Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Koupit si ojetou Hondu Legend? To je šílenství. Přesto nakonec najdete spoustu důvodů, proč takovou bláznivou věc udělat…
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Tato Honda Legend se na našem trhu objevila v půli roku 2006 a ve své čtvrté generaci se měla konečně výrazně prosadit proti zavedené německé konkurenci. Nakonec se jí to až tak úplně nepodařilo, nicméně vybavena k tomuto záměru byla dokonale. Ve standardu přinášela i prvky, jež konkurence někdy nenabízela ani za příplatek, byly zde znamenitý pohon všech kol SH-AWD, adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla a spousta dalšího.

K dispozici byl jediný motor v podobě šestiválce s objemem 3,5 l a výkonem takřka 300 koní, ovšem vůz díky své hmotnosti dech beroucí dynamikou neoplýval, zato vynikal velmi vysokou spotřebou. V hustém městském provozu jezdí pohodlně za 18 l/100 km a pod hranici 10 l/100 km jej nelze srazit prakticky v žádném normálním jízdním režimu. Tyto skutečnosti přinesly propastný propad na poli ojetin, jenž naopak nahrává případnému zájemci o použitý vůz. V AAA Auto jsme si k testu ojetiny vybrali vůz z roku 2007 a tady jsou naše zkušenosti.

Radosti
Rozsah výbavy
Kvalita zpracování
Jistota pohonu všech kol
Starosti
Spotřeba paliva
Nedotáčivost
Vysoká hmotnost
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 44 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků