Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Koupit si ojetou Hondu Legend? To je šílenství. Přesto nakonec najdete spoustu důvodů, proč takovou bláznivou věc udělat…
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Tato Honda Legend se na našem trhu objevila v půli roku 2006 a ve své čtvrté generaci se měla konečně výrazně prosadit proti zavedené německé konkurenci. Nakonec se jí to až tak úplně nepodařilo, nicméně vybavena k tomuto záměru byla dokonale. Ve standardu přinášela i prvky, jež konkurence někdy nenabízela ani za příplatek, byly zde znamenitý pohon všech kol SH-AWD, adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla a spousta dalšího.

K dispozici byl jediný motor v podobě šestiválce s objemem 3,5 l a výkonem takřka 300 koní, ovšem vůz díky své hmotnosti dech beroucí dynamikou neoplýval, zato vynikal velmi vysokou spotřebou. V hustém městském provozu jezdí pohodlně za 18 l/100 km a pod hranici 10 l/100 km jej nelze srazit prakticky v žádném normálním jízdním režimu. Tyto skutečnosti přinesly propastný propad na poli ojetin, jenž naopak nahrává případnému zájemci o použitý vůz. V AAA Auto jsme si k testu ojetiny vybrali vůz z roku 2007 a tady jsou naše zkušenosti.

Radosti
Rozsah výbavy
Kvalita zpracování
Jistota pohonu všech kol
Starosti
Spotřeba paliva
Nedotáčivost
Vysoká hmotnost
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie196 fotografií
IMG_4080.JPG IMG_4081.JPG IMG_4082.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků