Test ojetiny Infiniti EX30d: Luxus s francouzským motorem za zlomek ceny

Lacomme  |  24. 06. 2017 08:45  |  [94.113.245.xxx]

V clanku zaznelo:

Problém je, že auto je natolik silné, že i rychlou jízdu po dálnici zvládá s malým zatížením. Majitelé musí pro kompletní regeneraci a vypálení podřadit a pořádně motor protáhnout,” doporučuje znalec těchto vozů, který si nepřál být jmenován. Více na: https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-infiniti-ex3... ...

Tak to je dobry zblebt, 175kW neni na dnesni dobu oslniva hodnota, pred 10. lety to byl minimalne standard V6 dieselu, problem neni v tom, ze je auto prilis silne.
Ocividna lez od pana znalce, ostatni V6 diesely s regenerai DPF problem nemaji, a to jak ty z Deutsche nebo Spagetaku.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  25. 06. 2017 12:10  |  [85.70.108.xxx]

Mám sice benzínové G37x (4x4) a mohu většinu z článku potvrdit: precizní zpracování, bytelný podvozek, špičkové jízdní vlastnosti a neokoukaný vzhled auta, které nepotká člověk na každém rohu. Servis mám v místě bydliště (kde umí i emise, což do nedávna byl problém, protože řada stanic neměla na I. autorizaci a na 370Z nebyla uznávána), problémy nulové (zatím-mám najteo asi 101.000km). Naftové motory snesou i zvýšení výkonu až na 200kW bez znatelných problémů, kdysi mě vezl jeden pán v M dýzlu s čipem 200kW a ohu prohlásit, že to to byla luxusní jízda. M je velké a prosotorné a také-jako každé I. _ řádně těžké, přesto to uhánělo naprosto parádně).

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  26. 06. 2017 07:19  |  [85.70.108.xxx]

Jinak teď koukám, že tam auto má jeden dost zásadní nesmysl. V Nissanu 370 není uvedený typ motoru, ten byl v v 350. v 370Z je motor řady 37 (objem 3,7l), který je proti 35 zcela přepracovaný.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  26. 06. 2017 12:58  |  [85.160.11.xxx]

Ony tam byly oba. Z pocatku se montovala starsi 3.5tka a nasledne jako EX37 i novejsi VQ37VHR.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 13 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A