Test ojetiny Honda CR-Z: Hybrid za 260 tisíc jezdí skvěle. Ale co baterie?

10 komentářů

DDT
16. července • 20:19

to je terno, aisjká sračka na baterky...
po pěti letech podvozek vypadá na generální opravu...

k22
17. července • 11:51

Až po pěti letech, to u Oktávky odcházejí ložiska o dost drív..;-)

Cheero
30. října • 18:08

Jednu CR-Z doma mám, pokud by někdo měl zájem, tak je volná :) Pište na e-mail.

Konrrrad
14. prosince • 20:55

Na jakej...?

runner42
15. července • 11:03

Velmi by mě zajímalo, odkud čerpáte informace o ceně akumulátoru ve výši 50 tisíc Kč. Kolega ho nechal měnit na CR-C manželky po najetých 250 tisících kilometrech a faktura byla co si pamatuju přes 100 tisíc Kč.

Martin911Turbo
17. července • 11:24

Co to bylo za servis?
Akumulátor stojí cca 40 000 Kč plus hoďka práce

Mariuss
15. července • 9:45

Mame ji doma, presne tuhle bilou na obrazku a souhlasim se vsim, jen tem kufr neni vubec maly. Naopka pri sklopeni zadnivh nepouzitelnych sedacek je to skoro dvousedadlove kombi! Vejde se do nej vic jak do trojkoveho sedanu: velky kocarek s podvozkem i korbou, k tomu detska vanicka a jeste spousta drobnosti k tomu.
A ve meste se za ni kazdy ohlizi :)
Ale pujde z domu, mame ted tri auta na dva lidi :(

Tom
23. září • 18:16

Dobrý de, za jakou částku budete prodávat, prosím?

Sajbr
15. července • 10:52

Zajímá mě životnost aukumulátoru a cena nového, nebo se dělá nějaká reciklace, že donesete starý do Hondy a oni vám dají nový do starého obalu nebo tak něco

Mariuss
17. července • 22:49

Zivotnost baterie jsme po 70tis. km zatim neresili. A nas podvozek je vyrazne mene zrezly nez ten na fotkach v clanku...

Doporučujeme

Články odjinud