Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

62 komentářů

King Fra
5. března • 18:54

Pánové já se nezastávám žádného korejského auta ani jiného!!
Mám IX 35 první jsem měl benzín 2l 168k známí co mě znají tvrdí že neumím jezdit pomalu ale spotřeba 9,5l!!Jediná závada nebyla měl jsem ho 4roky cca 80t km.
Koupil jsem nové ix35 již diesel 100kw mám cca 50tm dálnice 70% (nejezdím 130km/h)
Spotřeba 8,1l což je na můj styl dobré.Nic tam nekřípe,nepraská a nesmrdí!!!!

Paulo
26. května • 21:39

Moje žena má stejnou zkušenost.

Véna
6. února • 21:27

Tak mám za sebou 5 let s IX35, diesel 4kolka 135 KW. Je to moje čtrnácté auto. Musím říci, že jsem naprosto spokojen. Řízení, to je zpočátku nezvyk, byl jsem zvyklý na Volvo S70 ... ale je to fakt jen věc návyku a času. Funguje úplně bez problému, Absence zpětné vazby cítíte jen zpočátku, pak jí tam kupodivu najdete. Spotřeba? |Zpočátku cca 7 litrů, stále pak klesá jak se vůz zajíždí a jak si naň zvyknete. Dnes jezdím léto cca 5,8 a zima 6,3 - 6,5, měřím vždy plné - plná. Na dálnici při 140 tempomat přes 7 i víc, holt aerodynamika cihly, jak u těhle vozů bývá. Na silnici sedí slušně, samozřejmě, je to vysoká koza tak se to tomu Volvu nevyrovnalo. Ve sněhu jsem náhon na 4 ocenil, i na vodě a kluzku je vůz překvapivě stabilní a cítíte se jistě. Přístrojová deska slušně vyřešená, za chvíli si rychle zvyknete. Vadilo mi ovšem blbě umístěné ovládání palubního počítače.
Mám teď 90 tisíc, jediné závady ... prodřené těsnění dveří, občas samo resetuje měřič spotřeby a občas nechce naskočit tempomat. Měl jsem ještě verzi s klasickými žárovkami. Výměna snadná, což u většiny aut už je problém pro servis.. třeba Nissany. Motor silný, pružný, nepozorovatelná turbodíra. Většinou předjíždím na 6ku, zrychlení je na ní dostatečné. Kopec na kterém bych musel přeřadit jsem ještě nepotkal (tedy nad cca 75 km/hod). Benzín jsem okusil v rámci zapůjčení při servisu, souhlas, na 4 kolku je slabý, u dvoukolky je dobrá úsporná 1,7 diesel, ale 2 litry lepší. Rozjezdový asistent je pro stání v kopcích moc dobrá věc. Mě ty tři vteřiny nevadí, bez problému stíhám.
Shrnuto, velmi spokojen. Pořídil jsem si stupačky, chrání současně proti dveřím spoluparkujících, že.
A vady? Nic moc barva, takové jsou dnes ale všechny. 'doporučuji ošetření GardX. Některé díly velmi drahé, rádio 50 tis., zrcátko 17 tis. Těch 8 litrů oleje jednou za rok je pálka. No a sloupky v garážích, furt mi narážej do zrcátek, než si všimnete, že jsou jinde než u normálních aut. No jo. Překvapil, mile, Korejec.
Pamatujete heslo ... japonec až nakonec? Už jsem to dlouho neslyšel. O korejcích to už taky neplatí.

Jarda
10. února • 16:11

Hmm..z VOLVA jít do Hjondé..že Ty jsi masochista? :-D
Takovéto sc-fi...?
Realita : ix35 jsem měl loni 3 dny v akci testujte Hyundai..a moc rád jsem ho vrátil.
Mizerný podvozek , nepřesné řízení , ještě horší diesel , šíleně nepohodlné sedačky , záda dostaly zabrat.
Uvnitř na SUV velmi stísněné a úzké, plastový nesmysl u šaltr páky tlačil do kolene , obestavěný prostor a ergonomie bídná.
Interier navíc dost smrděl , kufr na délku auta podprůměrný.
Díky , korejce ne.

Paulo
26. května • 21:49

Ještě jednu pohádkůůůůů!

rk
5. února • 16:24

Máme ho doma 3 roky ve stejné specifikaci + LPG. Recenze je pravdivá, jenom bych doplnil opravdu špatný výhled přes tlusté A sloupky. Je to spotřební jednoduchý krám, který nenabídne žádnou radost z jízdy, ale slouží spolehlivě. Bydlíme na horách a tam se projevuje dvojí tvář tohoto auta. V létě je to líná mrcha s tragickým projevem motorem i podvozku kdykoliv, kdy je potřeba jet trošku svižněji. Rád bych viděl to auto na brzdě, protože se stále ptám, kde je oněch 163 koní, za které jsem zaplatil.. V zimě na sněhu se to najednou jako mávnutím proutku změní a díky lock systému u 4*4 se to nechá opravdu pěkně povodit i bokem, vyjede i hodně prudký neošetřený kopec a i výkonu je tak nějak dostatek... Každopádně jako ojetina pro důchodce je to myslím dobrá volba. Pro někoho kdo si rád zařídí a potřebuje/chce SUV toto auto nedoporučuju..

Paulo
26. května • 21:47

Nečti zaujaté časopisy...

Marekx
3. února • 22:03

Mě spíše udivují lidé, co si koupí jakýkoliv Hyundai, jako ojetinu. Inu odvážní to jedinci.

Paulo
26. května • 21:46

A to si mám koupit kašpárkaYetika? Už jsi v něm někdy jel? Třeba na zadním sedadle? Pokud toto je SUV, tak už všechno.

JirkaK
4. února • 9:37

Mě spíš začíná udivovat, že si někdo koupí ojetou škodovku /VW. Po deseti letech a 200 000 km auta prakticky na hranici životnosti. Jenom za lonský rok v blízkém okolí jedna oktáfka I 1.6 se sešrotovanou převodovkou a jeden čtyřkový golf se zadřeným motorem 1.4...... A stačí se podívat na inzerci na jedničkové fabie. Samá HTP s kulhavkou nebo 1.4/16V s 250 000km, kterou se majitel snaží honem prodat dokud ještě stíhá dolívat olej. To za felicií nebejvalo, velebnosti :-D

Antiautomat
4. února • 13:37

Znama chyba pri O1 1.6 > prevodovka DDU. V ramci filozofie 'lahsi, modernejsi, ekologickejsi, kompaktnejsi' apod tam nejaky odbornik s vysokou skolou z excelu nacpal hlinikove stifty.No a ano, s mojou byvalou feldou 1.6 po 3oo.ooo ziadny problem.

Zelí
5. února • 11:54

No jo, převodovka čz.

Marek
4. února • 9:46

Proč by né? s TDi najedeš pul milionu jak nic... A 1.8T ty daj s přehledem i 400 000km a málo který motor z té doby se mu vyrovná.

JirkaK
4. února • 12:33

Ano jako nic, jenom se třetím turbem, dvakrát vymláceným setrvačníkem, a pokud zrovna nepraskne hlava válců, nebo se nestrhne olejové čerpadlo, nebo rovnou nerupne klika B-]

Marek
4. února • 13:22

To mluvíš o jakým? 1.8T? Mam druhé auto s timto motorem a jedinej problem se kterým jsem se setkal jsou zapalovací cívky :))) takže nevím kde tyhle věci bereš :) ze zkušenosti asi né :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaK
5. února • 0:16

Přesně tak, myslel jsem TDI... Ano, ty staré klasické 1.9 s rotačkou bez větších problémů půlmilion odlezdily. Problém je jen v tom, že už vesměs skutečně odjezdily, některé možná i dvakrát. A modernější motory se "nějak" nepovedly. Možná i díky tomu, aby se ve výrobě ušetřilo dvacet ojro na kusu. Ano, jsou i povedenější méně průserové varianty, ale já jako běžný kupec nemám chuť detailně studovat, který motor z kterého roku s jakým kódem je právě ten nejméně průserový s nejlépe eliminovatelným kurvítkem.
1.8T neznám, to jsem nekomentoval.

Antiautomat
4. února • 13:40

zjavne reagoval na diesel.

Marek
4. února • 16:02

Nevim že by u starých dobrých 1.9TDi praskala hlava... Vím že to bylo u OII 2.0TDi někdy do roku 2006...
Jinak stačí semtam vyčistit turbo a jezdí vesele dal...

LOL
3. února • 23:00

Já si naopak myslím, že to je vysoce racionální volba. Počet kurvítek minimální, díly levné, auta relativně jednoduchá a technika ověřená a prostá jakýchkoli technických "fines" které hrozí desetitiícovými náklady na opravu. Navíc člověk prakticky nepotká stočenky a vytuněnky, jak se dost často stává u toho nejlepšího a vůbec neporazitelného koncernu, který ovšem více než často trpí na různé fatální závady a konstrukční nedostatky.Když navíc budeš sledovat co jezdí po českých silnicích, tak lze najít (v poměru na původně prodaná nová auta) celkem hodně různých Accentlů, Matrixů apod. Vypadají sice hrozně (a neservisovaně), ale jezdí.

Marek
4. února • 9:44

Dilý jsou všechno jenom né levné... Kolikrát se nedá sehnat kvalitní druhovýroba, ale pouze originál... A to jsou porádný rány do peněženky...
A když už je druhovýroba tak je taky šíleně drahá... Třeba 2000 za jednu zapalovací cívku na GDI... To mi nepřijde zrovna málo oproti konkurenci

LOL
4. února • 14:06

zaguglil jsem a našel jsem ceny nových dílů (dle značky a šopu) od 770 do 1100 Kč bez daně?Např. http://www.automobilovedily24.cz/era/2475594...

Marek
4. února • 16:01

A co zajetý značky... Bosch, NGK atd?
Tomuhle bych zrovna moc nevěřil

Zelí
3. února • 13:36

V produkci jižník kimovců se příliš neorientuji, ale možná by se dala zevšeobecnit informace pro kupující ojetin, protože těchto aut se zákonitě musí na trhu ojetin vyskytovat čím dál víc. Pravděpodobně kupujícímu nehrozí stočenina o několik set tisíc kilometrů jako u aut z koncernu. Takže je větší pravděpodobnost, že kilometry sedí. Pokud je vázána záruka 5let na pravidelné návštěvy servisu tak budou auta s největší pravděpodobností servisována po 15 tisících km. Je možné, že z tohoto důvodu bude pro kupující bezpečnější kimovská ojetina.

Miko
3. února • 11:46

ani jeden problem som s tymto ako firemnym autom nemal. 4x4 bola po facelifte prekvapujuco dobra. Kde si neskrtla cx-5 alebo crv tam ix35 isiel bez LOCK. Len trebalo davat pozor na svetlu vysku a vacsie obluky brat sregom aby sa nechytil spodok. Mimo dialnice po rovinatych cestach to auto pravidelne chodil za 5.5 pri dodrziavani rychlostnych limitov. Dialnica tomu dala za 7 a Chorvatsko s boxom a 4 dospelymi 7.8. Bola to najsilnejsia nafta vo vybave premium 4x4. Na margo tych koncernovych srandistov ... Kym nemal vzadu 2 vyfuky a nad 200 HP neusiel mi ani jeden ked sme skusali. Kazdy kto do toho auta sadol bol priemne prekvapeny. Asi tak. Keby bol Tucson za cenu ix35 kupujeme ho do firmy znova, takto bude ina JPN znacka.

tom
3. února • 14:18

Hyundai je jpn znacka? To ani netusim...

Neurotic
3. února • 12:30

tak jistě, proto je průměr 8,24 a nejnižší 6,37 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/19-Hyundai/... ... a to Chorvatsko bylo tak přes 10 pokud nemyslíš při 70km/h z kopce:-D

LOL
3. února • 22:52

u těchto rejžovejch 2.0 CRDI hodně záleží, jak se s nimi jezdí. Když v klidu a plynule, tak není problém atakovat 4,5 až 5 litrů na sto. Když se ale jezdí tak, že se využívá potenciál toho motoru a ještě se po něm chce aby tu 1,5 tuny rozhýbával častěji než je vyloženě nutno, bude spotřeba klidně 9-10 litrů.Vsadil jsem se s kamarádem, že na jednu nádrž neujede víc než 750km (což odpovídá cca 6,5 litru spotřeby), jenže on ujel bez potíží přes 850, a to se fakt neloudal. Musel jsem pak čestně prohlásit, že si už z korejských rejží nebudu dělat srandu.:-D

Martin
23. března • 4:32

Též mám 2.0 L 4x4 a docílí jsem toho jed za 6.2l /100km.. Po těžkém zjišťování jízdy, co ten motor po mě chce že by tě nízké spotřeby docílit.. Dokázal jsem jed za málo.. Jinak když jedu bezhlavě, tak si bere 8L

Miko
3. února • 13:22

pozri sa lepsie ...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/11... ... a to uz mu musis davat zahul na dialniciach alebo kopcoch ...re HR: njn, videl som Ta aj predbiehal cca 2nasobnou rychlostou :-D

Lacomme
3. února • 12:17

a ted tu o karkulce

Miko
3. února • 13:24

Isla Karkulka a stretla "Lacomme" i povedala si naco sa budem bavit s niekym co s tym autom nema absolutne ziadne osobne skusenosti B-]

Dr.Iver
3. února • 10:54

Strávil jsem za volantem ix35 pěkných pár tisíc kilometrů (náhradní auto při čekání na nové objednané). Postřehy víceméně podobné jako v článku. Užraný auto s gumovým řízením a rozbředlým podvozkem. Levné plasty v interiéru, v létě páchnoucí. V zimě, když se zatopilo tak zase začala palubka žít svým praskavým životem. Jízdní hluky jak v autě z 80.let. A několikeré přehrávání softwaru navigace (která navíc ani neměla česky – což je bizarní u auta, které montujou v ČR a všude se s tím chlubí). Navíc co jsem se tehdy díval do ceníku tak hlavní a často jedinný důvod ke koupi korejce – cena – už tam není. Za svý prachy bych v téhle kategorii kvaziteréňáčků šel do Kugy, pokud rejži tak CX5 nebo Qashqai či X-trail…

Paulo
26. května • 21:35

Jaké svinstvo to vlastně kouříš?

Čechystán
4. února • 15:49

Tos čekal na Ferrari, ne? :-D:-D:-D

Antiautomat
3. února • 8:15

Pekne napisany test, pochvala. No a zase sa potvrdzuje to, co tu tvrdim neustale a dokola a ako sa zakaznik doslova podvadza na tom, co nevidi: kazdych 15.ooo menit olej (ziadnych 2o.ooo+ a ani nahodou), nebat sa spytat pri vybere auta aj na taky na pohlad bezvyznamy detail ako jeho mnozstvo oleja (ako vidno, udaj zjavne nie nepodstatny). Dalej, plati aj pre nove - urcite si to pozriet zodpodu: taka bakelitova vana na motore a prevodovke je samozrejme otocka a kupa inej znacky - ked kupujete melon na trhu, takisto si ho len pozriete z jednej strany?!. Ked si niekto dovoli dat bakelit na motor, co potom caka v utrobach toho nalesteneho kurvitka, co?No a stare zname 'jednoduchost vitazi', to bude platit navzdy.

DDT
3. února • 12:38

15.ooo ?ty píšeš místo "nul" 0 "ó" o?
to už jsem párkrát viděl, to je hodně zvláštní...

Antiautomat
3. února • 13:20

Pomerne bezna vec, mladsej generacii to moze byt zvlastne, co aj chapem. Male nuly najdes napr. u tych, ktori si potrebovali aj nieco vypocitat a zapisali toho naozaj dost a dost, kedze nemali PC. A ani len kalkulacky. No a vidis, zajdes za mesto a 30 rocna T148 si to vesele hrabe cestou necestou s nalozenou furou a nie a nie ju znicit. Stratou schopnosti manualneho vypoctu sa okrem ineho potom straca vela z toho uvazovania, ktoremu sa hovori zdravy odhad (napriklad odhad vysledku). No a potom sa moze prihodit, ze nieco, co fungovalo bezne na starsich masinach, je zdrojom nekonecnych problemov v dnesnej hypermodernej dobe. Na ziarive priklady nemusime k istej automobilke, tak oblubenej u nas, chodit daleko, ze. A potom taku suciastku vymontujes, pozeras neveriac na to a mas pocit ze si prave vytiahol nieco z cinskeho skutra.(nula v '30' specialne pre teba, male sa pisali zo zvyku pokope, najdes to aj na technickych vykresoch, pokial teda boli malovane poctivo rucne)

DDT
3. února • 23:52

No nevím, jestli předpokládáš, že patřím k mladší generaci, sám nevím, ale za nějaký čas budu mít 50... Ty "o" místo nul mně přijdou zvláštní, sám jsem se napsal něco smluv na psacích strojích a nikdy jsem toto nepraktikoval. Spíš jsem se s tím setkal, když někdo na tom stroji něco napsat potřeboval, ale často to nedělal...

Antiautomat
4. února • 7:47

Ide o technikov a inzinierov.
Nepredpokladam ze si trebars vypocty pevnosti a pruznosti ocele pisal na pisacom stroji.

homer
3. února • 20:25

Bolsevicky Tatry mozna jezdi dodnes ale je to ekologicka katastrofa zejmena uniky vsech provoznich kapalin v nemalem mnozstvi.

Roman
3. února • 12:13

Bolševický mudrlant z dediny má asi bakelit v hlave namiesto mozgu. Bakelit sa nevyrába už najmenej 40 rokov. Tak neviem kde si ho mohol vidieť.

Ijon
3. února • 8:37

No, ale na tomto autě se nic zásadního nekazí, tedy "nekurví", abych použil správnou terminologii. Ano, je to takové spotřební auto, ale proč ne, hlavní mechanika je spolehlivá, nepraskají tady řetězy v motorech, elektronika taky drží...
Co se týče použití plastových krytů - opět, pokud je to kvalitní plast, proč by to mělo vadit? Ono dost motorů má velké problémy s korozí vany, například taková 1.6 HDI ve Focusu II.

Antiautomat
3. února • 13:55

No, zatial nijaky taky, ktory by mal v danom pouziti lepsie vlastnosti, som nevidel. A na tomto aute nekritizujem, naopak chcem poukazat na to, ze odolny motor sa da ponuknut aj v tejto cenovej hladine a netreba na to take zvrhlosti a k tomu kopec ekonezmyslov v katalogu ako 'lahsi, ekologickejsi, uspornejsi, kompaktnejsi', pripadne moj oblubeny marketingovy zvratok 'OPTIMALIZOVANY', pri ktorom sa mi chce doslova......Paci sa mi to, ze tu sa nik na nic nehra a zjavne si niekto uvemomuje, ze vrzgajuci plast a rozsypany motor po par km su problemy zjavne inej priority (aspon teda pre zakaznika).Tych 'bakelitovych' - hanlivy nazov pre vsetky nahrazky vsetkeho, len poctiveho, plastovych pruserov som videl tolko az az. Toto je specialne vysvetlene pre toho 'aktivistu' tu v diskusii, ktory to nepochopil ale nechcem mu tam davat prispevok aby mohol vykazat u zamestnavatela aktivitu.

jo
3. února • 3:16

Toto auto jsem vlastnil ve verzi 4x4 s nejsilnější naftou. Spotřeba rozhodně není 7 ale 9 s tím,že pod 8.5 jsem se nikdy nedostal. Řízení je opravdu hrozný. Hlavně to, že se volant nevrací do středové polohy a nemůžete z něho sundat ruce ani na vteřinu. Zajímavý,že u testů nových aut toto nikdo nenapsal. Asi se nadrzuje hyundai stejně jako škodě nebo to jsou všechno paka včetně vaculika. To že se autorovi nelíbí opěrky hlavy a kontrolka světel jsou spiš malichernosti a s tím nesouhlasím. Horší je nastupování,kdy si prostě zaserete nohavice o prah a pak to ze auto neumi česky. U palubního pc to nevadí ale HF to je hrozný..vytáčet hlasem jména z vašeho seznamu jedině s anglickým přízvukem. Jinak v terénu spíš překvapí a zvládá až neuvěřitelné věci. Poslední věc co se nepovedla je asistent rozjezdu do kopce 3 vteřiny a dost. S tím se fakt musíte naučit, bohužel nejde vypnout a např. v terenu mi diky tomu často chcipnul motor.

Charvy
11. července • 12:07

Mám služebák IX35, 2010, 1.7 diesel. Najeto 220 000 Km, jediná porucha na spojce v ceně 7 000 Kč, jinak jen běžný servis. Ojetiny bych se nebál pokud bude mít servisku a oleje byly měněné s jak mají. Je to auto spíš pro ženské, podvozek je moc měkký a řízení moc přeposilované ale pro běžné ježdění bez emocí je to dobrý vůz. Jiná auta po tomto nájezdu a stáří vypadají hůř a sežerou na servisech mnohem více. Za mě doporučuji.

Jan
3. února • 8:50

Pod 8,5 si sa nikdy nedostal? Tak nehnevaj sa, ale potom hladaj pricinu u seba. Vo firme mame niekolko aut s motorom 2,0 CRDI (135 KW) a priemer je 6 (v lete) a 7 v zime a to u roznych vodicoch. Ja sam vlastnim Sportage s tymto motorom, urcite nejazdim na spotrebu a priemernu spotrebu 9 litrov som snad este nikdy nedosiahol.

james
3. února • 20:51

nerob hambu slovakom vymyslanim hovadin na korejsky sunt.. za to, ze nasi makaju pre korejca za pasom, nie je dovod ich velebit.

jo
3. února • 16:04

1. nejezdím jako stará bába a na spotřebu
2. nebydlím na horách abych jel půl cesty z kopce

Lacomme
3. února • 10:35

I 1.6 CRDi (85 kW) je rozezrana az beda.Ale nic noveho pod sluncem, Korejske nafty zerou, a jejich benzinove kone jsou vydechle.

Mirek
3. února • 17:12

Tak za a) je to 1,7 CRDI a za b) jezdím denně a průměrnou spotřebu mám 5,5l/100km. Najeto 100k. Takže asi tak k těm rozežraným Korejcům..

Lacomme
3. února • 17:33

Vidim ze majitel Korejskeho vozu ma problem s pochopenim psaneho textu - pisu o 1.6 CRDi, tož tak ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rrrrrr
3. února • 19:48

1,6 je uplne iny motor a do ix35 sa nikdy nemontoval.

OMG
3. února • 19:23

To jo, divím se, že netvrdí 3,5litru... nebo 2,5?... Ale do kopce a proti větru.

tito
4. února • 9:30

2,5litru na sto? Hnůj Daj?
A není to mnoho, Antone Pavloviči?

Kamil
3. února • 9:54

Máme starší Hyundai s motorem 2,0 CRDI automatická převodovka,tak skutečně vychází spotřeba přes 8 litrů.Něco bude i řidičem,protože s automatickou převodovkou,je potřeba umět jezdit,co mě také překvapilo,po ubrání plynu motor nebrzdí.

Marekx
3. února • 21:56

"Po ubrání plynu motor nebrzdí", to mě u moji japonské čtyřkolky v automatu právě vyhovuje, protože automaticky debilně nepodřazuje, což dělají snad všechny evropské automaty, místo aby se chovali podobně, jako když je tam neutrál.

Tom
4. února • 15:11

Jo jo, tuto funkci maji DSG a je to super! Mam to v novem superbu a je to jako nostalgicka vzpominka na Wartase :) Kazdopadne po lehkem prislapnuti brzdy nebo zmacknuti radicich volicu na volantu DSG hned zaradi a brzdi motorem. Prima vychytavka a v rezimu eko umi Sup se 140kw chrochtakem v DSG jezdit v pohode do 5,5l/100km (dle elektronicke knihy jizd)

Kankunen
3. února • 9:49

Šest jo? GAZík 4x4.

OMG
3. února • 19:22

To nic, Vošický má tisíc nicků.
Šest jo, ale galonů.

Tomáš Marný
3. února • 8:03

Měl jsem ix35 půjčenou několikrát, ať už na testování nebo jako náhradní vozidlo, ale problém s nevracením se volantu nebyl u žádné. Takže to vypadá spíš jako závada konkrétního kusu.BTW jako nedostatek uvést "působní dost lacině" - njn, holt to není vyfešákovaná Fóbie v provedení Žebrák, ta působí dost draze, že...

tom
3. února • 9:22

V testu je nekxe psano o skodovce? A kde prosim odkaz. Nebo mas jen potrebu flame i pod clankem o rohliku:-)

Sir CHerokee
3. února • 8:08

Tak ten interiér působí skutečně jako z auta 15 let starého. Toto není auto, které si kupuje někdo, kdo má auta rád a zajímá se. Ale spíš někdo, kdo to má na přemišťování a váží si ho asi jako pračky.

Doporučujeme

Články odjinud