Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní

36 komentářů

Vilém
8. ledna • 14:47

Kupoval jsem i20 z AAA auto, a tak jak by to mělo být u každého ojetého auta, hned jsem udělal nové rozvody. S autem jsem už najezdil 12 tisíc kilometrů bez jediného problému, celkově jsem byl v áčkách spokojený s výběrem, mají tak pěkné kousky.

Zdeněk
9. ledna • 9:54

Kdo vybíral ojeté auto, tak stejně hodně lidí nakonec bere auto z AAA, protože tam narazí na kompletní servis, a v podstatě ten den může s autem odjet.

BoSch
20. ledna • 21:31

Tam nejde o servis, tam jde o to, že přijdeš bez koruny a odjíždíš autem.

Martin
20. března • 20:52

Nazdar vsici,H ix20 mám od roku 2012 je to taková motokára levné auto holt dodat,ale za ty peníze vynikající auto,škodovka touhle výbavou v té době by stála aspoň 50 milionů,😁 hodnotím to krátce motor 1,6 92kw slušný živý ,podvozek slabší to je fakt odskakování zadní nápravy je znát,výbava dobrý, spracovani je průměrně ,akorát mě vadí že není loketka,jinak dobrý vůz ,za rozumné peníze a velice pohledný,lepší než fabia nějaká trapná kde se musí připlácet za brzdu a volant😁😁😁

Vladimír
28. března • 16:57

ahoj, jenom fakta: byl jsem vlastnikem ix20-ky ot Hyundai 3roky 9m. Rok vyroby 2013, garancni opravy: 1rok 2m.- vymena topeni, 1rok 6m.- vymena motoru (1,4 CRDI), 3roky 7m.- zacal hnit levy zadni blatnik, pri oprave zjistily ze take hnije pravy zadni blatnik (doslo k vymene obou dvou)...Vcera jsem jsi vyzvednul na protiucet novou i30, tak jsem zvydavy.
P.S.: ten srot ocenily na 160tis.B-]

k22
27. března • 9:50

Nižší dynamika bezzínových motorů? Já u 1.6ky nic takového nepociťuji, zrovna včera mohelničák na 6ku, bohužel mě brzdila oktávka :-D

Petr
27. března • 10:15

Na nizsi dynamiku si stezuji pouze presedaci z TDI, kteri jsou zvykli dusit motor na 1500 otacek. Pokud se ten motor toci nad 4000rpm, jak je u atmosfer normalni, zadnou nizsi dynamiku nepociti. Nekterym to ale holt nevysvetlis.

DDT
27. března • 22:09

tak atmosferická šestnáctistovka bude mít, když dobře, 150Nm, a to je skutečně velmi málo.
minimáně 300Nm na tunu hmotnosti je třeba, aby se dalo mluvit o nějaké dynamice...

Marex
27. března • 0:23

Pro méně chápavé mínusáře kolem LPG a rizikových motorů, třeba tady ;-)
http://lpghodslavice.cz/wp-content/uploads/2013/0... ...

Dingo
27. března • 9:50

Díky za tabulku, jaký motor by jsi naopak doporučil na přestavbu? Jsou vhodné Renault scenic 2005, 83 kW, Ford Focus 2006, 74 kW? Jak je to s přestavbama u TSI motorů (např. systém Prins Direct LiquiMax) třeba pro 1.8 TSI?

Marex
25. března • 21:16

Konečně někdo, kdo popisuje natvrdo pravdivou skutečnost kolem LPG vs. Hyundai. Jenom ta cena za výměnu sedel se mi zdá poněkud nízká a spíše bych to viděl na cenu kolem 15tkč. Slabší dynamika benzínových motorů všeobecně? Třeba ta 1.6 uháněla celkem dobře, takže bych určitě tady nepaušalizoval. Nicméně mě spíše u vozu H. vždy vadilo modré podsvětlení palubovky zvláště v noci, neskutečná pitomost.

Smrdík
26. března • 9:54

No pokud je lpg originální,problém neni. Pokud to nekdo necha přestavět dodatečně,tak se nesmí divit. U starších vozů s hydro vymezovanim vule k tomu docházelo taky,jenze díky vymezovani to nejaky cas fungovalo nez se to zaklepalo a nebylo uz co vymezovat.

Marex
26. března • 18:18

Jenom pro úplnost raději uvedu, že i motory bez tzv. hydroštělů, tedy motory, kde se vůle ventilů vymezují podložkami je možné předělat na LPG, nicméně bez přímazu ventilů a to nejlépe pomocí elektronického a ne spíše úsměvného podtlakového je to velmi vysoké riziko podpálení ventilů. Ale i tak je dobré u nich provádět pravidelně cca. co 30-40 tkm kontrolu ventilových vůlí pro svůj klid.

Marex
26. března • 16:37

To se pletete. Hyundai je právě záludný v tom, že i když motory mají tvrzené sedla od výroby, za účelem domontování LPG při prodeji nového vozu jsou na tom s kvalitou poměrně na štíru a k problémům s ventily dochází i tady. Takže ani to není zárukou bezproblémovosti do budoucna a proto je vidět, že ten kdo tuto informaci autorovi článku poskytl, ví o čem mluví.

Smrdík
27. března • 11:26

Ja se s tim nesetkal. Tedy u originalni zástavby.

Mirek
25. března • 21:33

Nemyslím, že tohle je problém pouze vozů Hyundai. Měkké sedla mají z důvodu šetření nákladů v dnešní době v podstatě všechny automobily

Marex
26. března • 16:53

Ony měkké sedla nejsou jediným problémem nových motorů u provozu na LPG, tím je i přímej vstřik. Nicméně na měkká sedla trpí hlavně Asiati. Sám jsem fandou LPG už více jak 12 let a dosti se o problematiku motorů vhodných na LPG zajímám, protože LPG má provoz vozů v rodině ekonomicky zvýhodnit a ne prodražit. Přesto, že jsou mě jinak vozy od Hyundai sympatické, v případě LPG bych do nich nešel a to ani v případě tvrzených sedel od výrobce vozu, pokud bych neměl v úmyslu si sedla v hlavě vyměnit na vlastní náklady dodatečně, protože to, co tam dá výrobce není výrazně lepší, než to, co tam dává standardně.

Bican
11. září • 20:27

IX 20 2012 LPG od 2013 bez problémů !!!! ,1,4 CVVT spotřeba cca 7,5 l lpg měsíční nájezd cca 1500 - 1800 km ted asi začal chrastit řetěz?! ale jinak u mě DOBRÝ!!!

ffgg
26. března • 21:15

ix20 mame doma uz tri roky. Zerie dlhodobo 6,7 litra, 90% v meste. Nedkutocne vela miesta, velmi prakticke. Dovolenka do ITA, okolo 8 litrov, klima, plne auto a 140 kmh.
Stale v zaruke :)U mne dobry, odporucam.

ffgg
26. března • 21:23

no a lpg by som tam ircite nedaval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ffgg
26. července • 23:18

Tak ďalšie dva roky za nami a ix20 jazdí stále parádne!

Mirek
25. března • 19:46

"...a celkově vůz funguje překvapivě spolehlivě." Jak pro koho. Překvapivě v Autotipu (AutoBild) skončila Kia Sportage jako jediné auto po 100 000 km s výsledkem 1. V první desítce jsou 3 korejci ( první, třetí a šestý...myslím) No, a teď si zkuste tipnout, kde skončil koncern a jaký vůz je poslední se známkou 4-....Audi :-)

DDT
25. března • 15:14

jak je ten krám starej, že to má podvozek rezavej jak třicetiletý auto?

Kamil
26. března • 12:49

Dnešní litrové tříválce nevydrží víc jak 250 000 km,tedy auto půjde nejspíš do šrotu. Proto korozi nikdo řešit nebude,zvláště když všechny automobilky tlačí na snižování výrobních nákladů.

Ota
28. března • 8:09

za jak dlouho najedete s autem 250 tisic ... myslim tim soukromym autem - k tomu je ten trivalec primarne urcen ... jestli si zvoli nevhodny motor firemni flotila, je vec druha ..

Haleluja
25. března • 19:12

Jasný... u Šáde mají i podvozky z pozinku, že jo předsedo B-]

DDT
27. března • 22:04

čeče nevím co má jak škodovka, ani mě to nezajímá, ale to auto bude mít teprve čtyři roky a na podvozku vypadá příšerně.

mpolan
25. března • 11:33

Bulvár opět vládne. "statisticky tak pět vozů ze sta", ale v nadpisu se musí objevit, že "zlobí rozvody"...
Jste odpad.

Pepa
25. března • 12:28

Pro Das Problem 5 vozů ze sta nesdostižný sen, ale pro hyundai je to senzace

Kosa
25. března • 9:30

fuuuj, soused je na dve veci, Hojondojdeee si normalni lide nekupuji.

Josef
25. března • 20:27

Kosa hodila kosu... Jak jinak lze vnímat "oduševnělý" a "obsažný" příspěvek "Kosy".
Hyundai je normální automobilová značka dodávající na trh normální automobily standardní kvality. Celý svět to ví, akorát ještě některým magorům v Česku to nedošlo. A auto, o kterém se píše? Našlo si už řadu spokojených zákazníků. Stejně jako produkty značek Škoda, Renault, Opel, Peugeot, VW, Toyota, Mazdy, ... Ať si každý koupí to, co se mu líbí a co mu vyhovuje bez ohledu na "názory" "normálního" člověka Kosy, který si Hyundai nekupuje... Řada "Škodovkářů" už přišla na to, že jim vyhovují lépe auta jiných značek než Škoda. Zejména, když některé kategorie aut Škoda nevyrábí. Někteří, kteří si chtěli koupit Roomstera, dokonce koupili Hyundai, o kterém se zde vede "diskuse", jednoduše proto, protože Roomster se už delší dobu nevyrábí a nic jiného "domácího" nesehnali...

duch
28. března • 15:53

"Celý svět to ví, akorát ještě některým magorům v Česku to nedošlo"To nepochybne. Ovšem jen v CR vede automobilku byvaly stbak.

Bican
11. září • 20:19

No aco STB??!! Hlavně když to jezdí! Máme doma 3 Hyu a stále dobrý! Jenom Garanšky a dost, a to mají najeto 100 000 km(každej zvlášť)

Vrbovec Jiří
25. března • 21:44

Kosa má pravdu v tom, že tyhle podřadné značky si normální lidé nekupují.
Kdykoliv se tohle objeví na silnici přede mnou, trnu, co jeho pilot v příštím okamžiku vyvede.
Zkušeného řidiče za volantem potkáte ztěží...

Mirek
25. března • 22:12

takže patříš mezi normální lidi, zkušené řidiče a ty, co si nekupují podřadné značky...ale dle úrovně Tvého příspěvku to vidím na silné psychické problémy

Josef
26. března • 23:06

Myslel jsem Mirku, že nic "inteligentnějšího" než Kosa se už nemůže jen tak někde potkat. A ejhle, on nějaký Vrbovec... Kdo všechno dostane řidičák a kod (co) se dostane na silnice...(a kdo všechno má volební právo...atd.) to chce být na pozoru. Už Werich poznamenal: "Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem."

Doporučujeme

Články odjinud