Test ojetiny Infiniti EX30d: Luxus s francouzským motorem za zlomek ceny

4 komentáře

Zdeny
26. června • 7:19

Jinak teď koukám, že tam auto má jeden dost zásadní nesmysl. V Nissanu 370 není uvedený typ motoru, ten byl v v 350. v 370Z je motor řady 37 (objem 3,7l), který je proti 35 zcela přepracovaný.

Ne321
26. června • 12:58

Ony tam byly oba. Z pocatku se montovala starsi 3.5tka a nasledne jako EX37 i novejsi VQ37VHR.

Zdeny
25. června • 12:10

Mám sice benzínové G37x (4x4) a mohu většinu z článku potvrdit: precizní zpracování, bytelný podvozek, špičkové jízdní vlastnosti a neokoukaný vzhled auta, které nepotká člověk na každém rohu. Servis mám v místě bydliště (kde umí i emise, což do nedávna byl problém, protože řada stanic neměla na I. autorizaci a na 370Z nebyla uznávána), problémy nulové (zatím-mám najteo asi 101.000km). Naftové motory snesou i zvýšení výkonu až na 200kW bez znatelných problémů, kdysi mě vezl jeden pán v M dýzlu s čipem 200kW a ohu prohlásit, že to to byla luxusní jízda. M je velké a prosotorné a také-jako každé I. _ řádně těžké, přesto to uhánělo naprosto parádně).

Lacomme
24. června • 8:45

V clanku zaznelo:Problém je, že auto je natolik silné, že i rychlou jízdu po dálnici zvládá s malým zatížením. Majitelé musí pro kompletní regeneraci a vypálení podřadit a pořádně motor protáhnout,” doporučuje znalec těchto vozů, který si nepřál být jmenován. Více na: https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-infiniti-ex3... ... Tak to je dobry zblebt, 175kW neni na dnesni dobu oslniva hodnota, pred 10. lety to byl minimalne standard V6 dieselu, problem neni v tom, ze je auto prilis silne.
Ocividna lez od pana znalce, ostatni V6 diesely s regenerai DPF problem nemaji, a to jak ty z Deutsche nebo Spagetaku.

Doporučujeme

Články odjinud