Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Koupit si ojetou Hondu Legend? To je šílenství. Přesto nakonec najdete spoustu důvodů, proč takovou bláznivou věc udělat…
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Tato Honda Legend se na našem trhu objevila v půli roku 2006 a ve své čtvrté generaci se měla konečně výrazně prosadit proti zavedené německé konkurenci. Nakonec se jí to až tak úplně nepodařilo, nicméně vybavena k tomuto záměru byla dokonale. Ve standardu přinášela i prvky, jež konkurence někdy nenabízela ani za příplatek, byly zde znamenitý pohon všech kol SH-AWD, adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla a spousta dalšího.

K dispozici byl jediný motor v podobě šestiválce s objemem 3,5 l a výkonem takřka 300 koní, ovšem vůz díky své hmotnosti dech beroucí dynamikou neoplýval, zato vynikal velmi vysokou spotřebou. V hustém městském provozu jezdí pohodlně za 18 l/100 km a pod hranici 10 l/100 km jej nelze srazit prakticky v žádném normálním jízdním režimu. Tyto skutečnosti přinesly propastný propad na poli ojetin, jenž naopak nahrává případnému zájemci o použitý vůz. V AAA Auto jsme si k testu ojetiny vybrali vůz z roku 2007 a tady jsou naše zkušenosti.

Radosti
Rozsah výbavy
Kvalita zpracování
Jistota pohonu všech kol
Starosti
Spotřeba paliva
Nedotáčivost
Vysoká hmotnost
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Honda Legend v kostce
  2. Geneze, Kratší, přesto větší, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Vyspělá technika, Bezkonkurenční standardní výbava
  4. Na palubě, Za volantem, Na silnici
  5. Vystupujeme, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků