Kia Sportage 1,6 CRDI r.v. 2014 - přední a zadní nárazník má stále měkkou barvu, chybí tužidlo. Zkouškou zjištěna u mnoha dalších těchto aut stejná závada. Kia dělá mrtvého brouka, nechce nic řešit, skrytě vyhrožuje, že objedná specialistu, který s vašim souhlasným podpisem lak prořeže a poškodí a když se vyjádří, že je to v toleranci, zaplatíte částku kolem 4000 Kč. Řazení je katastrofa, kvedlají se rychlosti místo řazení, prý v toleranci. Kia toto neřeší, už bych si tohle nekoupil. Zlatá Octávia kombi I TDi 66 kW,
da se prestavet auto na plyn,a je po problemu se spotrebou...:-))
no jen ten benzín opravdu moc nejede a hodně žere. I při pohodové jízdě to je dost trápení. Jel jsem s tím Krnov - Mohelnice a byl jsem dost otrávený.
Trosku z ineho sudka, ale zaujimave je, ze jednoduche motory, su u tych korejcov vcelku podarene. Este v byvalej praci som si pojazdil na accente a (samozrejme odhliadnuc od predsa len low cost tych veci okolo toho), motor bol naozaj vyborny. Podobne skusenosti mali aj ostatni.
To je jednoduché. Jsou to následníci japonských benzínových motorů Mazda, Nissan a Mitsubishi. Proto vesměs velmi dobře fungují i po letech. První Kie u nás, myslím se jmenovala Pride, měla celou řadu komponent z Mazdy vč. vnitřních čudlíků, páček a podobně. :-D
Takže můžu z vlastní zkušenosti říct, že je v článku pár nepřesností. Máme doma ročník 2006/12 verze CRDI 103 Kw a PDF to nemá. Spotřeba se tam pohybuje reálně kolem 8.5 l, dálka po okreskách teěně pod 7, ale to je vzácnost. Auto je dovezené ze zahraničí a je zajímavé, že tam jsou "kožená" sedadla mnohem pohodlnější, než co se dávala tydy, jen to nemá žádné boční vedení, ale to mi nevadí. Jízdní vlastnosti nejsou zlé, ale je to spíše pohodlný koráb, tak spěchat na ni nemá význam-tam je tiguan lepší, jen zas není tak pohodlný. Každopádně v přímém srovnání s Tiguanem musím říct, že auto je uvnitř mnohem prostornější, kufr sice není bezedný, ALE má naprosto paradní "blbůstku"-otevírání zadního okna, takže člověk opravdu využije celý prostor-tohle bych dal do každého auta. Jelikož občas v autě přespávám na akcích, tak je tam parádní skádání sedaček do roviny a ne tak dementně jak u koncernu. Jinak spolehlivost je otázka po pranice-pár závad nás bohužel potkalo a ne zrovna levných - ERG- to je holt bolest všech, jen cena 13 tis mi přišla velká, Váha vzduchu, snímač Airbagu, a loni v těch vedrech se přidřelo ložisko u nějaké píp u klimatizace a to už byla drahá sranda a auto málem lehlo popelem- ovšem bylo mi pro útěchu od zámého řečeno, že to je u koncernu časté, tady to vidí prvně. pro srovnání drůhá sportage v rodině problémy nemá žádné a Tiguan taky střídavě oblačno. Jestli někoho něco napadá, rád odpovím.
Nevzpomínám si jaké SUV v té době měla Škodovka..;-)
A? Muzu se zeptat na smysl prispevku?
Není mi jasné, proč bych si měl kupovat hnusné auto, které bylo ve všech parametrech daleko za konkurencí už před deseti lety.To snad jedině že bych v tom chtěl vozit brambory nebo dříví z lesa.Ale na to si pořídím úplně jiný druh vozidla.
Lebo na rozdiel od desatrocneho konkurenta jednoducho stale funguje, blbe
jedinej nefunkcni konkurent po deseti letech bude niva, vsechno ostatni jezdi a jezdi
Kup si načančaný VW, se kterým budeš dělat frajera mezi cestou z domova do servisu :-)
Přesně! Po zkušenostech s Tiguanem už nikdy více!
Trefa :-D:-D:-D
idiote...
Jsou tady možnosti: buď jsi prodejce jmenované značky, zaměstnanec servisu, nebo jen ten, kdo nepřizná hrozné technické problémy koncernu...nebo ještě horší: náctiletý trouba s kšiltovkou. Osobně sázím na poslední možnost.
Hnusné, ale bytelné... další rána rejžohejtrům B-]
Pozor,je tady Kaďák nej nej auto,v Žilině do roka zavírají fabriku.
Chlapci dejte si obklad a onanujte nad fotkou Vošického ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.