Test ojetiny Hyundai i30: První český Korejec vyjde na 70 tisíc. Jak funguje?

84 komentářů

Lukas
12. června • 6:40

Zdravim mel jsem za celi zivot relativne hodne aut firemnich prevazne to byla skoda fabka romster atd taky jsme mel i renauta clio, Rocni najezd 50 tis u vsech vsechny sli po zaruce pric krome clia auta v pohode, skoro zadne zavady v soukromi jsme mel Golf 4 tdi spolehlive auto jen do doby nez se neco pos... vydzel jsme to 8 let pak jsem ho prodal a ted mam nove i 30 v dieslu najezd zatim 15 tis zavady 0 max spokojenost spotreba 5 l at jezdim jak jezdim za me je to uplne jedno jake auto si koupite zalezi na jake narazite i kdyz je to seriovka kazde auto si zije vlastnim zivotem a to ovlivnuje i vas nazor za me je to uplne jedno je to jen vec ve ktere se muzete dobre citit anebo taky ne.

tonda
13. února • 20:25

A co věčný problém s el. posilovačem řízení u Hyundai I30 a Kia Ceed, který převážne odchází až po záruce a u dealera stoji jen zanedbatelných 95 000 kč a hodnota auta o podobná.

Polsondeside
14. února • 23:15

Bože, přestaňte tu tlachat sračky o nějaké nevýhodě těchto aut. Mají nízké ceny a nabízejí srovnatelný služby jako ty vaše škodovky a passaty, které stojí jednou tolik, stále jsou u mechanika a věčně v nich něco drnčí či vrže. Sám mám Ceeda 1.4 první generace už sedmým rokem a ještě se nic neměnilo a auto jezdí jako nové a nikde nic nevrže. Opravdu mě týto automobilky překvapují svojí spolehlivostí a koncern a jeho zoufalci mohou jen tiše závidět. Pokud chci auto pro účel přesunu bod a/b tak za ty peníze je to perfektní auto a ačkoli jezdím i v mnohem dražších tak z prvního pocitu opravdu rozdíly nenajdete. Něco jiného bude, když v současnosti vlezu do favorita. Tohle auto má veškeré moderní prvky a rozhodně velký prostor uvnitř. Jsem tedy zastánce více Kia Ceed pač i30 se mi nelíbí.

hghgh
12. února • 21:27

ma presne tento kus, 1,4 80kW 2011
mam ho uz 7 rokov, aj by som uz kupil nove auto, ale na otazku manzelky "a co je tomuto autu ?" nemam ziaden argument ... nic mu nie je ... 7r len tankujem a chodim na garancky a menim spotrebak (ziarovky, dosticky, olej, ...) preco v clanku nie su spomenute daalsie vyhody ? obrovsky priestor vzadu (na urovni pasata), dvojita podlaha v kufri ...

PT
12. února • 16:51

Tento model je crep. mam crdi 66kw, r.v.2010 a po 5,5 roku zacalo odchadzat vysoko tlakove cerpadlo paliva. Kym 2 autorizaky prisli na to ze problem nie je v riadiacej jednotke, resp. elektronike ale v cerpadle stalo ma to cca 700Eciek, Pripadna oprava je 5000Eur. :-). Okrem toho mrte prkotin, pri kazdej serviske som musel riesit, dokonca pri preberani som nasiel problem...Inak auto dostavalo vsetko co bolo treba a nacas, nafta tankovana takmer vylucne v Rakusku:-) No nekup dalsi Hyundai po takejto skusenosti

space
12. února • 8:12

Benzinová čtrnáctistovka o výkonu 80 kW ale překvapí svým zátahem i rychlými reakcemi Blábol, jel jsem s předváděčkou. Jakmile zařadíte IV je z toho chcípák. Až jsem si tenkrát říkal, kam schovali těch 80kW. Prostě to je normální 1,4 asi jako ve Fabii (nějak kolem 63kW).

KuK
13. února • 22:16

Vrať řidičák, když evidentně neumíš jezdit.:-D

hm
13. února • 15:49

Ty evidentně taky neumíš jezdit s atmo.. tady se musí řadit, točit motor, když chceš výkon.

Neurotic
11. února • 23:24

Ta cena mi nedává smysl, abych to koupil. Bud nemám na banány a koupím si o několik tisíc levnější auto z Francie a nebo na banány mám a koupím si o pár tisíc dražší prémii... Navíc u toho Korejce není žádná záruka, že vyjde provozně levněji jak ta prémie pokud zrovna budete potřebovat ty díly, které jsou dražší jak na tu prémii:-D

mpolan
12. února • 7:31

O pár tisíc dražší prémii? To bych teda chtěl vidět...

LOL
12. února • 11:59

On myslel o 15 let starší báwo s 2x přetočeným tacháčem. :-P

mpolan
12. února • 18:50

I tak...

Jura
11. února • 20:00

"Prvním zástupcem nové strategie byl v roce 2007 Hyundai i30, který začal sjíždět z linky ve slezských Nošovicích".Ve skutečnosti byla zahájena výroba Hyundai i30 v nošovicích až v listopadu 2008. Do té doby byla vyráběna v Turecku.Autor článku nezná ani základní fakta. Nedivil bych se, kdyby i ostatní informace v článku byly podobně "validní"...

pepa
11. února • 20:35

Jen drobnost nikoliv v Turecku,ale v Ulsanu,čili Jížní korey.

Homer
12. února • 9:23

Pravda. A navíc při přestěhování výroby i30 do ČR se prodejci báli kvality vyráběných aut.

´´´
14. února • 18:26

Není divu. Jsme na rozdíl od Korejců vnímáni jako lemplové.

jawor
11. února • 16:48

Bohužel motory CVVT trpí na natažené řetězy. Poslední dva roky jich v servisu Hyundai vídám čím dál víc. Většinou řetěz skočí mezi 90 - 120tkm. Více na to trpí hlavně městská auta, která pouze poskakují po městě. Motor se ale většinou nepotká. Z deseti skočených motorů jsem viděl pouze jeden potkaný. Dále trpí na katalyzátory. A je úplně jedno, jaký rok výroby to je. Právě minulý týden přitáhli na dílnu IX20 1,4 CVVT z roku 2012, která nasála rozpadlý katalyzátor. Bohužel po záruce a motor je na odpis. Naftový 1,6 CRDi jsou naopak jedny z nejlepších ojetých dieslů na trhu. Nemají žádné chronické problémy a dokonce i DPF filtry u nich drží. Koroze se i30 moc netýká. Zatím jsem neviděl i30, která by měla lemy a prahy schnilý. Naopak mají nadprůměrnou trvanlivost. A obchodovatelnost ojetých i30 je velmi dobrá. Pěkný a zachovalý kousky se prodají velmi rychle a většinou je na ně více zájemců.

Znalec
11. února • 19:09

Podla príspevkov na fóre, katalyzátor neznesie prevádzku na plyn.. kto jazdi na benzín, problem by nemal mat

Pavel
11. února • 15:52

Měl jsem vždy Fordy, potom jsem zabrousil ke Kii - Ceed SW 2011 1.6CVVT.
Po třech letech neustálého reklamování boulí na palubní desce (4x měněno, po pár měsících se zase objevily boule), šílených pazvuků z přístrojovky a sloupku u řidiče, pazvuků z motoru (jak od cirkulárky) jsem to raděj dal pryč.
Přístup servisu byl celkem slušný, ale krom výměny palubovky za jinou (bohužel stále stejné "kvality") nic nevyřešili.
Hluk od podběhů byl fakt nesnesitelný. A neustále rachtání ze sloupku hned u ucha bylo fakt šílený, hlavně při delší jízdě.
To auto mělo pouhých 30.000km, a to jsem se o něj staral jak o dítě. Věcí si vážím, a chovám se ke všemu ohleduplně, tak aby to dlouho vydrželo, nejezdím jak prase...
Nyní mám Golf 7 Variant, 1.4TSI s DSG, a zatím 3 roky klid (ťuk ťuk).
Jízdní vlastnosti mnohem lepší, je komfortnější, posaz za volantem naprosto ideální (sedačky Ergoactiv). Spotřeba (i když tohle zrovna neřeším) je o 1,5l/100km nižší při větším výkonu.
VW jsem nikdy nechtěl, ale nakonec jsem u něj skončil (favorit byl Focus).

Antiautomat
11. února • 13:35

Za mna, moj nazor (dovtedy plny predsudkov a to si priznavam) sa zmenil po accente s jedenapollitrom v benzine samozrejme. Ten motor bol jazdne skvely.

PeterL
11. února • 12:06

Bol som k i30 skeptický, kamoš kupoval pred rokom z bazáru práve prvú generáciu s 1,4i s klímou. Ako náhrada zhnitej Felicie na dochádzanie do práce a pod. Motor prekvapivo živý, spotreba nižšia a celkovo vysoká spokojnosť. Keby sa každá Felicia zmenila aspoň na toto, ľudia by si hodne polepšili.

Pajkee
12. února • 13:50

tvl a s velorexem to porovnávat nechceš?

Aleš
11. února • 11:26

No jak to napsat a neurazit evropsky koncern. Osobne vlastim obe znacky. Skodovky jsem mel rad, opecovaval jsem je, ale stve me pristup jejich servisu. Auto bylo jeste v zaruce a neuznali mi problem s klepanim na motoru. Pry o tom vyrobce vi, ale neresi, jelikoz by se musel menit cely motor a auto pritom muze najet dalsich 100tis km. Ale auto uz asi neprodam. Hyundai jezdi lepe, ma sice horsi infotainment, ale krome slabych pistnic (tahla) v kufru a spalene zarovky zadna zavada. U skody vidim jak zacina setrit na materialech. Tam, kde to meli v r.v. 2005 dobre udelane, tak dnes katastrofa. VW ma lepe dotazene nektere veci, ale motoricky bych nerekl.

Josef
11. února • 13:59

Napadlo mne Aleši jako komentář k tvému přispěvku překopírovat můj příspěvek z vedlejší diskuse o Hyundai, kterým jsem reagoval na diskusní příspěvek "Andrea", cituji:"Nakoukl jsem do zdejší "diskuse" a v podstatě jsem se strefil do odhadu jejího obsahu... "Formát" diskusního příspěvku "Andrea" je spíše námětem pro zkoumání ze strany psychiatra. Objektivně vzato se zohledněním všech dostupných informací na internetu ze světa i z Česka i praktických zkušeností z blízkého okolí (přímé či nepřímé informace uživatelů aut dané značky, které se musí brát samozřejmě s rezervou..) je jasné, že v případě Škody a Hyundai (KIA) jde v současnosti o kvalitativně naprosto srovnatelná auta. To, že jde samozřejmě o automobilovou konfekci a ne o značkové produkty kategorie MB, BMW, Audi,.. to je snad jasné a vypovídá o tom mimo jiné i cena...
To, že kvalitou svých produktů šli Korejci, zejména v posledních letech nahoru, o tom neexistuje žádná pochybnost a dokazuje to třeba i snižování rozdílu cen za srovnatelné produkty konkurence. Za kvalitu si nechá každý zaplatit, i Korejci. Pokud nějaký "nevěřící Tomáš" stále pochybuje o kvalitě Hyundai (KIA), může si odložit ušetřené peníze ve srovnání se Škodou na "horší časy" a tím bude vše naprosto srovnáno. Nějaká prokázaná "statistická odchylka" v podobě nějaké mimořádné závady těmito ušetřenými penězi bude vyrovnána a je to.
A co se týče rozdílů v jízdních vlastnostech? Normální běžný uživatel je nepozná, protože se v provozu nedostává do situací, ve kterých by to mohl poznat. A ten, který to pozná a jezdí "na hraně", tak nekupuje ani Škodu a ani Hyundai (KIA) a míří jinam. Všechno ostatní je čistě na subjektivním vnímání jednotlivců - někomu se líbí křivky, jinému hrany, někdo má rád tužší sedadla někdo zase měkčí a stejně tak v pérování a podobně. Ať si každý vyzkouší a vybere podle toho, co potřebuje, co se mu líbí a co mu vyhovuje.
Napadlo mne s troškou nadsázky popsat-definovat auto typického "čecháčka" - musí mít veliký objem zavazadlového prostoru, jízdní vlastnosti a výkony jako soutěžák WRC, být uvnitř tiché a komfortní jako RR (v nejhorším MB S), servis skoro zadarmo na každém rohu a cenu maximálně jako Dacia Logan. Jo a musí to být Škoda. A když je to Škoda, tak se trochu přimhouří oči v ceně (za kvalitu se musí přece zaplatit a Škoda je přece nejlepší...) a klidně se počká i rok, než se pro "čecháčka" auto snů vyrobí... Na konec proč ne, hlavní je spokojenost majitele-uživatele auta a o to jde.
Já (a nejen já) ale vím, že je na trhu spoustu kvalitních, hezkých a zajímavých aut a dovedu si vybrat, co mi nejlépe vyhovuje. Přitom samozřejmě respektuji realitu - za pořádné auto se zaplatí pořádné peníze. Že v takovém případě ale nejde o "konfekci", je jasné.
Pokud bych si koupil "konfekci", tak o ní nediskutuji, protože je jasné, že obsahuje spoustu kompromisů, které je zbytečné řešit. Zkrátka vybrat si, co se mi líbí a co mi vyhovuje a co splňuje mé požadavky (nemohou být za konfekční cenu ale velké..), koupit a jezdit. A "nediskutovat" (ohrnovat nos nad konkurenční konfekcí...), protože je to směšné. Ono potom může platit pravidlo, že třeba majitel Škodovky, který naletěl, si to nechce přiznat a nenávistně nadává třeba zrovna na ten Hyundai, protože ten za tu jeho nespokojenost může, protože ho měl dříve přesvědčit aby si Škodu nekupoval...
Zkrátka - čeští spoluobčané bývají nevyzpytatelní a neplatí to jen v případě hodnocení aut - automobilových značek."

Zdenda
13. února • 10:00

:-D :-D :-D Jej nick "Josef" je ten nasazeny diskuter od Hnujdaju, co je navic i neuspesnym novinarem :-D :-D :-D

Josef
11. února • 19:59

Ještě doplním informaci z rozhovoru s ředitelkou AAA, která též o něčem vypovídá, jak to s vnímáním ojetých Škodovek vypadá jinde než v Česku. Pokud by škodovky byly zázrakem spolehlivosti a "kvality", tak by asi Poláci škodovkám dávali větší přednost, než 10 místo... O tom, že Poláci umí obchodovat a vědí, co se "vyplatí", asi nepochybuje nikdo.
Cituji:
"Jaké modely se v Česku nejlépe prodávají a jak se liší od preferencí zákazníků v ostatních zemích, kde s AAA podnikáte?
V Česku a na Slovensku patří mezi nejprodávanější modely škodovky. Škoda Octavia loni obhájila prvenství na českém i slovenském trhu, po ní následuje fabia. To v Polsku a v Maďarsku vidět není – například v Polsku se octavia umisťuje na desátém místě a fabia se do první desítky vůbec nedostala. Na maďarském trhu s ojetinami se rovněž v první desítce česká automobilka vůbec nevyskytuje. Nejvyhledávanějším vozem v Polsku a v Maďarsku je už druhý rok Opel Astra. V Maďarsku rovněž kvůli místní výrobě dominují vozy Suzuki. Shodná pro všechny čtyři trhy pak je obliba německých vozů značky Volkswagen, zájem je o Fordy Focus a Mondeo a často vyhledávaným modelem na všech čtyřech trzích je BMW řady 3."Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/cesko-autobazary-nemecko-... ...

Sid09
10. srpna • 13:13

Opel Astra se v Polsku možná také vyrábí - proto je tam populární.
Já jsem měl 2 a víc už žádnou nechci ani vidět.
Ta stará 1,6 G - zpočátku bezproblémová, ale po 120 tis km se to začalo všechno srrát.
No a s tou novou 1,4 byly problémy hned po koupi.
Reklamace na slabý výkon nebyl ochoten prodejce ani uznat.
Po 2 letech musela ta potvora pryč, protože jsem na ni už neměl nervy.


Zdenda
12. února • 9:37

Zamerne pises blbosti a dobre to vis. Stara tlusta Topolova je schopna prodat i pouzity toaletni papir duchodci za jeho zivotni uspory … Polaci maji Astru proto, protoze se u nich vyrabi ty hloupy trole. Stejne jako meli donedavna Polonez FSO, i kdyz vsichni vcetne nich vedeli ze to neni dobre auto.

Josef
12. února • 19:34

Chytrý inteligentní Zdendo, než něco napíšeš, tak trošku přemýšlej. To, že je v Polsku Astra na 1. místě v ojetinách a to, že to je to díky "domácí" značce Opel, která v Polsku auta vyrábí, to je pochopitelné a nerozporuji to. Jenže Octavia tam není ani na druhém či pátém místě, ale až na desátém místě a Fabia ještě dál. A v Maďarsku je to obdobné. Pro méně chápavé uvádím to, že v případě "dokonalé" (výjimečné) spolehlivosti (kvalitě,...) a "best buy" mezi ojetinami by Škoda (Octavia, Fabia,..) byla v popředí a ne až někde vzadu. Ale i 10. místo je dobrý výsledek, ale žádný zázrak to není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
12. února • 19:45

Jo a za podstatné považuji sdělení: "Shodná pro všechny čtyři trhy pak je obliba německých vozů značky Volkswagen, zájem je o Fordy Focus a Mondeo a často vyhledávaným modelem na všech čtyřech trzích je BMW řady 3."
To ti jaksi Zdendo uniklo, viď?;-)

Aladin
11. února • 20:35

Naskakuješ na mainstreamovou vlnu Škoda hate? Podívej se na j.d.power ownership costumer satisfaction study pro německý trh. Škoda na špici. Podívej na prodeje ve Švýcarsku, Finsku, Estonsku, Chorvatsku, Polsku. Ano, tam všude je Škoda nejprodávanější model. Děláš, jak kdyby to byla tragédie.

Josef
11. února • 21:33

Ne, na nic nenaskakuji Aladine. A je mi úplně jedno, co si kdo koupí. Protože mám zkušenosti se Škodovkama (služební Octavia), nemám důvod je hanit. Jsou to dobrá auta, ale žádné zázraky to nejsou. Dobrá konfekce. Nic více a nic méně. Stejně tak bych to viděl s Oplem, Fordem a i s tou Hyundai nebo KIA. Jako soukromé - rodinné auto ale mám něco jiného za větší peníze, a proto vím, pokud chci něco lepšího, tak musím připlatit a koupit jinde než v "konfekci", kterou ale neodsuzuji.
A co se týká JDPower, tak v různých státech dávají jiné výsledky a vypovídací hodnota takových "studií" je relativní. Už se to probíralo na různých místech a jeden z ukazatelů "úspěšnosti" spokojenosti zákazníků je poněkud ovlivněn očekáváním od toho, co si člověk koupí. Proto byly někdy málo hodnoceny z hlediska spokojenosti produkty MB, na které každý pohlíží kriticky vzhledem k očekávání (za ty peníze...) a naopak třeba v UK zrovna Škoda díky minulosti může zákazníka jen příjemně překvapit (v povědomí přežíval dlouho náhled z pozice Š120).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
11. února • 22:05

Je třeba to brát s rezervou. Nicméně pro mě to je asi nejvíce vypovídající statistika. Škoda, že to dotazování probíhá jen v D a GB.

Josef
12. února • 20:38

Jo, ještě Aladine, zde podávám výsledky JDPower za rok 2017 z Velké Britanie a odkaz:
https://www.buyacar.co.uk/cars/478/most-reliable-ca... ... Most reliable cars 2017
1. Toyota RAV4

=2. Skoda Yeti

=2. Audi Q3
4. Seat Leon
5. Lexus RX

6. Kia Cee’d

7. Lexus CT

8. Suzuki Vitara

9. Lexus NX

10. Volvo XC60

JD Power UK: best manufacturersThe most recent JD Power UK Vehicle Dependability Survey was published in August and ranked car manufacturers on the average number of problems per hundred cars. These could range from a small squeak to a total engine failure, so most vehicles had at least one issueKia and Volvo were named the most reliable manufacturers, tied in first place with 83 problems reported per 100 vehicles in the survey. Skoda was next (89 problems), followed by Suzuki (92). Hyundai came fifth with 97 problems and Toyota was sixth with 105 problems.The average car had 131 problems. Far below this figure was Fiat, with 165 issues per 100 cars. The reputation of German car makers took a hit, with Mercedes only scraping in at just above average - its cars suffered 129 problems per 100 vehicles. Even so, that's a considerably better result than its rivals, which were at the bottom. Audis had 187 problems per 100 cars and and BMW was last, by some distance, with 198.

Josef
12. února • 20:43

Mohu jen ještě doplnit dnešní odborné stanovisko ke spolehlivosti "odborníka" Zdendy, které lze porovnat s J.D Power:
Zdenda | 12. 02. 2018 09:39 | [89.202.37.xxx]
Dyt tomu se smeje i takova Dacia Logan MVC Tolik problemu jako ma Hnujda snad nema ani Lada Nejlepsi je pohadka o 80kW, dyt to jede jako zapadni auta s 50kW. Ohnity podvozek a rozklepane veci nad 100kkm. Auto jak jednorazovy bazant, nacurat po rysku a zahodit. Hnujdu nebrat.

Josef
12. února • 20:46

Jo a jsem zvědav, co zdejší "odborníci" vyčtou z výsledků "spolehlivosti" MB, BMW a Audi....;-)

Josef
11. února • 23:04

Dotazování probíhá i v jiných státech. Před lety jsem třeba sledoval JDPower v USA. Jsou i jiné statistiky/studie hodnocení provozu aut z hlediska provozních/servisních nákladů, apod. Celkem zajímavé počtení... Potom si člověk musí opravit schemata, která jsou vtloukaná do hlav potenciálních zákazníků marketingovými "experty" některých automobilek. Nejdůležitější jsou ale osobní zkušenosti a vnímání, což vzhledem k rozdílným subjektivním parametrům (představám, tělesným proporcím, vkusu, rúzným prahům citlivosti na otřesy, hluk a vibrace, pocitům,...), které má každý jedinec poněkud jiné. Je to rozhodující při výběru a rozhodnutí koupě toho kterého auta. V současnosti nelze na trhu koupit špatné auto, lze jen zvolit špatný výběr a následné špatné rozhodnutí. Člověk musí vědět, co chce, k jakým účelům, k jakým ročním km proběhům a v jakých podmínkách a na jakých silnicích a kolik peněz je ochotem utratit. A potom ještě musí člověk pochopit, že za 200 tisíc Kč nelze koupit nové auto s parametry a vlastnostmi MB E. A samozřejmě je potřebné brát i tu nejvíce vypovídající ("odbornou") statistiku s rezervou.
Nakonec připomínám podstatnou věc, na kterou se všeobecně zapomíná při hodnocení "spolehlivosti" aut - to je "lidský činitel". Ne každý majitel/řidič se chová k automobilu s přiměřeným citem a dodržuje zásady třeba i údržby (včasná výměna oleje, rozvodů,...).
Třeba podtáčení motorů vede zrovna k diskutovanému předčasnému "vytahání" rozvodového řetězu, necitlivá práce se spojkou při rozjezdu nemluvě. Atd.
Pověstné "hovado" dokáže poškodit/zničit i betonové schody, natož pak moderní poměrně složitý stroj - auto. Mně stačí, jak se ve firmě chovají k služebním autům nekteří mladí "manažeři - vlítnou do auta a "vystřelí" z parkoviště jako by jim šlo o život. A naopak přilítnou s "rozžhaveným" autem, okamžitě vypnou a běží do kanceláře.... Co asi potom dělá turbo, to si lze představit... Dva roky třeba vydrží, ale další majitel se diví, že turbo nevydrželo ani 40 tisíc km... Je v takovém případě jedno, jestli se jedná o Škodu nebo Hyundai nebo Ford či Opel. Potom je "spolehlivost" vlastně loterií...

Marty
11. února • 11:10

Měl jsem 5 let faceliftovanou verzi Sport 1,6 CRDi 85 kW bez DPF. Vcelku prostorné a relativně svižné auto, s pohodlným sedačkami a neklepavým interiérem. 5letá záruka se využila až do dna :-( .
Ze závad, jak postupně přicházely během cca 100000 km nájezdu:
Oloupaný volant, 2× selhalo servo ( v zatáčce fakt chuťovka)- odtah, postupně se oloupala barva na všech spoilerech, ne zrovna jednoduchá výměna žárovek předních světel po 6-7 měsících, 1x po nastartování nešla vyřadit zpátečka- odtah, netěsnost převodovky s vylitím oleje do spojky a její likvidací - bez odtahu ( oprava 2.5 měsíce, naštěstí náhradní SUV ix35 zdarma), kolem 100 000 km zhoršení jízdních vlastností a hlučnost od podvozku ( v servisu závadu nenašli). Na konci bez varování odešla baterka ( to jediné se dalo čekat) a znovu odtah.
Kromě baterky a žárovek všechno vyřešeno v rámci záruky s náhradním vozidlem.
Takže po záruce... šel vůz z domu a Hyundai už nikdy více.

Znalec
11. února • 12:54

Výborne.Prave pozitívny prístup k riešení problémov by ma presvedčil, aby som si korejca kupil.Žiadne problemy so vstrekovaním, turbom ani dpf.Olúpané volant, pche, co by za to dali majiteľa iných dizlov!

Marty
11. února • 15:02

Ty závady by člověk u ojetiny odpustil, ale většina těch závad se vyskytla u nového auta během prvních 2-3 let a to naštve.

Marty
11. února • 15:02

Ty závady by člověk u ojetin y odpustil, ale většina že závad byla u nového auta během prvních 2-3 let a to naštve.

Marty
11. února • 14:55

Ano, přístup servisu byl skvělý, vždy vstřícní a ochotní pomoci.
Já ale bych radši, abych nebyl pořád v servise...
No, na závěr byl můj dealer Vošickým zbuzerován tak, že Hyundaie už neprodává.
Místo toho je tam autosalon Mitsubishi....

Sir CHerokee
11. února • 11:05

To jsou dobré žvásty tady. Propad ceny velký, kvete to odspoda jak jarní louka, což potvrdí každý technik, zvláště na STK. Trpí to celou řadou závad a je to ošklivé jak noc a spolehlivé jako děravé necky. Od Korejců ruce pryč, to jsou značky pro východní trhy.

juk
6. prosince • 14:25

no ty jsi kreten,určitě jezdíš ve sračce škoda starou 30let

Nasud
17. ledna • 13:34

Pánové! Připadá mi to jak hra na toho kdo má něco většího mezi nohama! Moje i30CW jezdí se mnou již desátý rok, Neměl jsem žádné "kritické" problémy. Vyměňuji olej v motoru a liju naftu. To auto trpí jen na H7 ve světlometech, Auto vidím každý rok zespodu při výměně pneumatik dvakrát.a žádnou rozkvetlou louku jsem po 10 letech neviděl. Myslím si že Hyundai nasadil dost vysoko na kvalitu a kontrolu. Několik mých známých mají Hyundai. Já jsem ze škody přešel v r.2004 na Hyundai a koupil jsem ojetou Lantru GDi 2,0. Byl to kočár s najetými a ověřenými 65 tis.km. Dodnes na to auto vzpomínám. Prostorné,spolehlivé a pohodlné. Lantru převzal syn a já koupil i30 CW v roce 2009....Lantra šla do světa a koupil si ji automechanik ze servisu Hyundai. Myslím že ty řeči jsou jen nepodložené řeči. A finito!

Milan
1. listopadu • 19:58

Též jsem měl 2x Hyundai a zcela bez problémů a zcela spokojen jak píše pan. Jen musím pana upřesnit, od r. 2003 to byla Elantra ( a ty jsem měl) , nikoliv Lantra.

Milan
1. listopadu • 19:57

Též jsem měl 2x Hyundai a zcela bez problémů a zcela spokojen jak píše pan. Jen musím pana upřesnit, od r. 2003 to byla Elantra ( a ty jsem měl) , nikoliv Lantra.

Milan
1. listopadu • 19:57

Též jsem měl 2x Hyundai a zcela bez problémů a zcela spokojen jak píše pan. Jen musím pana upřesnit, od r. 2003 to byla Elantra ( a ty jsem měl) , nikoliv Lantra.

Milan
1. listopadu • 19:57

Též jsem měl 2x Hyundai a zcela bez problémů a zcela spokojen jak píše pan. Jen musím pana upřesnit, od r. 2003 to byla Elantra ( a ty jsem měl) , nikoliv Lantra.

Petr
11. února • 13:24

Naopak, na STK i po 8 letech auto technik chvalil, ze vypada jako nove. Ty nesmysly o te rzi ti dnes uz nikdo nezbasti. Zadne chronicke zavady nemaji a spolehlivosti stoji na vrcholu. Jsi hlupak a lhar

Qerulant
12. února • 0:26

Chronické závady jsou zatuhající brzdy a reznoucí dveře (horní rám pod gum. těsněním). Dveře mi řešili výměnou.

Libor
11. února • 20:52

Podvodnici z HMMC by meli chodit kanalama. Rezne od podvozku, motory preskocene a v nizkych otackach chciple. Plasty nedrzi, jizdni vlastnosti jak vlecka od traktoru. Mnoho zarunich veci se neuznavalo. Nikdy vice!

Qerulant
12. února • 0:23

Přestože má dost závad, tak se i30 musím zastat. Ten rez je jen na podvozkových částech jen povrchový, ale jinak je podvozek festovní. Jen se musí čas od času pohýbat se šrouby zadní víceprvkové nápravy, jinak zarezne a nikdo už na ní neudělá geo.
U záručních věcí se musí zákazník se servisem kolikrát dohádat a pohrozit, to je pravda.
Ale servis škodovek je na tom stejně, ne - li hůř.

k22
11. února • 12:03

Podle nickname Sir budeš vypatlenej boreček s Feldou v korozi...:-D

Sir CHerokee
11. února • 12:52

Koukám, že pán je jasnovidec. :-D

Vláďa.bk
13. února • 9:14

Pán je praktik, ojeté vozy Hyundai si drží cenu, i přes to, že hlupáci jako ty píšou nesmysly, aniž by Hyundai vlastnili,

Znalec
11. února • 9:19

Pri operatívnom lízingu býva zostatková cena hyundai/kia na úrovni vw.
Opel, Ford uz su na tom horšie.Nákup jazdeného Kórejčana je dobra volba

Petr
11. února • 10:43

Presne tak. Zadne chronicke problemy, jednoducha a spolehliva technika, na svou dobu vynikajici podvozek. Skoda tupejsiho rizeni - coz ale nezavodniky nemusi trapit. Zustatkovou hodnotu si drzi vic nez dobre. Kdyz ojetinu za cca 100k, tak i30 i Ceed jsou jednou z nejlepsich voleb. U souseda v podobne cene clovek koupi o tridu mensi a horsi Fabii nebo totalne vylitanou Octafku prvni generace - coz je opet vyrazne horsi a take mensi auto.

Zdenda
12. února • 9:39

Dyt tomu se smeje i takova Dacia Logan MVC :-D Tolik problemu jako ma Hnujda snad nema ani Lada :-D Nejlepsi je pohadka o 80kW, dyt to jede jako zapadni auta s 50kW. Ohnity podvozek a rozklepane veci nad 100kkm. Auto jak jednorazovy bazant, nacurat po rysku a zahodit. Hnujdu nebrat.

Vláďa.bk
13. února • 9:12

Podobné výkřiky hlupaků kteří se na nový Hyundai nikdy nezmohou, ve starém ani nejeli jsou jen k pobavení.... Jezdím s druhým novým Hyundai bez problémů... Zatímco sousedi s VW... Už mají po opravách motoru

*
12. února • 20:11

Ty jsi ale vtipnej.:-D:-D:-D To je stejné jako bys to samé napsal třeba o BMW.:-D
Tvým dementním příspěvkem jen kazíš jméno všem Zdeňkům.

Moris
22. února • 20:00

Prosím nepoužívejte BMW v jedné větě s "šundej". To je do nebevolající drzost

Josef
12. února • 19:41

"Inteligentní a chytrý" automobilový odborník a znalec Zdenda promluvil a sdělil "odborné" stanovisko...:-)

Daniel
12. února • 4:54

Souhlasím.A co se týká podvozku sedí.Třeba hyundai cupe od roku 1998 dělal podvozek ze spoluprací z porsche.Jizda byla super,to auto sedělo na silnici.

tom
11. února • 11:28

No s tou jednoduchou a spolehlivou technikou bych byl trosku opatrnejsi. To auto ma stejne problemy jajo konkurence, treba naprava nebo preskakujici retez u atmo motoru a karbonizace. Samozrejme se da dobre vybrat, ale ve stejne cene se da treba i focus nebo astra.
A podle mych zkusenosti o korejec potrebuje nahradni dily a nektere jsou treba oproti fordu o dost drazsi. Takze ano ale s rozumem a nedelat z toho auta modlu.

Petr
11. února • 13:22

To co pises jsou lzi.

Znalec
11. února • 12:52

Klameš.
Motorom cvvt ani crdi nikdy reťaze nepreskakovali.Motory cvvt nemaju priame vstrekovanie, preto ani nekarbonuju.Motory t-gdi maju prave preto intervaly výmeny oleja 15000km , aby nekarbonovali.Údajne boli nejaké problemy s katalyzátormi, ale vzhľadom na 5 ročnú záruku sa mozu vyskytnúť asi len na totálne malo jazdením aute.Jednoznačne mozno povedať, ze prave z hľadiska spoľahlivosti techniky su korekcia špička

Radek
11. února • 19:11

Mam atmosfer 1,4, 80kW a na 80.000 mi řetěz o dva zuby preskocil. Bud smůla, nebo blby kus. Jinak si na i30 nemůžeme stěžovat.

Qerulant
11. února • 16:42

Neklame.
reťaze přeskakují (benzín), jen se o tom moc nepíše, protože hyu jezdí mnohem míň než vw.
Z principu každý přímovstřikový karbonuje, ať děláš co děláš.
Jsem velmi rád, že Hyu poskytlo záruku 5 let. Díky tomu jsem si mohl od začátku až do konce záruky vyzkoušet skoro celou výrobní paletu zdarma, jen za cenu nervů a tahanic v servise a s importérem, když jsem vyžadoval plnění záručních podmínek, cca každý druhý měsíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
11. února • 17:54

U VW pravděpodobnost přeskočení řetězu je tak 50xaž 100x vyšší.Jinak samozřejmě řetěz může přeskočit u kteréhokoliv motoru.
Do první generace,o níž je tento článek se přímovstřik nedával.
Ale to by měl odborník přes motory vědět.B-]

Qerulant
12. února • 0:09

GDI jak se píše přede mnou, je přímovstřik.
Řetěz nemůže přeskočit u motoru s řemenem, jak odborníci už vědí...

Qerulant
12. února • 18:49

Tak pro natvrdlé: G-gasoline D - direct I-injection. Direct - jako přímý!!!!
Navíc dáváš odkazy a nepřečteš si to .
Nepřímovstřikové nejsou označené GDI. Bavíme se o tom, že každý GDI, TSI,... se zasírá karbonem víc než ty starší CVVT. Kapišto?

Mirek
12. února • 21:24

První generace i30 nepoužívá motory 1,6 GDI, tedy motory byly nejprve nepřímovstřikové, motory před úpravou na GDI. Já snad psal nepřímovstřikové motory GDI?
http://www.auto.cz/test-hyundai-i30-cw-2141...

Mirek
12. února • 21:15

Co mám kapištovat? Pro natvrdlé, neměl bys raději dokončit kurz čtení ty?

pepa
12. února • 19:50

Jenže článek je o první generaci.Motor GDI se začal prodávat až 2011 do druhé generace.
Takže u první generace problém s karbonem nehrozí.
A ještě motor se zakarbonuje spíše při nízkých otáčkách,při vyšších se pročišťuje.
Jelikož GDI není turbo a dostává se častěji do vyšších otáček,tak na karbon není tak choulostivý jako třeba TSI.

´´´
12. února • 20:01

Přesně tak!

eso peso
11. února • 10:19

HNUJDU NEBRAT !!! Dlouhodobé problémy s darebáky za to nestojí 3-[ 3-[ 3-[

Daniel
12. února • 4:50

Porád lepši než škoda s motorem tsi.....hyundae jsem měl tři a bez problému a to jezdím svižně.

Nespokojen
13. února • 20:27

Ho(v)najka jsou to bezpáteřníci a darebáci. Na tuhle vulgární a slizkou Ho(v)najádu budete potřebovat hodně silný žaludek a nový motor (1.6 CVVT 90kW)

KuK
13. února • 22:12

Chudáčku jeden ukřivděnej. Strašně moc tě lituju. S tím se může smířit jen naprosto silný a inteligentní jedinec. Bojuj, bojuj, možná ty reklamy někdy pochopíš.:-D:-D

Petr
11. února • 10:44

Velke problemy mas zjevne ty. S hlavou...

Ondra
11. února • 10:24

A na dlouhodobé problémy s hlavou bereš nějaké prášky?

Doporučujeme

Články odjinud