedan a kombi.W203 byla kombi,sedan a sportcoupe.

Lukas
5. prosince • 11:51

270 CDI šestiválec????????????????????????? dojakživa 5!!!!!

JIří Duchoň
5. prosince • 13:02

Děkuji, opraveno.

Doporučujeme

Články odjinud