Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní

Kosa  |  25. 03. 2017 09:30  |  [80.193.199.xxx]

fuuuj, soused je na dve veci, Hojondojdeee si normalni lide nekupuji.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 03. 2017 20:27  |  [94.113.114.xxx]

Kosa hodila kosu... Jak jinak lze vnímat "oduševnělý" a "obsažný" příspěvek "Kosy".
Hyundai je normální automobilová značka dodávající na trh normální automobily standardní kvality. Celý svět to ví, akorát ještě některým magorům v Česku to nedošlo. A auto, o kterém se píše? Našlo si už řadu spokojených zákazníků. Stejně jako produkty značek Škoda, Renault, Opel, Peugeot, VW, Toyota, Mazdy, ... Ať si každý koupí to, co se mu líbí a co mu vyhovuje bez ohledu na "názory" "normálního" člověka Kosy, který si Hyundai nekupuje... Řada "Škodovkářů" už přišla na to, že jim vyhovují lépe auta jiných značek než Škoda. Zejména, když některé kategorie aut Škoda nevyrábí. Někteří, kteří si chtěli koupit Roomstera, dokonce koupili Hyundai, o kterém se zde vede "diskuse", jednoduše proto, protože Roomster se už delší dobu nevyrábí a nic jiného "domácího" nesehnali...

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  25. 03. 2017 21:44  |  [93.153.65.xxx]

Kosa má pravdu v tom, že tyhle podřadné značky si normální lidé nekupují.
Kdykoliv se tohle objeví na silnici přede mnou, trnu, co jeho pilot v příštím okamžiku vyvede.
Zkušeného řidiče za volantem potkáte ztěží...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2017 22:12  |  [46.13.39.xxx]

takže patříš mezi normální lidi, zkušené řidiče a ty, co si nekupují podřadné značky...ale dle úrovně Tvého příspěvku to vidím na silné psychické problémy

Odpovědět  |   | 
Josef  |  26. 03. 2017 23:06  |  [94.113.114.xxx]

Myslel jsem Mirku, že nic "inteligentnějšího" než Kosa se už nemůže jen tak někde potkat. A ejhle, on nějaký Vrbovec... Kdo všechno dostane řidičák a kod (co) se dostane na silnice...(a kdo všechno má volební právo...atd.) to chce být na pozoru. Už Werich poznamenal: "Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem."

Odpovědět  |   | 
duch  |  28. 03. 2017 15:53  |  [94.112.130.xxx]

"Celý svět to ví, akorát ještě některým magorům v Česku to nedošlo"

To nepochybne. Ovšem jen v CR vede automobilku byvaly stbak.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 03. 2017 11:33

Bulvár opět vládne. "statisticky tak pět vozů ze sta", ale v nadpisu se musí objevit, že "zlobí rozvody"...
Jste odpad.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  25. 03. 2017 12:28  |  [89.24.143.xxx]

Pro Das Problem 5 vozů ze sta nesdostižný sen, ale pro hyundai je to senzace

Odpovědět  |   | 
DDT  |  25. 03. 2017 15:14  |  [85.163.16.xxx]

jak je ten krám starej, že to má podvozek rezavej jak třicetiletý auto?

Odpovědět  |   | 
Haleluja  |  25. 03. 2017 19:12  |  [77.48.92.xxx]

Jasný... u Šáde mají i podvozky z pozinku, že jo předsedo

Odpovědět  |   | 
DDT  |  27. 03. 2017 22:04  |  [85.163.16.xxx]

čeče nevím co má jak škodovka, ani mě to nezajímá, ale to auto bude mít teprve čtyři roky a na podvozku vypadá příšerně.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  26. 03. 2017 12:49  |  [62.201.31.xxx]

Dnešní litrové tříválce nevydrží víc jak 250 000 km,tedy auto půjde nejspíš do šrotu. Proto korozi nikdo řešit nebude,zvláště když všechny automobilky tlačí na snižování výrobních nákladů.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  28. 03. 2017 08:09  |  [194.228.23.xxx]

za jak dlouho najedete s autem 250 tisic ... myslim tim soukromym autem - k tomu je ten trivalec primarne urcen ... jestli si zvoli nevhodny motor firemni flotila, je vec druha ..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2017 19:46  |  [46.13.39.xxx]

"...a celkově vůz funguje překvapivě spolehlivě." Jak pro koho. Překvapivě v Autotipu (AutoBild) skončila Kia Sportage jako jediné auto po 100 000 km s výsledkem 1. V první desítce jsou 3 korejci ( první, třetí a šestý...myslím) No, a teď si zkuste tipnout, kde skončil koncern a jaký vůz je poslední se známkou 4-....Audi

Odpovědět  |   | 
Marex  |  25. 03. 2017 21:16  |  [91.103.165.xxx]

Konečně někdo, kdo popisuje natvrdo pravdivou skutečnost kolem LPG vs. Hyundai. Jenom ta cena za výměnu sedel se mi zdá poněkud nízká a spíše bych to viděl na cenu kolem 15tkč. Slabší dynamika benzínových motorů všeobecně? Třeba ta 1.6 uháněla celkem dobře, takže bych určitě tady nepaušalizoval. Nicméně mě spíše u vozu H. vždy vadilo modré podsvětlení palubovky zvláště v noci, neskutečná pitomost.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2017 21:33  |  [46.13.39.xxx]

Nemyslím, že tohle je problém pouze vozů Hyundai. Měkké sedla mají z důvodu šetření nákladů v dnešní době v podstatě všechny automobily

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 03. 2017 16:53  |  [91.103.165.xxx]

Ony měkké sedla nejsou jediným problémem nových motorů u provozu na LPG, tím je i přímej vstřik. Nicméně na měkká sedla trpí hlavně Asiati. Sám jsem fandou LPG už více jak 12 let a dosti se o problematiku motorů vhodných na LPG zajímám, protože LPG má provoz vozů v rodině ekonomicky zvýhodnit a ne prodražit. Přesto, že jsou mě jinak vozy od Hyundai sympatické, v případě LPG bych do nich nešel a to ani v případě tvrzených sedel od výrobce vozu, pokud bych neměl v úmyslu si sedla v hlavě vyměnit na vlastní náklady dodatečně, protože to, co tam dá výrobce není výrazně lepší, než to, co tam dává standardně.

Odpovědět  |   | 
ffgg  |  26. 03. 2017 21:15  |  [31.130.162.xxx]

ix20 mame doma uz tri roky. Zerie dlhodobo 6,7 litra, 90% v meste. Nedkutocne vela miesta, velmi prakticke. Dovolenka do ITA, okolo 8 litrov, klima, plne auto a 140 kmh.
Stale v zaruke :)

U mne dobry, odporucam.

Odpovědět  |   | 
ffgg  |  26. 03. 2017 21:23  |  [31.130.162.xxx]

no a lpg by som tam ircite nedaval.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  26. 03. 2017 09:54  |  [89.176.45.xxx]

No pokud je lpg originální,problém neni. Pokud to nekdo necha přestavět dodatečně,tak se nesmí divit. U starších vozů s hydro vymezovanim vule k tomu docházelo taky,jenze díky vymezovani to nejaky cas fungovalo nez se to zaklepalo a nebylo uz co vymezovat.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 03. 2017 16:37  |  [91.103.165.xxx]

To se pletete. Hyundai je právě záludný v tom, že i když motory mají tvrzené sedla od výroby, za účelem domontování LPG při prodeji nového vozu jsou na tom s kvalitou poměrně na štíru a k problémům s ventily dochází i tady. Takže ani to není zárukou bezproblémovosti do budoucna a proto je vidět, že ten kdo tuto informaci autorovi článku poskytl, ví o čem mluví.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  27. 03. 2017 11:26  |  [141.0.12.xxx]

Ja se s tim nesetkal. Tedy u originalni zástavby.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 03. 2017 18:18  |  [91.103.165.xxx]

Jenom pro úplnost raději uvedu, že i motory bez tzv. hydroštělů, tedy motory, kde se vůle ventilů vymezují podložkami je možné předělat na LPG, nicméně bez přímazu ventilů a to nejlépe pomocí elektronického a ne spíše úsměvného podtlakového je to velmi vysoké riziko podpálení ventilů. Ale i tak je dobré u nich provádět pravidelně cca. co 30-40 tkm kontrolu ventilových vůlí pro svůj klid.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  27. 03. 2017 00:23  |  [91.103.165.xxx]

Pro méně chápavé mínusáře kolem LPG a rizikových motorů, třeba tady
http://lpghodslavice.cz/wp-content/uploads/2013/0... ...

Odpovědět  |   | 
Dingo  |  27. 03. 2017 09:50  |  [80.95.103.xxx]

Díky za tabulku, jaký motor by jsi naopak doporučil na přestavbu? Jsou vhodné Renault scenic 2005, 83 kW, Ford Focus 2006, 74 kW? Jak je to s přestavbama u TSI motorů (např. systém Prins Direct LiquiMax) třeba pro 1.8 TSI?

Odpovědět  |   | 
k22  |  27. 03. 2017 09:50  |  [85.70.138.xxx]

Nižší dynamika bezzínových motorů? Já u 1.6ky nic takového nepociťuji, zrovna včera mohelničák na 6ku, bohužel mě brzdila oktávka

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 03. 2017 10:15  |  [155.91.64.xxx]

Na nizsi dynamiku si stezuji pouze presedaci z TDI, kteri jsou zvykli dusit motor na 1500 otacek. Pokud se ten motor toci nad 4000rpm, jak je u atmosfer normalni, zadnou nizsi dynamiku nepociti. Nekterym to ale holt nevysvetlis.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  27. 03. 2017 22:09  |  [85.163.16.xxx]

tak atmosferická šestnáctistovka bude mít, když dobře, 150Nm, a to je skutečně velmi málo.
minimáně 300Nm na tunu hmotnosti je třeba, aby se dalo mluvit o nějaké dynamice...

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  28. 03. 2017 16:57  |  [188.175.215.xxx]

ahoj, jenom fakta: byl jsem vlastnikem ix20-ky ot Hyundai 3roky 9m. Rok vyroby 2013, garancni opravy: 1rok 2m.- vymena topeni, 1rok 6m.- vymena motoru (1,4 CRDI), 3roky 7m.- zacal hnit levy zadni blatnik, pri oprave zjistily ze take hnije pravy zadni blatnik (doslo k vymene obou dvou)...Vcera jsem jsi vyzvednul na protiucet novou i30, tak jsem zvydavy.
P.S.: ten srot ocenily na 160tis.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků

Nejčtenější články

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 …

Nejpalčivější problém, který sužuje nové automobily, je pokles jejich hodnoty už po prvních několika letech provozu. Na druhou stranu, co je pro někoho noční můrou, může být pro jiného výhra. Vybrali jsme osm modelů, na kterých rozhodně nebudete tratit, pokud v technickém průkazu nejste vedení jako první majitel…

28.  7.  2017 | | 14 N/A
10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl milionu. Vítěz sem možná nepatří

10 nejspolehlivějších ojetých SUV do půl mi…

Kategorie SUV je v současné době zažívá obrovský boom. Tyto automobily pro sportovně aktivní životní styl začínají vytlačovat klasicky pojaté automobily a trh je jimi doslova přesycen. Ale která vám vydrží?

16.  8.  2017 | | 27 N/A
Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická brzda a jaké má nevýhody?

Tlačítko místo páky. Jak funguje elektrická…

Místo velkých pák ručních brzd dnes automobilky dávají přednost spíše elektronickým parkovacím brzdám. Je to pozitivní trend?

24.  7.  2017 | | 37 N/A
Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil. Cena už je pod 100 000 Kč

Nejlevnější elektromobil v ČR ještě zlevnil…

Elektrické vozítko bude již v září dostupné i ve verzi pro čtyři lidi a rovněž jako užitkový vůz.

18.  8.  2017 | | 81 N/A
Manuální, automatická, dvouzónová.. Test klimatizací v nejteplejším dni

Manuální, automatická, dvouzónová.. Test kl…

Dva nové testovací vozy a jeden letitý rodinný automobil využila redakce Autorevue.cz pro test účinnosti jednotlivých typů klimatizace. Podmínky byly více než vyhovující. Teploměr ukazoval venkovní teplotu hodně přes 35 stupňů Celsia...

3.  8.  2017 | | 30 N/A