Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

Ford S-Max se stal revolucí. Evropskému publiku se pokusil ukázat, že praktické MPV umí jezdit jako kvalitní osobní auto. A podařilo se…
Seznam kapitol
  1. Ford S-Max v kostce
  2. Bod zlomu, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Hlavně diesely…, Jak vybrat?
  4. Praktik, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (80x foto)

Teprve před několika dny na pařížském autosalonu slavila svoji premiéru druhá generace modelu Ford S-Max, při této příležitosti se nabízí zavzpomínat na tu první. Ta byla představena spolu se spřízněným modelem Galaxy v roce 2006 v Ženevě. Zatímco Galaxy vycházela ze stejnojmenného konceptu z Frankfurtu v roce 2005, S-Max se stal reminiscencí studie SAV Concept prezentované o několik měsíců dříve v Ženevě. Zatímco v případě předchozí generace Galaxy se pro tento model stalo partnerství s Volkswagenem nakonec vlastně požehnáním, rozhodnutí vydat se v roce 2006 vlastní cestou bylo pro Ford skutečnou výhrou.

Testy | Ford | Ford S-Max

Ford S-Max 2,5T: šílený Max (test)

Vozy Ford S-Max a Galaxy patří nyní na trhu s ojetými MPV mezi velmi vyhledávané, donedávna drahé vozy se totiž s odstupem času stávají přístupnými širokému spektru zákazníků. Ceny nejstarších S-Maxů začínají na 150 000 Kč, přičemž prakticky všechny jsou osazeny vznětovými motory 1,8 a 2,0 TDCi. K testu ojetiny jsme nyní v autobazaru AAA Auto vybrali sedmimístný S-Max s motorem 2,0 TDCi, jenž byl vyroben v roce 2007 a na tachometru nesl hodnotu jen mírně přesahující hranici 130 000 km. Pokusili jsme se zjistit, jak s odstupem času tento konkrétní vůz funguje a co případnému zákazníkovi nabídne. Samozřejmě i tentokrát jsme si řádně posvítili na jeho technický stav…

Radosti
Jízdní vlastnosti
Objemný a variabilní interiér
Přehledné pracoviště řidiče
Starosti
Omezený rejd
Kolísající palivoměr
Koleje trhají volant z ruky
8  /10
Pokračování testu
Fotogalerie140 fotografií
P1190006.JPG P1190007.JPG P1190008.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford S-Max v kostce
  2. Bod zlomu, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  3. Technická prohlídka, Hlavně diesely…, Jak vybrat?
  4. Praktik, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie (80x foto)
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků