Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Ford S-Max se stal revolucí. Evropskému publiku se pokusil ukázat, že praktické MPV umí jezdit jako kvalitní osobní auto. A podařilo se…
Seznam kapitol
  1. Ford S-Max v kostce
  2. Bod zlomu, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Hlavně diesely…, Jak vybrat?
  4. Praktik, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (80x foto)

Teprve před několika dny na pařížském autosalonu slavila svoji premiéru druhá generace modelu Ford S-Max, při této příležitosti se nabízí zavzpomínat na tu první. Ta byla představena spolu se spřízněným modelem Galaxy v roce 2006 v Ženevě. Zatímco Galaxy vycházela ze stejnojmenného konceptu z Frankfurtu v roce 2005, S-Max se stal reminiscencí studie SAV Concept prezentované o několik měsíců dříve v Ženevě. Zatímco v případě předchozí generace Galaxy se pro tento model stalo partnerství s Volkswagenem nakonec vlastně požehnáním, rozhodnutí vydat se v roce 2006 vlastní cestou bylo pro Ford skutečnou výhrou.

Ford S-Max 2,5T: šílený Max (test)

Ford S-Max 2,5T: šílený Max (test)

Vozy Ford S-Max a Galaxy patří nyní na trhu s ojetými MPV mezi velmi vyhledávané, donedávna drahé vozy se totiž s odstupem času stávají přístupnými širokému spektru zákazníků. Ceny nejstarších S-Maxů začínají na 150 000 Kč, přičemž prakticky všechny jsou osazeny vznětovými motory 1,8 a 2,0 TDCi. K testu ojetiny jsme nyní v autobazaru AAA Auto vybrali sedmimístný S-Max s motorem 2,0 TDCi, jenž byl vyroben v roce 2007 a na tachometru nesl hodnotu jen mírně přesahující hranici 130 000 km. Pokusili jsme se zjistit, jak s odstupem času tento konkrétní vůz funguje a co případnému zákazníkovi nabídne. Samozřejmě i tentokrát jsme si řádně posvítili na jeho technický stav…

Radosti
Jízdní vlastnosti
Objemný a variabilní interiér
Přehledné pracoviště řidiče
Starosti
Omezený rejd
Kolísající palivoměr
Koleje trhají volant z ruky
8  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford S-Max v kostce
  2. Bod zlomu, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Hlavně diesely…, Jak vybrat?
  4. Praktik, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (80x foto)
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 55 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků