Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Koupit si ojetou Hondu Legend? To je šílenství. Přesto nakonec najdete spoustu důvodů, proč takovou bláznivou věc udělat…
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Tato Honda Legend se na našem trhu objevila v půli roku 2006 a ve své čtvrté generaci se měla konečně výrazně prosadit proti zavedené německé konkurenci. Nakonec se jí to až tak úplně nepodařilo, nicméně vybavena k tomuto záměru byla dokonale. Ve standardu přinášela i prvky, jež konkurence někdy nenabízela ani za příplatek, byly zde znamenitý pohon všech kol SH-AWD, adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla a spousta dalšího.

K dispozici byl jediný motor v podobě šestiválce s objemem 3,5 l a výkonem takřka 300 koní, ovšem vůz díky své hmotnosti dech beroucí dynamikou neoplýval, zato vynikal velmi vysokou spotřebou. V hustém městském provozu jezdí pohodlně za 18 l/100 km a pod hranici 10 l/100 km jej nelze srazit prakticky v žádném normálním jízdním režimu. Tyto skutečnosti přinesly propastný propad na poli ojetin, jenž naopak nahrává případnému zájemci o použitý vůz. V AAA Auto jsme si k testu ojetiny vybrali vůz z roku 2007 a tady jsou naše zkušenosti.

Radosti
Rozsah výbavy
Kvalita zpracování
Jistota pohonu všech kol
Starosti
Spotřeba paliva
Nedotáčivost
Vysoká hmotnost
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků