Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Koupit si ojetou Hondu Legend? To je šílenství. Přesto nakonec najdete spoustu důvodů, proč takovou bláznivou věc udělat…
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Tato Honda Legend se na našem trhu objevila v půli roku 2006 a ve své čtvrté generaci se měla konečně výrazně prosadit proti zavedené německé konkurenci. Nakonec se jí to až tak úplně nepodařilo, nicméně vybavena k tomuto záměru byla dokonale. Ve standardu přinášela i prvky, jež konkurence někdy nenabízela ani za příplatek, byly zde znamenitý pohon všech kol SH-AWD, adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla a spousta dalšího.

K dispozici byl jediný motor v podobě šestiválce s objemem 3,5 l a výkonem takřka 300 koní, ovšem vůz díky své hmotnosti dech beroucí dynamikou neoplýval, zato vynikal velmi vysokou spotřebou. V hustém městském provozu jezdí pohodlně za 18 l/100 km a pod hranici 10 l/100 km jej nelze srazit prakticky v žádném normálním jízdním režimu. Tyto skutečnosti přinesly propastný propad na poli ojetin, jenž naopak nahrává případnému zájemci o použitý vůz. V AAA Auto jsme si k testu ojetiny vybrali vůz z roku 2007 a tady jsou naše zkušenosti.

Radosti
Rozsah výbavy
Kvalita zpracování
Jistota pohonu všech kol
Starosti
Spotřeba paliva
Nedotáčivost
Vysoká hmotnost
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie196 fotografií
IMG_4080.JPG IMG_4081.JPG IMG_4082.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků