Test ojetiny Honda CR-Z: Hybrid za 260 tisíc jezdí skvěle. Ale co baterie?

Mariuss  |  15. 07. 2017 09:45  |  [212.4.134.xxx]

Mame ji doma, presne tuhle bilou na obrazku a souhlasim se vsim, jen tem kufr neni vubec maly. Naopka pri sklopeni zadnivh nepouzitelnych sedacek je to skoro dvousedadlove kombi! Vejde se do nej vic jak do trojkoveho sedanu: velky kocarek s podvozkem i korbou, k tomu detska vanicka a jeste spousta drobnosti k tomu.
A ve meste se za ni kazdy ohlizi :)
Ale pujde z domu, mame ted tri auta na dva lidi :(

Odpovědět  |   | 
Sajbr  |  15. 07. 2017 10:52  |  [5.104.21.xxx]

Zajímá mě životnost aukumulátoru a cena nového, nebo se dělá nějaká reciklace, že donesete starý do Hondy a oni vám dají nový do starého obalu nebo tak něco

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  17. 07. 2017 22:49  |  [109.80.109.xxx]

Zivotnost baterie jsme po 70tis. km zatim neresili. A nas podvozek je vyrazne mene zrezly nez ten na fotkach v clanku...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  15. 07. 2017 11:03

Velmi by mě zajímalo, odkud čerpáte informace o ceně akumulátoru ve výši 50 tisíc Kč. Kolega ho nechal měnit na CR-C manželky po najetých 250 tisících kilometrech a faktura byla co si pamatuju přes 100 tisíc Kč.

Odpovědět  |   | 
Martin911Turbo  |  17. 07. 2017 11:24  |  [217.64.2.xxx]

Co to bylo za servis?
Akumulátor stojí cca 40 000 Kč plus hoďka práce

Odpovědět  |   | 
DDT  |  16. 07. 2017 20:19  |  [80.90.143.xxx]

to je terno, aisjká sračka na baterky...
po pěti letech podvozek vypadá na generální opravu...

Odpovědět  |   | 
k22  |  17. 07. 2017 11:51  |  [85.70.138.xxx]

Až po pěti letech, to u Oktávky odcházejí ložiska o dost drív..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: